Dat is mijn schuld Dot.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:49 schreef Dotteke het volgende:
Wie heeft in hemelsnaam 4 oktober in de OP gezet dt Shel naar huis gaat, die is nog niet eens officieel
Mag er van alles in die op geplemt worden tegenwoordig?
Schuld is een groot woordquote:Op woensdag 4 september 2019 09:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Dat is mijn schuld Dot.
Er stonden geen data meer in de OP en ben zo vrij geweest om de data uit de dagsluiting van Pacco te copy/pasten zonder te controleren op eventuele geldigheid.
'Helicopter' is toch ook een kinderliedje?quote:Op woensdag 4 september 2019 09:54 schreef Dotteke het volgende:
Sky high Helicopter, j a die helicopter, sterkte tekst hoor,
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 september 2019 09:58 schreef Crabapple het volgende:
[..]
'Helicopter' is toch ook een kinderliedje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja klopt, acht het past hem wel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee, is inderdaad heel erg zacht, die aan de telefoon is wel goed te verstaanquote:
Dan zet je er een vraagteken achter. Zo doen de roddelbladen dat ook. Van alles beweren, maar wel met een vraagteken.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:49 schreef Dotteke het volgende:
Wie heeft in hemelsnaam 4 oktober in de OP gezet dt Shel naar huis gaat, die is nog niet eens officieel
Mag er van alles in die op geplemt worden tegenwoordig?
Is om een vreemde reden altijd zo.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is inderdaad heel erg zacht, die aan de telefoon is wel goed te verstaan
Ik doe niets in de OP zeker geen dingen neer zetten die niet zeker zijnquote:Op woensdag 4 september 2019 10:02 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dan zet je er een vraagteken achter. Zo doen de roddelbladen dat ook. Van alles beweren, maar wel met een vraagteken.
4 oktober Shelley gaat naar huis?
Ja, het is altijd een ellende met dat geluid.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is om een vreemde reden altijd zo.
Zal wel te doen hebben hoe ze het geluid bij de regie regelen.
Goed idee!quote:Op woensdag 4 september 2019 10:06 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
, wat zou het leuk zijn als ze al de slaap hokken moeten afbreken en de laatste maanden in dit gebouw moeten slapen
![]()
[ afbeelding ]
Dat ze dit wel mogen bouwen valt me dan al weer mee,quote:Op woensdag 4 september 2019 10:06 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
, wat zou het leuk zijn als ze al de slaap hokken moeten afbreken en de laatste maanden in dit gebouw moeten slapen
![]()
[ afbeelding ]
De Jessie fans slapen nog zo te zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |