Raar wijf, zoiets zal je partner zijn!quote:Op woensdag 4 september 2019 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt ze zelf ook altijd, ik moet en zal mijn zin krijgen, krijg ik die niet dan doe ik het toch
En dat blijkt nu maar weer een keer.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt ze zelf ook altijd, ik moet en zal mijn zin krijgen, krijg ik die niet dan doe ik het toch
Als ze der zin maar krijgen, ze verwachten dus dat twee Utopianen in een bed gaan slapen als er B&Bers zijn omdat hun met alle geweld een kast willen, verwende truttenquote:Op woensdag 4 september 2019 09:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze maken een extra breed bed aan de kant waar Franny sliep en de andere kant wordt kast voor kleding en makeup.
Hij liep haar gisteren al de hele dag als een schoothondje achterna,quote:Op woensdag 4 september 2019 09:10 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Eigenlijk is Jessie ook een slappe zak, wat Merel betreft, voor een paar minuten seks veel goed te vinden van haar, hij heeft toch twee handjes
En dan hebben ze er voor gekozen om die uit te voeren. Eigen keus, eigen verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:21 schreef Koos1958 het volgende:
Ach franny zei heel duidelijk gister tegen brandon van je weet waar we zitten er moet tv gemaakt worden. Dus duidelijk toch. Ff opdrachtje weer geweest.
Of je schoondochter 😃quote:Op woensdag 4 september 2019 09:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Raar wijf, zoiets zal je partner zijn!
Mooi toch, lekker stemmen op wie je wilquote:Op woensdag 4 september 2019 09:23 schreef formule het volgende:
[..]
Ik op Jessie, ik het niet latenik heb een zwak voor hem
Stem altijd op Gerrit heb nog nooit op een ander gestemd, gewoon omdat het kan, niet omdat hij zo hard werkt, hij weet niet eens wat dat isquote:Op woensdag 4 september 2019 09:23 schreef formule het volgende:
[..]
Ik op Jessie, ik het niet latenik heb een zwak voor hem
Vreselijk...quote:Op woensdag 4 september 2019 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij liep haar gisteren al de hele dag als een schoothondje achterna,
Heb alleen maar 1 schoonzoon, en dat is gelukkig een fijne vent!quote:
Preciesquote:Op woensdag 4 september 2019 09:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dan hebben ze er voor gekozen om die uit te voeren. Eigen keus, eigen verantwoordelijkheid.
Wat ik hoorde gaan ze niet vergaderenquote:Op woensdag 4 september 2019 09:32 schreef Sambalbaai het volgende:
Nou, ga eens vergaderen. Ik heb nog meer te doen.
Oquote:Op woensdag 4 september 2019 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik hoorde gaan ze niet vergaderen
zoals ze daar staanquote:Op woensdag 4 september 2019 09:35 schreef Dotteke het volgende:
Het maffia koppel kan niet achter de PC
[ afbeelding ]
Zo van, opschieten weg achter die pc wij moetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |