Ach dan kan ie toch niet meer terugquote:Op donderdag 19 september 2019 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
Je kunt de lange pijpen onderbroek discreet verwijderen vlak voor je de huwelijksnacht ingaat, mocht dat het bezwaar zijn.
Mijn lief heeft alles al gezien en meer, dus dat is geen issuequote:Op donderdag 19 september 2019 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
Je kunt de lange pijpen onderbroek discreet verwijderen vlak voor je de huwelijksnacht ingaat, mocht dat het bezwaar zijn.
Kun je hier iets vinden?quote:Op donderdag 19 september 2019 13:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn lief heeft alles al gezien en meer, dus dat is geen issue. Ik doe ook gewoon mijn lievelingsonderbroek aan; zo'n oversized oma model. Maar wel blauw!
.
Ik wil niet met blote voeten in mijn schoenen dus wil sowieso iets aan den pootjes. Bij de bruidswinkel raden ze idd kousen aan ivm plassen.
Ik zie geen kousen?quote:Op donderdag 19 september 2019 13:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je hier iets vinden?
https://www.sarahssweeties.nl/Sweeties-c-249.html
Als alternatief voor je onderbroek. Lost het schurende bovenbenenprobleem op. Is niet zo zweterig als een panty.quote:
Die had ik ook onder mijn jurkquote:Op donderdag 19 september 2019 13:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je hier iets vinden?
https://www.sarahssweeties.nl/Sweeties-c-249.html
Dank je, maar ik doe dus een gewone onderbroek aan met kousenquote:Op donderdag 19 september 2019 13:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als alternatief voor je onderbroek. Lost het schurende bovenbenenprobleem op. Is niet zo zweterig als een panty.
Dat is inderdaad waar ze vooral voor bedoeld zijn.quote:Op donderdag 19 september 2019 13:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dank je, maar ik doe dus een gewone onderbroek aan met kousen.
Deze zijn trouwens wel leuk voor de zomer onder een jurkje.
Ik heb zelf een fietsbroek je gebruikt. Kan ik aanraden (ook voor normaal onder jurkjes). Zit heerlijk!quote:Op donderdag 19 september 2019 11:03 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier een tip voor een fijne panty? Ik ben niet slank, heb lange benen en grote voeten, en heb een hekel aan afzakkende panty's. Kousen kan evt ook, ik heb een torselet met jarretels, maar ik heb een hekel aan schurende bovenbenen dus het moeten dan wel super lange kousen zijn.
En wat voor kleur sokken voor de bruidegom???
Mee eens. Prima voor als een van de twee een niet-Nederlandse achtergrond heeft (en wellicht niet Nederlands sprekende familie) zoals bij twee van mijn vriendinnen. Maar zelf wilde ik geen Engelse teksten,omdat ik het niet vond passen bij een Nederlandse bruiloftquote:Op donderdag 12 september 2019 14:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij "I do" zegt ipv "ja"![]()
.
Wat me er trouwens aan doet denken dat ik het belachelijk vindt dat er bijna geen trouwdecoratie te vinden is met Nederlandse tekst er op. Alles is met "I do", "bride/groom", "Mr/Mrs", "Just married", "offline wedding", "guestbook" etc. Prima als je dat wilt, maar als je dat soort dingen in het Nederlands wilt, is het er dus zo goed als niet. Ik zou er bijna zelf een winkel voor beginnen.
Ken je snag tights? https://snagtights.com/quote:Op donderdag 19 september 2019 11:03 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier een tip voor een fijne panty? Ik ben niet slank, heb lange benen en grote voeten, en heb een hekel aan afzakkende panty's. Kousen kan evt ook, ik heb een torselet met jarretels, maar ik heb een hekel aan schurende bovenbenen dus het moeten dan wel super lange kousen zijn.
En wat voor kleur sokken voor de bruidegom???
That’s the spirit! 😂quote:Op donderdag 19 september 2019 13:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ach dan kan ie toch niet meer terug
Save the date via email deden wij.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:47 schreef VKV het volgende:
Ik lees online dat je trouwkaarten ongeveer 8 weken van tevoren stuurt, als je ook eerder al save the date kaarten stuurt. Wij hoeven geen save the date kaarten, vinden we een beetje zonde van het geld. Maar wat is dan een redelijke periode om de trouwkaarten van tevoren te sturen? Half jaar ofzo? We trouwen in de zomervakantie dus wel een datum om rekening te houden met vakantieplanningen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TLDR: hoe kunnen we het element lucht in onze ceremonie betrekken?
quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:56 schreef dodoria het volgende:
Ik heb even een vraagje over de ceremonie. Wij zijn niet verbonden aan een religie, maar best wel spiritueel. Als je niet zo zweverig bent klinkt dit allemaal misschien een beetje vaag, maar misschien zijn er sommigen hier die het wel begrijpen.Duiven loslaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TLDR: hoe kunnen we het element lucht in onze ceremonie betrekken?
quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:56 schreef dodoria het volgende:
Ik heb even een vraagje over de ceremonie. Wij zijn niet verbonden aan een religie, maar best wel spiritueel. Als je niet zo zweverig bent klinkt dit allemaal misschien een beetje vaag, maar misschien zijn er sommigen hier die het wel begrijpen.Lucht wordt ook wel geassocieerd met communicatie: dus ik weet niet of je iets met muziek/zang/ drums wil doen? Samen chanten? Drum op de achtergrond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TLDR: hoe kunnen we het element lucht in onze ceremonie betrekken?
Verbinding is ook iets; je kunt met linten misschien 'verbinden'? Enkel jullie zelf, of juist ook alle gasten met elkaar en met jullie. Of een 'cirkel trekken' door elkaars handen te nemen en bijvoorbeeld iedereen iets van "Van hand tot hart, trek ik deze cirkel' te laten uitspreken naar degene naast zich? (Dit klinkt misschien een tikkie zweverig, maar werkt vaak toch best fijn)
Een wierrookje aansteken is misschien een beetje karig, vergeleken de rest van je rituelen. (smudgen kan...maar heeft vaak meer met 'reinigen' te maken dan met lucht..hoewel het natuurlijk net is welke betekenis je er zelf aan geeft.)
Oh, en lucht kan ook voor 'nieuwe uitdagingen'/ 'sprong in het diepe' staan dacht ik....dus je kunt ook nog over de bezem springen. (is wel ook een vruchtbaarheidsritueel, dat je het even weet)
Over de bezem springen is toch een ritueel van de slaven in de vroegere VS? Ze mochten niet trouwen, maar wel dat kleine ritueel. Degene die als eerst landde, zou de leider zijn in de relatie en gezin.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Lucht wordt ook wel geassocieerd met communicatie: dus ik weet niet of je iets met muziek/zang/ drums wil doen? Samen chanten? Drum op de achtergrond?
Verbinding is ook iets; je kunt met linten misschien 'verbinden'? Enkel jullie zelf, of juist ook alle gasten met elkaar en met jullie. Of een 'cirkel trekken' door elkaars handen te nemen en bijvoorbeeld iedereen iets van "Van hand tot hart, trek ik deze cirkel' te laten uitspreken naar degene naast zich? (Dit klinkt misschien een tikkie zweverig, maar werkt vaak toch best fijn)
Een wierrookje aansteken is misschien een beetje karig, vergeleken de rest van je rituelen. (smudgen kan...maar heeft vaak meer met 'reinigen' te maken dan met lucht..hoewel het natuurlijk net is welke betekenis je er zelf aan geeft.)
Oh, en lucht kan ook voor 'nieuwe uitdagingen'/ 'sprong in het diepe' staan dacht ik....dus je kunt ook nog over de bezem springen. (is wel ook een vruchtbaarheidsritueel, dat je het even weet)
Oh dat weet ik niet, is mogelijkquote:Op vrijdag 20 september 2019 16:31 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Over de bezem springen is toch een ritueel van de slaven in de vroegere VS? Ze mochten niet trouwen, maar wel dat kleine ritueel. Degene die als eerst landde, zou de leider zijn in de relatie en gezin.
Geen ervaring maar welk land denken jullie aan?quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:35 schreef sanger het volgende:
Zijn er hier ervaringen met koppels die in het buitenland getrouwd zijn? Dit is voor ons een zeer reëel optie en ik ben op zoek naar ervaringen
Wij zijn het ook van plan.. waar willen jullie trouwen en hoe dan?quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:35 schreef sanger het volgende:
Zijn er hier ervaringen met koppels die in het buitenland getrouwd zijn? Dit is voor ons een zeer reëel optie en ik ben op zoek naar ervaringen
quote:Op zaterdag 21 september 2019 08:27 schreef Yesse het volgende:
Wij zijn getrouwd!! Ik heb nauwelijks geslapen door de indrukken van gisteren maar dat haal ik vannacht wel weer in. Het was super!! Ik had me ingesteld op mogelijke dingen die mis zouden gaan maar het liep gewoon allemaal goed. Ik ben erg blij met onze iets afwijkende volgorde: wat later beginnen, ceremonie, foto’s maken terwijl daggasten borrelen, eten en feest. Heerlijk rustig kunnen beginnen en zonder stress de dag doorNu lekker thuis nagenieten.
Ik hoop dat iedereen hier net zo’n mooie dag mag hebben (ook qua weer)
Haha, goede instelling!! Ik snap ook niet waarom dat (nog) niet is toegestaan. Bij ons kan het wel, al moet je huis wel aan bepaalde eisen voldoen (omdat het openbaar is moet bv een rolstoel binnen kunnen komen)quote:Op zaterdag 21 september 2019 09:04 schreef Seven. het volgende:
Zo. Om de politieke agenda zelf te bepalen, heb ik me net aangemeld voor 'in gesprek met je gemeente'. Ik ga natuurlijk niet rustig zitten wachten tot de gemeenteraad zelf tot een beslissing komt.
Nog geen concreet idee, maar iets met zon, zee en strand.quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geen ervaring maar welk land denken jullie aan?
Mauritius is ook voor ons een optie, maar bv Jamaica ook. Of Griekenland ook.quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wij zijn het ook van plan.. waar willen jullie trouwen en hoe dan?
Hier schommelt het nog even tussen Mauritius (mijn voorkeur) en een Grieks eiland (twijfel van) het laatste voornamelijk om onze gezinnen er bij te hebben..
Wil je" met zn 2en" trouwen of liever met een grote groep familie/vrienden erbij?
Wellicht dat je je bij de keus af kan vvragen wat je wel en wat je niet voor je gasten wil betalen. Als je een bak geld hebt kan je iedereen natuurlijk makkelijk meenemen naar Jamaica..quote:Op zaterdag 21 september 2019 16:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Mauritius is ook voor ons een optie, maar bv Jamaica ook. Of Griekenland ook.
We (lees ik, ze weet van niets nog) zijn aan het inventariseren wat er allemaal mee samenhangt.
We willen dan klein trouwen. Wij twee, mijn kinderen, mijn moeder en stiefvader en haar ouders. En verder misschien nog wat vrienden.
Wat fijn!ik ben stiekem nog benieuwd naar de foto'squote:Op zaterdag 21 september 2019 18:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Alles was perfectTrouwdag was perfect
Huwelijksreis was perfect (welvrij veel regen gehad, maar goed, dat heb je met IJsland!!)
Nu eindelijk even relaxen voor ik meer details kan schrijven!Wat moet ik doen met mijn tijd!
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 21 september 2019 08:27 schreef Yesse het volgende:
Wij zijn getrouwd!! Ik heb nauwelijks geslapen door de indrukken van gisteren maar dat haal ik vannacht wel weer in. Het was super!! Ik had me ingesteld op mogelijke dingen die mis zouden gaan maar het liep gewoon allemaal goed. Ik ben erg blij met onze iets afwijkende volgorde: wat later beginnen, ceremonie, foto’s maken terwijl daggasten borrelen, eten en feest. Heerlijk rustig kunnen beginnen en zonder stress de dag doorNu lekker thuis nagenieten.
Ik hoop dat iedereen hier net zo’n mooie dag mag hebben (ook qua weer)
Fijnquote:Op zaterdag 21 september 2019 18:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Huwelijksreis was perfect (welvrij veel regen gehad, maar goed, dat heb je met IJsland!!)
Nu eindelijk even relaxen voor ik meer details kan schrijven!Wat moet ik doen met mijn tijd!
Super leuk, Bienelienquote:Op zaterdag 21 september 2019 18:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Dat klinkt goed Biene! Heb je je voor niks druk gemaaktquote:Op zaterdag 21 september 2019 18:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Hahaha oja. Nee! We zijn ze helemaal vergeten maar dat kwam ook door onze fotograaf. Zo enthousiast, zag overal mooie ideeënquote:Op zaterdag 21 september 2019 19:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!wat fijn dat het weer mee zat.. heb je nog iets met de paraplu's gedaan ?
Super fijn! Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 21 september 2019 18:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Gefeliciteerd!! Tof dat het zo perfect ging! En IJsland lijkt me heel vet.quote:Op zaterdag 21 september 2019 18:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ben (ruim een jaar van te voren) een aantal winkels langs geweest met mijn moeder samen. Gewoon omdat het super leuk is om te doen. Maar met resultaat. Na vele jurken kwam ik er steeds beter achter wat goed bij mij stond. Daarna ben ik naar de meest fijne winkel (met de jurk van mijn keuze) teruggegaan met de hele aanhang (naast m’n moeder ook mijn vader, schoonmoeder en schoonzusje). Voor mij een hele fijne werkwijze maar ik snap ook dat het niet voor iedereen is.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:58 schreef Barreltje het volgende:
Oeh!! Zo spannend burdie!
Nog een lang to-do lijstje?
Hier nog 2 vriendinnen vertellen dat we gaan trouwen en dan eens een dag prikken om te gaan passen..![]()
![]()
Hoe lang van te voren gingen jullie passen? En was je in 1 winkel geslaagd of ben je in meerdere winkels geweest?
Onze todo lijst bestaat nog uit: menukaarten bestellen, welkomsttasjes vullen, spullen naar de locatie brengen, sokken voor de bruidegom, naar de kapper (bruidegom + onze 2 kinderen), liturgieën printen, kaartjes aan bedankjes vastmaken, huis opruimen.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:58 schreef Barreltje het volgende:
Oeh!! Zo spannend burdie!
Nog een lang to-do lijstje?
Hier nog 2 vriendinnen vertellen dat we gaan trouwen en dan eens een dag prikken om te gaan passen..![]()
![]()
Hoe lang van te voren gingen jullie passen? En was je in 1 winkel geslaagd of ben je in meerdere winkels geweest?
Ik weet wat ik wel en niet wil geloof ik.. geen prinsessenjurk, die had ik al bij mn eerste huwelijk.. Ik wil graag een "flowy" jurk. En lichte zwerende jurk.. nou maar hopen dat me dat ook staat..quote:Op woensdag 25 september 2019 19:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben (ruim een jaar van te voren) een aantal winkels langs geweest met mijn moeder samen. Gewoon omdat het super leuk is om te doen. Maar met resultaat. Na vele jurken kwam ik er steeds beter achter wat goed bij mij stond. Daarna ben ik naar de meest fijne winkel (met de jurk van mijn keuze) teruggegaan met de hele aanhang (naast m’n moeder ook mijn vader, schoonmoeder en schoonzusje). Voor mij een hele fijne werkwijze maar ik snap ook dat het niet voor iedereen is.
Maar als ik 1 tip moet meegeven is het: probeer ook wat jurken die totaal buiten je “plaatje” liggen. Soms kan dat een positieve verrassing zijn.
Ik denk dat ze wel wat voor je hebben hoorquote:Op woensdag 25 september 2019 22:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik weet wat ik wel en niet wil geloof ik.. geen prinsessenjurk, die had ik al bij mn eerste huwelijk.. Ik wil graag een "flowy" jurk. En lichte zwerende jurk.. nou maar hopen dat me dat ook staat..
Bijna, bijna!quote:Op donderdag 12 september 2019 21:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tik tik tik, morgen over drie weken
Haha ja prima, volgens mij is alles wel in kannen en kruiken. Paar kleine dingetjes nog fine tunen en dan ist goed voor elkaar.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bijna, bijna!
Hoe is het met de voorbereidingen/stress?.
Oeh spannend! Dus donderdag gaat het gebeuren? Hoe gaat jullie dag eruit zien?quote:Op zondag 29 september 2019 16:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha ja prima, volgens mij is alles wel in kannen en kruiken. Paar kleine dingetjes nog fine tunen en dan ist goed voor elkaar.
Ben alleen zoveel afgevallen dat m'n ring nu te groot is
Vrijdagquote:Op zondag 29 september 2019 17:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oeh spannend! Dus donderdag gaat het gebeuren? Hoe gaat jullie dag eruit zien?
Haha echt hè.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:28 schreef VKV het volgende:
Hier de aanbetaling voor de locatie gedaan. Doei rib
Haha wij hebben de laatste ronde nog open staan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:28 schreef VKV het volgende:
Hier de aanbetaling voor de locatie gedaan. Doei rib
Onze locatie vroeg geen aanbetaling. Wij besteden onze wittebroodsweken denk ik huilendquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha wij hebben de laatste ronde nog open staan. [ afbeelding ]
Het zwaard van Damocles!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Noggg tweeeeeee dagen dan ben ik een getrouwd man.
Yes! Anderhalve week geleden. Ik eindigde in de een karaoke bar. Dus 't viel meequote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het zwaard van Damocles!
Je kan nu nog terug!
Heb je nog een vrijgezellenfeest gehad?
Dank je welquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:59 schreef Burdie het volgende:
Veel plezier vanavond en veel geluk morgen DA!.
Niet aan beginnen, het is jullie feestjequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 03:23 schreef dodoria het volgende:
Iemand hier gedoe gehad over de gastenlijst? Schoonmoeder is over de zeik dat we haar vrienden niet hebben uitgenodigd en vindt dat we dat alsnog moeten doen (Ik dacht t niet). We hebben de gastenlijst beperkt op hoeveel ruimte we hebben, maar zij zegt dat haar vrienden wel kunnen staan tijdens het eten. Dat slaat toch nergens op? Alsof de andere gasten dan die oudere mensen zouden laten staan en zij dan wel gaan zitten. Ik vind dat niet kunnen. Maar man neigt er naar dat het wel kan.... zouden jullie dat doen? Dat je een paar mensen uitnodigt die dan geen zitplaats hebben?
Ik snap niet wat de vrienden van jr ouders met jouw bruiloft te maken hebben eigenlijk.. of is dat normaal in jouw omgeving?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 03:23 schreef dodoria het volgende:
Iemand hier gedoe gehad over de gastenlijst? Schoonmoeder is over de zeik dat we haar vrienden niet hebben uitgenodigd en vindt dat we dat alsnog moeten doen (Ik dacht t niet). We hebben de gastenlijst beperkt op hoeveel ruimte we hebben, maar zij zegt dat haar vrienden wel kunnen staan tijdens het eten. Dat slaat toch nergens op? Alsof de andere gasten dan die oudere mensen zouden laten staan en zij dan wel gaan zitten. Ik vind dat niet kunnen. Maar man neigt er naar dat het wel kan.... zouden jullie dat doen? Dat je een paar mensen uitnodigt die dan geen zitplaats hebben?
Haha ja wij hebben ook gedoe gehad met de gastenlijst. En hebben ook gekozen om vast te houden aan wat wij in eerste instantie hadden bedacht. We gaan heel vaak mee in gedachten van anderen en willen best luisteren maar hadden een weloverwogen keuze gemaakt dat dienen ze dan ook maar te respecteren.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 03:23 schreef dodoria het volgende:
Veel plezier! Wel jammer van het weer zeg..quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 07:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha ja wij hebben ook gedoe gehad met de gastenlijst. En hebben ook gekozen om vast te houden aan wat wij in eerste instantie hadden bedacht. We gaan heel vaak mee in gedachten van anderen en willen best luisteren maar hadden een weloverwogen keuze gemaakt dat dienen ze dan ook maar te respecteren.
Dat resulteerde overigens in dat twee daggasten uiteindelijk niet kwamen omdat ze niet mee konden gaan in ons besluit. Jammer uiteindelijk maar wel het beste zo.
En trouwen vandaag
Dit dusquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 03:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Niet aan beginnen, het is jullie feestje
Wij hebben het ook steeds uitgesteld om de kosten, en er kwam steeds wel weer wat anders tussendoor wat geld kostte. We zijn nu 12 jaar samen, hebben 2 kinderen... het wordt een geweldige dag hoor, maar ik had net zo lief een budget bruiloft gehad, jaren geleden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Veel plezier! Wel jammer van het weer zeg..
Ik lees hier af en toe zo een beetje mee... we hebben het wel eens over trouwen, de wens is er sowieso bij allebei voor de toekomst, maar vriendje zei laatst dat hij wel ook zit met de financiën. Hij is zzp-er en zijn inkomen stijgt wel, maar is nog niet fantastisch nu. Maar ik zou een budget trouwerij ook niet erg vinden, dus af en toe maar een subtiel wat voorbeelden daarvan geven.
Ik zei al tegen hem, dat ik net zo lief een mooie jurk bij Topvintage scoor i.p.v. een superdure trouwjurk. Het lijkt me gewoon heerlijk om een dag samen te vieren en de liefde te verklarenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij hebben het ook steeds uitgesteld om de kosten, en er kwam steeds wel weer wat anders tussendoor wat geld kostte. We zijn nu 12 jaar samen, hebben 2 kinderen... het wordt een geweldige dag hoor, maar ik had net zo lief een budget bruiloft gehad, jaren geleden.
@:dodoria, op haar eigen feestje mag je schoonmoeder kiezen wie er wel en niet komen, dit is jullie feestje.
Er is met van alles te spelen qua budget, onze bruiloft was een weekendbruiloft incl. 2 overnachtingen voor de weekendgasten. Dan denk je op het eerste gezicht dat dat een mega-dure bruiloft gaat worden, maar vervolgens bespaard op:quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Veel plezier! Wel jammer van het weer zeg..
Ik lees hier af en toe zo een beetje mee... we hebben het wel eens over trouwen, de wens is er sowieso bij allebei voor de toekomst, maar vriendje zei laatst dat hij wel ook zit met de financiën. Hij is zzp-er en zijn inkomen stijgt wel, maar is nog niet fantastisch nu. Maar ik zou een budget trouwerij ook niet erg vinden, dus af en toe maar een subtiel wat voorbeelden daarvan geven.
Dat is wel ene heel mooie meevaller natuurlijk, maar die kun je vooraf niet echt meerekenen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Er is met van alles te spelen qua budget, onze bruiloft was een weekendbruiloft incl. 2 overnachtingen voor de weekendgasten. Dan denk je op het eerste gezicht dat dat een mega-dure bruiloft gaat worden, maar vervolgens bespaard op:
- aankleding, alles AliExpress en dus zelf geregeld
- eten, aan onze vriendengroepen gevraagd of ze m.u.v. de dag van de ceremonie voor het eten konden zorgen (Wij betaalden de overnachtingen)
- drinken, de drankprijzen van onze locatie waren buitengewoon schappelijk
- geen bruids-suite
- kleding, die betaalden onze ouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |