abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 september 2019 @ 09:37:22 #1
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188811292
https://www.ad.nl/zwolle/(...)0-000-euro~a75f09cc/
quote:
Zwollenaar (80) blijft berooid achter na seksdate, oplichters beroven hem van 100.000 euro
Een bejaarde Zwollenaar is begin deze zomer voor meer dan een ton beroofd. De 80-jarige man werd overrompeld door twee mannen met wie hij dacht een seksafspraakje te hebben bij hem thuis. Dat bleek het begin van een reeks gebeurtenissen die hem berooid achterlieten. De politie is op zoek naar vier mannen die tijdens en na verschillende bezoeken aan zijn woning zijn rekeningen plunderden.

De ellende begon met een afspraakje dat de man via de homo-datingsite Bullchat maakte met twee mannen. Zij gaven aan dat ze vanuit Nijmegen naar Zwolle zouden komen voor een seksdate met de man.

Toen het tweetal eenmaal op de stoep stond was er echter van seks geen sprake. ,,De oudste zei dat ze namens de chatsite bij hem kwamen controleren of hij iets te maken had met minderjarigen. Ze wilden zijn computer nakijken. De man was behoorlijk overdonderd en gaf zijn wachtwoorden, inloggegevens en pingegevens van zijn bankrekeningen", aldus Chantal Westerhoff van de politie Oost-Nederland.

Limiet
De twee mannen bleven urenlang in het appartement van de Zwollenaar, al ging de jongste van de twee wel af en toe even weg. Later bleek waarom: bij een pinautomaat in een winkelcentrum in de wijk Holtenbroek werd tot de limiet van 11.000 euro gepind. Na middernacht herhaalde hij dit. In totaal was de man dus 22.000 euro armer.

Daar bleef het echter niet bij, aldus Westerhoff. Enkele weken later is er opnieuw bezoek: twee mannen die vertelden dat ze gehoord hadden van de oplichting. Ze wilden de man helpen, maar daarvoor hadden ze wel alle inloggegevens en -codes nodig.... Ook deze mannen gaan achter de computer zitten. In de dagen na dit bezoek wordt via verschillende bankopnames nog eens meer dan 80.000 euro van de rekeningen opgenomen.

Boodschappen
De Zwollenaar bleef totaal berooid achter, iets wat de verdachten zich mogelijk later ook realiseerden. Na het tweede bezoek kreeg de man namelijk een opvallend telefoontje, waarin hem gevraagd werd of hij nog wel geld had voor boodschappen. Hij zei van niet. Later vond hij in zijn brievenbus een envelop met 500 euro aan contanten.

De politie zoekt nu in totaal vier verdachten. Van de mannen die als eerste bij hem kwamen vertelde het slachtoffer dat ze met hem Nederlands spraken, maar onderling Marokkaans. De mannen bij het tweede bezoek spraken onderling ook Nederlands, maar de Zwollenaar vermoedt dat in elk geval één van hen half-Marokkaans is.
Opa die even dacht een geil dagje te hebben met een paar jonge hengsten, en dan is opeens zijn pensioen weg in een paar weken.

Wat een tuig moet je wel niet zijn om een oude bejaarde man op te lichten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_188811303
quote:
De Zwollenaar bleef totaal berooid achter, iets wat de verdachten zich mogelijk later ook realiseerden. Na het tweede bezoek kreeg de man namelijk een opvallend telefoontje, waarin hem gevraagd werd of hij nog wel geld had voor boodschappen. Hij zei van niet. Later vond hij in zijn brievenbus een envelop met 500 euro aan contanten.
:')
pi_188811305
Ze waren dan wel zo netjes om hen 500 euro te schenken, zodat hij kan blijven eten :')
pi_188811308
Hij is in ieder geval wel genaaid.
pi_188811389
Ouwe oppotter
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  vrijdag 6 september 2019 @ 09:47:28 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_188811416
Hallo wij zijn van fok! we komen even kijken naar je computer... geef me even je second life wachtwoorden dan kan ik zien of je wel betrouwbaar bent kusjes remlof
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 6 september 2019 @ 09:57:25 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188811628
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:47 schreef SpecialK het volgende:
Hallo wij zijn van fok! we komen even kijken naar je computer... geef me even je second life wachtwoorden dan kan ik zien of je wel betrouwbaar bent kusjes remlof
Username: Dikkepener30+
Wachtwoord: famfare
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_188811661
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:47 schreef SpecialK het volgende:
Hallo wij zijn van fok! we komen even kijken naar je computer... geef me even je second life wachtwoorden dan kan ik zien of je wel betrouwbaar bent kusjes remlof
_O-!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 6 september 2019 @ 10:00:52 #9
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_188811680
Tja, voor háár is hij te oud...
NWS / Oma van 83 verslaafd aan Tinder
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 6 september 2019 @ 10:08:01 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188811763
Dan ben je toch ook wel stom als je alle wachtwoorden pincodes en pasjes meegeeft :')

Waarom denken oudjes serieus dat mensen geen kwaad in de zin hebben? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_188811937
Hahaha wat een domme aap!! Man man Darwin Award van het jaar!! _O- _O-
pi_188811980
Wachtwoorden en pingegevens aan een paar Marokkanen geven. _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_188812035
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:37 schreef Harvest89 het volgende:
https://www.ad.nl/zwolle/(...)0-000-euro~a75f09cc/
[..]

Opa die even dacht een geil dagje te hebben met een paar jonge hengsten, en dan is opeens zijn pensioen weg in een paar weken.

Wat een tuig moet je wel niet zijn om een oude bejaarde man op te lichten.
Helemaal eens, maar wat geeft die slome dan ook zijn wachtwoorden en pincodes enz.
Een kind van 5 weet nog wel dat je dat nooit moet doen.
pi_188812064
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:35 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Helemaal eens, maar wat geeft die slome dan ook zijn wachtwoorden en pincodes enz.
Een kind van 5 weet nog wel dat je dat nooit moet doen.
Voor hetzelfde hadden ze hem zwaar mishandeld. Maar nooit afgeven
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_188812169
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:08 schreef Nikonlover het volgende:
Dan ben je toch ook wel stom als je alle wachtwoorden pincodes en pasjes meegeeft :')

Waarom denken oudjes serieus dat mensen geen kwaad in de zin hebben? :')
Gezag,gzag. Gehoorzaam willen zijn, geen problemen willen krijgen. Als er politie aan je deur staat met de mededeling dat ze vermoeden dat je er schimmige zaken op na houdt en dat ze dat willen controleren....

Ik wil geloven dat een oudere zich een hoedje schrikt en alle schijn van verdenking van zich af wil halen. Ik zie het zo voor me. Ontzettend gewiekst dit.
Somebody that I used to know
pi_188812196
Gelukkig heeft hij wel al een half procent van de 100000 euro terug. Alle beetjes helpen!
pi_188812846
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:49 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Gezag,gzag. Gehoorzaam willen zijn, geen problemen willen krijgen. Als er politie aan je deur staat met de mededeling dat ze vermoeden dat je er schimmige zaken op na houdt en dat ze dat willen controleren....

Ik wil geloven dat een oudere zich een hoedje schrikt en alle schijn van verdenking van zich af wil halen. Ik zie het zo voor me. Ontzettend gewiekst dit.
Ook bijzonder naief van de beste man, hij had ook kunnen vragen of ze hem een huiszoekingsbevel konden tonen, wat ze ongetwijfeld niet gehad zouden hebben. En ten tweede, als er een paar Marokkanen aan je deur staan die zeggen van de politie te zijn en of ze even binnen mogen komen om het een en ander te bekijken, dan zouden er van huis uit al allerlei alarmbellen moeten afgaan. Op zo'n kwestbare leeftijd is het ook niet verstandig om zomaar de deur open te maken, kijk eerst uit het raam of zo. Als er dan twee twee gasten staan die zeggen van de politie te zijn, dan had ie kunnen zeggen dat even te gaan checken per telefoon, dan had je eens moeten zien hoe snel die twee de pleiterik zouden hebben genomen. Alles is beter dan twee wildvreemden bij je binnen te laten, en die vervolgens hun gang laten gaan op je computer.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_188813008
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ook bijzonder naief van de beste man, hij had ook kunnen vragen of ze hem een huiszoekingsbevel konden tonen, wat ze ongetwijfeld niet gehad zouden hebben. En ten tweede, als er een paar Marokkanen aan je deur staan die zeggen van de politie te zijn en of ze even binnen mogen komen om het een en ander te bekijken, dan zouden er van huis uit al allerlei alarmbellen moeten afgaan. Op zo'n kwestbare leeftijd is het ook niet verstandig om zomaar de deur open te maken, kijk eerst uit het raam of zo. Als er dan twee twee gasten staan die zeggen van de politie te zijn, dan had ie kunnen zeggen dat even te gaan checken per telefoon, dan had je eens moeten zien hoe snel die twee de pleiterik zouden hebben genomen. Alles is beter dan twee wildvreemden bij je binnen te laten, en die vervolgens hun gang laten gaan op je computer.
Ja natuurlijk, dat weten we allemaal wel. Maar die man is n atuurlijk overdonderd en op zo'n leeftijd werkt het geheugen niet heel snel meer. Dan kan ik me voorstellen dat het ontzag voor Het Gezag het wint van al die rationele alarmbellen die met vertraging je hersenen inkomen.

Ben zelf ook wel eens opgelicht. Je voelt de alarmbellen afgaan, je kan er geen vinger op leggen, en je doet gewoon wat je automatisch ook zou doen. Pas later denk je: huh? wat een domme reactie had ik eigenlijk.

Nog afgezien van het gevaar voor dat ze je in elkaar rammen. (maar dat had deze man niet, anders had hij ze de tweede keer niet geloofd en de eerste keer uit angst gehandeld).
Somebody that I used to know
pi_188813411
Laatst had ik zoiets met een vrouw, ze wilde al mijn opgespaarde zaad hebben.
pi_188813484
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:36 schreef NightH4wk het volgende:
Laatst had ik zoiets met een vrouw, ze wilde al mijn opgespaarde zaad hebben.
En nou ben jij natuurlijk ook de flauwste niet en heb je meteen ingestemd?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 6 september 2019 @ 12:52:32 #21
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_188813643
Volgende keer kan hij beter naar een Lemonparty gaan
Ik ben inmiddels overleden
pi_188813806
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:41 schreef Hathor het volgende:

[..]

En nou ben jij natuurlijk ook de flauwste niet en heb je meteen ingestemd?
Na onderzoek of ze wel echt minderjarig was.
pi_188813847
Homo’s zijn haram, dus dan mag het.
.
  vrijdag 6 september 2019 @ 13:16:29 #24
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_188813924
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Hij is in ieder geval wel genaaid.
Niet geneukt, beurs weg.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 6 september 2019 @ 13:18:22 #25
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_188813963
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:25 schreef Beursaap het volgende:
Hahaha wat een domme aap!! Man man Darwin Award van het jaar!! _O- _O-
Volgens mij weet je niet eens wat de Darwin Award inhoudt.
Je bent zelf de domme (Beurs)aap.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')