verwerkt is beter in dit geval, afwerken doet men normaliter in een steegje achter het stationquote:
op CS nog knap lastig.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
verwerkt is beter in dit geval, afwerken doet men normaliter in een steegje achter het station
nog steeds als ik het verhaal van DP mag geloven.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]vroeger op de De Ruijterkade al die heroine hoertjes, zelfs smerig om naar te kijken
hij zal het wel over een ander CS hebbenquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nog steeds als ik het verhaal van DP mag geloven.
Niet die in 010 iddquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij zal het wel over een ander CS hebben
counter strike?quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:23 schreef Doublepain het volgende:
Aan CS denk ik maar aan één en dat is die echt centraal staat.
In Engeland noemen ze het wel "Dover Sole"quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom hebben die garnalen wel de zee in de naam, maar de zeetong niet? Ik zou het dan toch Noordzeetong noemen.
Amersfoort dusquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:23 schreef Doublepain het volgende:
Aan CS denk ik maar aan één en dat is die echt centraal staat.
Pas sinds deze week centraal toch?quote:
Hey grote vriend haags, je maat hierquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi Tjacka, Haags hier!
Ik ken helemaal geen Dekamarkt bij mij in de buurt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hey grote vriend haags, je maat hier
bier is in de aanbieding bij de dekamarkt
quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pas sinds deze week centraal toch?
2 halve liters voor een euro.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken helemaal geen Dekamarkt bij mij in de buurt.
Meteen dumpen die slet.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
2 halve liters voor een euro.
Mag er van mijn vriendin geen 96 in slaan
wow doe even normaalquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meteen dumpen die slet.
Amersfoort en Eindhoven krijgen dit jaar ook CS las ik laatstquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]echt geen idee, dat is/was wel het centrale knooppunt maar hij zal Utreg bedoelen
de helft kan ze wel tillen tochquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
2 halve liters voor een euro.
Mag er van mijn vriendin geen 96 in slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |