abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin woensdag 11 september 2019 @ 17:26:47 #26
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_188898172
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:27 schreef Crapo_the_great het volgende:
Eureka, ik heb de oplossing! Ik open gewoon, eenmalig, een tweede rekening, op mijn eigen naam. Daar hoort dan automatisch een betaalpas bij, waarbij geen maandelijkse kosten horen. *doet buiging*.
:')

Je weet dat je voor een rekening ook betaald...
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_188899011
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:27 schreef Crapo_the_great het volgende:
Eureka, ik heb de oplossing! Ik open gewoon, eenmalig, een tweede rekening, op mijn eigen naam. Daar hoort dan automatisch een betaalpas bij, waarbij geen maandelijkse kosten horen. *doet buiging*.
Briljant! Win-win! Jij denkt dat je slim bent en de bank verdient aan je. _O_
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_188899422
quote:
3s.gif Op woensdag 11 september 2019 17:26 schreef Armani XL het volgende:

[..]

:')

Je weet dat je voor een rekening ook betaald...
Het ligt eraan bij welke bank je zit. Bij Knab kun je kosteloos vier extra betaalrekeningen met bankpas nemen.

Maandelijkse kosten zijn wel hoger dan je bij ING betaalt, dus zal TS er niet veel mee opschieten.
pi_188900069
quote:
[..]

Omdat ik geen wachtwoord of touch ID op mijn telefoon wil iedere keer als ik mijn telefoon open. Apple Pay vereist echter dat je dit wel doet.
Ja, super handig! Dan verdeel je je inkomsten ook over twee rekeningen en zul je zien dat de enige pas die je bij je hebt op het moment van afrekenen hoort bij de rekening waar net te weinig saldo op staat. Gelukkig heb je nog een pas. Thuis.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')