abonnement Unibet Coolblue
pi_188842312
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:43 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt en daar heb je ook helemaal gelijk in . Dat hij niet zomaar weer terug kon en zijn ( hun ) geld in de zaak zat, snap ik volkomen. Daar zal ik ook nooit wat van zeggen.

Maar dat Michael lekkere smeuïge verhaaltjes vertelt op YouTube over zijn ex ( met extra info die nog niet bekend was ) waar hun kind bijzit , in ruil voor gratis verbouwingen aan zichzelf en aan die van zijn vriendin ( waarvan we inmiddels ook wel zien dat ze geniet hoe Sam afgekraakt wordt ) vind ik vies. Als dat abortus verhaal waar is, is hij gewoon hypocriet. En dan snap ik dat dat Samantha ook wel raakt.
Toen hij voor de zoveelste keer naar Nederland moest omdat Sam weer een poging had gedaan werd dit door Naomi extra benadrukt op hun YouTube kanaal ( of insta ) . Ze waren zooo moe van hun reis en ze moesten wéér terug voor de kinderen, dat zat Naomi met een zielig stemmetje te vertellen. Alleen ging Michael toen bijna gelijk door naar die enge Diana Gabriëls om zichzelf op te laten frissen omdat hij zoooo moe was van de lange rit.

Dat zijn wel de feiten, wat we ( helaas ) allemaal hebben kunnen zien.
Oeh ja, zo eens! Dan ben je ook wel ziek in je hoofd als je zo met die situatie omgaat.

Eigenlijk begrijp ik Barbie in dat interview wel. (noooooooooooooooooooooooo)
Binnen haar verstandelijke kaders is het vast heel slecht te verstouwen allemaal. Wanneer jeugdzorg idd alle opmerkingen of gebeurtenissen zo omschrijft dan komt dat vast heel hard aan.
Haar emotionele betoog snap ik dus wel een beetje. Ook al heeft ze het aan zichzelf te danken maar dat haar kinderen afzonderlijk van elkaar opgroeien en haar ouders die kinderen niet zomaar mogen bezoeken, dat is pijnlijk.

Verder lult ze uit haar nek over haar uitkering en dat ze zichzelf wel redt. Ze redt zich nu wel met haar gratis pruik, volgespoten bakkes, horloges en alles. Die staat straks echt schaamteloos bij de voedselbank met een Chanel tas.
Go hard or go home
pi_188843306
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2019 08:07 schreef Noek het volgende:

[..]

Oeh ja, zo eens! Dan ben je ook wel ziek in je hoofd als je zo met die situatie omgaat.

Eigenlijk begrijp ik Barbie in dat interview wel. (noooooooooooooooooooooooo)
Binnen haar verstandelijke kaders is het vast heel slecht te verstouwen allemaal. Wanneer jeugdzorg idd alle opmerkingen of gebeurtenissen zo omschrijft dan komt dat vast heel hard aan.
Haar emotionele betoog snap ik dus wel een beetje. Ook al heeft ze het aan zichzelf te danken maar dat haar kinderen afzonderlijk van elkaar opgroeien en haar ouders die kinderen niet zomaar mogen bezoeken, dat is pijnlijk.

Verder lult ze uit haar nek over haar uitkering en dat ze zichzelf wel redt. Ze redt zich nu wel met haar gratis pruik, volgespoten bakkes, horloges en alles. Die staat straks echt schaamteloos bij de voedselbank met een Chanel tas.
Schrijf jij ook columns voor één of ander flut-magazine? Zoja, waar kan ik die vinden? Zo nee, waarom hebben ze jou nog niet gevraagd?
pi_188843490
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2019 08:07 schreef Noek het volgende:

[..]

Oeh ja, zo eens! Dan ben je ook wel ziek in je hoofd als je zo met die situatie omgaat.

Eigenlijk begrijp ik Barbie in dat interview wel. (noooooooooooooooooooooooo)
Binnen haar verstandelijke kaders is het vast heel slecht te verstouwen allemaal. Wanneer jeugdzorg idd alle opmerkingen of gebeurtenissen zo omschrijft dan komt dat vast heel hard aan.
Haar emotionele betoog snap ik dus wel een beetje. Ook al heeft ze het aan zichzelf te danken maar dat haar kinderen afzonderlijk van elkaar opgroeien en haar ouders die kinderen niet zomaar mogen bezoeken, dat is pijnlijk.

Verder lult ze uit haar nek over haar uitkering en dat ze zichzelf wel redt. Ze redt zich nu wel met haar gratis pruik, volgespoten bakkes, horloges en alles. Die staat straks echt schaamteloos bij de voedselbank met een Chanel tas.
Ik kan haar gedachten ook wel volgen, vanuit haar perspectief, zoals zij is.
En laten we eerlijk zijn: al zou zij tijdens die bezoekjes oprecht een leuke tijd hebben met die kinderen: als elk ‘foutje’ of kritiek puntje gelijk in het boekje wordt genoteerd, is dat best vervelend.
Jeugdzorg is ook niet perfect en je zal vast met hulpverleners te maken hebben die buitengewoon oneerlijk kunnen zijn.

Ik vind het terecht dat die kinderen bij jeugdzorg onder toezicht staan maar ook Samantha is een moeder die niet door en door slecht is en waarbij niet alles wat ze doen per definitie fout is.
Je mag haar als moeder ook een kans geven als ze eenmaal bij haar kinderen is.

Dus dat. :P
pi_188843883
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 07:32 schreef Fokkie83 het volgende:
Die foto s die ze nu weer neer heeft gezet. Waarom moet ze altijd foto s maken waarbij ze iemand een kus op hun mond geeft?
Ik weet dat je bijna niet om haar te dikke opgeschoten lippen heen kunt, maar beetje overdreven.
Of is dat in die cultuur normaal?
Vind het een beetje viezig overkomen.
Ik vind neef nicht zo'n eng griezelig ventje. Net of ie van was is.
pi_188844105
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 10:27 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik kan haar gedachten ook wel volgen, vanuit haar perspectief, zoals zij is.
En laten we eerlijk zijn: al zou zij tijdens die bezoekjes oprecht een leuke tijd hebben met die kinderen: als elk ‘foutje’ of kritiek puntje gelijk in het boekje wordt genoteerd, is dat best vervelend.
Jeugdzorg is ook niet perfect en je zal vast met hulpverleners te maken hebben die buitengewoon oneerlijk kunnen zijn.

Ik vind het terecht dat die kinderen bij jeugdzorg onder toezicht staan maar ook Samantha is een moeder die niet door en door slecht is en waarbij niet alles wat ze doen per definitie fout is.
Je mag haar als moeder ook een kans geven als ze eenmaal bij haar kinderen is.

Dus dat. :P
Eens :Y
pi_188844122
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2019 08:07 schreef Noek het volgende:

[..]

Oeh ja, zo eens! Dan ben je ook wel ziek in je hoofd als je zo met die situatie omgaat.

Eigenlijk begrijp ik Barbie in dat interview wel. (noooooooooooooooooooooooo)
Binnen haar verstandelijke kaders is het vast heel slecht te verstouwen allemaal. Wanneer jeugdzorg idd alle opmerkingen of gebeurtenissen zo omschrijft dan komt dat vast heel hard aan.
Haar emotionele betoog snap ik dus wel een beetje. Ook al heeft ze het aan zichzelf te danken maar dat haar kinderen afzonderlijk van elkaar opgroeien en haar ouders die kinderen niet zomaar mogen bezoeken, dat is pijnlijk.

Verder lult ze uit haar nek over haar uitkering en dat ze zichzelf wel redt. Ze redt zich nu wel met haar gratis pruik, volgespoten bakkes, horloges en alles. Die staat straks echt schaamteloos bij de voedselbank met een Chanel tas.
Dat haar ouders, dus Samantha's ouders, de kinderen niet zomaar meer mogen opzoeken vind ik eigenlijk wel heel sneu voor hen. Tenminste als ik dat goed begrepen heb uit dat artikel.

Ik zie die oma nog door het beeld rennen in die reality soap met warm eten voor de kinderen van Samantha.

Kwam ze gewoon vanuit haar eigen huis brengen.

Ik heb het even opnieuw gelezen en ze mogen niet meer spontaan bij hun kleinkinderen langs, maar moeten een afspraak maken.

Terwijl die mensen zich to nooit hebben misdragen tegenover hun kleinkinderen.

[ Bericht 2% gewijzigd door tesssssssss op 08-09-2019 11:21:08 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_188844203
Wat ik trouwens toch ook wel een punt vind is dat Angelina tóch nog bij zijn ouders woont. Volgens Michael omdat ze het vertrouwen in mensen kwijt is, echter zegt hij in de video met die enge Diana Gabriëls ( ja ik heb hem nog een keer gekeken :@ en mezelf echt kapot geërgerd, vooral ook aan die schijnheilige kop van Naomi erbij ) dat het zo goed met Angelina gaat. Angelina wou toen terug naar Nederland omdat ze haar familie miste, is logisch. Maar eenmaal hier heeft Michael weer een ander excuus waarom ze niet bij hem woont. Het kan waar zijn maar ik heb er toch dubbele gevoelens bij. Sowieso was Angelina echt een moeders kindje.
pi_188844294
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 11:14 schreef Fokkie83 het volgende:
Wat ik trouwens toch ook wel een punt vind is dat Angelina tóch nog bij zijn ouders woont. Volgens Michael omdat ze het vertrouwen in mensen kwijt is, echter zegt hij in de video met die enge Diana Gabriëls ( ja ik heb hem nog een keer gekeken :@ en mezelf echt kapot geërgerd, vooral ook aan die schijnheilige kop van Naomi erbij ) dat het zo goed met Angelina gaat. Angelina wou toen terug naar Nederland omdat ze haar familie miste, is logisch. Maar eenmaal hier heeft Michael weer een ander excuus waarom ze niet bij hem woont. Het kan waar zijn maar ik heb er toch dubbele gevoelens bij. Sowieso was Angelina echt een moeders kindje.
Het is voor de kinderen zelf fijner als ze samen zouden zijn, maar ik kan me ook wel indenken dat het voor Michaels moeder teveel zou worden als ze ook Milano er nog bij zou hebben.
Bij de ouders van Michael zal het vast een stabielere omgeving voor haar zijn dan bij Michael en Naomi die zoveel met zichzelf bezig zijn.
De kindjes zien elkaar volgens Michael wel vaak.
pi_188844933
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:22 schreef Annagh het volgende:

[..]

Het is voor de kinderen zelf fijner als ze samen zouden zijn, maar ik kan me ook wel indenken dat het voor Michaels moeder teveel zou worden als ze ook Milano er nog bij zou hebben.
Bij de ouders van Michael zal het vast een stabielere omgeving voor haar zijn dan bij Michael en Naomi die zoveel met zichzelf bezig zijn.
De kindjes zien elkaar volgens Michael wel vaak.
Ik bedoelde eigenlijk meer van speelt er soms meer, waarom Angelina niet bij haar eigen vader woont? Het kan van alles zijn.
Is Michael niet in staat om ze allebei op te voeden?
Voelt Angelina zich misschien niet zo prettig daar?
Er is natuurlijk ontzettend veel gebeurd maar een kind is toch het liefst bij een van de ouders?
En ouders van Michael zijn toch al ergens in de 70?
pi_188845388
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 12:20 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk meer van speelt er soms meer, waarom Angelina niet bij haar eigen vader woont? Het kan van alles zijn.
Is Michael niet in staat om ze allebei op te voeden?
Voelt Angelina zich misschien niet zo prettig daar?
Er is natuurlijk ontzettend veel gebeurd maar een kind is toch het liefst bij een van de ouders?
En ouders van Michael zijn toch al ergens in de 70?
Geen idee wat er nog verder speelt. Ik dacht dat zijn vader al in de 80 was. Zijn moeder is jonger.
  zondag 8 september 2019 @ 13:06:03 #136
327807 Mariposas
יה&#14
pi_188845567
Ik kan me best voorstellen dat het helemaal niet in het belang van Angelina is als ze voor de zoveelste keer in korte tijd van omgeving moet veranderen. Dat zal waarschijnlijk zwaarder wegen dan het samen opgroeien met haar broertje. Een en ander zal vast ook op advies van jeugdzorg zijn geweest.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_188845993
Ze zeikt gewoon. Net als over die zin ' de kinderen 'lijken' het leuk te hebben bij moeder' uit dat rapport van Jeugdzorg.
Dat is gewoon normale taal bij een rapport schrijven. Het is namelijk subjectief en niet objectief. Het is niet meetbaar, de kinderen kunnen ook net doen alsof.

Net als dat je bv schrijft Mw. lijkt op te knappen in bv een ziekenhuisrapportage als je ziet dat iemand er beter aan toe is/lijkt te zijn.
Je schrijft wel Mw, heeft 38 graden koorts en niet Mw, lijkt 38 graden koorts te hebben. Dat heb je gemeten en is dus objectief.
En zo ook met die andere opmerkingen.
pi_188846073
En dat haar ouders 'ineens' toestemming' moeten vragen om de kleinkinderen te zien. Dan is er toch iets voorgevallen of worden de kinderen misschien wel negatief beinvloed daar. Dan moet er iets zijn gebeurd waardoor dit 'ineens' moet of merken ze aan de kinderen dat ze zich daar niet op hun gemak voelen of is het allemaal teveel.
Op bezoek bij vader (Milano) op bezoek bij Barb, op bezoek bij moeder Michael (Angelina) op bezoek bij ouders Barb, naar de peuter/kleuterschool. Pff, ik geef het je te doen voor die kleintjes.
pi_188847609
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 13:42 schreef praadje het volgende:
En dat haar ouders 'ineens' toestemming' moeten vragen om de kleinkinderen te zien. Dan is er toch iets voorgevallen of worden de kinderen misschien wel negatief beinvloed daar. Dan moet er iets zijn gebeurd waardoor dit 'ineens' moet of merken ze aan de kinderen dat ze zich daar niet op hun gemak voelen of is het allemaal teveel.
Op bezoek bij vader (Milano) op bezoek bij Barb, op bezoek bij moeder Michael (Angelina) op bezoek bij ouders Barb, naar de peuter/kleuterschool. Pff, ik geef het je te doen voor die kleintjes.
Voor de kinderen is het allemaal heftig. ‏Ik vind het ook zo erg dat Angelina door had dat haar moeder sterk wisselende contacten heeft met al die mannen die komen en gaan.
Ze heeft door dat het niet normaal is wat er allemaal gebeurt. Michael vertelde dit ergens toen Samantha net wat met die Jeffrey had.
pi_188847912
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 13:42 schreef praadje het volgende:
En dat haar ouders 'ineens' toestemming' moeten vragen om de kleinkinderen te zien. Dan is er toch iets voorgevallen of worden de kinderen misschien wel negatief beinvloed daar. Dan moet er iets zijn gebeurd waardoor dit 'ineens' moet of merken ze aan de kinderen dat ze zich daar niet op hun gemak voelen of is het allemaal teveel.
Op bezoek bij vader (Milano) op bezoek bij Barb, op bezoek bij moeder Michael (Angelina) op bezoek bij ouders Barb, naar de peuter/kleuterschool. Pff, ik geef het je te doen voor die kleintjes.
Ik gok zomaar dat die ouders dan gewoon met die kinderen bij Samantha langsgingen enzo en zich niet aan de afspraken met Jeugdzorg hebben gehouden
pi_188847976
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 15:29 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ik gok zomaar dat die ouders dan gewoon met die kinderen bij Samantha langsgingen enzo en zich niet aan de afspraken met Jeugdzorg hebben gehouden
Dat ging ook even door mijn hoofd heen ja :D
Sam die haar ouders manipuleert en dan gewoon ook komt als de kinderen er zijn.
Maar we weten het niet...
Van jeugdzorg zelf heb ik ook geen hoge pet op.
pi_188848164
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 15:17 schreef Annagh het volgende:

[..]

Voor de kinderen is het allemaal heftig. ‏Ik vind het ook zo erg dat Angelina door had dat haar moeder sterk wisselende contacten heeft met al die mannen die komen en gaan.
Ze heeft door dat het niet normaal is wat er allemaal gebeurt. Michael vertelde dit ergens toen Samantha net wat met die Jeffrey had.
Dat is ook zielig.
Maar je hoorde Michael niet klagen toen ze nog samen waren en volop in het nieuws kwamen door hun soaps waarin continu de K#nkers, de seksuele opmerkingen, hun ruzie s door de tv vlogen. Het was vrij asociaal allemaal.
Daar zaten de kinderen ook tussen en dacht hij ook niet aan zijn oudste zoon die dit ook weleens mee zou kunnen krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fokkie83 op 08-09-2019 16:00:53 ]
pi_188848304
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 15:29 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ik gok zomaar dat die ouders dan gewoon met die kinderen bij Samantha langsgingen enzo en zich niet aan de afspraken met Jeugdzorg hebben gehouden
Dat speelde ook in mijn gedachten.
  zondag 8 september 2019 @ 15:58:16 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188848586
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 13:36 schreef praadje het volgende:
Ze zeikt gewoon. Net als over die zin ' de kinderen 'lijken' het leuk te hebben bij moeder' uit dat rapport van Jeugdzorg.
Dat is gewoon normale taal bij een rapport schrijven. Het is namelijk subjectief en niet objectief. Het is niet meetbaar, de kinderen kunnen ook net doen alsof.

Net als dat je bv schrijft Mw. lijkt op te knappen in bv een ziekenhuisrapportage als je ziet dat iemand er beter aan toe is/lijkt te zijn.
Je schrijft wel Mw, heeft 38 graden koorts en niet Mw, lijkt 38 graden koorts te hebben. Dat heb je gemeten en is dus objectief.
En zo ook met die andere opmerkingen.
Dat ze daar over zeikt is gewoon een gebrek aan taalgevoel, al even afgezien van het feit dat jeugdzorg echt niet gaat opschrijven dat de kinderen het naar hun zin hebben bij moeders alsof dat een feit zou zijn (Samantha zou vallen over het woord "alsof" in die zin).

Gebrekkig taalgevoel komt vaker voor, zo was ik eens als getuige van een aanrijding op het politiebureau om gehoord te worden (ik stond spullen in de kofferbak te doen, hoor een klap, draai me om en zie 2 meisjes op een brommer frontaal geraakt zijn door een auto, dit alles op zo'n 10 meter afstand).
Ik op het politiebureau: "Het zag ernaar uit dat de auto de binnenbocht had genomen"
Politieagent: "Je hebt het dus zien gebeuren?"
Ik: "Nee, het zag ernaar uit"
Politieagent: "Als je het niet zag gebeuren dan..."

Enfin, maar anders geformuleerd, want ik kon hem dat toch niet aan zijn verstand brengen, en bij nader inzien had ik ook het risico op een overbodige spatie in "ernaar uit" niet moeten nemen, want dat was ook weer anders geïnterpreteerd :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188848951
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 15:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ze daar over zeikt is gewoon een gebrek aan taalgevoel, al even afgezien van het feit dat jeugdzorg echt niet gaat opschrijven dat de kinderen het naar hun zin hebben bij moeders alsof dat een feit zou zijn (Samantha zou vallen over het woord "alsof" in die zin).

Gebrekkig taalgevoel komt vaker voor, zo was ik eens als getuige van een aanrijding op het politiebureau om gehoord te worden (ik stond spullen in de kofferbak te doen, hoor een klap, draai me om en zie 2 meisjes op een brommer frontaal geraakt zijn door een auto, dit alles op zo'n 10 meter afstand).
Ik op het politiebureau: "Het zag ernaar uit dat de auto de binnenbocht had genomen"
Politieagent: "Je hebt het dus zien gebeuren?"
Ik: "Nee, het zag ernaar uit"
Politieagent: "Als je het niet zag gebeuren dan..."

Enfin, maar anders geformuleerd, want ik kon hem dat toch niet aan zijn verstand brengen, en bij nader inzien had ik ook het risico op een overbodige spatie in "ernaar uit" niet moeten nemen, want dat was ook weer anders geïnterpreteerd :')
Ja, dat is dus inderdaad wat ik bedoel.
pi_188860806
.

[ Bericht 50% gewijzigd door Fokkie83 op 09-09-2019 13:47:29 (Wéér verkeerd) ]
pi_188860915
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 13:40 schreef Fokkie83 het volgende:
Die familie van Naomi die elke keer reageert als iemand commentaar heeft op Naomi. :')
Zag het nu weer bij een foto op Mike zijn insta waarop Naomi zeer sletterig gekleed is. Haar vader had haar beter meer eigenwaarde kunnen meegeven en wat zelfvertrouwen. Ze wilt zelf zo graag een BNer zijn dus niet zo zeuren als je commentaar krijgt van mensen die het niet normaal vinden. In het begin van de relatie " bedreigde " het zusje of nichtje van Naomi ook mensen die rot reacties gaven |:(
pi_188901137
Ik zie Suhmant ook nooit meer met haar nichtje Ida. Daar ging ze vroeger ook altijd heel veel mee om, kan ik me herinneren.
pi_188901888
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 13:46 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

jij volgt ze? Hun Instagram is toch privé?.Ik heb haar vader wel eens vaker rare dingen zien posten toen haar Instagram nog openbaar stond. Dat ik dacht kerel je bent haar vader. Zulke dingen zeg je niet over je dochter.
pi_188902850
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:57 schreef amaranta het volgende:

[..]

jij volgt ze? Hun Instagram is toch privé?.Ik heb haar vader wel eens vaker rare dingen zien posten toen haar Instagram nog openbaar stond. Dat ik dacht kerel je bent haar vader. Zulke dingen zeg je niet over je dochter.
Nee zeg, schei uit..Ik volgt ze niet :') Moet die lui niet in mijn insta lijst.
Ze hebben hun account inderdaad vaak op privé staan maar die van Michael staat soms open.

Wat schreef die vader dan zoal? :9

Maron heeft ook zijn Instagram profiel foto maar veranderd. :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')