abonnement Unibet Coolblue
pi_188829037
Haha slaap lekker!
  zaterdag 7 september 2019 @ 09:38:42 #252
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188829097
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Te vroeg op een zaterdagochtend, maar er zijn er meer die vroeg wakker zijn.

Fijn @:Kreator dat het nu goed werkt, buikpijn is heel goed voor te stellen. Maar nu een relaxed weekend

Schone Candaas is onderweg, fijn weekend!

Gezellig P, kinderfeestje. Hoe oud zijn die kinders?

Vanochtend kreeg ik een artikel opgestuurd uit de volkskrant, laatst was een journalist bij naailes en dat artikel staat er vandaag in. Ik was bij foto’s nemen speciaal aan de kant gaan zitten om er niet op de foto gekomen, heeft hij toch een andere foto gebruikt. Dus Kaat inde krant :P
:D

In het blauw?

Ja, dus. Leuk!
The love you take is equal to the love you make.
pi_188829101
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:34 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jawel. Ben er zelf bij he. Ik twijfelde wel ontzettend of het nou heel handig was voor haar zoon om me na effectief 1,5 week te leren kennen. Stel nou dat we over drie maanden zien dat het niets wordt...Maar goed. We zien wel wat er gebeurt.
Was ik ook wat terughoudender in geweest denk ik :)

Maar als het gewoon goed voelt en alles loopt.. kan ik me voorstellen dat het als vanzelf gaat.
En scheelt ook dat je niet bent blijven slapen ofzo... je bent niet meteen opgevoerd als nieuwe papa maar wel als leuk gezelschap om mee samen te spannen tijdens spelletjes.

Komt vast goed.
Ook als het niet goed gaat zegmaar.
pi_188829118
quote:
Je was gewoon te leuk om niet af te drukken :)

Gaaf shirt heb je aan ook O+
pi_188829171
Huu, gisteren om half 1 de stad in gaan om een overhemd voor F. te kopen en vervolgens alle activiteiten aan elkaar koppen en om 3 uur in de nacht thuis komen is niet per se een goed idee. :O

Zo even paar boodschappen doen en dan heb ik potentieel een luie zaterdag. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188829229
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ok, dan is het lief O+

Is dat kinderfeestje vandaag, P?

Ik ga wel naar bed, Aure, scheelt weer 1 persoon om te lezen *O*
Nee joh. Over een maand pas :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188829246
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je was gewoon te leuk om niet af te drukken :)

Gaaf shirt heb je aan ook O+
Dank dank.
Ja die blouse heb ik al een tijd. Meestal ben ik niet heel zuinig op kleding met wassen enzo, maar op deze wel, ik vind m te leuk om te verwassen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188829303
Oh leuk om je te zien Kaat!
  zaterdag 7 september 2019 @ 09:59:55 #259
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188829305
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wacht even. De zogenaamde kaboutertjes die je zomaar uit de brand komen helpen bestaan dus echt? En ze werken bij microsoft :o Wat wonen we toch in een fascinerende wereld.

Mini's second breakfast _O_
Microsoft Teams ja :+

Nee grapje

Heb ik donderdag even geëscaleerd als onwerkbaar in vorm die wij moesten gebruiken via via, iedereen mee eens dus meteen de tent uit geflikkerd O+ O+ O+ _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:00:44 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188829314
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik koop ook iets wat 3 koper goedkoper is dan het andere item _O-
Hele nacht bezig geweest met tailoring, enchanting, fishing. Hele nacht. Oh, en mijn vriend helpen omdat hij een alt is begonnen om te spelen als ik volgende week in Praag ben. Het is 9 minuten lopen van Ironforge naar gnome startgebied. En dus 9 minuten terug.

[ afbeelding ]
Gaaf ja! _O_

En de winkels komen steeds voller met jaren 80 kleding, revival of my youth _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:01:50 #261
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188829325
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moet zo'n netje hebben speciaal voor achter een rolstoel. En inmiddels moet het dus in blauw, groen en geel. Dat zijn de kleuren die werden overhandigd.
Vlechtjes van maken en deze creatief aan elkaar zetten met gekleurde tiewraps of beetje psychedelisch aan elkaar knopen? *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188829353
Kaatje in de krant..ik begrijp wel, dat deze foto werd gekozen:iemand - ja, jij! - is super geconcentreerd aan het werk.
@Isa...je wordt echt aan het werk gezet. Slimme moeder om met haakmateriaal aan te komen. _O-

@P. *; leuk joh.

Verder is er wel heul veul divers wat voorbij komt. Té veul.

Vannacht alsnog een deken/ sprei over het zomerdekbed gevleid 🤪 .
Volgende keer gaat het winterdekbed in de dekbedhoes.
Dan ook de winterkleding luchten en zomerkleding schoon opbergen. Tis wat.

Bijna project KWF geweest. Nog 4 bussen komen binnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:17:38 #263
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188829512
Mogguh allemaal :O
Wat zijn jullie actief, zo vroeg. Toffe foto, kaatje!
En hoera voor samenspannen met kind, handige netjes-in-wording en lekkere ontbijtjes. *O*
pi_188829530
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:04 schreef AnneX het volgende:
Kaatje in de krant..ik begrijp wel, dat deze foto werd gekozen:iemand - ja, jij! - is super geconcentreerd aan het werk.
@:Isa...je wordt echt aan het werk gezet. Slimme moeder om met haakmateriaal aan te komen. _O-

@:P. *; leuk joh.

Verder is er wel heul veul divers wat voorbij komt. Té veul.

Vannacht alsnog een deken/ sprei over het zomerdekbed gevleid 🤪 .
Volgende keer gaat het winterdekbed in de dekbedhoes.
Dan ook de winterkleding luchten en zomerkleding schoon opbergen. Tis wat.

Bijna project KWF geweest. Nog 4 bussen komen binnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best triest eigenlijk.. dat menswn zo blij worden van dat er EINDELIJK iemand aan de deur komt.
Je zou er bijna vaker koffie gaan drinken.
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:21:49 #265
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188829552
Vier uur in bed, negen uur wakker... Rendang in slowcooker helaas nog niet klaar (moet nog een batch zo, want is voor 19 man), werk gelukkig wel klaar voor nu.

Zo eens kijken of ik nog kan bijdutten, anders trek ik de kinderverjaardag ( :r ) van vanmiddag niet denk ik

Beter is het morgen trouwens droog, want zeiltocht gepland
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:23:11 #266
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188829559
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Best triest eigenlijk.. dat menswn zo blij worden van dat er EINDELIJK iemand aan de deur komt.
Je zou er bijna vaker koffie gaan drinken.
Het is ook wel interessant waarom iemand dan zo weinig netwerk heeft weet ik uit ervaring (werk).
Want het is wel wat afwijkend van de gemiddelde mens
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188829626
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:23 schreef Molo het volgende:

[..]

Het is ook wel interessant waarom iemand dan zo weinig netwerk heeft weet ik uit ervaring (werk).
Want het is wel wat afwijkend van de gemiddelde mens
Je zou verbaasd staan als je wist hoe snel het aantal personen in een gemiddeld netwerk aan het dalen is.
Uit ervaring (werk). Als je een netwerk ziet als mensen waar je voor praktische en/of emotionele steun kunt aankloppen.

Wat een activiteit hier op de vroege ochtend :D

Kaat in de krant,leuke foto! Alleen klopt mijn mentaal image van je nu niet meer :P
Reizende mensen, kennismaking met familieleden, m.icrosoft die iets goed doet, haak avonturen en dan ben ik vast nog van alles vergeten.
Hier luie zaterdag, vanavond wel kookworkshop. Indonesisch :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188829647
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Best triest eigenlijk.. dat menswn zo blij worden van dat er EINDELIJK iemand aan de deur komt.
Je zou er bijna vaker koffie gaan drinken.
Het is een echtpaar,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:36:06 #269
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188829708
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je zou verbaasd staan als je wist hoe snel het aantal personen in een gemiddeld netwerk aan het dalen is.
Uit ervaring (werk). Als je een netwerk ziet als mensen waar je voor praktische en/of emotionele steun kunt aankloppen.

Wat een activiteit hier op de vroege ochtend :D

Kaat in de krant,leuke foto! Alleen klopt mijn mentaal image van je nu niet meer :P
Reizende mensen, kennismaking met familieleden, m.icrosoft die iets goed doet, haak avonturen en dan ben ik vast nog van alles vergeten.
Hier luie zaterdag, vanavond wel kookworkshop. Indonesisch :9
Zekers :Y

En ik las hilarische zaterdag ipv hier luie 8)7

Tijd om mijn kind van me af te trappen geloof ik. Ligt te hard te zingen om mij te kunnen slapen, maar is ook weer zo gezellig. Keuzes :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:38:02 #270
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188829732
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:21 schreef Molo het volgende:
Vier uur in bed, negen uur wakker... Rendang in slowcooker helaas nog niet klaar (moet nog een batch zo, want is voor 19 man), werk gelukkig wel klaar voor nu.

Zo eens kijken of ik nog kan bijdutten, anders trek ik de kinderverjaardag ( :r ) van vanmiddag niet denk ik

Beter is het morgen trouwens droog, want zeiltocht gepland
Rendang :9
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:41:30 #271
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188829769
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:38 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Rendang :9
Ja _O_ :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188829854
Oh, de halve dag is alweer voorbij. We konden uitslapen tot 6u en hadden daarna nóg alle tijd van de wereld voordat liefste op pad moest, dus we hebben laat maar uitgebreid ontbeten.
Witte bonen met eigen tomaten, gebakken worstjes, ham & ei, geroosterd wittebrood met Normandische boter.

Vandaag moest ik maar weer eens tomaten, aubergines en basilicum oogsten en verwerken. Het is ook elke week hetzelfde liedje.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_188830022
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:30 schreef AnneX het volgende:

[..]

Het is een echtpaar,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus eigenlijk is het maar goed dat er eens gecollecteerd werd :)

Overigens vlak bij mij woont ook een bejaarde... alleen ook. Die leeft in een huis dat echt een eeuwigheid achterloopt.
Heeft wel electriciteit... maar kookt nog op een houtgestookt fornuis dat ook meteen het huis verwarmd. En in de kelder zit een waterbron die water ophaalt uit een ondergronds riviertje dus hij gebruikt ook geen water uit de kraan verder.
En swinters vind ie het zonde om het hele huis te stoken... dus dan woont hij in zn schuurtje.
Grote tuin met fruit en groente...
Als de wereld ooit instort dan weet ik wel waar ik moet zijn.
Die man is zo taai... en van alles voorzien ook als alles qua nutsvoorziening zou uitvallen.

Blijf dat bijzonder vinden.. zo midden in de stad.
pi_188830252
Och wat sneu, die kluizenaar. Maar het zal wel ondoenlijk zijn om hem meer het dorp in te krijgen, via verenigingsleven of zo?

En die meneer bij Uhmmpie, dat is dan wel weer heel gaaf, zo zelfvoorzienend, en waarschijnlijk te druk met van alles om eenzaam te zijn (of eigenlijk eenzaam te voelen)

Ben heel benieuwd wat jouw "mental image" van mij dan is geweest :P @Cat-astrophe
We have far more in common than that which devides us..
pi_188830339
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Och wat sneu, die kluizenaar. Maar het zal wel ondoenlijk zijn om hem meer het dorp in te krijgen, via verenigingsleven of zo?

En die meneer bij Uhmmpie, dat is dan wel weer heel gaaf, zo zelfvoorzienend, en waarschijnlijk te druk met van alles om eenzaam te zijn (of eigenlijk eenzaam te voelen)

Ben heel benieuwd wat jouw "mental image" van mij dan is geweest :P @:Cat-astrophe
Ahja hij is nadat hij met pensioen ging.. koster geworden in de kerk zodat hij wat te doen had. (Want stil zitten.. dat kan hij dan weer niet zo goed)
Maar als schipper/havenloods heeft hij weinig met die landrotten zoals hij dat dan zegt.

Waarom ie wel altijd tijd heeft voor praatjes van mij... dat weet niemand.

Heb afgelopen zomer wel zn knoop aan zn jas gemaakt.
Dat vond ie lief... dat deed zn vrouw namelijk altijd vroeger O+

(Ja ik heb een zwak voor de beste man :) )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')