abonnement Unibet Coolblue
pi_188859727
Jan Roos is een bang mannetje met agressieve opvattingen, dat is al eerder een ongelukkige combinatie gebleken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 9 september 2019 @ 12:42:49 #152
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188859733
Ah hij heeft ruzie met zn lokale cokedealer
:')
pi_188859735
Waar blijven die aftermath beelden nou.
  maandag 9 september 2019 @ 12:44:49 #154
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188859762
quote:
4s.gif Op maandag 9 september 2019 12:37 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Wat de fokking Jezus & Mohammed lees ik hier.
Letters mijn jongen..
pi_188859764
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 12:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Jan Roos is een bang mannetje met agressieve opvattingen, dat is al eerder een ongelukkige combinatie gebleken.
Aggresieve opvattingen?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 9 september 2019 @ 12:45:19 #156
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188859766
quote:
15s.gif Op maandag 9 september 2019 10:36 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Precies. Geweld is allemaal prima tegen mensen met een andere mening.

Eng kereltje.
Och eng, ze zijn pas eng als ze "verward" raken en met een assaultwapen gaan rondlopen, en je klem zit op een eiland.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 9 september 2019 @ 12:48:38 #157
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188859794
quote:
4s.gif Op maandag 9 september 2019 12:45 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Aggresieve opvattingen?
Ik snap wat hij bedoelt, Jan Roos is iemand die in staat is om via media een meute te mobiliseren, gewild of ongewild.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188859868
quote:
4s.gif Op maandag 9 september 2019 12:45 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Aggresieve opvattingen?
Hij is van de opvatting dat je de confrontatie aan moet gaan en dat je je mannetje moet staan. Maar tegelijkertijd schiet hij in de stress van een paar Marokkaanse kinderen. Dat is een combinatie waar problemen van komen. Als je je mannetje wil staan moet je rust hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_188859884
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 10:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het is wat blauwig. Hij heeft er duidelijk wel een klap gehad
Ja dat klopt. Maar onder "in elkaar geslagen" en "bont en blauw" versta ik iets anders. Nu is hij gewoon "op z'n muil geslagen". Hij brengt het heel dramatisch terwijl hij gewoon een klap voor zijn kop heeft gekregen lijkt het.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 9 september 2019 @ 12:58:14 #160
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188859922
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 12:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Maar onder "in elkaar geslagen" en "bont en blauw" versta ik iets anders. Nu is hij gewoon "op z'n muil geslagen". Hij brengt het heel dramatisch terwijl hij gewoon een klap voor zijn kop heeft gekregen lijkt het.
Ik vraag me eerder af of het niet gewoon een mooie goedkope manier van aandachtshoererij is..
Hij stond al een poosje op een laag pitje en je moet je naam wel hooghouden natuurlijk..

Herman Brood plakte altijd gewoon een pleister op zn gezicht.. als accessoire
pi_188859954
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 23:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Hij komt er beter vanaf dan Vlinderscrime. Als er iemand een hoofd heeft om op te slaan is het Jan Roos maar ja..geweld kunnen we niet goedkeuren in onze geciviliseerde rechtsstaat.
Post voor het nodige evenwicht even een recent kiekje van jezelf.

Kunnen we een mooie poll houden over hoe hoog jouw hoofd scoort op de mep-index.
  maandag 9 september 2019 @ 13:01:00 #162
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188859959
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2019 12:58 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik vraag me eerder af of het niet gewoon een mooie goedkope manier van aandachtshoererij is..
Hij stond al een poosje op een laag pitje en je moet je naam wel hooghouden natuurlijk..

Herman Brood plakte altijd gewoon een pleister op zn gezicht.. als sierraad
Die sieraden had Brood vaak. Vooral als hij uit de Viaduct kwam waggelen met een fles grand Marnier in zijn handjes.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 9 september 2019 @ 13:02:26 #163
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188859984
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 13:00 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Post voor het nodige evenwicht even een recent kiekje van jezelf.

Kunnen we een mooie poll houden over hoe hoog jouw hoofd scoort op de mep-index.
tenzij hij 1 meter 20 meet, dan scoort hij een stuk lager. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188860001
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 13:02 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

tenzij hij 1 meter 20 meet, dan scoort hij een stuk lager. :')
Dan verhuist ie vanzelf naar de knie-index.
  maandag 9 september 2019 @ 13:03:32 #165
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188860002
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 13:01 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Die sieraden had Brood vaak. Vooral als hij uit de Viaduct kwam waggelen met een fles grand Marnier in zijn handjes.
Was gewoon een vorm van aandacht.. omdat ie super verlegen was..
Dan spraken de mensen hem aan, of lulden ze over hem.. Slim wel


pi_188860257
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 12:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hij is van de opvatting dat je de confrontatie aan moet gaan en dat je je mannetje moet staan. Maar tegelijkertijd schiet hij in de stress van een paar Marokkaanse kinderen. Dat is een combinatie waar problemen van komen. Als je je mannetje wil staan moet je rust hebben.
Van ''een confrontatie niet uit de weg gaan'' naar ''agressief'', ik vind dat nogal een stap. Ik vind wat daarvan.

Die verrassend makkelijk word gemaakt, dáár vind ik ook wat van.

Wat word gebruikt om een mishandeling te bagatelliseren. Ook alweer iets waar ik wat van vind.

Wel typisch, Roos deelt een klap uit; Roos zit fout, want ''Roos''. Roos krijgt een klap; Roos zit opnieuw fout, want ''Roos''. Het is wat, iemand met een mening, die die mening niet onder stoelen of banken schuift. Wij zijn hier blijkbaar niet meer van gediend, wij zijn het met zn allen immers ook heel normaal gaan vinden dat Wilders enerzijds 24/7 beveiliging nodig heeft én anderzijds politiek weg gewerkt word wegens zn mening. Het is allemaal echt te sneu voor woorden.

quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2019 12:58 schreef Zolderkamer het volgende:

Herman Brood plakte altijd gewoon een pleister op zn gezicht.. als accessoire
Toen Brood zelfmoord pleegde was social media nogal onbestaand voor de meeste mensen. :')
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 9 september 2019 @ 13:19:05 #167
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188860348
quote:
4s.gif Op maandag 9 september 2019 13:15 schreef SpaceOddity het volgende:

Toen Brood zelfmoord pleegde was social media nogal onbestaand voor de meeste mensen. :')
Hij was de eerste vlogger in NL.. en waarschijnlijk ver daarbuiten.. zonder dat er mediums waren waar je dat materiaal op kon plaatsen..

Maar wat social media er mee te maken heeft moet je even uitleggen..
pi_188860514
Zo rolt links, niet eens met een mening ? Dan geweld. Links heeft te veel naar Mao en zijn linkse vrienden gezien.
  maandag 9 september 2019 @ 13:28:41 #169
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188860570
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 13:26 schreef Cattivo het volgende:
Zo rolt links, niet eens met een mening ? Dan geweld. Links heeft te veel naar Mao en zijn linkse vrienden gezien.
Want als ik vind dat ik ongevraagd aan de tieten van je vrouw mag zitten dan ben je links als je het daar niet mee eens bent? :|W :')
pi_188860641
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2019 13:19 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Hij was de eerste vlogger in NL.. en waarschijnlijk ver daarbuiten.. zonder dat er mediums waren waar je dat materiaal op kon plaatsen..

Maar wat social media er mee te maken heeft moet je even uitleggen..
Ik moet helemaal niks.

En wat social media, en diens opkomst en hoe het de samenleving veranderd heeft, er mee te maken is al evident.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 9 september 2019 @ 13:32:51 #171
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188860649
quote:
4s.gif Op maandag 9 september 2019 13:32 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik moet helemaal niks.
ok
  maandag 9 september 2019 @ 13:40:46 #172
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_188860808
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2019 13:28 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Want als ik vind dat ik ongevraagd aan de tieten van je vrouw mag zitten dan ben je links als je het daar niet mee eens bent? :|W :')
Goed doordacht voorbeeld :').

Jij mag best vinden dat je aan dr tieten mag zitten, en als jij daarvoor een klap krijgt is degene die slaat fout. Pas als je daadwerkelijk aan dr tieten gaat zitten ben je iemand aan het aanranden, dan is een tik wel gerechtvaardigd.

Jij vindt blijkbaar dus echt dat een in jouw ogen "foute" mening prima met geweld beantwoord mag worden. En dat is dus het "grondgebeginsel" van facisme, hoe je ook draait en liegt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_188860827
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 13:00 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Post voor het nodige evenwicht even een recent kiekje van jezelf.

Kunnen we een mooie poll houden over hoe hoog jouw hoofd scoort op de mep-index.
Ik heb een lieve uitstraling, dat kan je gerust van me aannemen.
  maandag 9 september 2019 @ 13:42:17 #174
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188860838
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 13:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Goed doordacht voorbeeld :').

Jij mag best vinden dat je aan dr tieten mag zitten, en als jij daarvoor een klap krijgt is degene die slaat fout. Pas als je daadwerkelijk aan dr tieten gaat zitten ben je iemand aan het aanranden, dan is een tik wel gerechtvaardigd.

Jij vindt blijkbaar dus echt dat een in jouw ogen "foute" mening prima met geweld beantwoord mag worden. En dat is dus het "grondgebeginsel" van facisme, hoe je ook draait en liegt.
Onzin.. zoals ik al zei.. als je in een kroeg meisjes gaat lastigvallen zonder fysiek te zijn word je ook op straat geflikkerd...

Kun je van alles bijhalen maar zo werkt het gewoon..
  Moderator maandag 9 september 2019 @ 13:44:36 #175
236264 crew  capricia
pi_188860874
Ex politicus. _O-
Definitely not CIA
  maandag 9 september 2019 @ 13:49:03 #176
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188860941
quote:
6s.gif Op maandag 9 september 2019 12:25 schreef Nikonlover het volgende:
LavieJanRoos twitterde op maandag 09-09-2019 om 12:24:53 Ik meld me morgen weer. Merk dat ik er nogal slecht mee om kan gaan dat mensen een mishandeling toejuichen. Vorige keer heb ik me verweerd, nu niet. Resultaat: twee keer de lul. reageer retweet
Niks gedaan om zich te verweren? Ja dan breekt zo'n clown je neus wel.
:')
  maandag 9 september 2019 @ 14:00:14 #177
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188861122
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 13:26 schreef Cattivo het volgende:
Zo rolt links, niet eens met een mening ? Dan geweld. Links heeft te veel naar Mao en zijn linkse vrienden gezien.
En waar hebben Anders Breivik of Brenton Tarrant hun inspiratie vandaan gehaald?

en hun wapens?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 9 september 2019 @ 14:04:14 #178
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_188861198
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 13:44 schreef capricia het volgende:
Ex politicus. _O-
Moest ik ook van giebelen.
Ik ga naar huis.
pi_188861212
Terecht. Wat een irritant mannetje is dat.

Wel goed dat het maar een iemand was in plaats van laf meerdere personen. Blijkbaar ook niet van achteren aangevallen.
pi_188861246
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 12:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hij is van de opvatting dat je de confrontatie aan moet gaan en dat je je mannetje moet staan. Maar tegelijkertijd schiet hij in de stress van een paar Marokkaanse kinderen. Dat is een combinatie waar problemen van komen. Als je je mannetje wil staan moet je rust hebben.
Als je hard van achteren een klap krijgt ga je waarschijnlijk dat gevecht niet meer winnen. De eerste klap is een daalder waard, zeker als het in je rug gebeurt op een nietsvermoedend moment.

Fysiek zal hij er wel bovenop komen, maar psychisch doet een afranseling veel met je. Zelf geen ervaring mee gelukkig, maar ken wel mensen die dit ook overkomen is.
pi_188861500
quote:
4s.gif Op maandag 9 september 2019 13:15 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Van ''een confrontatie niet uit de weg gaan'' naar ''agressief'', ik vind dat nogal een stap. Ik vind wat daarvan.

Die verrassend makkelijk word gemaakt, dáár vind ik ook wat van.

Wat word gebruikt om een mishandeling te bagatelliseren. Ook alweer iets waar ik wat van vind.

Wel typisch, Roos deelt een klap uit; Roos zit fout, want ''Roos''. Roos krijgt een klap; Roos zit opnieuw fout, want ''Roos''. Het is wat, iemand met een mening, die die mening niet onder stoelen of banken schuift. Wij zijn hier blijkbaar niet meer van gediend, wij zijn het met zn allen immers ook heel normaal gaan vinden dat Wilders enerzijds 24/7 beveiliging nodig heeft én anderzijds politiek weg gewerkt word wegens zn mening. Het is allemaal echt te sneu voor woorden.
Roos is veroordeeld voor geweld, en Roos heeft al eerder gelogen over wat hij op straat heeft meegemaakt.

Dat wil niet zeggen dat hij altijd de enige schuldige is of niet helemaal onschuldig kan zijn, maar het heeft er alle schijn van dat hij zichzelf nogal snel bedreigd voelt terwijl hij ook stoer wil doen. Dat is een combinatie die nogal makkelijk tot problemen leidt. Of je onttrekt je aan situaties met agressie of je staat je mannetje, maar dat laatste is gewoon niet geschikt voor bange mensen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_188861672
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 14:20 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Roos is veroordeeld voor geweld, en Roos heeft al eerder gelogen over wat hij op straat heeft meegemaakt.

Dat wil niet zeggen dat hij altijd de enige schuldige is of niet helemaal onschuldig kan zijn, maar het heeft er alle schijn van dat hij zichzelf nogal snel bedreigd voelt terwijl hij ook stoer wil doen. Dat is een combinatie die nogal makkelijk tot problemen leidt. Of je onttrekt je aan situaties met agressie of je staat je mannetje, maar dat laatste is gewoon niet geschikt voor bange mensen.
En hij blijft er nu nog steeds bij dat hij zich de vorige keer alleen maar heeft verdedigd met een afwerend gebaar, terwijl de rechter dat veroordeeld heeft als mishandeling.

quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 10:54 schreef Chia het volgende:
Jan Roos is toch al vaker het dubieuze slachtoffer geweest van een matpartij?

Edit: oh dit was dat denk ik https://www.rtlnieuws.nl/(...)roos-na-mishandeling
Volgens hemzelf had hij toen een vuistslag geïncasseerd, maar niets uitgedeeld.
Uit de link in mijn post:
quote:
Opiniemaker Jan Roos uit Bergen heeft een boete van 750 euro gekregen wegens mishandeling. De politierechter in Alkmaar noemde het vrijdag bewezen dat hij in mei vorig jaar een 16-jarige jongen uit zijn woonplaats een klap heeft gegeven. De straf was gelijk aan de eis van de officier van justitie.

Het bewuste incident deed zich vorig jaar mei voor op het terras van een café in Bergen. Volgens het slachtoffer zocht Jan de confrontatie en kreeg hij zonder directe aanleiding een vuistslag in het gezicht. De jongen liep een hersenschudding, nekpijn, mondbloedingen en een losse voortand op.

Echter ontkende hij klappen te hebben uitgedeeld. Hij zou toen hij het café wilde inlopen zijn belaagd door een groepje jongeren, dat hem eerst uitschold en daarna bedreigde. Hij voelde zich daarbij op een gegeven moment zo in het nauw gedreven, zei hij, dat hij in een reflex een afwerende beweging maakte toen een van de jongens dreigend op hem af kwam.
En hier noemt hij die mishandeling van toentertijd in een adem met de mishandeling waar hij nu bij betrokken is geweest. Terwijl het volgens zichzelf nog altijd enkel verweren is geweest.
quote:
6s.gif Op maandag 9 september 2019 12:25 schreef Nikonlover het volgende:
LavieJanRoos twitterde op maandag 09-09-2019 om 12:24:53 Ik meld me morgen weer. Merk dat ik er nogal slecht mee om kan gaan dat mensen een mishandeling toejuichen. Vorige keer heb ik me verweerd, nu niet. Resultaat: twee keer de lul. reageer retweet
pi_188862082
quote:
4s.gif Op maandag 9 september 2019 10:18 schreef SpaceOddity het volgende:
Trouwens, in die zin was/is Roos dan ook een ''professionele grappenmaker'', aangezien hij daar zn geld mee verdiende bij Powned, en nu met zn podcasts.
Ik wil er best in meegaan dat de items vaak een humoristische kwinkslag hadden maar de persoon Jan Roos is natuurlijk geen typetje en de grap was niet hoe raar/mal die Roos was/deed zoals dat bij Ali G en Dennis Pennis wel het geval was, maar hoe mensen voor het blok/te kakken gezet werden met niet grappige maar inhoudelijke vragen icm een montage die de geinterviewden eigenlijk nooit gunsten deed.

Activistische journalistiek vanuit een politieke overtuiging, geen comedy.
pi_188862479
Ik snap eigenlijk niet dat Jan Roos zich niet terugtrekt in een rol buiten de schijnwerpers (voor zover die er nog zijn).

Al jaren lukt helemaal niks meer, na z'n VNL debacle is alles mislukt. Hij kan wel goed koken, waarom dan geen horeca gelegenheid beginnen of iets dergelijks.
٩๏̯͡๏)۶
pi_188862534
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 14:20 schreef Weltschmerz het volgende:

Roos is veroordeeld voor geweld,
Heb je hier over die klap (volgens Roos afwerende gebaar) die hij gegeven zou hebben aan die jongen die niets verkeerd deed (die volgens Roos hem met zn groepje bedreigde)?
quote:
en Roos heeft al eerder gelogen over wat hij op straat heeft meegemaakt.
Vertel eens?

Want dit zo neerzetten maakt Roos een liegende agressieveling, wat ik nu op deze manier moeilijk van jou aan kan nemen.
quote:
Dat wil niet zeggen dat hij altijd de enige schuldige is of niet helemaal onschuldig kan zijn, maar het heeft er alle schijn van dat hij zichzelf nogal snel bedreigd voelt terwijl hij ook stoer wil doen. Dat is een combinatie die nogal makkelijk tot problemen leidt. Of je onttrekt je aan situaties met agressie of je staat je mannetje, maar dat laatste is gewoon niet geschikt voor bange mensen.
Nogmaals, zoals jij Roos hier neer zet heeft het wel ''alle schijn van'' ja. Maar dan wil ik graag meer voorbeelden om mee te gaan in jouw bewering van ''alle schijn''.

Vooralsnog heeft voor mij dit soort gepraat over Roos alle schijn van een potje zure en pure verkettering.

quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2019 14:57 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik wil er best in meegaan dat de items vaak een humoristische kwinkslag hadden maar de persoon Jan Roos is natuurlijk geen typetje en de grap was niet hoe raar/mal die Roos was/deed zoals dat bij Ali G en Dennis Pennis wel het geval was, maar hoe mensen voor het blok/te kakken gezet werden met niet grappige maar inhoudelijke vragen icm een montage die de geinterviewden eigenlijk nooit gunsten deed.

Activistische journalistiek vanuit een politieke overtuiging, geen comedy.
Dat vind jij.
Activistische journalistiek vanuit een politieke overtuiging, doelbewust met een bepaalde cynische en brutale ondertoon. Er zijn mensen die dat grappig vonden/vinden, waaronder ik.

Maar als jij denkt dat Roos ook thuis zo tegen zn familie doet, of gewoon in het algemeen zo -in de supermarkt, pratj met de buren-, dan moet je dat maar blijven denken. Ik vind het nogal een armoedige gedachtegang. Je vind m een lul (is jouw goed recht), dus wil je ook maar al te graag dat het ook echt een lul is.

Dat is ie niet, ondanks wat jij en anderen voor een beeld van hem hebben gecreëerd door zijn act als de ''brutale verslaggever''.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188862563
quote:
4s.gif Op maandag 9 september 2019 15:33 schreef SpaceOddity het volgende:
Dat vind jij.
Activistische journalistiek vanuit een politieke overtuiging, doelbewust met een bepaalde cynische en brutale ondertoon. Er zijn mensen die dat grappig vonden/vinden, waaronder ik.

Maar als jij denkt dat Roos ook thuis zo tegen zn familie doet, of gewoon in het algemeen zo -in de supermarkt, pratj met de buren-, dan moet je dat maar blijven denken. Ik vind het nogal een armoedige gedachtegang. Je vind m een lul (is jouw goed recht), dus wil je ook maar al te graag dat het ook echt een lul is.

Dat is ie niet, ondanks wat jij en anderen voor een beeld van hem hebben gecreëerd door zijn act als de ''brutale verslaggever''.
En iemand die z'n vrouw mept kan zich tegenover z'n maten opstellen als een gouden gozer, altijd voor ze klaarstaan. Dat maakt 'm niet minder een vrouwenmishandelaar. :') 8)7
pi_188862920
Schadenfreude O+

Los van het feit dat je niemand in elkaar hoort te slaan, lig ik er echt niet wakker om. Het is gewoon een irritant ventje.

Edit: Stiekem vind ie het ook wel stoer, anders ga je het niet zo massaal op media delen om reacties uit te lokken. Ik heb onder m'n oog nog een litteken van een vechtpartij vroeger toen ik jong was tijdens het uitgaan. Ga ik dan huilie huilie doen van "oh oh wat heeft dat een impact gehad"? Natuurlijk niet. Jan Roos wil gewoon aandacht.

[ Bericht 41% gewijzigd door Discombobulate op 09-09-2019 16:04:27 ]
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_188863050
We snappen dat vrijheid van meningsuiting gewaardeerd en nageleefd moet worden maar is af en toe een stomp op de neus van een irritante kerel geven geen natuurlijke handeling?

Ik bedoel we zijn allemaal van vlees en bloed. We dragen allemaal emoties..
pi_188863070
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 15:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat Jan Roos zich niet terugtrekt in een rol buiten de schijnwerpers (voor zover die er nog zijn).

Al jaren lukt helemaal niks meer, na z'n VNL debacle is alles mislukt. Hij kan wel goed koken, waarom dan geen horeca gelegenheid beginnen of iets dergelijks.
Vind dit ook wel een apart fenomeen, maar hij is niet de enige bij wie je dit ziet. Hij heeft een bepaald beelf van zichzelf..het beeld dat hij iets te melden heeft en mensen op hem zitten te wachten. Ik zie vooral een mannetje met een grote bek..niet veel inhoud en bovendien op geen enkele wijze sympathiek. Door dat brutale kunstje heeft hij bij PowNed ooit een tijdje mogen meelopen, maar bij dat kunstje had hij het beter kunnen houden. Schromelijke zelfoverschatting.
  maandag 9 september 2019 @ 16:04:39 #190
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188863097
quote:
4s.gif Op maandag 9 september 2019 15:33 schreef SpaceOddity het volgende:
Dat is ie niet
Een crimineel is ook gewoon een aardig mens tegen de meeste mensen...
pi_188863231
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 16:01 schreef Werkperd het volgende:
We snappen dat vrijheid van meningsuiting gewaardeerd en nageleefd moet worden maar is af en toe een stomp op de neus van een irritante kerel geven geen natuurlijke handeling?

Ik bedoel we zijn allemaal van vlees en bloed. We dragen allemaal emoties..
Verkrachting lijkt mondiaal bezien ook een heel natuurlijke handeling te zijn, gelukkig hebben wij wetgeving die het verbiedt.
pi_188863328
quote:
17s.gif Op maandag 9 september 2019 16:14 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Verkrachting lijkt mondiaal bezien ook een heel natuurlijke handeling te zijn, gelukkig hebben wij wetgeving die het verbiedt.
Zo heb je verschillende niveau's van strafbare feiten natuurlijk.

Iemand een stomp geven kan door de beugel. Dat wat jij opnoemt niet.
pi_188863353
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2019 15:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

En iemand die z'n vrouw mept kan zich tegenover z'n maten opstellen als een gouden gozer, altijd voor ze klaarstaan. Dat maakt 'm niet minder een vrouwenmishandelaar. :') 8)7
Dit slaat echt helemaal nergens op.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188863381
quote:
4s.gif Op maandag 9 september 2019 16:22 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dit slaat echt helemaal nergens op.
Interessante stellingname, waarom niet dan?
  Moderator maandag 9 september 2019 @ 16:26:56 #195
236264 crew  capricia
pi_188863433
Laten we maar even afwachten wat er precies gebeurd is.

Want de vorige keer dat Jan Roos ‘slachtoffer’ was van een misdrijf bleek later dat Jan Roos zelf met een kapmes heeft staat dreigen om de ‘kankerkoppen’ van kinderen ‘eraf te hakken’.
Definitely not CIA
pi_188863497
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2019 16:24 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Interessante stellingname, waarom niet dan?
Ja, jij kan zo iedereen verdacht maken over letterlijk alles.

Maar vind jij Roos maar een lul, prima toch?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 9 september 2019 @ 16:31:50 #197
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188863516
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 16:26 schreef capricia het volgende:
Want de vorige keer dat Jan Roos ‘slachtoffer’ was van een misdrijf bleek later dat Jan Roos zelf met een kapmes heeft staat dreigen om de ‘kankerkoppen’ van kinderen ‘eraf te hakken’.
_O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_188863534
quote:
4s.gif Op maandag 9 september 2019 16:31 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ja, jij kan zo iedereen verdacht maken over letterlijk alles.

Maar vind jij Roos maar een lul, prima toch?
Ik maak hem niet verdacht, ik stel niet dat hij z'n vrouw zou meppen. Ik stel dat hoe hij z'n vrouw of het kassameisje bij de buurtsuper behandelt niets afdoet aan hoe hij geinterviewden behandelt. (Wat voor ons allemaal natuurlijk gewoon op beeld te zien is geweest. Waarom verdacht maken?)
pi_188863546
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 16:26 schreef capricia het volgende:
Laten we maar even afwachten wat er precies gebeurd is.

Want de vorige keer dat Jan Roos ‘slachtoffer’ was van een misdrijf bleek later dat Jan Roos zelf met een kapmes heeft staat dreigen om de ‘kankerkoppen’ van kinderen ‘eraf te hakken’.
Aldus éne Khaled Omeraat en twee andere omwonende.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Moderator maandag 9 september 2019 @ 16:39:03 #200
236264 crew  capricia
pi_188863607
quote:
4s.gif Op maandag 9 september 2019 16:33 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Aldus éne Khaled Omeraat en twee andere omwonende.
https://www.parool.nl/nie(...)wat-anders~b382ea81/

Het ging allemaal niet wat anders dan Jan Roos ons wilde doen geloven. :+
Definitely not CIA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')