abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7085188
Iemand vuurballen overleefd?

please?

pi_7089032
quote:
Op zondag 1 december 2002 14:20 schreef Aneurism het volgende:
Iemand vuurballen overleefd?

please?

die moet je vangen, neem een vuurbal in je hand ofzo ( tis al lang geleden ) en dan moet je over de aanvliegende vuurballen heen bewegen, en dan vang je ze
pi_7100769
En hoe haal je die 3 beschermstenen weg, 1 door sleg te vermoorden.. maar de rest is mij nog een raadsel.
pi_7101014
quote:
Op maandag 2 december 2002 13:05 schreef Aneurism het volgende:
En hoe haal je die 3 beschermstenen weg, 1 door sleg te vermoorden.. maar de rest is mij nog een raadsel.
beschermstenen? ( sorry nog al lang geleden )
pi_7102286
Ja, toen ik sleg vermoorde toen hield het op met onweren..
pi_7102499
quote:
Op maandag 2 december 2002 14:44 schreef Aneurism het volgende:
Ja, toen ik sleg vermoorde toen hield het op met onweren..
geen flauw idee kijk hier ns : http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/black_and_white_a.txt
pi_7103575
Referer Link Error
pi_7106462
quote:
Op maandag 2 december 2002 15:50 schreef Aneurism het volgende:
Referer Link Error
link doet ut gewoon?

edit: sorry, stond in cash , ff kopieren/plakken!

[Dit bericht is gewijzigd door flappiewappie op 03-12-2002 16:53]

woensdag 11 december 2002 @ 09:12:27 #84
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_7263218
vond er echt nix an..
Na drie uur spelen ge-uninstalled en in een hoek gegooid.....
Feyenoord!!! * Barça
pi_7932705
Had nog nooit van dit spel gehoord tot dit weekend
Ben dus begonnen met spelen op maandagochtend en ben er gisteravond mee opgehouden omdat Atrimar Simcity 4 even wilde zien. Waarom vind ik de meest verslavende spelletjes op de meest ongunstige momenten

Ik heb trouwens een koe (genaamd Dombow) genomen. Mijn eerste twee probeerselen waren niet zo'n succes. Mijn eerste creatie at direct de animaltrainer op De tweede luisterde werkelijk waar nooit; hij keek niet eens als ik iets voordeed, constant afgeleid en ik kreeg hem niets aan het verstand Nou ja, die at dan weer geen mensen op, dat scheelde. Mijn huidige koe heeft een voorliefde voor de hoofdpersonen in het spel Hij at de hermit al op en nog een paar van die mensjes (en de schapen van de schapenqueste *zucht*). Maar hij luistert verder geweldig en leert snel

Ik loop weer hopeloos achter in spelletjesland he?

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 16 januari 2003 @ 16:38:17 #86
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_7932887
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik loop weer hopeloos achter in spelletjesland he?
Och, ik ontdekte 't ook pas een half jaar geleden. En pas sinds de kerstvakantie zijn mijn lief en ik bezig met The Sims
Sowieso koop ik veel spellen pas als ze in de budgetbakken liggen, en dat is dus meestal minimaal 2 jaar na uitgave.

Maar goed, Black and White dus. Aanvankelijk vond ik het schitterend. De graphics, de AI van je beest, de interface (geen: gewoon met je muis bewegen als je een spreuk wilt uitvoeren), gewoon het hele idee... Goed gedaan hoor! Maar reeds in het tweede level begon de verveling toe te slaan. De dorpsbewoners kunnen werkelijk niets zelf, zelfs geen huizen bouwen! Met als resultaat dat je de hele tijd in het dorp bezig bent en nauwelijks aan het trainen van je dier toekomt.
Ook is het zeer, ik herhaal, zéér vervelend dat je steeds de tutorial moet doorlopen als je opnieuw wilt beginnen. Ik weet inmiddels wel hoe ik moet roteren hoor, dank je!
Door al deze ongemakken is B&W toch niet zo verslavend geworden als ik hoopte.

pi_7933159
Ik begrijp wat je bedoelt, ik ben 2x overnieuw begonnen en dan mag je weer leren hoe je moet bewegen *zucht* Er schijnt een patch te zijn dat je overal snel doorklikt. Ik was het spel ook eerst in het Nederlands aan het spelen, mega-irritant zeg.

Bij de 3e keer heb ik direct creature kiezen gekozen en creature training overslaan, maar dan kan je dat tweede dorpje nooit innemen. Met geen mogelijkheid! Ik heb daar van alles en nog wat staan doen, maar steeds ging het getal van 300 naar zo'n 250 nodig. Dan werd het weer 270, 280, 300! et nauseum (en zo snel dat je het niet kan bijhouden, terwijl als je doet wat dat schaap je vertelt dan is het heel snel en makkelijk, maar dat schaap is er niet meer als je creature training overslaat)

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_7933309
Jezus, ik zit te lezen op de boards van lionhead.com over black and white en iemand die continue erg nuttige tiops gaf is daar gebanned. Dus ik dacht: even zoeken met wat voor reden ze daar bannen...

Je gelooft je oren niet, maar hij is gebanned omdat hij de B&W Island (een extra spel over B&W geloof ik) afkraakte. Hij was erg fan van B&W maar vond dat nieuwe spel waardeloos (uit te spelen in 4 uur...). Dus hebben ze hem gebanned zodat hij niet verder rond kon schreeuwen dat het waardeloos was. Wat een belachelijke censuur zeg (en hij kwam met goed onderbouwde argumenten en zonder schelden etc.)

pi_10185959
Even een kickje: Ik heb dit spel weer geinstalleerd, maar nu flikkert het beeld steeds en er zitten allemaal vreemde lijnen in enzo...heb al een paar keer de FAQ gelezen van www.planetblackandwhite.com maar niks helpt

Iemand hier nog een idee?

pi_10186033
Welk OS, heb je tijdens de uninstall en nu van OS gewisseld, of van videokaart???
Download in iedergeval de nieuweste driver daarvoor
pi_10186093
W2000.......Heb al nieuwe drivers geinstalleerd, en ook nieuwste directx, en hij doet het nog niet, terwijl hij het wel altijd perfect deed! Kheb een Geforce2GTS kaart (64mb)......
pi_10186115
Alle patches al gedownload???
pi_10186330
Waar kan ik die vinden dan? Op fileplanet moet je natuurlijk weer lid zijn..
pi_10186361
ze horen gewoon op de officiele site te staan
pi_10186479
Werkt vast niet op een onofficiele versie.....
pi_10187747
on-officieel, dan moet je helemaal niet zeuren
Ga dat spel kopen man...
pi_25177734
*schop*

Officiele site: www.bwgame.com

Ik zit zelf op land 4 aan't einde (vanalles verzamelen voor naar land 5) met mijn 115 jarige grote vriendelijke tijger
Ik heb Creature Isle (Eiland vol wezens) Wat ik persoonlijk 'n goed spel vind, nog niet al teveel gespeeld, ik wil eerst Black & White uitspelen (en dankzij de patch moet t lukken )

Owja
Weersysteem
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')