abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 september 2019 @ 22:23:58 #26
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_188854536
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 22:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Moeilijk weer he dat lezen, timmmmm.
Ik zeg dat er onder de streep 11 miljoen overblijft. Er zijn tenslotte ook 2 grootverdieners vertrokken. Natuurlijk zijn er andere kosten, maar het is bullshit om te redeneren dat alles in die paar transfervrije spelers is gaan zitten.
Dat zegt dan ook helemaal niemand. En het is teringdom om te denken dat er onder de streep 11 miljoen overblijft
Laffe huichelaar
  zondag 8 september 2019 @ 22:31:19 #27
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_188854648
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 22:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Moeilijk weer he dat lezen, timmmmm.
Ik zeg dat er onder de streep 11 miljoen overblijft. Er zijn tenslotte ook 2 grootverdieners vertrokken. Natuurlijk zijn er andere kosten, maar het is bullshit om te redeneren dat alles in die paar transfervrije spelers is gaan zitten.
Er zijn ook vier grootverdieners gecontracteerd (Senesi, Karsdorp, Fer en Narsingh) die bij elkaar waarschijnlijk evenveel verdienen als vPersie, Vilhena, Clasie en stJuste, en drie salarisverhogingen uitgedeeld (Toornstra, Jørgensen en Berghuis). Komt nog Ié, Johnston en Kelly bij en dan weet je wel waar het geld is heengegaan.

Komt neer op:
19 miljoen transferwinst (Vilhena, stJuste, Hansson)
3 miljoen EL geld

Minus
7 miljoen naar Senesi
3 miljoen naar VvF
1.5 miljoen naar Heerenveen (stJuste)
~4.5 miljoen die afgegaan is van de transfersommen van Vilhena en StJuste naar externe partijen.

Dat betekent 6 miljoen winst, waarvan dus een deel naar tekengelden is gegaan, een deel naar de salarisverhogingen van enkele spelers, en een deel naar het huren van Ié en Karsdorp en het contracteren van Kelly en Johnston.

Dus om te beantwoorden, daar is het geld gebleven.
Makkelijk tweede.
pi_188854707
Tenzij ze Narsingh en Kelly allebei 2 miljoen tekengeld gegeven hebben zou er toch nog wel een paar miljoen moeten liggen.

Tenminste dat zou je denken.

En dan nog had je als alternatief kunnen kijken naar een transfervrije spits. Dit soort zwakzinnigheid kost je gewoon weer je seizoen.
blablablabla
pi_188854770
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Er zijn ook vier grootverdieners gecontracteerd (Senesi, Karsdorp, Fer en Narsingh) die bij elkaar waarschijnlijk evenveel verdienen als vPersie, Vilhena, Clasie en stJuste, en drie salarisverhogingen uitgedeeld (Toornstra, Jørgensen en Berghuis). Komt nog Ié, Johnston en Kelly bij en dan weet je wel waar het geld is heengegaan.

Komt neer op:
19 miljoen transferwinst (Vilhena, stJuste, Hansson)
3 miljoen EL geld

Minus
7 miljoen naar Senesi
3 miljoen naar VvF
1.5 miljoen naar Heerenveen (stJuste)
~4.5 miljoen die afgegaan is van de transfersommen van Vilhena en StJuste naar externe partijen.

Dat betekent 6 miljoen winst, waarvan dus een deel naar tekengelden is gegaan, een deel naar de salarisverhogingen van enkele spelers, en een deel naar het huren van Ié en Karsdorp en het contracteren van Kelly en Johnston.

Dus om te beantwoorden, daar is het geld gebleven.
Ah kijk dit is een nuttige verduidelijking. Welke partijen bedoel je hier precies mee?
quote:
4.5 miljoen die afgegaan is van de transfersommen van Vilhena en StJuste naar externe partijen.
blablablabla
  zondag 8 september 2019 @ 22:49:04 #30
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_188854946
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 22:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Ah kijk dit is een nuttige verduidelijking. Welke partijen bedoel je hier precies mee?
[..]

Dat is natte vingerwerk van mijn kant. Bij stJuste gaat er onder andere opleidingsvergoeding van af, bij Vilhena is het gebaseerd op een tweet waarbij gemeld werd dat Feyenoord netto véél minder zou ontvangen. Ga maar uit van zaakwaarnemers, de spelers zelf, en externe partijen die in de onderhandelingen hebben gemoeid.
Makkelijk tweede.
pi_188855029
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Dat is natte vingerwerk van mijn kant. Bij stJuste gaat er onder andere opleidingsvergoeding van af, bij Vilhena is het gebaseerd op een tweet waarbij gemeld werd dat Feyenoord netto véél minder zou ontvangen. Ga maar uit van zaakwaarnemers, de spelers zelf, en externe partijen die in de onderhandelingen hebben gemoeid.
Als dat bij die 2 spelers gezamenlijk inderdaad om 4.5 zou dat wel een en ander verklaren. Natuurlijk maakt de club kosten maar er zou nog wel wat moeten/kunnen liggen. Inderdaad in die orde, 3/4 miljoen.
blablablabla
pi_188856054
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 22:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Als dat bij die 2 spelers gezamenlijk inderdaad om 4.5 zou dat wel een en ander verklaren. Natuurlijk maakt de club kosten maar er zou nog wel wat moeten/kunnen liggen. Inderdaad in die orde, 3/4 miljoen.
Komen nog makelaarskosten e.d. bij. Of denk je dat Timmer en co het voor niks doen?
pi_188856710
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 00:55 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Komen nog makelaarskosten e.d. bij. Of denk je dat Timmer en co het voor niks doen?
Het schijnt Timmer zijn gebruikelijke vergoeding wilde switchen voor een betaald avondje skihut. Sjaak heeft toen toch maar die vergoeding betaald, dat zou hem minder kosten.
  Moderator maandag 9 september 2019 @ 08:14:45 #34
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188857033
quote:
Van Bronckhorst aan de slag bij Manchester City

Giovanni van Bronckhorst heeft een nieuwe baan. De oud-trainer van Feyenoord gaat aan de slag bij Manchester City.


De 44-jarige Rotterdammer, die vorig seizoen afscheid nam van Feyenoord, krijgt de kans om zich bij de Manchester City Football Group verder te ontwikkelen als coach. Zo is het de bedoeling dat Van Bronckhorst ervaring gaat opdoen bij de ‘filialen’ van City in Australië, Japan en de Verenigde Staten.

Van Bronckhorst kwam voor het eerst in beeld bij Manchester City toen hij daar een stage afwerkte voor de cursus coach betaald voetbal. Zijn nieuwe baan is een investering in zijn trainerscarrière. Hij staat hij straks op het veld bij verschillende clubs en teams.
Op snuffelstage :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_188857144
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2019 08:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Op snuffelstage :')
Dat was hiervoor, dit is gewoon een functie.
pi_188857185
Het is hem gegund.
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 9 september 2019 @ 08:41:27 #37
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188857190
Blij als die interlands weer voorbij zijn.
pi_188857316
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 08:41 schreef fetX het volgende:
Blij als die interlands weer voorbij zijn.
Retweet.

Zondag weer _O_ leuke reeks komt er nu wel aan met veel thuiswedstrijdjes.
pi_188857343
Senesi voor de eerste keer aan het werk zien. Als hij goed is hebben we een wereldverdediging. _O_
pi_188857477
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 09:06 schreef kapiteintje het volgende:
Senesi voor de eerste keer aan het werk zien. Als hij goed is hebben we een wereldverdediging. _O_
Ik zou mijn hand er niet voor in het vuur steken dat we Senesi zondag al aan het werk gaan zien.

Volgens mij heeft die gast tegen zondag net 3 keer mee kunnen trainen met de selectie en gaan ze ervoor kiezen hem even te laten wennen en acclimatiseren aan de nieuwe omstandigheden. Heeft waarschijnlijk ook deze week alles moeten regelen wat betreft papieren en woning enz.

Dus ik denk dat we hem op z'n vroegst pas een week later in actie gaan zien.

Maar ik hoop ook dat we hem al tegen ADO gaan zien.

^O^ voor de mooie openingspost trouwens Oldground.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188858084
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 09:06 schreef kapiteintje het volgende:
Senesi voor de eerste keer aan het werk zien. Als hij goed is hebben we een wereldverdediging. _O_
Als die jongen kan ballen hebben jullie op papier wel de beste defensie van de ED vind ik. Karsdorp Botteghin Senesi Haps. Niks mis mee.
pi_188858095
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 10:30 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Als die jongen kan ballen hebben jullie op papier wel de beste defensie van de ED vind ik. Karsdorp Botteghin Senesi Haps. Niks mis mee.
Nee joh, Karsdorp - Ié - Senesi - Haps in dat geval.

Botteghin is ook niet meer zo betrouwbaar als in ons kampioensseizoen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188858108
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 10:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Botteghin is ook niet meer zo betrouwbaar als in ons kampioensseizoen.
Speelt wel veel beter nu Ie naast 'm staat.
pi_188858119
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 10:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Speelt wel veel beter nu Ie naast 'm staat.
True, maar de snelheid van Ié vind ik dan toch fijn om achter de hand te hebben.

Dus wat mij betreft wordt ons centrum Ié - Senesi.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188858132
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 10:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

True, maar de snelheid van Ié vind ik dan toch fijn om achter de hand te hebben.

Dus wat mij betreft wordt ons centrum Ié - Senesi.
Ja wat mij betreft ook, uiteraard.

Al heb ik wel het idee dat Botteghin er goed op staat bij Stam, dus ik denk dat we eerst nog Botteghin - Senesi gaan zien.
  maandag 9 september 2019 @ 10:37:09 #46
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188858139
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 10:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Speelt wel veel beter nu Ie naast 'm staat.
Klopt, maar mocht Senesi het goed doen, dan zal hij (lijkt mij) gaan banken. Prima om achter de hand te hebben wel.

Jammer dat er nog wat overbodige spelers rondlopen en dat, nu Ayoub blijft, El Bouchataoui niet verhuurd is. En Azarkan is ook wel een dingetje. Gaat bij ons (voorlopig) niet spelen, maar wordt ook niet verhuurd.
pi_188858150
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2019 08:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Op snuffelstage :')
Geen club wilde hem dus _O-
blablablabla
  maandag 9 september 2019 @ 10:38:46 #48
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_188858153
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 10:37 schreef fetX het volgende:

[..]

Klopt, maar mocht Senesi het goed doen, dan zal hij (lijkt mij) gaan banken. Prima om achter de hand te hebben wel.

Jammer dat er nog wat overbodige spelers rondlopen en dat, nu Ayoub blijft, El Bouchataoui niet verhuurd is. En Azarkan is ook wel een dingetje. Gaat bij ons (voorlopig) niet spelen, maar wordt ook niet verhuurd.
AnDerS HEeFt jOng FEyEnoORd NiET GeNOeG sPelErS :')
pi_188858157
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 10:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Geen club wilde hem dus _O-
:')
pi_188858158
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 10:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee joh, Karsdorp - Ié - Senesi - Haps in dat geval.

Botteghin is ook niet meer zo betrouwbaar als in ons kampioensseizoen.
Ohja was die IE of LE vergeten. Prima idd :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')