abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 september 2019 @ 12:51:49 #1
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_188784708
Hi allen, allereerst ben ik zelf geen gamer, dus vergeef mij mijn onwetendheid....

Mijn zoontje heeft al enige tijd een PC waarop hij Fortnite speelt. Nu heeft hij onlangs bij zijn moeder ook een PS4 staan en hij wilt hierop op zijn eigen account gaan spelen, best logisch.

Bij het aanmaken van zijn PSN account is zijn geboortedatum opgegeven. Nu deed Fortnite het niet omdat hij nog geen 16 is. In het PSN account kun je de geboortedatum dus niet meer aanpassen dus hebben we in het ouderlijk toezicht alles opengezet. Helaas doet het spel het nog niet.

Vervolgens heb ik een nieuw PSN account gemaakt met aangepaste geboortedatum en probeer deze nu te koppelen aan zijn Epic-games account. Hierbij krijg ik de melding dat het Epic-account alleen aan het eerdere account gekoppeld kan worden, het account waarmee hij dus niet kan spelen.

Iemand enig idee hoe dit zo te krijgen dat hij met zijn bestaande EPIC-account op de PS4 kan spelen?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_188797169
Je schijnt wel je geboortedatum te kunnen veranderen als je deze link gebruikt om in te loggen op je PSN account, maar het schijnt maar één keer te kunnen. Wees dus heel voorzichtig.

Vanzelfsprekend geef ik geen enkele vorm van garantie/ondersteuning of wat dan ook. Niet bij mij komen klagen als zoonlief een meltdown krijgt omdat al zijn pakjes in Fortnite opeens weg zijn of zo.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')