Ik weet het niet zeker of auto als vermogen word gezien. Zou zomaar kunnen i'm not sure..quote:
Tot nu toe lees ik dat auto niet mee wordt geteld als vermogen. Dat klinkt wel goed in mijn oren. Want dan heb ik uit het niets wel recht op huurtoeslag én rij ik een leuke auto.quote:Op maandag 9 september 2019 18:25 schreef leolinedance het volgende:
Wat denk je zelf
Daarnaast lijkt me het een topaankoop. Ga je er soms mee tütteren?
Ik woon sinds een jaartje in een sociale huurwoning. Ik heb tot nu toe nooit geen rooie cent gezien omdat ik teveel vermogen heb. Ik krijg nu echter wel zin om een leuke auto te rijden. En het lijkt erop dat ik dan uit het niets recht maak op huurtoeslag , als ik maar een wat duurdere auto rij.quote:Op maandag 9 september 2019 18:26 schreef Glider76 het volgende:
Voor dit soort gevallen wordt het tijd dat dit soort bezit ook mee wordt genomen. Wel lekker huurtoeslag ontvangen terwijl je dus gewoon de middelen hebt om het zonder die toeslag te doen.
Bedankt.quote:Op maandag 9 september 2019 18:28 schreef Catkiller het volgende:
Geen idee maar hoop van wel, dat gun ik jou.
Stel ik krijg 200 euro huursubsidie omdat ik een auto rij, dan is dat toch bijna 2500 euro per jaar. Daarmee kan ik leuk op vakantie ofzo denk ik dan.quote:Op maandag 9 september 2019 18:29 schreef Jopie78 het volgende:
Nee, auto en inboedel tellen niet mee. Dit geld is geconsumeerd.
Maar.. Seriously!? Brandt het geld in je zakken? Waarom koop je een auto ter waarde van 2 x jullie jaarsalaris en ga je lopen miepen over huurtoeslag?
Als het een Tesla model 3 is mag datquote:Op maandag 9 september 2019 18:26 schreef Kerjans31 het volgende:
[..]
Tot nu toe lees ik dat auto niet mee wordt geteld als vermogen. Dat klinkt wel goed in mijn oren. Want dan heb ik uit het niets wel recht op huurtoeslag én rij ik een leuke auto.
Walgelijk zulke mensenquote:Op maandag 9 september 2019 18:31 schreef Kerjans31 het volgende:
[..]
Stel ik krijg 200 euro huursubsidie omdat ik een auto rij, dan is dat toch bijna 2500 euro per jaar. Daarmee kan ik leuk op vakantie ofzo denk ik dan.
Dat denk ik ook inderdaad.quote:Op maandag 9 september 2019 18:40 schreef Lienekien het volgende:
Jongens, dit is sowieso een fictieve situatie.
Wij noemen dat thuis gewoon een lulverhaal.quote:Op maandag 9 september 2019 18:40 schreef Lienekien het volgende:
Jongens, dit is sowieso een fictieve situatie.
Ik meld mij.quote:Op maandag 9 september 2019 18:32 schreef Catkiller het volgende:
Je kan ook elk jaar eind december al je geld overstorten naar iemand die rijk is die het dan weer naar jou terug stort als het januari is geworden.
Tofquote:Op maandag 9 september 2019 18:16 schreef Kerjans31 het volgende:
Ik ben van plan om een auto aan te schaffen ter waarde van 65.000 euro. Wanneer ik dat doe hou ik op mijn bankrekening nog ongeveer 10.000 euro over.
Ik woon in een sociale huurwoning (samen) en ben benieuwd of ik recht maak op huurtoeslag als ik een auto ter waarde van 65.000 euro zou kopen/rijden.
Onze inkomsten zijn onder de 30.000 euro en onze totale vermogen (totale cash/bank), mits we een auto aanschaffen ter waarde van 65.000 euro , ongeveer 10.000 euro intotaal aan vermogen.
Heb ik in dit situatie recht op huurtoeslag?
Een model 3, kan toch niet andersquote:Op maandag 9 september 2019 18:48 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Tof
Wat voor auto gaat het om?
¤ 65.000 is wat krap voor vakantie, maar 2.500 is wel lekker idd.quote:Op maandag 9 september 2019 18:31 schreef Kerjans31 het volgende:
[..]
Stel ik krijg 200 euro huursubsidie omdat ik een auto rij, dan is dat toch bijna 2500 euro per jaar. Daarmee kan ik leuk op vakantie ofzo denk ik dan.
Ja want daar is huursubsidie natuurlijk voor bedoeld.......quote:Op maandag 9 september 2019 18:31 schreef Kerjans31 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |