abonnement Unibet Coolblue
pi_188774067
Sinds ik met prepensioen ben doe ik wat vrijwilligerswerk en help mensen.

Zo help ik een jonge buurvrouw die MS heeft. Ze werkt 's ochtends en na de middag help ik haar naar boven in haar appartement. En later ook in bed omdat ze na de middag rust. 's Ochtends en 's avonds wordt ze door de wijkverpleegster geholpen.
Op een dag zei ze :' Als je wil mag je mij gebruiken'. Ik stond sprakeloos en ben weggegaan. Dat ze seks nodig had begrijp ik, maar een met een man die dubbel zo oud is?

En wat ik het ergste vond: 'gebruiken'. Ik ben vrouwvriendelijk en 'gebruik' 'geen vrouwen. Seks is plezier voor twee. Waarom zegt een jonge vrouw:' Als je wil mag je mij gebruiken?'
  dinsdag 3 september 2019 @ 18:16:49 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188774088
Omdat sommige mokkels gebruikt willen worden. Zo lastig is het toch niet?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188774106
Sommige mensen hebben net als iedereen een behoefte aan seks.
Maar als je dat niet wilt, moet je gigolo inhuren voor haar. (op haar kosten)
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_188774132
Ik denk dat ze het gevoel heeft je iets te moeten geven. Of misschien vind ze je leuk maar omdat jij haar zo intensief helpt heeft ze het gevoel dat ze niet op hetzelfde level als jij zit. Misschien noemt ze het daarom gebruiken. In elk geval mist ze voldoende eigenwaarde.
  dinsdag 3 september 2019 @ 18:21:01 #5
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188774150
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:18 schreef Captain_Ghost het volgende:
Sommige mensen hebben net als iedereen een behoefte aan seks.
Maar als je dat niet wilt, moet je gigolo inhuren voor haar. (op haar kosten)
Kan toch via de WMO?
And so is the past
pi_188774168
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:19 schreef henkbootjesbouw het volgende:
Ik denk dat ze het gevoel heeft je iets te moeten geven. Of misschien vind ze je leuk maar omdat jij haar zo intensief helpt heeft ze het gevoel dat ze niet op hetzelfde level als jij zit. Misschien noemt ze het daarom gebruiken. In elk geval mist ze voldoende eigenwaarde.
Dan vind ik dus ook. Geen eigenwaarde. Ze heeft nochtans hogere studies gedaan.
Ze had net zo goed kunnen zeggen:' Ik heb een knuffel nodig, je bent zo lief voor mij' Of iets grappiger: ' Help je mijn bed opwarmen?'
.
pi_188774253
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:22 schreef Pimpeltje het volgende:

[..]

Dan vind ik dus ook. Geen eigenwaarde. Ze heeft nochtans hogere studies gedaan.
Ze had net zo goed kunnen zeggen:' Ik heb een knuffel nodig, je bent zo lief voor mij' Of iets grappiger: ' Help je mijn bed opwarmen?'
.
Ja, dat was al waardiger geweest. ik zou een keer praten met haar over hoe het op jou overkomt. Misschien kan je haar helpen aan haar eigenwaarde te werken. Het opleidingsniveau zegt trouwens niks over gevoel van eigenwaarde. Net als intelligentie. Dat heb ik al vaker ervaren.
pi_188774522
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:15 schreef Pimpeltje het volgende:
Sinds ik met prepensioen ben doe ik wat vrijwilligerswerk en help mensen.

Zo help ik een jonge buurvrouw die MS heeft. Ze werkt 's ochtends en na de middag help ik haar naar boven in haar appartement. En later ook in bed omdat ze na de middag rust. 's Ochtends en 's avonds wordt ze door de wijkverpleegster geholpen.
Op een dag zei ze :' Als je wil mag je mij gebruiken'. Ik stond sprakeloos en ben weggegaan. Dat ze seks nodig had begrijp ik, maar een met een man die dubbel zo oud is?

En wat ik het ergste vond: 'gebruiken'. Ik ben vrouwvriendelijk en 'gebruik' 'geen vrouwen. Seks is plezier voor twee. Waarom zegt een jonge vrouw:' Als je wil mag je mij gebruiken?'
Misschien omdat ze daar plezier aan beleeft?
pi_188774763
Sommige vrouwen willen "gebruikt" worden, daar is op zichzelf niets mis mee. Ook vrouwen met MS kunnen nog steeds de seksuele wens hebben om als hoer gebruikt te worden.
pi_188775574
Heeft ze geen armen en benen? want dat zou wel ultiem geil zijn!!!!111
U MAD?
pi_188775718
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft ze geen armen en benen? want dat zou wel ultiem geil zijn!!!!111
Niet netjes.
Ze is deels verlamd in haar benen.
pi_188775786
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:01 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Sommige vrouwen willen "gebruikt" worden, daar is op zichzelf niets mis mee. Ook vrouwen met MS kunnen nog steeds de seksuele wens hebben om als hoer gebruikt te worden.
Ik weet dat. Maar ik verwacht assertiviteit en gevoel van eigenwaarde van een academicus.
  dinsdag 3 september 2019 @ 20:21:17 #13
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_188776164
Heerlijk man, koop die sling maar vast
  dinsdag 3 september 2019 @ 20:21:46 #14
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_188776172
PS

Respect voor je vrijwilligerswerk topper
  dinsdag 3 september 2019 @ 20:42:50 #15
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_188776522
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:58 schreef Pimpeltje het volgende:

[..]

Ik weet dat. Maar ik verwacht assertiviteit en gevoel van eigenwaarde van een academicus.
Ook die hebben wel eens momenten dat ze iets onhandig zeggen in een kwetsbaar moment...

Ik zou "als hoer" in deze niet meteen aan het woord "gebruiken" koppelen. Zij heeft ms en ook nog steeds haar behoeftes zoals menig andere vrouw.

Denk wel goed na over waar je op in gaat trouwens als je iets met haar uit spookt. Zij is nu kwetsbaar maar als er iets gebeurt wat ze niet wil ben jij dat misschien ineens ook wel. Daarbij ben je weliswaar niet haar dokter of therapeut maar wellicht wel een soort hulp verlener waarbij de verhoudingen niet helemaal als gelijk gezien worden.

[ Bericht 15% gewijzigd door TR08 op 03-09-2019 20:49:36 ]
pi_188777628
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:22 schreef Pimpeltje het volgende:

[..]

Dan vind ik dus ook. Geen eigenwaarde. Ze heeft nochtans hogere studies gedaan.
Ze had net zo goed kunnen zeggen:' Ik heb een knuffel nodig, je bent zo lief voor mij' Of iets grappiger: ' Help je mijn bed opwarmen?'
.
Welkom bij de verziekte generatie .
Het is neuken , zuipen en drugs gebruiken.
Ze willen zelf als weg gooi product behandelt worden .
Dus een goede condoom om en neuken dat bitch .
  dinsdag 3 september 2019 @ 21:45:30 #17
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188777658
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 21:44 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Welkom bij de verziekte generatie .
Het is neuken , zuipen en drugs gebruiken.
Ze willen zelf als weg gooi product behandelt worden .
Dus een goede condoom om en neuken dat bitch .
:')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 3 september 2019 @ 21:49:32 #18
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188777730
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:58 schreef Pimpeltje het volgende:

[..]

Ik weet dat. Maar ik verwacht assertiviteit en gevoel van eigenwaarde van een academicus.
Laten we voor het gemak vergeten dat ze door haar fysieke staat mogelijk graag gebruikt wordt om de simpele reden dat het haar nog kwetsbaarder maakt, iets wat voor velen een zeer interessante gedachte is.

Ze stelt zich naar jou op een bepaalde manier open en tot haar teleurstelling ben je op een forum vragen aan het stellen in plaats van met haar de mogelijkheid te ontdekken, terwijl ze jou als geschikte kandidaat zag daar ze het balletje opgooide.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 3 september 2019 @ 22:04:37 #19
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_188777967
Wat een forum soms zeg... De tjeempig.

Hoe is ze verder? Flirt ze, zijn er andere seksuele toespelingen? Is er al eventjes een 'spanning' of was dit een verrassing?
Is ze 'sterk' mbt haar ziekte, of heeft ze fikse moeite met omgaan met haar beperkingen?

Hoe is dit gezegd, wat is de context?
Hoe is haar verdere sociale leven? Is ze vrij alleen of heeft ze een steunende sociale kring?

Vele vragen. Ts, vertel eens wat meer.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_188778045
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:15 schreef Pimpeltje het volgende:
Sinds ik met prepensioen ben doe ik wat vrijwilligerswerk en help mensen.

Zo help ik een jonge buurvrouw die MS heeft. Ze werkt 's ochtends en na de middag help ik haar naar boven in haar appartement. En later ook in bed omdat ze na de middag rust. 's Ochtends en 's avonds wordt ze door de wijkverpleegster geholpen.
Op een dag zei ze :' Als je wil mag je mij gebruiken'. Ik stond sprakeloos en ben weggegaan. Dat ze seks nodig had begrijp ik, maar een met een man die dubbel zo oud is?

En wat ik het ergste vond: 'gebruiken'. Ik ben vrouwvriendelijk en 'gebruik' 'geen vrouwen. Seks is plezier voor twee. Waarom zegt een jonge vrouw:' Als je wil mag je mij gebruiken?'
Ik ga ook vrijwilligerswerk doen :$
pi_188779054
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 22:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:
De tjeempig.

Wat? :')
pi_188779850
Ik kan dit topic niet helemaal rijmen met je reactie in het topic over "seks met oudere man", ts.... Je bent niet echt geloofwaardig meer met je goede bedoelingen. Volgens mij zoek je het zelf op en maak je maar wat graag gebruik van kwetsbare jonge dames.
  dinsdag 3 september 2019 @ 23:42:27 #23
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_188779939
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 21:44 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Welkom bij de verziekte generatie .
Het is neuken , zuipen en drugs gebruiken.
Dat is wat de oudere generaties in de jaren 60/70 over de jeugd te zeiken hadden. Ondertussen is de huidige generatie saai en bezig met hypothecaire aflossingen en dit alles zonder te roken en met een record-laagte aan seks in frequentie en afwisseling van partners.

Maargoed laat me je niet tegenhouden met je "jeugd van tegenwoordig gelul"
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_188780399
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:16 schreef Dven het volgende:
Omdat sommige mokkels gebruikt willen worden. Zo lastig is het toch niet?
Ik vraag me idd ook af wat het probleem is van ts.
pi_188780449
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft ze geen armen en benen? want dat zou wel ultiem geil zijn!!!!111
Gewoon die romp ge/misbruiken wanneer het je blieft en als je haar volgespoten hebt in een hoek van de kamer flikkeren.

Boh. Ik weet niet wat jij, maar ik heb een nat broekje B-)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')