abonnement Unibet Coolblue
pi_188814911


Op een spirituele beurs kun je op een ontspannen manier kennismaken met spiritualiteit, paranormale zaken en diverse alternatieve geneeswijzen.

Zo zijn er onder andere paragnosten, helderzienden, mediums, magnetiseurs, handlijnkundigen, tarotkaartleggers, astrologen, iriscopisten, hypnotherapeuten, persoonlijke coaching, klank-khealers, auralezers, reikimasters, pendelaars en masseurs.

Bovendien is het mogelijk om producten te kopen, zoals boeddha's, wierook, edelstenen, inzichtkaarten, muziek cd's, trommels, boeken en diverse gezondheidsproducten zoals oliën, kruiden en voedingsproducten.

quote:
Enkele data van populaire beurzen

2 + 3 nov. 2019: ROTTERDAM spirituele beurs: AHOY
Paraview

9 + 10 nov. 2019: AMSTELVEEN spirituele beurs: EMERGOHAL
Paraview

8 december 2019: SPIRITUELE KERST-FAIR: Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen: DRENTHE

14 + 15 dec. 2019: ZWOLLE spirituele beurs: IJSSELHALLEN
Paraview
Ben jij ooit op een spirituele beurs geweest of zou je dit willen proberen?
Wat heb je toen ondervonden, gekocht en hoe vond je deze ervaring?!


Tips & aanbevelingen zijn welkom!
:W



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2019 14:21:10 ]
pi_188815280
TS begint.
Ervaring: Ja, ooit naar een spirituele beurs geweest.
Ik ben toen een tarot reading ondergaan, maar vond dat ik teveel moest aangeven/openbaren.
Ze had wel een aantal raakpunten maar was niet helemaal overtuigd.

Ik geloof dat er een heleboel kwakzalvers tussen zitten, maar zeker ook 'echte helpers'.
Genoeg voor mij om als een soort van klittenband van alles op te pikken, oververmoeid thuis te komen en mee te nemen naar huis, die zich vervolgens daar ontladen.. :') .

Zou ooit nog wel eens willen gaan, maar dan een groter opgezet event.
pi_188817493
Haha, zelden binnen geweest. Munt slaan uit mensen die zich in een uiterst zwakke positie bevinden is zowat het laagste wat je kan doen op spiritueel vlak.
pi_188861545
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:17 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Haha, zelden binnen geweest. Munt slaan uit mensen die zich in een uiterst zwakke positie bevinden is zowat het laagste wat je kan doen op spiritueel vlak.
Waar ben je WEL geweest dan? :)
pi_188862206
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 14:23 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Waar ben je WEL geweest dan? :)
Vroeger nog naar lezingen geweest van MT Keshe in Ninove, België. Een Iraanse Nucleair Fysicus die een paar boeken geschreven had over een allesomvattende theorie, over de oorsprong van alles en het ontstaan van het heelal enzo. Hij claimde dat hij alle ziektes kon genezen, vrije energie kon opwekken, antizwaartekracht machines kon bouwen, enz... Superslimme kerel echter nooit harde bewijzen gezien en later België uitgezet wegens vermeende terroristische banden ofzo :')
  woensdag 11 september 2019 @ 05:31:34 #6
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_188889410
Ik was een paar keer bij iets als de Gothic & Fantasy beurs in Rijswijk, waar indertijd een hele hal "spiritueel" was. Vond dat niks, met een gothmetalband op de achtergrond en al die cosplayers. Niks gedaan, niks gekocht in die hal.
Vriendin wilde zich laten kaarslezen maar dat was geen succes, de lezer zat erg te vissen.

Onkruidbeurs geweest, lezingen gevolgd. Die over astrologie en tarot was boeiend. Bij die over shambala keek het publiek elkaar aan en had moeite niet in lachen uit te barsten.

Iets kleins als beurs in Eindhoven meegedaan aan de workshop "zware energie eten", niet mijn ding.

Iets op de Midwinterfair in Archeon. Een of ander ritueel meegedaan, kan me alleen nog het trillen van elfenvleugels herinneren - van cosplayers die niet gekleed waren op winterse temperaturen. Daar was ook de bruine rand van het spirituele aanwezig, de rechtse kliek rond het tijdschrift "Religie & Mystiek"
pi_188891091
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 05:31 schreef Lunatiek het volgende:
Ik was een paar keer bij iets als de Gothic & Fantasy beurs in Rijswijk, waar indertijd een hele hal "spiritueel" was. Vond dat niks, met een gothmetalband op de achtergrond en al die cosplayers. Niks gedaan, niks gekocht in die hal.
Vriendin wilde zich laten kaarslezen maar dat was geen succes, de lezer zat erg te vissen.

Onkruidbeurs geweest, lezingen gevolgd. Die over astrologie en tarot was boeiend. Bij die over shambala keek het publiek elkaar aan en had moeite niet in lachen uit te barsten.

Iets kleins als beurs in Eindhoven meegedaan aan de workshop "zware energie eten", niet mijn ding.

Iets op de Midwinterfair in Archeon. Een of ander ritueel meegedaan, kan me alleen nog het trillen van elfenvleugels herinneren - van cosplayers die niet gekleed waren op winterse temperaturen. Daar was ook de bruine rand van het spirituele aanwezig, de rechtse kliek rond het tijdschrift "Religie & Mystiek"
Zware energie eten? Hoe moet ik me dat voorstellen?
  woensdag 11 september 2019 @ 14:57:37 #8
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_188896161
quote:
11s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:48 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Zware energie eten? Hoe moet ik me dat voorstellen?
Het is een vorm van aarden die aan de Inca's oid wordt toegeschreven. Eerst het negatieve in je buik vermalen en dan lozen in Moeder Aarde.
Niet mijn ding in elk geval.
pi_188896185
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:57 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het is een vorm van aarden die aan de Inca's oid wordt toegeschreven. Eerst het negatieve in je buik vermalen en dan lozen in Moeder Aarde.
Niet mijn ding in elk geval.
Om vervolgens uit te poepen/kotsen?
  woensdag 11 september 2019 @ 15:02:00 #10
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_188896222
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:59 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Om vervolgens uit te poepen/kotsen?
Ja, virtueel he, "af laten vloeien naar de Aarde" (ik vind dat spirituele milieuvervuiling).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')