abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_188830463
Waar staan de A of T voor achter de 4 letter aanduidingen?
pi_188835257
ISFP - T (''avonturier''), ofwel : het meest extraverte type onder de introverten.

Best grappig, herken me voor 95% in het profiel en de achterliggende gedachten. Alleen dat ik heel creatief zou zijn, herken ik niet echt. Al was ik dat vroeger als kind wel.

Wat ik wel heel erg herken is het onpeilbaar zijn voor anderen i.v.m. het experimenteren met jezelf en nieuwe perspectieven.

Geinig :) Ik geloof sowieso wel in dit soort dingen, zou een stuk meer mee gedaan moeten worden in de kinder/puberteit en mensen zouden meer gemotiveerd moeten worden om dit soort professionele tests bij zichzelf uit te laten voeren en vervolgens hier hun beroepskeuze etc. op afstemmen. Kan een hoop ellende / depressies etc. voorkomen dnek ik.
pi_188840524
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 september 2019 23:49 schreef Seam het volgende:
Erg treurig dat men nog altijd gebruik maakt van deze methodologisch zwakke persoonlijkheidstest.
Mij werd een officiële persoonlijkheidstest afgenomen, omdat ik daarom had gevraagd. De uitslag werd genegeerd en was niet belangrijk, omdat de psycholoog het zelf niet passend genoeg vond.

ISFP
Volgens het model van Jung zijn jouw voorkeuren: introversion, sensing, feeling en perceiving. Dat wil zeggen, je bent aardig en meelevend, open en flexibel. Je gaat rustig en bescheiden te werk en gaat onenigheid uit de weg. Je geniet van de mooie momenten in het leven. Je komt her meeste tot je recht in beroepen en activiteiten waar je zorg draagt voor het welzijn van mens of dier. Beroepen die bij je passen zijn bijvoorbeeld: verpleegkundige, horecamedewerker en timmerman. Je leert het makkelijkste door iets zelf uit te proberen. Valkuilen: je bent soms te weinig assertief, je negeert je eigen wensen en vermijdt conflicten.

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 07-09-2019 23:33:25 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 8 september 2019 @ 00:10:01 #54
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188841218
ENFJ

Ik herken me daar wel in. Misschien niet altijd "E", maar dan daarna weer wel.
pi_188843511
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:45 schreef Juup© het volgende:
Waar staan de A of T voor achter de 4 letter aanduidingen?
Assertive / Turbulent, uit mijn hoofd (dus Assertief / Voorzichting)
Welke score kreeg je?

quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2019 00:10 schreef Stray_cat het volgende:
ENFJ

Ik herken me daar wel in. Misschien niet altijd "E", maar dan daarna weer wel.
FREN :*
"Zeldzaam" type, collector's item (in pokémon termen)

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2019 10:36:05 ]
  zondag 8 september 2019 @ 10:45:34 #56
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_188843759
ESFJ, Consul. Herken me er wel in. Denk voor 80% :)
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_188847818
quote:
Architecten maken slechts twee procent van de bevolking uit, en vrouwen met dit persoonlijkheidstype zijn nog zeldzamer met slechts 0,8% – het is vaak een uitdaging om gelijkgestemden te vinden die in staat zijn om gelijke tred te houden met hun niet aflatende intellectualisme en schaakachtige manoeuvres.
En deze staat in de FOK! poll gewoon bovenaan met 14%.
  zondag 8 september 2019 @ 16:59:19 #58
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_188849690
Zelf INFJ. Bijzonder om die zo hoog te zien terugkomen want zeldzaam.
Allemaal unieke sneeuwvlokjes hier op Fok!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_188850099
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 16:59 schreef Detroit het volgende:
Zelf INFJ. Bijzonder om die zo hoog te zien terugkomen want zeldzaam.
Allemaal unieke sneeuwvlokjes hier op Fok!

Dat is wat ik zo leuk vind aan het internet - het lijkt of alle introverte intuitieve types hier te vinden zijn. Ook op Reddit etc.
Mah frens!
Intp vrouwen zijn verder ook haast nergens te vinden. Zonder internet zouden we op zolder boeken zitten lezen denk ik.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2019 17:27:47 ]
pi_188850147
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2019 15:24 schreef Chia het volgende:

[..]

En deze staat in de FOK! poll gewoon bovenaan met 14%.
:*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2019 17:28:47 ]
pi_188850230
quote:
17s.gif Op zondag 8 september 2019 17:26 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is wat ik zo leuk vind aan het internet - het lijkt of alle introverte intuitieve types hier te vinden zijn. Ook op Reddit etc.
Mah frens!
Intp vrouwen zijn verder ook haast nergens te vinden. Zonder internet zouden we op zolder boeken zitten lezen denk ik.
Aan welke letter zijn intuïtieve types te herkennen dan?
  zondag 8 september 2019 @ 17:46:09 #62
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_188850436
quote:
17s.gif Op zondag 8 september 2019 17:26 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is wat ik zo leuk vind aan het internet - het lijkt of alle introverte intuitieve types hier te vinden zijn. Ook op Reddit etc.
Mah frens!
Intp vrouwen zijn verder ook haast nergens te vinden. Zonder internet zouden we op zolder boeken zitten lezen denk ik.
Makes sense! :)

Grappig om te horen. Mijn huidige date is een vrouwelijke INTP. En een weirdo. Wat een verademing in vergelijking met al die standaard-yuppen hier in Amsterdam.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zondag 8 september 2019 @ 18:16:55 #63
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_188850872
ENTP-T. Kan kloppen. :P
soooo, da's mooi!
pi_188851531
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:33 schreef Chia het volgende:

[..]

Aan welke letter zijn intuïtieve types te herkennen dan?
Aan de N ipv S, bij jou dus INTJ
Laat zien dat je tussen de regels door leest en je eigen conclusies trekt op basis van je observeringen.
  zondag 8 september 2019 @ 19:14:42 #65
33356 KitteKat
Kittekat voor een fitte kat
pi_188851595
Laatst ook deze test gedaan, en daaruit bleek dat ik een ENFP A ben.

Na wat dingen te lezen en YouTube filmpjes te hebben gekeken herkende ik mijzelf er toch wel in.

Daarom heb ik er een boek over gekocht om het allemaal wat beter te begrijpen en voor 95% kwam dit wel aardig overheen.
pi_188852608
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:26 schreef Vimbavimba het volgende:
INTJ-t de architect.

https://www.idrlabs.com/intj.php

Friedrich Nietzsche *O*
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_188853209
INTP-A ... Erg zeldzaam..

Hoogste in de poll.. :P
pi_188853729
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 19:14 schreef KitteKat het volgende:
Laatst ook deze test gedaan, en daaruit bleek dat ik een ENFP A ben.

Na wat dingen te lezen en YouTube filmpjes te hebben gekeken herkende ik mijzelf er toch wel in.

Daarom heb ik er een boek over gekocht om het allemaal wat beter te begrijpen en voor 95% kwam dit wel aardig overheen.
Nice man! Heet het boek Please understand me?
pi_188853784
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 20:33 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Waarom. heb. ik . dezelfde. type. als. Breivik?
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_188853942
ISFJ - Verdediger.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_188854812
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2019 21:35 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Waarom. heb. ik . dezelfde. type. als. Breivik?
Oh oh. :{

Welk type is dat?
pi_188856740
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh oh. :{

Welk type is dat?
INTJ
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_188858064
ENTJ-A: Bevelhebber. Kan me er wel in vinden.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_188858301
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 10:28 schreef dimmak het volgende:
ENTJ-A: Bevelhebber. Kan me er wel in vinden.
Oke oke ik heb een vriendin die dit ook als uitkomst heeft, maar stiekem is ze heel artistiek en heeft ze ontzettend veel creatieve ideëen. Komt dit ook bij jou overeen of niet? Wat voor dingen doe je in je vrije tijd?
pi_188858382
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2019 10:50 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Oke oke ik heb een vriendin die dit ook als uitkomst heeft, maar stiekem is ze heel artistiek en heeft ze ontzettend veel creatieve ideëen. Komt dit ook bij jou overeen of niet? Wat voor dingen doe je in je vrije tijd?
Ben een tijdje webdesigner geweest, maar miste de echte creativiteit om er echt in uit te blinken. Verder zoek ik vooral uitlaatkleppen in mijn vrije tijd. Denk aan sporten en het bezoeken van evenementen. De overige vrije tijd besteed ik aan boeken en films. Als werk ben ik operationeel manager bij 2 aan elkaar gelieerde bedrijven.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_188858656
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 10:58 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ben een tijdje webdesigner geweest, maar miste de echte creativiteit om er echt in uit te blinken. Verder zoek ik vooral uitlaatkleppen in mijn vrije tijd. Denk aan sporten en het bezoeken van evenementen. De overige vrije tijd besteed ik aan boeken en films. Als werk ben ik operationeel manager bij 2 aan elkaar gelieerde bedrijven.
Nice, lijkt er dus ook op dat de NT types stiekem gewoon heel creatief zijn (ik ook).
Lees ook vaak over andere NT types dat ze van hun creatieve hobby hun werk hebben gemaakt, veel muzikanten en designers.
  Moderator maandag 9 september 2019 @ 12:44:08 #77
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_188859748
INTJ ben ik, nog steeds want heb dit jaren geleden al eens gedaan en afgelopen weekend nog eens. Nog steeds INTJ.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 9 september 2019 @ 13:04:50 #78
33356 KitteKat
Kittekat voor een fitte kat
pi_188860034
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2019 21:31 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Nice man! Heet het boek Please understand me?
Nee, deze enfp survival guide en ik vond het namelijk makkelijk weg te lezen.
pi_188860142
INFJ / INFP grensgeval, heb INFJ ingevuld omdat dat uit deze test kwam (maar eerder kwam er INFP uit).
What's the name of the game?
pi_188860995
ISTJ al jaren geleden achter gekomen.
Heel veel overeenkomsten. Ik denk wel 80 a 90%.

Alleen op relatiegebied echt compleet anders :)
pi_188862547
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 21:45 schreef Montagui het volgende:
ISFJ - Verdediger.
Boks!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 9 september 2019 @ 15:40:32 #82
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_188862668
ENFP.
Paar jaar tussen de ingenieurs gewerkt. Fucking hilarisch! :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_188863055
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2019 15:40 schreef SicSicSics het volgende:
ENFP.
Paar jaar tussen de ingenieurs gewerkt. Fucking hilarisch! :)
Toen is je sig ontstaan?
What's the name of the game?
pi_188863124
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2019 16:01 schreef -marz- het volgende:

[..]

Toen is je sig ontstaan?
:D
  maandag 9 september 2019 @ 16:06:30 #85
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_188863128
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2019 16:01 schreef -marz- het volgende:
Toen is je sig ontstaan?
Absoluut! En daarom ben ik nu zelfstandige. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_188863131
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2019 15:40 schreef SicSicSics het volgende:
ENFP.
Paar jaar tussen de ingenieurs gewerkt. Fucking hilarisch! :)
Wat viel je daar aan op om daar mee te werken?
  maandag 9 september 2019 @ 16:12:07 #87
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_188863202
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 16:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat viel je daar aan op om daar mee te werken?
Dat ik heb moeite heb om mijn collega's bij me te houden. :)
Ik start iets, ben enthousiast, ga aan de slag en ben opgebrand als zij er misschien aan denken om in beweging te gaan komen. ;)
De organisatie (en veel collega's) kon (konden) niet bewegen in mijn snelheid en dat wringt op den duur.
Ik kan/ kon moeilijk werken in een projectorganisatie en functioneren als projectcontroller, wat je als projectleider bent in zo'n organisatie, is niet wat ik leuk vind.

Gechargeerd.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_188863269
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2019 16:12 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat ik heb moeite heb om mijn collega's bij me te houden. :)
Ik start iets, ben enthousiast, ga aan de slag en ben opgebrand als zij er misschien aan denken om in beweging te gaan komen. ;)
De organisatie (en veel collega's) kon (konden) niet bewegen in mijn snelheid en dat wringt op den duur.
Ik kan/ kon moeilijk werken in een projectorganisatie en functioneren als projectcontroller, wat je als projectleider bent in zo'n organisatie, is niet wat ik leuk vind.

Gechargeerd.
Hmm snap ik wel. Denk dat zij ook wel bezig zijn met dat project maar door er eerder over na te denken. Alle opties te bedenken en eventuele uitkomsten en dan pas aan de slag gaan.

Ik heb ooit gedate met een ingenieur. Zij hadden het probleem dat er een zwaar object verplaatst moest worden. Ipv dingen on the spot te proberen hebben ze er een paar vergaderingen over gehouden :D

Mijn vader was ook ingenieur en hij pakte dit soort dingen ook zo aan.
  maandag 9 september 2019 @ 16:22:30 #89
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_188863341
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Hmm snap ik wel. Denk dat zij ook wel bezig zijn met dat project maar door er eerder over na te denken. Alle opties te bedenken en eventuele uitkomsten en dan pas aan de slag gaan.

Ik heb ooit gedate met een ingenieur. Zij hadden het probleem dat er een zwaar object verplaatst moest worden. Ipv dingen on the spot te proberen hebben ze er een paar vergaderingen over gehouden :D

Mijn vader was ook ingenieur en hij pakte dit soort dingen ook zo aan.
Wat dat bettreft (weer gechargeerd) ben ik meer van de pilots en proeftuinen! :) Proberen. Gaan. Op je bek gaan. Leren. Bijsturen. Niet lullen, maar doen! Etc.

Een ding wat mij heel erg bijgebleven is, was dat ik ook mijn miskleunen deelde met iedereen!

Ik was vrolijk aan het vertellen dat ik een sollicitaite voor een interimklus compleet verkeerd had ingeschat en dat ik gigantisch door de mand viel. Mijn competenties kwamen niet in de buurt van de functie eisen (die overigens anders waren dan ze in de vacature stonden, maar dat terzijde...). Ik vind het nog steeds een hilarisch verhaal, maar mijn manager kwam naar me toe en die zei letterlijk:
Je moet niet je falen delen, daar wordt iedereen onrustig van en ze denken minder over jou.

Terwijl ik het tegenovergestelde geloof.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_188863416
quote:
6s.gif Op maandag 9 september 2019 16:22 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat dat bettreft (weer gechargeerd) ben ik meer van de pilots en proeftuinen! :) Proberen. Gaan. Op je bek gaan. Leren. Bijsturen. Niet lullen, maar doen! Etc.

Een ding wat mij heel erg bijgebleven is, was dat ik ook mijn miskleunen deelde met iedereen!

Ik was vrolijk aan het vertellen dat ik een sollicitaite voor een interimklus compleet verkeerd had ingeschat en dat ik gigantisch door de mand viel. Mijn competenties kwamen niet in de buurt van de functie eisen (die overigens anders waren dan ze in de vacature stonden, maar dat terzijde...). Ik vind het nog steeds een hilarisch verhaal, maar mijn manager kwam naar me toe en die zei letterlijk:
Je moet niet je falen delen, daar wordt iedereen onrustig van en ze denken minder over jou.

Terwijl ik het tegenovergestelde geloof.
Leuk hoor, dit soort dingen is zo herkenbaar voor mij.

Hier ook voor mezelf begonnen na wat dappere pogingen om ergens in vaste dienst te zijn.

Leuk is wel dat veel zelfstandigen de "visionaire" types zijn - om in termen van deze test te blijven. Daarmee kan ik vaak heel fijn samenwerken, het gaat snel, is leuk, inspirerend, geeft energie ipv dat het een uitputtingsslag of een zinloze strijd over bullshit dingen is.
What's the name of the game?
pi_188863670
Damn wat een hoop INTJ's (zoals ik) en INFJ's hier. Dat zijn normaliter zo'n beetje de minst gangbare persoonlijkheidstypen maarja misschien ook niet zo vreemd op een forum. Wel duidelijk dat dit niet de afspiegeling is van de gemiddelde Nederlander :P
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_188864448
Ah :7 Toch nog een mooi topiek geworden
pi_188864470
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2019 17:26 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Ah :7 Toch nog een mooi topiek geworden
Is toch ook een goed onderwerp.
pi_188865040
Heeft iemand ook een idee wat voor types ze als vrienden vaak hebben? Waar ze iig goed mee opschieten?
  Redactie Frontpage maandag 9 september 2019 @ 18:08:23 #95
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_188865377
quote:
6s.gif Op maandag 9 september 2019 16:22 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat dat bettreft (weer gechargeerd) ben ik meer van de pilots en proeftuinen! :) Proberen. Gaan. Op je bek gaan. Leren. Bijsturen. Niet lullen, maar doen! Etc.

Een ding wat mij heel erg bijgebleven is, was dat ik ook mijn miskleunen deelde met iedereen!

Ik was vrolijk aan het vertellen dat ik een sollicitaite voor een interimklus compleet verkeerd had ingeschat en dat ik gigantisch door de mand viel. Mijn competenties kwamen niet in de buurt van de functie eisen (die overigens anders waren dan ze in de vacature stonden, maar dat terzijde...). Ik vind het nog steeds een hilarisch verhaal, maar mijn manager kwam naar me toe en die zei letterlijk:
Je moet niet je falen delen, daar wordt iedereen onrustig van en ze denken minder over jou.

Terwijl ik het tegenovergestelde geloof.
Herkenbaar wel, ik zit dan wel in een totaal andere branche waar fouten maken wat meer bij het proces hoort (animatie/vormgeving), maar ik merk vaak bij collega's en zeker bij stagiaires dat ze bang zijn om fouten te maken. Een programma als After Effects is bijvoorbeeld echt een muur van informatie als je ermee begint, vaak weten ze dan niet echt wat ze moeten doen en zijn bang om ergens op te klikken. Ik zeg dan altijd klik gewoon overal op zodat je weet wat het doet, dan kom je er vanzelf achter of het werkt of niet. Dat is volgens mij de beste manier om iets nieuws te leren, gewoon proberen en fouten durven maken omdat je daar zoveel meer van leert dan alleen de veilige bekende opties te gebruiken.

Nu is het natuurlijk een ander verhaal als je met exacte dingen bezig bent, als een ingenieur kun je niet even wat nieuws in een constructie gebruiken om te kijken of het werkt, straks dondert het hele gebouw in elkaar :P.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 9 september 2019 @ 18:19:35 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188865600
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2019 00:10 schreef Stray_cat het volgende:
ENFJ

Ik herken me daar wel in. Misschien niet altijd "E", maar dan daarna weer wel.
*boks
ENFJ-T
***
pi_188867025
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2019 17:53 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Heeft iemand ook een idee wat voor types ze als vrienden vaak hebben? Waar ze iig goed mee opschieten?
Niet dat ik die andere typen niet leuk vind, ik heb volgens mij best aardige en boeiende, loyale vrienden of kennissen (gehad) die heel andere persoonlijkheden hebben dan ik.

Maar de ENF/INF types heb ik volgens mij wel eerder een warm gevoel en connectie mee en dat zijn ook contacten waar ik geen moeite voor hoef te doen of vaak mee hoef af te spreken of te bellen, is gewoon altijd wel goed en als het niet meer goed is, is het ook goed. Voor mij zijn dat de speciale mensen op de wereld die je maar af en toe tegenkomt en de rest van je leven in je hart bij je draagt.

Dat is met andere persoonlijkheden minder vanzelfsprekend in mijn geval en moet je wat meer expliciete dingen uitspreken/afspreken, wat niet per se verkeerd is overigens.

/vaag verhaal zonder wetenschappelijke onderbouwing
What's the name of the game?
pi_188867033
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2019 17:53 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Heeft iemand ook een idee wat voor types ze als vrienden vaak hebben? Waar ze iig goed mee opschieten?
En jij dan?
What's the name of the game?
pi_188869725
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2019 17:53 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Heeft iemand ook een idee wat voor types ze als vrienden vaak hebben? Waar ze iig goed mee opschieten?
Hier INTJ en mijn favoriete type is toch wel ENTP. Verder kan ik met de meeste intuïtieven wel goed op schieten.
  maandag 9 september 2019 @ 22:43:21 #100
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_188872294
ESTJ-A hier.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')