abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 september 2019 @ 19:53:40 #151
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_188884240
Treurige bedoening hoor in de Angelsaksische politiek de laatste tijd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator dinsdag 10 september 2019 @ 20:07:09 #152
54278 crew  Tijger_m
42
pi_188884485
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:45 schreef xpompompomx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 10-09-2019 om 17:58:25 I informed John Bolton last night that his services are no longer needed at the White House. I disagreed strongly with many of his suggestions, as did others in the Administration, and therefore.... reageer retweet
AmbJohnBolton twitterde op dinsdag 10-09-2019 om 18:10:03 I offered to resign last night and President Trump said, "Let's talk about it tomorrow." reageer retweet
Één van de twee spreekt niet helemaal de waarheid.
Why not both :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 10 september 2019 @ 20:34:19 #153
8369 speknek
Another day another slay
pi_188885050
Deze wordt maar niet oud.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_188885084
quote:
Source: Bolton is out because "the leaking is what got him"

From CNN's Dana Bash

There were a lot of well documented problems regarding John Bolton but at the end “the leaking is what got him," according to a source who has talked to President Trump about the former national security adviser.

Specifically, in the President's view, telling reporters things about the Camp David summit that made Trump look bad, the source said.

“There is a lot that Trump can take. Leaking is not one," the source said.

“He has been a bureaucratic infighter his whole life — and it finally hurt him," the source added.
https://edition.cnn.com/p(...)mp-resign/index.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 september 2019 @ 21:25:42 #155
54593 crew  Olga
Cheese
pi_188886066
pence schijnt het ook niet eens te zijn geweest met de plannen van donald voor de gesprekken met de taliban. Samen met Bolton zou hij hebben gelekt dat die gesprekken zouden plaatsvinden.

Acosta twitterde op dinsdag 10-09-2019 om 18:45:44 Senior admin officials say a factor in Bolton’s firing was that Trump and Pence were upset that Bolton’s team had made it sound as though the VP opposed the Taliban meeting at Camp David. VP made it clear in tweet he supported such a move. reageer retweet
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_188887642
Hopelijk Pence ook out dan. Gesprekken met de Taliban hadden natuurlijk al véél eerder plaats moeten vinden. Ik snap ook niet helemaal waarom dat Trump op kritiek komt te staan. Alsof het alternatief (Afghanistan als permanente failed state) beter is. Amerika heeft het daar natuurlijk kompleet verneukt en voor wat? Om snel een goed antwoord te hebben op 11 september? Zoiets van bij ons zijn er wat doden gevallen laten we maar een strafexpeditie in een relatief willekeurig land houden waar vervolgens een veelvoud van doden door ontstaan......
pi_188887809
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 22:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Amerika heeft het daar natuurlijk kompleet verneukt en voor wat? Om snel een goed antwoord te hebben op 11 september?
Dan moet je nog verder terug, juist door de oorlog tegen Rusland is Afghanistan gesloopt en hoewel de VS de Afghanen geholpen hebben in die tijd, zijn ze nalatig geweest om ook na die oorlog hulp te bieden om Afghanistan weer op te bouwen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  dinsdag 10 september 2019 @ 22:50:55 #158
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188887941
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 22:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hopelijk Pence ook out dan.
Pence kan niet ontslagen worden. Dan zou hij vrijwillig moeten gaan, wat me sterk lijkt.
pi_188887961
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 20:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Why not both :D
Lastig kiezen. Maar zie dit nog wel escaleren waarop Bolton nog wat vuile was buiten gaat zetten.
pi_188888017
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2019 22:44 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dan moet je nog verder terug, juist door de oorlog tegen Rusland is Afghanistan gesloopt en hoewel de VS de Afghanen geholpen hebben in die tijd, zijn ze nalatig geweest om ook na die oorlog hulp te bieden om Afghanistan weer op te bouwen.
Hoe kom je erbij dat de Russen het land gesloopt hebben dan? Zij hebben precies dezelfde fout gemaakt als de Amerikanen nu maken. Ze dachten dat ze met wat militair machtsvertoon dat land wel even konden controleren. Die strategie werkt echter niet voor Afghanistan de Russen kregen de Taliban er niet onder. De Amerikanen proberen nu al bijna 20 jaar hetzelfde dat het niet lukt mag geen verrassing heten. Leer van het verleden en probeer eens wat nieuws, zoals onderhandelen met de Taliban. Daarbij alsof de stammen die Amerika nu voortrekt wel zo fris zijn.
pi_188888047
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 22:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Pence kan niet ontslagen worden. Dan zou hij vrijwillig moeten gaan, wat me sterk lijkt.
Ach Bolton zegt toch ook vrijwillig te zijn gegaan? Ik dacht dat uiteindelijk vrij veel van deze administratie zeggen vrijwillig te zijn gegaan. Waarom Pence dan niet?
  dinsdag 10 september 2019 @ 23:43:55 #162
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188888635
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 22:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ach Bolton zegt toch ook vrijwillig te zijn gegaan? Ik dacht dat uiteindelijk vrij veel van deze administratie zeggen vrijwillig te zijn gegaan. Waarom Pence dan niet?
Pence hoeft zich niet veel van Trump aan te trekken en zal normaal gesproken nooit een hogere post bekleden dan deze. Bovendien is het de enige kans voor hem om president te worden in het geval Trump overlijdt of afgezet wordt. Daarnaast zijn de politieke gevolgen mogelijk ook groter als hij opstapt; dat kan in 2020 een deel evangelische stem kosten of in de voor republikeinen ernstigste geval is president Pelosi een mogelijkheid bij Trumps overlijden. Er zijn vast nog wel meer overwegingen, maar dit is zo wat in me opkwam.

[ Bericht 2% gewijzigd door ExtraWaskracht op 11-09-2019 01:24:59 ]
pi_188888751
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Pence hoeft zich niet veel van Trump aan te trekken en zal normaal gesproken nooit een hogere post bekleden dan deze. Bovendien is het de enige kans voor hem om president te worden in het geval Trump overlijdt of afgezet wordt. Daarnaast zijn de politieke gevolgen mogelijk ook groter als hij opstapt; dat kan in 2020 een deel evangelische stem kosten of in de voor republikeinen geval is president Pelosi een mogelijkheidbij Trumps overlijden. Er zijn vast nog wel meer overwegingen, maar dit is zo wat in me opkwam.
Ik kan het met geen van deze punten oneens zijn, het lijkt me ook super onwaarschijnlijk. Maar daarom zei ik ook hopelijk.
  woensdag 11 september 2019 @ 02:34:46 #164
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188889356
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik kan het met geen van deze punten oneens zijn, het lijkt me ook super onwaarschijnlijk. Maar daarom zei ik ook hopelijk.
De enige kans die Pence op het presidentschap heeft is als hij VP is onder twee termen van Trump, maar hij heeft geen charisma. Hij zit er alleen om de christengekkies koest te houden. Een ruggegraat heeft hij niet, dus opstappen zit er ook niet in.
  woensdag 11 september 2019 @ 03:01:32 #165
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188889363
Nee hoor, als Individual 1 van de trap van Air Force One lazert en daarbij z'n nek breekt is Pence ook POTUS.

[ Bericht 1% gewijzigd door kladderadatsch op 11-09-2019 03:57:50 ]
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 11 september 2019 @ 07:17:01 #166
426493 crew  PippenScottie
pi_188889659
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Pence hoeft zich niet veel van Trump aan te trekken en zal normaal gesproken nooit een hogere post bekleden dan deze. Bovendien is het de enige kans voor hem om president te worden in het geval Trump overlijdt of afgezet wordt. Daarnaast zijn de politieke gevolgen mogelijk ook groter als hij opstapt; dat kan in 2020 een deel evangelische stem kosten of in de voor republikeinen ernstigste geval is president Pelosi een mogelijkheid bij Trumps overlijden. Er zijn vast nog wel meer overwegingen, maar dit is zo wat in me opkwam.
Jij overschat de evangelische stemmers.
Die fout heb ik vroeger ook gemaakt.
  Overall beste user 2022 woensdag 11 september 2019 @ 08:34:25 #167
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188890101
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 22:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hopelijk Pence ook out dan. Gesprekken met de Taliban hadden natuurlijk al véél eerder plaats moeten vinden. Ik snap ook niet helemaal waarom dat Trump op kritiek komt te staan. Alsof het alternatief (Afghanistan als permanente failed state) beter is. Amerika heeft het daar natuurlijk kompleet verneukt en voor wat? Om snel een goed antwoord te hebben op 11 september? Zoiets van bij ons zijn er wat doden gevallen laten we maar een strafexpeditie in een relatief willekeurig land houden waar vervolgens een veelvoud van doden door ontstaan......
De Taliban zonder enige concessie te laten doen naar Camp David halen voor een top twee dagen voor de 9/11 herdenking lijkt je een goed plan?

Veel meer dan Kim deel twee is het imho niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188890248
De grootste havik is weg. Goed nieuws.

Nu afwachten wat ervoor in de plaats komt.
  Overall beste user 2022 woensdag 11 september 2019 @ 09:17:48 #169
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188890583
De vraag is of Bolton gaat praten. En hoe Israel reageert.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 11 september 2019 @ 09:39:54 #170
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188890915
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:17 schreef Ulx het volgende:
De vraag is of Bolton gaat praten. En hoe Israel reageert.
Bolton gaat écht niet praten nu hij de kans krijgt om met een heel lucratief kansje die hij in de schoot geworpen krijgt om zijn memoires te schrijven. Dat hij op gegeven moment uit de regering is gewipt zat er al heel lang aan te komen. Bolton kwam op Fox news als "analist" voor Trump altijd sterk over. Als Trump zich wat ingelezen had over het doen en laten van Bolton die een aardig pakketje aandelen van de NRA op zak had, en de architect was van de Irak oorlog (Weapons of mass destruction) dan had hij zich wel bedacht.

Bolton is een stuk slimmer dan Trump en dit liet hij ook blijken en ging in de "diplomatie" van de laatste anderhalf jaar grotendeels zijn eigen weg. Trump ging er met gestrekt been in en trekt die doorgaans op het laatste moment in, maar Bolton had andere plannen. Tot afgrijzen van Pompeo, die de opdracht kreeg om een "deal" te forceren. Die was dan ook aardig opgelucht dat Bolton weg is, en heeft samen met Gina Haspel een aardig groot aandeel gehad in het wippen van Bolton.

De "deals" van Trump die de fout had om Bolton op die positie te plaatsen lijken nu verder weg dan ooit. Pompeo zal nu helemaal overnieuw moeten beginnen, maar dit keer zonder dat Bolton hem in de weg loopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door klappernootopreis op 11-09-2019 09:59:27 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 11 september 2019 @ 09:40:52 #171
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_188890933
Bye bye Bolton, de dagen van havikken als Bush en Obama zijn voorbij. :W

  woensdag 11 september 2019 @ 09:52:03 #172
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188891169
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Bye bye Bolton, de dagen van havikken als Bush en Obama zijn voorbij. :W

[ afbeelding ]
Obama? Denk je nu werkelijk dat Obama een Republikeinse houwdegen als Bolton in zijn staf zou dulden? Die positie was namelijk voor Susan Rice. Bolton zat bij Bush senior en junior en Ronald Reagan, en bij geen enkele democratische president. Mislukte troll dus.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188891217
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:52 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Obama? Denk je nu werkelijk dat Obama een Republikeinse houwdegen als Bolton in zijn staf zou dulden? Die positie was namelijk voor Susan Rice. Bolton zat bij Bush senior en junior en Ronald Reagan, en bij geen enkele democratische president. Mislukte troll dus.
Jamaar Clinton, jamaar Libië. :'(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 11 september 2019 @ 09:55:38 #174
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188891221
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 02:34 schreef Tweek het volgende:

[..]

De enige kans die Pence op het presidentschap heeft is als hij VP is onder twee termen van Trump, maar hij heeft geen charisma. Hij zit er alleen om de christengekkies koest te houden. Een ruggegraat heeft hij niet, dus opstappen zit er ook niet in.
Pence mag blij zijn dat de Ieren hem niet met blarney stones hebben bekogeld tijdens zijn bezoek.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 11 september 2019 @ 10:01:58 #175
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188891291
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 08:50 schreef theunderdog het volgende:
De grootste havik is weg. Goed nieuws.

Nu afwachten wat ervoor in de plaats komt.
Trump wil geen oorlog riskeren, dus ik gok dat hij probeert McMaster terug te halen, maar of die dat nu nog wil?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')