quote:die moet je vangen, neem een vuurbal in je hand ofzo ( tis al lang geleden
Op zondag 1 december 2002 14:20 schreef Aneurism het volgende:
Iemand vuurballen overleefd?
please?
quote:beschermstenen? ( sorry nog al lang geleden
Op maandag 2 december 2002 13:05 schreef Aneurism het volgende:
En hoe haal je die 3 beschermstenen weg, 1 door sleg te vermoorden.. maar de rest is mij nog een raadsel.
quote:geen flauw idee kijk hier ns : http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/black_and_white_a.txt
Op maandag 2 december 2002 14:44 schreef Aneurism het volgende:
Ja, toen ik sleg vermoorde toen hield het op met onweren..
quote:link doet ut gewoon?
Op maandag 2 december 2002 15:50 schreef Aneurism het volgende:
Referer Link Error
edit: sorry, stond in cash
, ff kopieren/plakken!
[Dit bericht is gewijzigd door flappiewappie op 03-12-2002 16:53]
Ik heb trouwens een koe (genaamd Dombow) genomen. Mijn eerste twee probeerselen waren niet zo'n succes. Mijn eerste creatie at direct de animaltrainer op
De tweede luisterde werkelijk waar nooit; hij keek niet eens als ik iets voordeed, constant afgeleid en ik kreeg hem niets aan het verstand
Nou ja, die at dan weer geen mensen op, dat scheelde. Mijn huidige koe heeft een voorliefde voor de hoofdpersonen in het spel
Hij at de hermit al op en nog een paar van die mensjes (en de schapen van de schapenqueste *zucht*). Maar hij luistert verder geweldig en leert snel ![]()
Ik loop weer hopeloos achter in spelletjesland he?
quote:Och, ik ontdekte 't ook pas een half jaar geleden. En pas sinds de kerstvakantie zijn mijn lief en ik bezig met The Sims
Op donderdag 16 januari 2003 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik loop weer hopeloos achter in spelletjesland he?
Maar goed, Black and White dus. Aanvankelijk vond ik het schitterend. De graphics, de AI van je beest, de interface (geen: gewoon met je muis bewegen als je een spreuk wilt uitvoeren), gewoon het hele idee... Goed gedaan hoor! Maar reeds in het tweede level begon de verveling toe te slaan. De dorpsbewoners kunnen werkelijk niets zelf, zelfs geen huizen bouwen! Met als resultaat dat je de hele tijd in het dorp bezig bent en nauwelijks aan het trainen van je dier toekomt.
Ook is het zeer, ik herhaal, zéér vervelend dat je steeds de tutorial moet doorlopen als je opnieuw wilt beginnen. Ik weet inmiddels wel hoe ik moet roteren hoor, dank je!
Door al deze ongemakken is B&W toch niet zo verslavend geworden als ik hoopte.
Bij de 3e keer heb ik direct creature kiezen gekozen en creature training overslaan, maar dan kan je dat tweede dorpje nooit innemen. Met geen mogelijkheid! Ik heb daar van alles en nog wat staan doen, maar steeds ging het getal van 300 naar zo'n 250 nodig. Dan werd het weer 270, 280, 300! et nauseum (en zo snel dat je het niet kan bijhouden, terwijl als je doet wat dat schaap je vertelt dan is het heel snel en makkelijk, maar dat schaap is er niet meer als je creature training overslaat)
Je gelooft je oren niet, maar hij is gebanned omdat hij de B&W Island (een extra spel over B&W geloof ik) afkraakte. Hij was erg fan van B&W maar vond dat nieuwe spel waardeloos (uit te spelen in 4 uur...). Dus hebben ze hem gebanned zodat hij niet verder rond kon schreeuwen dat het waardeloos was. Wat een belachelijke censuur zeg (en hij kwam met goed onderbouwde argumenten en zonder schelden etc.)
Iemand hier nog een idee?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |