abonnement Unibet Coolblue
pi_188806897
Vandaag is de nieuwe verticale radiator geleverd dus die moet 1 dezer dagen aan de muur. De bijgeleverde montageinstructies zijn summier maar daar kom ik wel uit. Het onderblok zit er al, dus er blijven op de radiator 4 aansluitingen over, iedere hoek 1 zegmaar. Op welke zou de knop moeten, iemand een idee?
pi_188807052
Foto?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_188807100
Rechtsboven
pi_188809327
Op één van de onderste aansluitingen, de ene is de aanvoer en de andere is de retour aansluiting links of rechts maakt niet uit dat is afhankelijk van hoe deze nu bij de radiator aankomen.
Bovenzijde één aansluiting afdoppen en op de andere een ontluchtingskraantje op aansluiten.
pi_188810158
Je hebt een onderblok zeg je... Een dan toch op de hoeken aansluiten?
Laat die handjes wapperen!
pi_188810224
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 07:28 schreef Gieliovd het volgende:
Je hebt een onderblok zeg je... Een dan toch op de hoeken aansluiten?
Leidingen op het onderbuik, thermostaatkraan op 1 van de hoeken. Onderkant begreep ik uit de post hieerboven. Zo gaan we het doen!

En natuurlijk met ontluchtingsventiel boven!
pi_188811589
Het zal aan mij liggen maar een verticale radiator sluit ik aan met onderblok met kraan, of direct met kraan op de hoeken.

Heb het niet een foto of type?
Laat die handjes wapperen!
pi_188812476
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:55 schreef Gieliovd het volgende:
Het zal aan mij liggen maar een verticale radiator sluit ik aan met onderblok met kraan, of direct met kraan op de hoeken.

Heb het niet een foto of type?
Heb ik zeker, thermrad compact. 220h X 70b. Er zat al een onderblok wat ik wil gebruiken, die was zonder kraan. Dus als ik de kraan rechtstreeks op de radiator kan maken is dat het meest praktisch. Kan dat niet vervang ik het blok door een blok met kraan
pi_188853741
Hij hangt! Alleen de thermostatische insert past niet in de openingen onder. Morgen maar even langs de warmtrservice voor opties....
pi_189045574
Zoals in andere topic ook te lezen: het ding is aangesloten en wordt ook warm! Dank voor het meedenken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')