Maar ik wel. Gelijkheid blijheid enzo.quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:51 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hoezo?
Jij nodigt mij uit, jij betaalt. Ik ben geen lesbische feminist.
Stop hiermee.quote:
Dan zijn we geen match.quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar ik wel. Gelijkheid blijheid enzo.
HAAAAAAAAAA, nog geen 8 uur en de tweede nederlaag voor @dud0r is binnen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:53 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dan zijn we geen match.
Wanneer ik jou uitnodig, betaal ik. Wanneer we samen hebben afgesproken, betalen we ieder de helft. Wanneer jij mij uitnodigt, betaal jij.
Gelijkheid blijheid geldt bij mij alleen als het om de wet gaat.
Geen goed begin voor @dud0rquote:Op vrijdag 6 september 2019 07:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAA, nog geen 8 uur en de tweede nederlaag voor @:dud0r is binnen.
Het is wel herkenbaar hoor.quote:
Geen uitdaging tot nu toe idd!quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die dude gaat snel af he?
Fijn voor je!quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is wel herkenbaar hoor.
Ik stond ook ooit aan de rand van de afgrond maar sindsdien heb ik een grote stap voorwaarts gezet.
Hier moet ik eerst even over nadenken ....quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij kan nog wat leren van mij.
👊quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Fijn voor je!
Het is nu mijn beurt om de grote stap voorwaarts te maken. Wens me succes!
Jij niet. Hij wel.quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hier moet ik eerst even over nadenken ....
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:59 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik het er met je eens ben..
quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:53 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dan zijn we geen match.
Wanneer ik jou uitnodig, betaal ik. Wanneer we samen hebben afgesproken, betalen we ieder de helft. Wanneer jij mij uitnodigt, betaal jij.
Gelijkheid blijheid geldt bij mij alleen als het om de wet gaat.
Als je aan de rand staat en je zet een grote stap voorwaarts dan stap je er in dat snap je he.quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is wel herkenbaar hoor.
Ik stond ook ooit aan de rand van de afgrond maar sindsdien heb ik een grote stap voorwaarts gezet.
Kom op dan!quote:Op vrijdag 6 september 2019 08:01 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Als je aan de rand staat en je zet een grote stap voorwaarts dan stap je er in dat snap je he.
Nee. Ik hoef geen prinsesje. Dan ga ik ook niet discussiėrenquote:Op vrijdag 6 september 2019 08:05 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Kom op dan!
Ik heb zin in een flinke discussie.
Geen uitdagingquote:Op vrijdag 6 september 2019 08:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Ik hoef geen prinsesje. Dan ga ik ook niet discussiėren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |