Kan echt niet meerquote:Op donderdag 21 november 2019 20:46 schreef Chia het volgende:
Al die onnodige verpakking doet voor mij afbreuk aan de beleving.
Dat heb je overal mee hoor. Veredeling kost veel tijd. Als je dat door bedrijven laat doen, dan wil je natuurlijk niet hebben dat de concurrent er mee vandoor gaat. "Hmm lekker appeltje, bedankt!"quote:
Precies. Volgende keer gewoon maar naakt daten?quote:Op donderdag 21 november 2019 20:46 schreef Chia het volgende:
Al die onnodige verpakking doet voor mij afbreuk aan de beleving.
Het stelde me licht teleur dat ze niet met haar Consumer Journey Board kwam aankakken die past bij de aankoop van een appel.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:46 schreef Chia het volgende:
Al die onnodige verpakking doet voor mij afbreuk aan de beleving.
Iedereen kan proeven dat de verschillende appels bij se supermarkten een andere smaak hebben......quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:08 schreef golfer het volgende:
Leerzame aflevering voor mij.
Had nog nooit van club-, concept- of licensie-appels gehoord.
In het vervolg dus gewoon allen maar Elstars hier en niks meer van die modepoppetjes/appels met marketing.
De appeldeskundige bij een blindproeverij blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:47 schreef TjjWester het volgende:
Iedereen kan proeven dat de verschillende appels bij se supermarkten een andere smaak hebben......
Het lijkt me gewoon een dure Elstar met een kleine aanpassing onder licentiequote:Op vrijdag 22 november 2019 12:01 schreef golfer het volgende:
[..]
De appeldeskundige bij een blindproeverij blijkbaar niet.
Lekker baantje hebben ze toch ook.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Oh zullen ze naar de yaks gaan in Tibet?
Even teruggekeken nav het commentaar hier, leuk, hoewel ik al jaren geen appels meer eet.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:08 schreef golfer het volgende:
Leerzame aflevering voor mij.
Had nog nooit van club-, concept- of licensie-appels gehoord.
In het vervolg dus gewoon allen maar Elstars hier en niks meer van die modepoppetjes/appels met marketing.
Dat niet alleen. De directie van de club kan ook volledig het moment en hoeveelheid afzet bepalen. En daarmee proberen de kiloprijs op pijl te houden.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat heb je overal mee hoor. Veredeling kost veel tijd. Als je dat door bedrijven laat doen, dan wil je natuurlijk niet hebben dat de concurrent er mee vandoor gaat. "Hmm lekker appeltje, bedankt!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |