abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_188798011
Ik was eens aan het kijken en ook met Googlen maar kon ik geen algemeen wintersport topic ontdekken.

Dus wie gaat er nog meer op wintersport en waar ga je naartoe?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188798037
Wij gaan in Januari weer zijn nog een beetje aan het oriënteren. Zitten nu te denken aan Saalbach en omgeving.

Voor ons hoeft het apres skiën niet zo en zitten liever wat rustiger afgelopen jaar zaten we in Gargellen kleiner gebied wat onderdeel is van het Montafon gebied helemaal achterin een dal. Echt prachtig en heerlijk rustig.. En belangrijk fantastische sneeuw.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188798093
Afgelopen 2 jaar was de sneeuw fantastisch ja. Wij zijn 2 jaar geleden in Wagrain geweest. Je kan daar richting Flachau en andere dorpjes. Mooie afdalingen, her en der iets ijzig wat op de snowboard vervelend was.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_188798422
quote:
3s.gif Op donderdag 5 september 2019 11:07 schreef Treinhoer het volgende:
Afgelopen 2 jaar was de sneeuw fantastisch ja. Wij zijn 2 jaar geleden in Wagrain geweest. Je kan daar richting Flachau en andere dorpjes. Mooie afdalingen, her en der iets ijzig wat op de snowboard vervelend was.
Ik vind ijs op de ski's ook nog steeds kut. Ben je net een bocht aan het draaien ben je ineens een paar meter verder dan gepland :')
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 6 september 2019 @ 09:33:16 #5
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_188811250
Wij zaten afgelopen jaar in Maria Alm en het was de eerste keer dat mijn man zei dat hij er zo nog een keer naar toe zou gaan...

Maar Gargellen is wel heel achteraf en kneuterig. Ik ben er ten huwelijk gevraagd!

In dat kader beviel Kappl me ook erg. Vlakbij Ischgl en dus een mega gebied aan je voeten maar Kappl is ook een kleiner gebied. Het dal zelf is alleen niet zo interessant. Er zit erg weinig buiten het ontzettende drukke en dure Ischgl.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_188811287
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:33 schreef laziness het volgende:
Wij zaten afgelopen jaar in Maria Alm en het was de eerste keer dat mijn man zei dat hij er zo nog een keer naar toe zou gaan...

Maar Gargellen is wel heel achteraf en kneuterig. Ik ben er ten huwelijk gevraagd!

In dat kader beviel Kappl me ook erg. Vlakbij Ischgl en dus een mega gebied aan je voeten maar Kappl is ook een kleiner gebied. Het dal zelf is alleen niet zo interessant. Er zit erg weinig buiten het ontzettende drukke en dure Ischgl.
Haha ja agh Gargellen ik vond het er echt heerlijk hoor. Maar ik hou van rust en dat apres skiën vind ik verschrikkelijk _O-

En belangrijk je kan er echt wel heel goed eten dat is ook weleens anders.

Mooie plek om te huwelijk gevraagd te worden.

Kappl ga ik opzoeken Ischgl zelf ben ik nog nooit geweest en als ik al die verhalen van mensen zo eens hoor denk ik dat ik dat graag zo hou :+
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 6 september 2019 @ 11:11:43 #7
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_188812488
2e week van februari weer naar Fiss 8-)
Tics van je petten.
pi_189249278
Ja! Een wintersport topic.. O+

De vakantie naar sölden is ook geboekt, maar we zijn nog op zoek naar een lokatie in de Dolomieten in maart..

Iemand tips? :o :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189249486
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:12 schreef Barreltje het volgende:
Ja! Een wintersport topic.. O+

De vakantie naar sölden is ook geboekt, maar we zijn nog op zoek naar een lokatie in de Dolomieten in maart..

Iemand tips? :o :+
Gevorderde skiërs?

Wij zijn nog steeds aan het kijken.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 3 oktober 2019 @ 19:33:58 #10
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189250809
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Gevorderde skiërs?

Wij zijn nog steeds aan het kijken.
We zijn op zich wel bezig met rood.. zwart is nog Teveel van het goede..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189252000
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:33 schreef Barreltje het volgende:

[..]

We zijn op zich wel bezig met rood.. zwart is nog Teveel van het goede..
Gebied rond de Stella Ronda is dan misschien wel wat.

Hoorde dat Selva/Wolkenstein erg mooi zijn.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189261123
Ik moet een nieuwe ski helm hebben. Iemand nog tips? Goed, fijn, beetje leuke prijs?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189278900
Wij met een groepje van 6 in februari naar Val Gardena (Ortisei), ben benieuwd!
Tot nu toe alleen in Oostenrijk en Frankrijk geweest voor wintersport
pi_189317930
Nou we hebben toch maar eens geboekt.. Saalbach Hinterglemm it is..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189318404
We gaan deze winter weer naar Laax.
Mooie brede pistes waar je af en toe goed snelheid kan maken (120km/u) en lekker door het gebied zwerven. En gemiddelde dagje skieen:



pi_189318423
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 18:45 schreef pvdplanet het volgende:
We gaan deze winter weer naar Laax.
Mooie brede pistes waar je af en toe goed snelheid kan maken (120km/u) en lekker door het gebied zwerven. En gemiddelde dagje skieen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Jullie laten je iig geen tijd onbenut haha.

Ik vrees dat ik ook iets teveel tijd op het terras doorbreng O-)

Geen apres ski trouwens hoor. Maar gewoon lekker eten enzo.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 16 januari 2022 @ 22:57:19 #17
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_203229833
quote:
» Er is al 832 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Kick :7

Over 4 weken voor de zoveelste keer naar Fiss *O* Kijk er enorm naar uit.

Nog meer fokkerts die ondanks de covid situatie op wintersport gaan?
Tics van je petten.
pi_203230386
Helaas wij slaan weer een jaartje over. Volgend jaar even zorgen dat we goed in de pas zijn met de boosters.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 17 januari 2022 @ 06:21:40 #19
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203231419
In sölden as we speak :7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_203231420
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:57 schreef nattermann het volgende:

[..]
Kick :7

Over 4 weken voor de zoveelste keer naar Fiss *O* Kijk er enorm naar uit.

Nog meer fokkerts die ondanks de covid situatie op wintersport gaan?
Ja, over 3 weken ook naar Fiss. Afgelopen December ook geweest, start van het seizoen, superrustigven de pistes bijna voor mijzelf.
  woensdag 19 januari 2022 @ 22:28:47 #21
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_203276943
Oostenrijk versoepelt inreisregels

quote:
Eerder schreven we al dat Nederland waarschijnlijk door Oostenrijk van de virusvariantenlijst wordt gehaald. Echter was dat een uitgelekt bericht en een officiële mededeling bleef uit.

Tot vandaag, want zojuist is bekendgemaakt dat Nederland inderdaad per maandag 24 januari niet meer op de virusvariantenlijst staat. Dit betekent dat iedereen die gevaccineerd is en nog geen booster heeft ontvangen alleen een negatieve PCR-test hoeft te laten zien bij de grens.

Mensen met een booster mogen zonder test het land in. Dat maakt het een stuk eenvoudiger voor ons om op wintersport naar Oostenrijk te gaan.
Mooi nieuws. Valt wel een kleine last van mijn schouders :D :@
Tics van je petten.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 21:27:24 #22
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203527636
Heeft iemand tip voor een weekendje winterberg? Het idee is om vrijdagavond heen te rijden, zaterdag cross country te doen en zondag wellicht normaal skien, dan zondag einde dag weer naar huis. Hotel is nog wel te vinden, maar waar huur je ski's? Of loop je op goed geluk het dorp in om ergens wat te regelen?

En aangezien ik nog nooit op wintersport geweest ben, is het noodzakelijk om een heel skipak te lenen/huren of kan je 't ook wel af met een wandelbroek, wat thermokleding en een zeiljas?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 11:25:51 #23
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_203566580
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
Heeft iemand tip voor een weekendje winterberg? Het idee is om vrijdagavond heen te rijden, zaterdag cross country te doen en zondag wellicht normaal skien, dan zondag einde dag weer naar huis. Hotel is nog wel te vinden, maar waar huur je ski's? Of loop je op goed geluk het dorp in om ergens wat te regelen?

En aangezien ik nog nooit op wintersport geweest ben, is het noodzakelijk om een heel skipak te lenen/huren of kan je 't ook wel af met een wandelbroek, wat thermokleding en een zeiljas?
- prio één: skipas regelen (online). Door Corona maar beperkte capaciteit
- heb je vaccinatie e.d. op orde. Winterberg is mega streng hierover. Dus 2G+ (vaccinatie inc booster, anders kom je nergens binnen, ook niet in de liften)
- skiverhuur kan in Winterberg zelf, of wat dorpjes op de route. Daar is het wat goedkoper, maar nadeel is dat als iets niet goed zit, je niet snel terug kan. https://www.skiverleih-brinkmann.de/nl/ of https://www.ski-schneider.de/ski/, hebben meerdere vestigingen. Online boeken geeft soms 10% korting, daarom zou ik dat ook nu al regelen

ps: ik weet niet of je ook kleding kunt huren. Maar ik zou (als je het alleen wil proberen) een dikke pyama, met daarover een warme, makkelijk zittende broek doen, en daarover een regenbroek idd. Winterjas heb je waarschijnlijk wel :)

[ Bericht 6% gewijzigd door greatgonzo op 08-02-2022 11:32:00 ]
Bij tijd en wijle aanwezig...
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:33:51 #24
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203570838
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 11:25 schreef greatgonzo het volgende:

[..]
- prio één: skipas regelen (online). Door Corona maar beperkte capaciteit
- heb je vaccinatie e.d. op orde. Winterberg is mega streng hierover. Dus 2G+ (vaccinatie inc booster, anders kom je nergens binnen, ook niet in de liften)
- skiverhuur kan in Winterberg zelf, of wat dorpjes op de route. Daar is het wat goedkoper, maar nadeel is dat als iets niet goed zit, je niet snel terug kan. https://www.skiverleih-brinkmann.de/nl/ of https://www.ski-schneider.de/ski/, hebben meerdere vestigingen. Online boeken geeft soms 10% korting, daarom zou ik dat ook nu al regelen

ps: ik weet niet of je ook kleding kunt huren. Maar ik zou (als je het alleen wil proberen) een dikke pyama, met daarover een warme, makkelijk zittende broek doen, en daarover een regenbroek idd. Winterjas heb je waarschijnlijk wel :)
Thanks!

We hebben alleen besloten om er toch maar een weekendje Spa van te maken :+

Evengoed bedankt voor de info, het is goed dat te weten!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 12 februari 2022 @ 20:54:49 #25
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_203634856
Groeten uit een zonnig Fiss c_/ 8-) B-) B:)B
Tics van je petten.
pi_203635880
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 20:54 schreef nattermann het volgende:
Groeten uit een zonnig Fiss c_/ 8-) B-) B:)B
Mooi man, net terug vandaag van week skien in Fiss
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')