abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 september 2019 @ 10:41:04 #176
63722 z80
I fink you freaky
pi_188843688
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 10:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dit was de default setting. Bij mij stond het kipvinkje nog verkeerd. :P

Door je wekken heen slapen en om 8.33 uur wakker worden terwijl je om 9 uur in het zwembad mort zijn is niet fijn.
Voordeel is wel dat je dan weinig aan opfluffen hoeft te doen voor je de deur uit gaat. Ik was net op tijd *O*

Nu even thuis en dadelijk met volgeladen auto met flyers en snoepjes en vlaggetjes door naar een markt alwaar ik tot half zes De Boodschap (van mijn werk) ga verkondigen. Beter blijft het droog :7
En waar kan ik de snoepjes halen?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_188844327
Hier weer een bups nieuwe beestjes :)

Gisteren 2x ruim een uur in de auto gezeten voor 3 muizen :)

Meet Chip
  zondag 8 september 2019 @ 11:45:58 #178
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188844619
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:25 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier weer een bups nieuwe beestjes :)

Gisteren 2x ruim een uur in de auto gezeten voor 3 muizen :)

Meet Chip
[ afbeelding ]
Zit ook niet veel vlees aan om te nuttigen na bereiding. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188844768
quote:
12s.gif Op zondag 8 september 2019 11:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Zit ook niet veel vlees aan om te nuttigen na bereiding. :')
Maar ze hebben 3 katten, die eten dit met huid en haar ;) Moet toch genoeg zijn
We have far more in common than that which devides us..
pi_188844811
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 00:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Met een vriendin t/m vrijdag _O_

In Londen geloof ik 4x geweest en Parijs een weekend. Parijs vond ik maar niks, Londen is leuk. Berlijn staat ook nog op het lijstje. En na het lezen van een artikel over massatoerisme (waar ook Amsterdam last van heeft) maar wegblijven uit Barcelona.
Leuk!!
Terwijl Barcelona een hele leuke stad is :Y Maar idd, druk! Wij hebben daar in 2009 mijn 50e gevierd, en ook gefietst. Op zich ging dat best goed, maar ja... geen fietspaden dus veel mensen fietsten op de brede voetpaden of gewoon op de drukke weg. Toch zie je dan wel heel veel.

Moest gisteren in het openluchttheater aan je denken toen we daar in de stromende regen op de tribune zaten met de poncho's aan :D
pi_188844816
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar ze hebben 3 katten, die eten dit met huid en haar ;) Moet toch genoeg zijn
Kaat :o :o :o
En dat uit jouw mond }) :D
  zondag 8 september 2019 @ 12:08:06 #182
63722 z80
I fink you freaky
pi_188844853
De mislukte migratie/niet aanwezig zijnde datalijn is toch nog ergens goed voor. Anders had ik een "klein" stormpje mee gemaakt. Bedoeling was eigenlijk dat ik rond deze tijd in Zuid Korea of Japan zou zijn voor een stedentrip.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_188844881
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 12:05 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Kaat :o :o :o
En dat uit jouw mond }) :D
Grapjuh. Moet er niet aan denken om zoiets te zien gebeuren.
We hadden vroeger een kat en een cavia, dat ging prima samen, maar toen we een paar uur een opvangkat hadden zat die meteen in de cavia kooi. Geloof niet dat ik ooit zo hard gegild heb.
We have far more in common than that which devides us..
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 8 september 2019 @ 12:35:42 #184
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188845115
Het gaat nog steeds prima in Hannover. Vanochtend opnieuw gezwommen, een monumentale kerkruine en het Landesmuseum bezocht. En nu is er een schnitzel met friet en champignon-roomsaus in aantocht :Y)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188845234
quote:
12s.gif Op zondag 8 september 2019 11:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Zit ook niet veel vlees aan om te nuttigen na bereiding. :')
Mja heb ze natuurlijk wel op de groei gekocht...
alleen maar puur en gezond voedsel... dat is beter voor de smaak.
pi_188845255
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 12:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Grapjuh. Moet er niet aan denken om zoiets te zien gebeuren.
We hadden vroeger een kat en een cavia, dat ging prima samen, maar toen we een paar uur een opvangkat hadden zat die meteen in de cavia kooi. Geloof niet dat ik ooit zo hard gegild heb.
Hier gaat het ook wel goed tot nu toe.
Al moet je wel blijven opletten.. want katten blijven jagers natuurlijk.

En bij verschonen van het hok gaan 2 van de 3 even de kamer uit.
Nummer 3 weigert om zelfs maar geinteresseerd te kijken en combineert ook niet zo met die andere 2 in een kleine ruimte... dus die houden we gewoon goed in het oogje :)

Gaat alweer een jaar goed.
**afkloppen**
pi_188845274
Hmm twijfel twijfel... instax camera voor mn bijna 12jarige die sowieso graag met mijn camera speelt en ook al een eigen mini camera heeft.

Ze vindt het erg tof en als bijna puber is het sowieso erg leuk natuurlijk dat je foto’s er meteen uitkomen.
pi_188845343
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 12:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm twijfel twijfel... instax camera voor mn bijna 12jarige die sowieso graag met mijn camera speelt en ook al een eigen mini camera heeft.

Ze vindt het erg tof en als bijna puber is het sowieso erg leuk natuurlijk dat je foto’s er meteen uitkomen.
Doen! Fotograferen is zo leuk. De nu 22 jarige dochter van vrienden zit nu op de HKU fotografie, en is ook met haar vaders camera aan de gang gegaan en kon niet wachten tot zij een eigen toestel kreeg. Werd van hobbyfotograaf tot talentvolle fotograaf.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188845651
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 12:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Doen! Fotograferen is zo leuk. De nu 22 jarige dochter van vrienden zit nu op de HKU fotografie, en is ook met haar vaders camera aan de gang gegaan en kon niet wachten tot zij een eigen toestel kreeg. Werd van hobbyfotograaf tot talentvolle fotograaf.
Mja ze vind het echt leuk en dat kleine cameraatje dat opa ooit gratis kreeg... maakt best leuke foto’s en gaat dus ook altijd mee op vakantie en dergelijke.

En instax is eh.. insta O+

Nog leuker :)

Wel even overleggen met de baasch.... ohnee ex :)
Maar die leek het ook wel een tof kadootje te vinden.
(We doen braaf nog elk jaar samen een kado geven... tijdens etentje met gezin van ex en ik bij restaurant naar dochters keuze)
  Moderator zondag 8 september 2019 @ 13:13:29 #190
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188845675
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 12:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm twijfel twijfel... instax camera voor mn bijna 12jarige die sowieso graag met mijn camera speelt en ook al een eigen mini camera heeft.

Ze vindt het erg tof en als bijna puber is het sowieso erg leuk natuurlijk dat je foto’s er meteen uitkomen.
Instax mini is erg klein qua foto's.

Geen idee of Polaroid Originals veel duurder is...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188845766
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 13:13 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Instax mini is erg klein qua foto's.

Geen idee of Polaroid Originals veel duurder is...
Mja heb er wat foto’s van in de kast... het is bovenal geschikt voor eh.. kleine dingen.

Zag dat de polaroid al snel vanaf 150¤ komt als je een starterset zoekt... (incl 3 pakjes fotopapier)
  Moderator zondag 8 september 2019 @ 13:31:50 #192
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188845930
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 13:19 schreef Uhmmpie het volgende:


Zag dat de polaroid al snel vanaf 150¤ komt als je een starterset zoekt... (incl 3 pakjes fotopapier)
Dat is volgens mij het dubbele van wat een Instax kost.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 8 september 2019 @ 13:35:10 #193
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188845968
Over Fuji gesproken. Gisteren had ik eindelijk het rolletje vol in m'n kleinbeeld Fuji camera.

Ik wist niet dat je een knopje in moest drukken om film terug in de cassette te spoelen, dus toen knapte de film.

Het is kleur, en wil hem ook graag als kleur ontwikkeld hebben dus ik kan het zelf niet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188845989
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 13:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat is volgens mij het dubbele van wat een Instax kost.
Voor 69 heb je de goedkoopste instax
Ik zat te kijken naar 1 slagje duurder omdat dat net ff wat meer mogelijkheden heeft.
Zonder meteen een overkill te worden voor een camera waar toch bovenal selfies mee gemaakt zullen worden vermoed ik :)
pi_188846001
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 13:35 schreef derLudolf het volgende:
Over Fuji gesproken. Gisteren had ik eindelijk het rolletje vol in m'n kleinbeeld Fuji camera.

Ik wist niet dat je een knopje in moest drukken om film terug in de cassette te spoelen, dus toen knapte de film.

Het is kleur, en wil hem ook graag als kleur ontwikkeld hebben dus ik kan het zelf niet.
Hmm balen...
lang geleden dat ik cassettes in mn camera had :)
Een echte kodak.. dat wel.
Staat hier nog netjes in de kast bij andere “ouwe meuk” O+
pi_188846016
Zo, ik leef ook weer. Soort van. Zag een grappig aanmeldformulier (en heb al maanden zin in sushi, komt er telkens niet van, met als ultieme teleurstelling voor een dicht restaurant staan :') ).

En een flapoortje O+ Mijn kat is zo'n expert, vrees dat ie alles wat klein is door de tralies heentrekt. Eerste keer dat ie de kippen van de buren hoorde, schrok ie zich kapot. Ik tilde 'm op zodat ie kon zien wat het was, en je zag die blik veranderen van 'wtf' richting 'eten?'. Die zijn net zo groot als hij. Dus knaagdiertjes laat ik maar achterwege :+

Schnitzel met frietjes, yum. Zou er nou ook prima ingaan :Y) Ik hou wel van die stevige Duitse kost.

Foto's, leuk! Lijkt me helemaal tof voor een bijna puber. Ook bijna gefeliciteerd dan :)

Hier een bankhangdagje, nog even mijn nagels doen en wat kleren strijken, en dan morgen op naar werkweek 2. Compleet nieuw team, moet nog veel werk gebeuren voor we kunnen gaan werken, zeg maar :P Dus ik verwacht dat het nog wel even vermoeiend blijft. Zo gaar dat zelfs even gamen teveel moeite is :X
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 8 september 2019 @ 13:38:45 #197
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188846025
Mooi, ben er wel klaar mee :D even een Liesje gedaan :') (tweede retourticket gekocht, nu wel met reservering, en op MIJN tijd.) Op naar Dortmund nu.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 8 september 2019 @ 13:49:40 #198
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188846161
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2019 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi, ben er wel klaar mee :D even een Liesje gedaan :') (tweede retourticket gekocht, nu wel met reservering, en op MIJN tijd.) Op naar Dortmund nu.
Retourticket, was dat goedkoper dan?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 8 september 2019 @ 13:51:53 #199
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188846187
De DB app geeft ook aan trouwens dat alle tweede klasse stoelen bezet zijn :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188846383
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 13:38 schreef Holyme het volgende:
Zo, ik leef ook weer. Soort van. Zag een grappig aanmeldformulier (en heb al maanden zin in sushi, komt er telkens niet van, met als ultieme teleurstelling voor een dicht restaurant staan :') ).

En een flapoortje O+ Mijn kat is zo'n expert, vrees dat ie alles wat klein is door de tralies heentrekt. Eerste keer dat ie de kippen van de buren hoorde, schrok ie zich kapot. Ik tilde 'm op zodat ie kon zien wat het was, en je zag die blik veranderen van 'wtf' richting 'eten?'. Die zijn net zo groot als hij. Dus knaagdiertjes laat ik maar achterwege :+

Schnitzel met frietjes, yum. Zou er nou ook prima ingaan :Y) Ik hou wel van die stevige Duitse kost.

Foto's, leuk! Lijkt me helemaal tof voor een bijna puber. Ook bijna gefeliciteerd dan :)

Hier een bankhangdagje, nog even mijn nagels doen en wat kleren strijken, en dan morgen op naar werkweek 2. Compleet nieuw team, moet nog veel werk gebeuren voor we kunnen gaan werken, zeg maar :P Dus ik verwacht dat het nog wel even vermoeiend blijft. Zo gaar dat zelfs even gamen teveel moeite is :X
Muizen zijn ook ontsnappingsartiesten... dus ik heb nu zo’n grote knaagdierenkooi van rondom plastic en dan tralies bovenop.

En dan zit we tussen de tralies gaas met gaatjes van 1x1mm _O-

Knappe kat die er wat tussendoor hengelt.
En de muizen zijn ook niet bang voor de katten ofzo.. alsof ze wel weten dat ze er toch niet bijkunnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')