abonnement Unibet Coolblue
pi_188875767
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 07:43 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je hebt gewoo.ln niks meer te mopperen O+
Ik ben een Nederlander. Er is altijd wat te mopperen 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188875797
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 09:10 schreef Aure het volgende:
Snap ik, gewoon blijven liggen :+

Ik zit al vanaf 08.15 op kantoor, ben nog nooit zo vroeg op kantoor geweest :')
Nah, ben er toch maar uit gegaan. Ik heb een afspraak straks die ons hopelijk een enorme berg geld gaat opleveren. En het werk is echt heel leuk.

Wat heerlijk Jagar. Succes met de keuken.
Spoilers!
pi_188875799
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 08:08 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! Al ontbijtje op en heerlijk geslapen in ons minihuisje vlak naast Loreta kerk. Het was gisteren zo bizar hier heen te wandelen vanaf het treinstation. Centrum druk, drukker, drukst. Dan de Karelsbrug over richting de burcht. En toen...geen mensen meer. Geen verkeer. Niets! Ja, een verregende soldaat op wacht tegen de muur van de burcht. Dit deel van Praag heeft ambassades, presidentieel paleis, overheidsgebouwen en geen open restaurantjes en winkels. Dus mensen hebben hier 's avonds niets te zoeken. En dan werd alles nog sprookjesachtiger om rond te lopen in de glinstering van de regen zonder een ziel of auto tegen te komen. Nu nog steeds muisstil trouwens. (En het was dus super goedkoop ook nog...)

Mini succes met kamperen en ik hoop dat jullie het vannacht wel warm hebben gehad. Plekje daar in bos lijkt me ook ideaal als je geen mensen wilt tegen komen. Veenhuizen is wel een aanrader trouwens en je kan er prachtig wandelen.

AnneX met ontzetting gelezen wat er is gebeurd. Hoe haal je zoiets in je hoofd en die collectante heb je psychisch beschadigd. Voor wat! Een paar stomme euros. Hopelijk gaat het snel beter met haar.
Dat klinkt leuk O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188876773
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 09:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nah, ben er toch maar uit gegaan. Ik heb een afspraak straks die ons hopelijk een enorme berg geld gaat opleveren. En het werk is echt heel leuk.

Wat heerlijk Jagar. Succes met de keuken.
Dat scheelt een hoop ^O^

Ik heb gelukkig ook leuk werk. Wel een hele lange werkdag vandaag. Ben denk ik pas rond 23.00 uur thuis vanavond.
pi_188876797
Wat een kneuterige plek hebben jullie gevonden!
Toen muismatten nog standaard blauw of zwart waren, kocht ik daar een muismat met de afbeelding de Kus van Klimt. En die wordt nog steeds gebruikt.

Nu ben ik wel heel errug benieuwd naar het project van LS!

Hier nog heerlijk stil herfstweer, want de voegmeneer werkt lekker door en moet ook nog een keertje het dak op om de schoorsteen nat te houden.
Ondertussen tel ik de kwf opbrengst uit in munten om de lokale spar te bevoorraden met muntgeld.

Keukenprojecten hebben altijd resultaat.
Doe je ook nog de laden en kastjes inside/ out?
pi_188876964
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 09:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ben een Nederlander. Er is altijd wat te mopperen 8-)
kennelijk toch niet
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 09:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ben een Nederlander. Er is altijd wat te mopperen 8-)
kennelijk toch niet :7
pi_188876982
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 10:52 schreef Aure het volgende:

[..]

Dat scheelt een hoop ^O^

Ik heb gelukkig ook leuk werk. Wel een hele lange werkdag vandaag. Ben denk ik pas rond 23.00 uur thuis vanavond.
hmm hier ook lange dag..
werk bij klant op lokatie (leuk op zich) maar moet rapportages maken (saaaaaai)
en vanavond ouderavond op dochters nieuwe school..
pi_188877195
Badkamer-schoonmaak-anders-inricht-tijd.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188877569
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 08:08 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! Al ontbijtje op en heerlijk geslapen in ons minihuisje vlak naast Loreta kerk. Het was gisteren zo bizar hier heen te wandelen vanaf het treinstation. Centrum druk, drukker, drukst. Dan de Karelsbrug over richting de burcht. En toen...geen mensen meer. Geen verkeer. Niets! Ja, een verregende soldaat op wacht tegen de muur van de burcht. Dit deel van Praag heeft ambassades, presidentieel paleis, overheidsgebouwen en geen open restaurantjes en winkels. Dus mensen hebben hier 's avonds niets te zoeken. En dan werd alles nog sprookjesachtiger om rond te lopen in de glinstering van de regen zonder een ziel of auto tegen te komen. Nu nog steeds muisstil trouwens. (En het was dus super goedkoop ook nog...)

Klinkt goed, leuk oud huisje ook ^O^
pi_188877643
Tijd geleden hadden we het over oordopjes; ik had nieuwe nodig en het papiertje dit keer wél bewaard.
Ik vind deze de allerbeste (inmiddels veel anderen geprobeerd).


http://wellneuss.de/wellnoise-silikon-ohrenstopfen/
pi_188877661
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 09:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Jongens, ik heb 7 uur aan 1 stuk geslapen. Dat is echt zo ongelofelijk lang geleden. Ik geloof ook dat ik de hele nacht niet bewogen heb, ik werd wakker in precies dezelfde houding waar ik in ging slapen.

Ik voel me alsof een deken van me afgenomen is....
*O* *O*
Als er iemand is die ik goede slaap gun, ben jij wel een van de mensen bovenaan het lijstje. :*
pi_188877692
Fijn Jagar :Y

Bij mij is het slapen altijd nog in gedeelte verdeeld met een max van 4 uur achter elkaar. Dan val ik wel weer in slaap maar altijd gebroken nachten.. ben er inmiddels wel aan gewend, maar blijf het raar vinden. Mss toch iets van mijn leeftijd :?
pi_188877724
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 09:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Nu groot project keuken schoonmaken. Wish me luck...
Veel plezier! *O*
Als je dichterbij woonde, was ik zo komen helpen :P helaas kan ik met mijn keuken niet zo veel behalve in mezelf mompelen "dit is de zooi van mijn huisgenootje en die ga ik niet opruimen" :P heerlijk, zo'n studentenhuis :')
pi_188877874
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:45 schreef Bluezz het volgende:
Fijn Jagar :Y

Bij mij is het slapen altijd nog in gedeelte verdeeld met een max van 4 uur achter elkaar. Dan val ik wel weer in slaap maar altijd gebroken nachten.. ben er inmiddels wel aan gewend, maar blijf het raar vinden. Mss toch iets van mijn leeftijd :?
Er is ergens op het internet een artikel dat zegt dat dat heel normaal is en dat dat in de geschiedenis van de mensheid iets is wat al heel lang voorkomt en alleen recent pas raar geworden is.
pi_188877930
MIJN BROERTJE HEEFT EEN KAMER GEVONDEN EN DAN KAN HIJ EINDELIJK BIJ M'N OUDERS WEG EN *O* *O* *O*
pi_188878013
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:53 schreef Tele6 het volgende:

Er is ergens op het internet een artikel dat zegt dat dat heel normaal is en dat dat in de geschiedenis van de mensheid iets is wat al heel lang voorkomt en alleen recent pas raar geworden is.
Het slaapcentrum zegt gelukkig ook dat je minimaal 4 uur achter elkaar 'moet' slapen om te 'resetten'. Dus op zich is het verder niet schadelijk maar ik vind het maar irritant :P
pi_188878022
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:56 schreef Tele6 het volgende:
MIJN BROERTJE HEEFT EEN KAMER GEVONDEN EN DAN KAN HIJ EINDELIJK BIJ M'N OUDERS WEG EN *O* *O* *O*
Feest idd! *O* :D
pi_188878118
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 12:01 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het slaapcentrum zegt gelukkig ook dat je minimaal 4 uur achter elkaar 'moet' slapen om te 'resetten'. Dus op zich is het verder niet schadelijk maar ik vind het maar irritant :P
Ja, het kan wel irritant zijn. Ik vind het zelf meestal niet zo'n probleem, mits mijn bed nog lekker ligt op dat moment. Als ik midden in de nacht wakker word en m'n bed is te koud/warm/groot/zacht/whatever dan is het niet leuk :D Anders dan draai ik me een paar keer om, geef ik m'n kussen een stomp, aai ik een bedgenoot en slaap ik wel weer. Of ik ga even uit het raam kijken -- ik woon aan een drukke straat dus zelfs om 3 uur 's nachts is er wel wat te zien. Al is het maar de kat van de buren (grijs, schuw, maar wel schattig).
pi_188878218
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 12:07 schreef Tele6 het volgende:

Ja, het kan wel irritant zijn. Ik vind het zelf meestal niet zo'n probleem, mits mijn bed nog lekker ligt op dat moment. Als ik midden in de nacht wakker word en m'n bed is te koud/warm/groot/zacht/whatever dan is het niet leuk :D Anders dan draai ik me een paar keer om, geef ik m'n kussen een stomp, aai ik een bedgenoot en slaap ik wel weer. Of ik ga even uit het raam kijken -- ik woon aan een drukke straat dus zelfs om 3 uur 's nachts is er wel wat te zien. Al is het maar de kat van de buren (grijs, schuw, maar wel schattig).
Een probleem is het allang niet meer hoor, plasje wil ook nog wel eens helpen en we hebben een heerlijk warm bed O+
  Official ESF Kreviewer dinsdag 10 september 2019 @ 12:43:45 #295
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188878510
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 18:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Bak jij alles in olie dan?

Hier denk ik 1 pakje per week, behalve als ik wat bak, dan wel meer.
Ik bak bijna alles in olie. Biefstuk en vis eet ik niet zo vaak thuis, maar die bak ik wel in boter.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 10 september 2019 @ 12:44:21 #296
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188878518
Het Tony Chocelony experiment met knettersuiker, bosvruchten in witte chocola is geen succes.
  dinsdag 10 september 2019 @ 13:14:31 #297
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188878812
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 september 2019 12:44 schreef Kreator het volgende:
Het Tony Chocelony experiment met knettersuiker, bosvruchten in witte chocola is geen succes.
Te zoet idd
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Official ESF Kreviewer dinsdag 10 september 2019 @ 13:17:49 #298
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188878857
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 13:14 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Te zoet idd
Smaakt ook teveel naar boter. Daarom moest ik eraan denken.
  dinsdag 10 september 2019 @ 13:28:36 #299
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188878998
Zo geil als boter, kent u die uitdrukking?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  dinsdag 10 september 2019 @ 13:29:30 #300
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188879015
Topic is nu...
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')