abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189226481
Zo terug van mijn vakantie, dus Queen missen ze (al vind ik dat geen gemis), Keane ook? Geen SOAD?

Laat maar komen dat festival nieuws!
pi_189226585
En ook Eric Clapton dus niet:

ERIC CLAPTON: SUMMER 2020 EUROPEAN TOUR DATES
Date Location Venue Onsale to General Public
May 29 Prague, Czech Republic O2 October 11
May 31 Munich, Germany Olympiahalle October 11
June 2 Stuttgart, Germany Schleyerhalle October 11
June 3 Dusseldorf, Germany ISS Dome October 11
June 5 Zurich, Switzerland Hallenstadion October 4
June 6 Milan, Italy Mediolannum Forum October 9
June 8 Bologna, Italy Unipol Arena October 9
June 18 Antwerp, Belgium Sportpalais October 11
June 19 Amsterdam, Netherlands ZiggoDome October 11
June 21 Copenhagen, Denmark Royal Arena October 14
June 22 Copenhagen, Denmark Royal Arena October 14
June 25 Helsinki, Finland Hartwall Arena October 14
June 27 St. Petersburg, Russia Ice Palace October 11*
June 29 Moscow, Russia Crocus Hall October 11*
June 30 Moscow, Russia Crocus Hall October 11*
pi_189227209
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 14:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo terug van mijn vakantie, dus Queen missen ze (al vind ik dat geen gemis), Keane ook? Geen SOAD?

Laat maar komen dat festival nieuws!
Keane kan nog prima, staan in februari al AFAS.
SOAD, Billie Eilish en Taylor Swift gaan zeer waarschijnlijk niet of zeker niet op Pinkpop staan.

Overigens noemen we hier vaak de 'missers' voor de festivals en dan met name Pinkpop. Dat geldt natuurlijk alleen maar als de line up verder matig gaat zijn.

Vandaag werd er op eFestivals gehint naar een hoge spot voor Dua Lipa op Werchter. Kan ook zeker subben op Pinkpop. Was echt tof toen op Lowlands, terwijl ze in principe veel beter op Pinkpop past qua stijl en publiek.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_189227384
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 14:49 schreef Niveath het volgende:

[..]

Keane kan nog prima, staan in februari al AFAS.
SOAD, Billie Eilish en Taylor Swift gaan zeer waarschijnlijk niet of zeker niet op Pinkpop staan.

Overigens noemen we hier vaak de 'missers' voor de festivals en dan met name Pinkpop. Dat geldt natuurlijk alleen maar als de line up verder matig gaat zijn.

Vandaag werd er op eFestivals gehint naar een hoge spot voor Dua Lipa op Werchter. Kan ook zeker subben op Pinkpop. Was echt tof toen op Lowlands, terwijl ze in principe veel beter op Pinkpop past qua stijl en publiek.
Ik vond er bar weinig aan. Maar goed dat heb ik met de meeste pop namen. Leuk een aardig, maar echt raken doet het mij nooit.

En ja missen is idd een groot woord. Maar Pinkpop is regelmatig van de missers dus vandaar die vergelijking niet heel gek. En ik vind Clapton een waanzinnig goede artiest, maar of je die nog op Pinkpop moet willen?
pi_189227938
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:01 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik vond er bar weinig aan. Maar goed dat heb ik met de meeste pop namen. Leuk een aardig, maar echt raken doet het mij nooit.

En ja missen is idd een groot woord. Maar Pinkpop is regelmatig van de missers dus vandaar die vergelijking niet heel gek. En ik vind Clapton een waanzinnig goede artiest, maar of je die nog op Pinkpop moet willen?
Veld ging tot ver buiten de Alpha los toen. Ik was wel bezopen, wat het misschien wel behoorlijk veel leuker maakte dan dat het kritisch gezien was. Ik denk dat het in ieder geval werkt als een tierelier op Pinkpop.

En Clapton staat beter in de Ziggo denk ik ja.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_189227967
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:37 schreef Niveath het volgende:

[..]

Veld ging tot ver buiten de Alpha los toen. Ik was wel bezopen, wat het misschien wel behoorlijk veel leuker maakte dan dat het kritisch gezien was. Ik denk dat het in ieder geval werkt als een tierelier op Pinkpop.

En Clapton staat beter in de Ziggo denk ik ja.
Ik lag toch in lazy modus op de heuvels te hangen, Maar goed ik had het zelfde met Billie Eilish, het is allemaal niet slecht wat ze doen. Maar het maakt mij niet echt warm of koud.

Dan vond ik een Jessie J op Pinkpop bijvoorbeeld een veel betere artiest.
pi_189241943
En officieel nu:

mojoconcerts twitterde op donderdag 03-10-2019 om 10:00:00 Eén van 's werelds meest legendarische gitaristen Eric Clapton, keert na bijna 10 jaar afwezigheid terug naar NL. Deze grootheid weet al decennia lang met meeslepende blues iedere concerthal tot stilte te manen. 19 jun @ziggodome Vvk start 11 okt 10:00 via https://t.co/kvujfSr9nw https://t.co/6kJp19uAnm reageer retweet
¤ 95,- voor staanplaatsen.. :')
pi_189242306
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 10:30 schreef indiaantje89 het volgende:
En officieel nu:

mojoconcerts twitterde op donderdag 03-10-2019 om 10:00:00 Eén van 's werelds meest legendarische gitaristen Eric Clapton, keert na bijna 10 jaar afwezigheid terug naar NL. Deze grootheid weet al decennia lang met meeslepende blues iedere concerthal tot stilte te manen. 19 jun @:ziggodome Vvk start 11 okt 10:00 via https://t.co/kvujfSr9nw https://t.co/6kJp19uAnm reageer retweet
¤ 95,- voor staanplaatsen.. :')
Check Queen even anders... Dan is Billie met haar 77¤ echt zo gek nog niet
pi_189242328
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 10:58 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Check Queen even anders... Dan is Billie met haar 77¤ echt zo gek nog niet
Tsja belachelijk toch, maar ik ben zelf ook onderdeel van het probleem. Ik weet het, want ik tik het ook gewoon maar neer. En dan heb je ¤ 95,00 betaald voor je kaartje... moet je nog even ¤ 25,00 bij leggen om te parkeren bij de ZiggoDome tegenwoordig ;( .

Artiesten zijn sowieso gewoon veel te hypocriet op dit gebied. Maar ik vind het een beetje "links lukken en rechts vullen" bij zo'n Eilish. Niks mis met duurzaamheid, maar zorg ook dat je fans geen hoge bedragen moeten neerleggen voor je shows. Want ook Eilish is gewoon te hoog. en zal natuurlijk gezien haar repertoire minder lang spelen dan Clapton of een Queen.

Zelfs een Pearl Jam die ooit een moraal leek te hebben doen mee met dit soort prijzen.

[ Bericht 6% gewijzigd door indiaantje89 op 03-10-2019 11:15:35 ]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 oktober 2019 @ 11:06:57 #60
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_189242415
De eerste nepposter voor Graspop is weer opgedoken. Een van m'n redacteuren vond 'm ergens online.

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_189242463
Voor die SOAD dag zou ik nog wel gaan. The Mars Volta zou ik graag nog eens zien. Gaan die touren?
pi_189242605
Zou ook zomaar weer kunnen kloppen in grote lijnen natuurlijk. Headliners touren sowieso
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 oktober 2019 @ 11:21:33 #63
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_189242632
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 11:20 schreef Cyanide- het volgende:
Zou ook zomaar weer kunnen kloppen in grote lijnen natuurlijk.
ja. Veel van deze bands zijn komend jaar heus wel op tour, dus er is altijd wel een deel correct.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_189242637
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 11:20 schreef Cyanide- het volgende:
Zou ook zomaar weer kunnen kloppen in grote lijnen natuurlijk. Headliners touren sowieso
Misschien dat Hellfest nog met iets leuks komt. Download Parijs gaat niet door blijkbaar. Voor Hellfest zag ik deze nog:

pi_189242748
Ja verwacht daar wel mooie headliners, ze gaan ook a.s. woensdag in de VVK. Maiden schijnt in ieder geval (ook) een show in Parijs (en Keulen en Barcelona) te doen.

Ze hebben sowieso natuurlijk al Graspop en Hellfest in 2018 gedaan met deze tour en gaan naar eigen zeggen nu juist landen en plekken doen waar ze met deze tour nog niet waren geweest.
pi_189243463
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 11:27 schreef Cyanide- het volgende:
Ja verwacht daar wel mooie headliners, ze gaan ook a.s. woensdag in de VVK. Maiden schijnt in ieder geval (ook) een show in Parijs (en Keulen en Barcelona) te doen.

Ze hebben sowieso natuurlijk al Graspop en Hellfest in 2018 gedaan met deze tour en gaan naar eigen zeggen nu juist landen en plekken doen waar ze met deze tour nog niet waren geweest.
Mja in NL is er vrij weinig ruimte voor deze band lijkt me.

Die 2018 show op Graspop was wel erg tof moet ik zeggen. Vind het sowieso een band die live erg goed uit de verf komt, terwijl ik het thuis niet heel snel zal opzetten.
pi_189243561
Ja, erg gave tour die overal goed ontvangen wordt, dus snap wel dat ze er een derde jaar mee doorgaan. Zou alleen beetje zonde zijn als het dan alleen de gebruikelijke plekken is (Download, Graspop, Gelredome). Dit (en bv. Kiss die blijkbaar ook in Europa zijn) lijkt me nou een mooie kans voor Forta, met één van beiden moet je toch wel 20k+ publiek kunnen trekken, zeker als je nog wat van de Duitse markt kan snoepen
pi_189259909
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 11:01 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Tsja belachelijk toch, maar ik ben zelf ook onderdeel van het probleem. Ik weet het, want ik tik het ook gewoon maar neer. En dan heb je ¤ 95,00 betaald voor je kaartje... moet je nog even ¤ 25,00 bij leggen om te parkeren bij de ZiggoDome tegenwoordig ;( .

Artiesten zijn sowieso gewoon veel te hypocriet op dit gebied. Maar ik vind het een beetje "links lukken en rechts vullen" bij zo'n Eilish. Niks mis met duurzaamheid, maar zorg ook dat je fans geen hoge bedragen moeten neerleggen voor je shows. Want ook Eilish is gewoon te hoog. en zal natuurlijk gezien haar repertoire minder lang spelen dan Clapton of een Queen.

Zelfs een Pearl Jam die ooit een moraal leek te hebben doen mee met dit soort prijzen.
Billie binnen half uurtje alle tickets weg, zoals verwacht. Volgend jaar Gelredome? ;)
pi_189260236
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 12:18 schreef Cyanide- het volgende:
Ja, erg gave tour die overal goed ontvangen wordt, dus snap wel dat ze er een derde jaar mee doorgaan. Zou alleen beetje zonde zijn als het dan alleen de gebruikelijke plekken is (Download, Graspop, Gelredome). Dit (en bv. Kiss die blijkbaar ook in Europa zijn) lijkt me nou een mooie kans voor Forta, met één van beiden moet je toch wel 20k+ publiek kunnen trekken, zeker als je nog wat van de Duitse markt kan snoepen
Kiss ging er toch mee kappen na vorig jaar :{
pi_189260255
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 09:31 schreef Niveath het volgende:

[..]

Billie binnen half uurtje alle tickets weg, zoals verwacht. Volgend jaar Gelredome? ;)
Vast, ik heb haar van mijn lijstje afgestreept, dus ik sla voorlopig over. Had nauurlijk ideaal geweest als Pinkpop sub.

Je had maar Taylor Swift en Billie Eilish op een dag gehad om wat te noemen.
pi_189261323
Onze lievelingsfotograaf en mod hier op FOK! @Dark_Angelus stapt vandaag het huwelijksbootje in.
_O_ *O* _O_

Geniet er van gozer.
pi_189263524
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 09:59 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Kiss ging er toch mee kappen na vorig jaar :{
Ja was volgens mij wel al duidelijk vanaf het begin dat die tour meerdere jaren zou duren. Ze zeggen wel dat waar ze spelen dat voor het laatst is, dus ze zouden niet meer in Amsterdam kunnen spelen zogezegd.

Vandaar dat ik denk; Forta, zeker als je daar a la DLUK een 'last show in NL everrrr' bordje onder kan hangen vind ik dat helemaal geen verkeerde headliner. Zou het voor PP wel iets te magertjes vinden
pi_189263613
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 11:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Onze lievelingsfotograaf en mod hier op FOK! @:Dark_Angelus stapt vandaag het huwelijksbootje in.
_O_ *O* _O_

Geniet er van gozer.
*O*
pi_189263704
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 11:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Onze lievelingsfotograaf en mod hier op FOK! @:Dark_Angelus stapt vandaag het huwelijksbootje in.
_O_ *O* _O_

Geniet er van gozer.
... En Kensington maakt de foto's?

Fijne dag! *O*
pi_189265766
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 13:25 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja was volgens mij wel al duidelijk vanaf het begin dat die tour meerdere jaren zou duren. Ze zeggen wel dat waar ze spelen dat voor het laatst is, dus ze zouden niet meer in Amsterdam kunnen spelen zogezegd.

Vandaar dat ik denk; Forta, zeker als je daar a la DLUK een 'last show in NL everrrr' bordje onder kan hangen vind ik dat helemaal geen verkeerde headliner. Zou het voor PP wel iets te magertjes vinden
Forta is niet echt van de Glamrock vooralsnog. Denk dat je eerder in de categorie onder de headliners moet denken. KoRn, Disturbed of nog een categorie daaronder een Gojira.

Vorig jaar begonnen ze de kaarten gratis weg te geven... zo zijn andere festivals ook al eerder gesneuveld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')