abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:42:46 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189453485
En dan is de kans ook nog groot dat ze de tekst niet eens echt zelf geplaatst hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:32:07 #202
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_189454484
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:35 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ik vind het wel sneu dat die twee bakken met stront over zich heen krijgen. Zeker gezien het feit hoe Diana is behandeld door de media en het haar dood is geworden.
Wat maakt één spelfoutje nou uit?
Waarom wordt Meghan toch zo afgekraakt? Waarom ligt ze zo onder vuur? Ik hoop oprecht dat ze de rechtszaken winnen.
Ik volg die comments een beetje. Het probleem is dat de Britten het niet eens zijn met het feit dat de cottage van Harry en Meghan voor nogal veel geld (belastinggeld) is verbouwd, maar ze wel privacy eisen. Tegelijkertijd komt toevallig wel alles naar buiten, vermoedelijk PR vanuit Meghan.

Plus dat er nogal wat lijken uit Meghans kast komen. Mensen ghosten, mensen afdanken als ze niet meer nodig zijn, eerst haar vader de hemel in prijzen en hem nu compleet negeren, vrienden uitsluiten positief laten spreken in de pers.

Ik weet niet of het allemaal waar is (vast niet), maar ik kan me hierbij wel indenken dat die Britten een beetje bozig doen.
With love :*
pi_189456843
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb al die spullen in een nog iets kleiner tasje zitten. (En ik heb geen idee of Max een assistent heeft, wat die assistent voor haar doet en waarom ze dan überhaupt nog een handtasachtig ding nodig heeft.)
Een hofdame gaat toch mee om der aan te kleden, haar haar te doen make up aanbrengen koffers inpakken enzzzzzz
Twinning = boring
pi_189460748
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 22:32 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ik volg die comments een beetje. Het probleem is dat de Britten het niet eens zijn met het feit dat de cottage van Harry en Meghan voor nogal veel geld (belastinggeld) is verbouwd, maar ze wel privacy eisen. Tegelijkertijd komt toevallig wel alles naar buiten, vermoedelijk PR vanuit Meghan.

Plus dat er nogal wat lijken uit Meghans kast komen. Mensen ghosten, mensen afdanken als ze niet meer nodig zijn, eerst haar vader de hemel in prijzen en hem nu compleet negeren, vrienden uitsluiten positief laten spreken in de pers.

Ik weet niet of het allemaal waar is (vast niet), maar ik kan me hierbij wel indenken dat die Britten een beetje bozig doen.
Dat..en ik denk dat, hoe moet ik het zeggen, Harry heel erg door zijn vrouw beïnvloed wordt en dingen doet en zegt die niet stroken met de 35 jaar ervoor. Hij lijkt toch wel wat onder de plak te zitten. Gebeurt bij meer mannen, alleen staan die niet zo in de belangstelling.

Harry was altijd een publiekslieveling en mensen zien niet graag dat die zich in korte tijd totaal anders gaat gedragen.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 11:12:53 #205
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189460766
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 11:11 schreef totebel het volgende:

[..]

Dat..en ik denk dat, hoe moet ik het zeggen, Harry heel erg door zijn vrouw beïnvloed wordt en dingen doet en zegt die niet stroken met de 35 jaar ervoor. Hij lijkt toch wel wat onder de plak te zitten. Gebeurt bij meer mannen, alleen staan die niet zo in de belangstelling.

Harry was altijd een publiekslieveling en mensen zien niet graag dat die zich in korte tijd totaal anders gaat gedragen.
Geef eens voorbeelden van ‘totaal anders’?
The love you take is equal to the love you make.
pi_189460993
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 11:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Geef eens voorbeelden van ‘totaal anders’?
Tja, dat is wat zijn "vrienden" over hem zeggen. Ik volg en volgde hem te weinig om daar al te veel over te kunnen zeggen.

Wat je wel ziet, is dat hij, wanneer het gaat om verdediging van zijn vrouw, soms wel door lijkt te schieten. Maar goed, we kijken er van buitenaf tegenaan.
Dus what do we know...
  woensdag 16 oktober 2019 @ 11:35:40 #207
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189461175
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 11:25 schreef totebel het volgende:

[..]

Tja, dat is wat zijn "vrienden" over hem zeggen. Ik volg en volgde hem te weinig om daar al te veel over te kunnen zeggen.

Wat je wel ziet, is dat hij, wanneer het gaat om verdediging van zijn vrouw, soms wel door lijkt te schieten. Maar goed, we kijken er van buitenaf tegenaan.
Dus what do we know...
Dikke korrel zout, dus.

En al helemaal niks wat de shit zou rechtvaardigen die zij over zich heen krijgen.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 12:44:33 #208
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_189462383
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 11:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Geef eens voorbeelden van ‘totaal anders’?
- Heel recent: ineens gaan huilen tijdens een speech https://www.dailymail.co.(...)ds-talks-father.html

- Archie wordt op het Britse eiland nergens mee naartoe genomen en er worden geen foto's geplaatst, maar ineens is hij wel bij een publiek optreden in Zuid Afrika. De belastingbetalers ervaren dit als een klap in hun gezicht

- Het huis voor nogal veel geld laten verbouwen, maar wel privacy eisen. Opnieuw een klap in het gezicht van de belastingbetaler.

- Preken over het klimaat, maar twee dagen van tevoren een helikopter huren om ergens naartoe te gaan: https://www.google.nl/amp(...)icopter-15941474.amp en vervolgens in een van de weken na die klimaatspeech 4x gebruikmaken van een privéjet. Vervolgens vrienden laten vertellen in de pers dat het voor hun veiligheid is, terwijl William en Catherine in die periode gewoon een commerciële vlucht pakten met het hele gezin.

- Zijn houding: 'what Meghan wants, Meghan gets'

Ik vind het idd ook erg jammer dat die toffe prins, waar je gezelig een biertje mee kon drinken in de kroeg, sinds zijn samenzijn met Meghan is veranderd. Dat gebeurd idd op grote schaal, dat mannen veranderen. Als publiek figuur, waarin je 'inkomen' uit belastinggeld van het volk is, zijn er nu eenmaal bepaalde dingen die datzelfde volk van je verwacht. Dat leek hij prima te doen vóór Meghan. Maar dan komt er een actrice met een bedenkelijke achtergrond, familie die niet aanwezig is op de bruiloft, en goede vrienden die ze niet langer als 5 jaar kent en vooral bestaande uit grote sterren. Die veranderd de toffe prins in iemand die zichzelf ineens gaat tegenspreken en ineens vreemd gedrag vertoond. Dan snap ik wel dat het volk zich ineens tegen hem keert. Ik keur de haatreacties niet goed, maar ik snap het wel een beetje.

Valt me ook op hoe er wordt geroepen dat het komt door haar 'zwarte' achtergrond en dit puhr racisme is, maar het negatieve komt toch echt voort uit hun eigen gedrag.
With love :*
  woensdag 16 oktober 2019 @ 13:07:44 #209
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189462822
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 12:44 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

- Heel recent: ineens gaan huilen tijdens een speech https://www.dailymail.co.(...)ds-talks-father.html

- Archie wordt op het Britse eiland nergens mee naartoe genomen en er worden geen foto's geplaatst, maar ineens is hij wel bij een publiek optreden in Zuid Afrika. De belastingbetalers ervaren dit als een klap in hun gezicht

- Het huis voor nogal veel geld laten verbouwen, maar wel privacy eisen. Opnieuw een klap in het gezicht van de belastingbetaler.

- Preken over het klimaat, maar twee dagen van tevoren een helikopter huren om ergens naartoe te gaan: https://www.google.nl/amp(...)icopter-15941474.amp en vervolgens in een van de weken na die klimaatspeech 4x gebruikmaken van een privéjet. Vervolgens vrienden laten vertellen in de pers dat het voor hun veiligheid is, terwijl William en Catherine in die periode gewoon een commerciële vlucht pakten met het hele gezin.

- Zijn houding: 'what Meghan wants, Meghan gets'

Ik vind het idd ook erg jammer dat die toffe prins, waar je gezelig een biertje mee kon drinken in de kroeg, sinds zijn samenzijn met Meghan is veranderd. Dat gebeurd idd op grote schaal, dat mannen veranderen. Als publiek figuur, waarin je 'inkomen' uit belastinggeld van het volk is, zijn er nu eenmaal bepaalde dingen die datzelfde volk van je verwacht. Dat leek hij prima te doen vóór Meghan. Maar dan komt er een actrice met een bedenkelijke achtergrond, familie die niet aanwezig is op de bruiloft, en goede vrienden die ze niet langer als 5 jaar kent en vooral bestaande uit grote sterren. Die veranderd de toffe prins in iemand die zichzelf ineens gaat tegenspreken en ineens vreemd gedrag vertoond. Dan snap ik wel dat het volk zich ineens tegen hem keert. Ik keur de haatreacties niet goed, maar ik snap het wel een beetje.

Valt me ook op hoe er wordt geroepen dat het komt door haar 'zwarte' achtergrond en dit puhr racisme is, maar het negatieve komt toch echt voort uit hun eigen gedrag.
Een klap in hun gezicht? Serieus? Dat is toch gewoon van de zotte!

En ik vind het ronduit belachelijk dat jij ook nog vindt dat hun gedrag de reacties rechtvaardigt.

Maar wel interessant om hier mensen te treffen die zo gestoord denken.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 13:12:45 #210
382129 crew  Donna
pi_189462925
Misschien moeten 'de belastingbetalers' zich wat minder druk maken om hun koningshuis. Die lui zijn echt obsessed. Het zal me echt een worst wezen waar en wanneer Amalia over tig jaar haar eerste baby showt.
pi_189462940
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Een klap in hun gezicht? Serieus? Dat is toch gewoon van de zotte!

En ik vind het ronduit belachelijk dat jij ook nog vindt dat hun gedrag de reacties rechtvaardigt.

Maar wel interessant om hier mensen te treffen die zo gestoord denken.
Ben het met je eens. Wat een gekkigheid allemaal. Dat er zelfs gemiept wordt over Harry die opeens huilt :') Het ging over zieke kinderen, hij zal het zich wel meer aantrekken nu hij zelf een kind heeft? Kan me dat heel goed voorstellen. En omdat het koningshuis (deels) gefinancierd wordt door belastinggeld moeten ze daar maar doen en laten wat het volk van ze vraagt? Bovendien, hoeveel betaal je nou eigenlijk per jaar aan het koningshuis aan belastinggeld? Ik betwijfel dat dat veel is.

Wat een gezeur.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sunshine1982 op 16-10-2019 13:23:22 ]
  woensdag 16 oktober 2019 @ 13:28:44 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189463234
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Een klap in hun gezicht? Serieus? Dat is toch gewoon van de zotte!

En ik vind het ronduit belachelijk dat jij ook nog vindt dat hun gedrag de reacties rechtvaardigt.

Maar wel interessant om hier mensen te treffen die zo gestoord denken.
Dit, echt bizar dat dit gerechtvaardigd wordt, en dan ook nog eens met 90% roddelbladen"feiten".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 16 oktober 2019 @ 13:30:27 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189463270
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:12 schreef Donna het volgende:
Misschien moeten 'de belastingbetalers' zich wat minder druk maken om hun koningshuis. Die lui zijn echt obsessed. Het zal me echt een worst wezen waar en wanneer Amalia over tig jaar haar eerste baby showt.
Dit, plus dat Harry niet onze Amalia is hè, hij is Alexia.
Eigenlijk dat niet eens, want Charles is geen koning.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 13:32:29 #214
382129 crew  Donna
pi_189463333
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit, plus dat Harry niet onze Amalia is hè, hij is Alexia.
Eigenlijk dat niet eens, want Charles is geen koning.
Ja, ook dat ook nog eens.
pi_189463397
Natuurlijk neem prins Harry het voor zijn vrouw op, dat doet iedere man met gezond verstand. Tevens is er geen ziekere pers dan de Britse roddelpers.
pi_189464794
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:35 schreef -river- het volgende:
Natuurlijk neem prins Harry het voor zijn vrouw op, dat doet iedere man met gezond verstand. Tevens is er geen ziekere pers dan de Britse roddelpers.
Amen
pi_189465758
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:35 schreef -river- het volgende:
Natuurlijk neem prins Harry het voor zijn vrouw op, dat doet iedere man met gezond verstand. Tevens is er geen ziekere pers dan de Britse roddelpers.
Eens ^O^
pi_189466316
Ik ben ontzettend anti-monarchie, maar dat je belastinggeld betaalt aan een koningshuis betekent niet dat de leden als een circus fungeren dat in dienst staat van jouw vermaak. Het zijn gewoon mensen die net als ieder ander enige ruimte voor zichzelf nodig hebben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_189466489
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:35 schreef -river- het volgende:
Natuurlijk neem prins Harry het voor zijn vrouw op, dat doet iedere man met gezond verstand. Tevens is er geen ziekere pers dan de Britse roddelpers.
en helemaal na zijn ervaringen mbt zijn moeder manmanman
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_189477201
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 12:44 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]


- Archie wordt op het Britse eiland nergens mee naartoe genomen en er worden geen foto's geplaatst, maar ineens is hij wel bij een publiek optreden in Zuid Afrika. De belastingbetalers ervaren dit als een klap in hun gezicht


Woah. Archie is een piepklein mensje he, geen publiek eigendom.
pi_189477430
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 12:44 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

- Heel recent: ineens gaan huilen tijdens een speech https://www.dailymail.co.(...)ds-talks-father.html

- Archie wordt op het Britse eiland nergens mee naartoe genomen en er worden geen foto's geplaatst, maar ineens is hij wel bij een publiek optreden in Zuid Afrika. De belastingbetalers ervaren dit als een klap in hun gezicht

- Het huis voor nogal veel geld laten verbouwen, maar wel privacy eisen. Opnieuw een klap in het gezicht van de belastingbetaler.

- Preken over het klimaat, maar twee dagen van tevoren een helikopter huren om ergens naartoe te gaan: https://www.google.nl/amp(...)icopter-15941474.amp en vervolgens in een van de weken na die klimaatspeech 4x gebruikmaken van een privéjet. Vervolgens vrienden laten vertellen in de pers dat het voor hun veiligheid is, terwijl William en Catherine in die periode gewoon een commerciële vlucht pakten met het hele gezin.

- Zijn houding: 'what Meghan wants, Meghan gets'

Ik vind het idd ook erg jammer dat die toffe prins, waar je gezelig een biertje mee kon drinken in de kroeg, sinds zijn samenzijn met Meghan is veranderd. Dat gebeurd idd op grote schaal, dat mannen veranderen. Als publiek figuur, waarin je 'inkomen' uit belastinggeld van het volk is, zijn er nu eenmaal bepaalde dingen die datzelfde volk van je verwacht. Dat leek hij prima te doen vóór Meghan. Maar dan komt er een actrice met een bedenkelijke achtergrond, familie die niet aanwezig is op de bruiloft, en goede vrienden die ze niet langer als 5 jaar kent en vooral bestaande uit grote sterren. Die veranderd de toffe prins in iemand die zichzelf ineens gaat tegenspreken en ineens vreemd gedrag vertoond. Dan snap ik wel dat het volk zich ineens tegen hem keert. Ik keur de haatreacties niet goed, maar ik snap het wel een beetje.


HA HA HA
Echt serieus? De belastingbetaler eist toegang tot pasgeboren baby en dat vind jij begrijpelijk? _O-
  donderdag 17 oktober 2019 @ 09:01:09 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_189477621
Steeds maar weer die "belastingbetaler". Ik word daar ook altijd vrij droevig van. Als je bekijkt wat elke individuele "belastingbetaler" aan dat koningshuis kwijt is dan is het een stuk goedkoper entertainment dan en Netflix abonnement. En bij Netflix hebben we ook niks te eisen :P

(Ik durf ook te wedden dat de mensen die hier het hardst over zeiken zelf ook worden onderhouden door "de belastingbetaler" :'))
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2019 @ 17:09:51 #223
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_189484353
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 08:35 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

HA HA HA
Echt serieus? De belastingbetaler eist toegang tot pasgeboren baby en dat vind jij begrijpelijk? _O-
Ho mensen, ik zeg niet dat ik het helemaal begrijp. Ik zeg dat ik het EEN BEETJE begrijp. Er staat toch ook dat ik die haatreacties niet goedkeur? ;)

Het beetje begrijpen gaat niet over je vijf maanden oude baby tentoonstellen. Maar wel over een prins die sinds het samenzijn met zijn vrouw nogal lijkt veranderd. Dat is wat ik eigenlijk probeerte duidelijk te maken met dat stukje tekst onder de opsomming. Excuus als ik dat niet helemaal duidelijk heb uitgetypt.
With love :*
  donderdag 17 oktober 2019 @ 17:24:17 #224
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189484609
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 17:09 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ho mensen, ik zeg niet dat ik het helemaal begrijp. Ik zeg dat ik het EEN BEETJE begrijp. Er staat toch ook dat ik die haatreacties niet goedkeur? ;)

Het beetje begrijpen gaat niet over je vijf maanden oude baby tentoonstellen. Maar wel over een prins die sinds het samenzijn met zijn vrouw nogal lijkt veranderd. Dat is wat ik eigenlijk probeerte duidelijk te maken met dat stukje tekst onder de opsomming. Excuus als ik dat niet helemaal duidelijk heb uitgetypt.
Dat neemt nog niet weg dat je zegt ‘het negatieve komt toch echt voort uit hun gedrag’.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 18:28:31 #225
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_189485583
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 17:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat neemt nog niet weg dat je zegt ‘het negatieve komt toch echt voort uit hun gedrag’.
Ja, dat vind ik idd. Maar goed, ik merk dat ik de enige ben die er zo over denkt, dus ik wil hierbij graag die discussie sluiten. Dat ik er een andere mening op na hou, hoeft niet te betekenen dat mensen gaan roepen dat ik niet goed bij mn hoofd ben enz. . Het is maar een mening mensen :* Ik respecteer ook dat jullie er anders over denken.

Ander onderwerp: Ik vind Maxima nog steeds een prachtige, elegante vrouw. Gisteren nog eens een boek uit de kast getrokken over haar (De Argentijnse Jaren). Ambitieuze en hardwerkende vrouw is het volgens dit boek altijd al geweest. Ik was in de begintijd van de relatie (vóór het huwelijk) nog te jong om te begrijpen waarom het zo'n issue was dat haar vader bij het huwelijk mocht zijn of niet. Nu begrijp ik het een stukje beter. Vinden jullie dat er op dat moment een juist besluit is genomen door hem niet aanwezig te laten zijn? Wel een wat late vraag, zo zeventien en een half jaar naar het huwelijk, maar ik ben evengoed oprecht benieuwd.
With love :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')