Naam: Cirílico
Leeftijdscategorie: Midden dertig
Regio: Haaglanden
Kijkt het songfestival sinds: Als kind begin jaren 90. Wat bewuster vanaf eind jaren 90. En vanaf begin jaren 00 zelfstandig en steeds actiever gaan volgen.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Mijn favorieten zijn een groot deel van de nummers uit de tweede helft van de jaren 00. Bijvoorbeeld Kroatië, Severina met Moja ¦tikla 🌍🌶️ (extra punten voor wie deze snapt). Maar ik kan ook wel een aantal oudere nummers waarderen, met name Nederlandse. Topfavoriet is dan Lenny Kuhr met Troubadour. 😍
Ik vind leuk aan ESF-forum: Je wordt hier goed op de hoogte gehouden. Het is overzichtelijk. iedereen is altijd aardig. Samen NSF's kijken is heel gezellig.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Ik forum louter mobiel en de reclames van FOK! doen altijd mijn pagina verspringen en langzamer laden. Het was begin dit jaar en/of eind vorig jaar zo erg dat ik niet fatsoenlijk kon forumen op het ESF gedeelte door onwijs veel
lag. Ik ben dan ook een tijdje weggeweest want de frustratie was ondraaglijk.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Jazeker. Het Junior ESF 2007 in Rotterdam met Lisa, Amy & Shelly (OG3NE) als onze act. En wederom in Rotterdam in 2021 bij het gewone ESF.
Favoriete ESF-user: Dat weet ik niet echt. Ik let niet altijd even goed op mensen hun postgeschiedenis dus vaak vergeet ik dat degene die A zegt ook degene is die toen B zei. Volgens mij vind ik wel vaker de muziekkeuze van Nexum leuk. Maar dat weet ik ook niet zeker haha.
Hoe lang ben je al op FOK!: Het duurde zo'n 5 minuten voor ik het kon vinden, maar sinds juni 2007 al kennelijk.
Hé, dat is een halfjaar voordat ik naar het JESF ging!
Ik hing toen nog niet hier rond hoor. Sowieso was ik voornamelijk een lurker de eerste jaren en soms zelfs maanden of jaren afwezig.
Naast het Songfestival vind ik leuk: Films, series, lekker eten, koken, reizen, puzzelen, tv quizzen. En Expeditie Robinson en Wie is de Mol zijn samen met het Songfestival wel m'n favoriete jaarlijkse programma's.
Kan je koken: Laat ik het zo zeggen, er hangt bij mij in de keuken een bord met de tekst "I kiss better than I cook and I'm a GREAT C🍜🍜K" 😜
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Ho.
Ik word schijtchagrijnig van: Traag, gezever, liegen, respectloosheid, onrechtvaardigheid, etensresten in putje.
Ik word erg gelukkig van: Muziek, komedies, lekker eten, wandelen, mediteren al heb ik dat al heel lang niet gedaan. 🧘♂️
Favo (Netflix)serie('s): Onwijs veel dus ik noem ff welke ik als laatste heb gekeken. Wednesday en Smiley. Die laatste is een nieuwe Spaanse gay romcom.
Favo film(s): Ook een heleboel. op dit moment denk ik toch The Hateful Eight en Django Unchained.
Maar heel veel films van met name de jaren 90 en 80 vond ik toen ook echt onwijs leuk. Films van Julia Roberts, Will Smith, Martin Lawrence, Arnold Schwarzenegger, Sylvester Stallone enz enz. Matilda, Grease, Gremlins, Erin Brockovich, Twins, Karate Kid en ga maar door. Ik werd er als kind heel kalm en gelukkig van en dat heb ik nu eigenlijk ook nog wel.
Wat ik tot slot nog kwijt wil: Eens kijken hoor. Nou, dit topic is mij nooit eerder opgevallen denk ik. Of ik heb het nooit eerder aangeklikt. Ik heb een kat.
Oh ja, ik heb een keer hier het ESF bordspel gewonnen.
De eurovisiepodcast Ding-a-dong was mijn meeste beluisterde podcast op Spotify dit jaar. Elvana Gjata is live echt geweldig. Ennem meer kan ik niet bedenken.
FOTO, optioneel: Ik pas.
Ik heb eerder wel een lelijke foto gepost van hoe ik het officiële Eurovisie-vliegtuig opstap.
Favoriete ESF-gif: Ik zou niet eens weten welke er allemaal zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cirilico op 20-12-2022 03:05:02 ]