WAT NU WEERquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel er uit regio @:scrummie2.0 komen
quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maatje jij vertrouwt mij toch?
@:Lange_Lans loopt te stoken in onze hechte vriendschap.
Moet ik echt gaan uitleggen dat dit niet de exacte representatie van mijn maaltijd is?quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij heb je erna nog steeds honger
Zo vrijdagmiddagborrel. Afscheid van wat collega’squote:Op vrijdag 6 september 2019 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Genot. Nog wilde plannen vanavond?
Ja, leg uitquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet ik echt gaan uitleggen dat dit niet de exacte representatie van mijn maaltijd is?
Niks mis mee. Ik heb vanavond voetbal, morgen nog wat werk afronden en wat koken en zondag eens kijken of er een uitstapje te bedenken is.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo vrijdagmiddagborrel. Afscheid van wat collega’s
Morgen voetballen, daarna verjaardag
Zondag lekker relaxed, keertje geen voetbal
Niet gelezenquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit was de vraag en uitleg tegelijkertijd. ONGELOFELIJKE PAARDELUL DIE JE BENT
dat is dan weer jammer maar 2 glazen mag al doe ik dat ook niet als ik rij omdat me nooit zo goed kan beheersen als ik eenmaal aan de alcohol begonnen benquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet helaas nog rijden, anders had ik een mooi glaasje erbij uitgekozen.
Moet erna nog score bijhouden bij de voetbal dus moet scherp blijven.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is dan weer jammer maar 2 glazen mag al doe ik dat ook niet als ik rij omdat me nooit zo goed kan beheersen als ik eenmaal aan de alcohol begonnen ben
Ah, kind van de jaren '90 ook. In die tijd was het inderdaad normaal om slibtong te schrijven. Echter blijkt de correcte spelling sliptong te zijn. Ik was me hier ook niet van bewust dus zal je niet uitschelden voor kaasschaafmongool aangezien ik me hier zelf dan ook van zou betichten.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Liever slibtong
@:lange_lans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |