Ik heb een abonnement genomen die op elk moment opgezegd kan worden.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:07 schreef Lariekoek het volgende:
De kleine lettertjes zullen vast zeggen dat het abonnementsduur minimaal een jaar is en daarna per maand opzegbaar.
Dus betalen.
Bellen of nog beter, langsgaan en eisen dat het meteen wordt opgelost.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:06 schreef BojanW het volgende:
Goedendag
Ik heb een tijdje geleden een abonnement zonder contract afgesloten bij FitForFree. Netjes het abonnementsgeld en dure inschrijfkosten afgeschreven.
Na een maand was ik er klaar mee en heb ik netjes opgezegd maar sindsdien krijg ik aanmaningen en ze reageren gewoon domweg niet op mijn e-mails
Wat moet ik hiermee doen?
Zal effe langsgaan en bellen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:14 schreef noodgang het volgende:
Even bellen of bij de vestiging langsgaan?
https://www.fitforfree.nl/contact-met-fitforfree
Sorry.quote:
Totaal niet. Maar ik doe liever alles via de mail en tegenwoordig heb je mondeling en juridisch geen poot om op te staan via de telefoon of bij een vestiging en wordt je gewoon weggestuurd omdat alles online gaat.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:17 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Sorry.
Vind je het eng om iemand aan de telefoon te spreken of face 2 face?
Maar je bent toch wel met ons eens (hopelijk) dat het nogal logisch is om eerst op zijn minst even te bellen of langs te gaan als men niet meer reageert op de mail.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:20 schreef BojanW het volgende:
[..]
Totaal niet. Maar ik doe liever alles via de mail en tegenwoordig heb je mondeling en juridisch geen poot om op te staan via de telefoon of bij een vestiging en wordt je gewoon weggestuurd omdat alles online gaat.
Dus jij vindt het aannemelijk dat een bedrijf dat niet reageert op mails en waar vaak gezeik mee is. Wel effe alles telefonisch gaat regelen?quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:23 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Maar je bent toch wel met ons eens (hopelijk) dat het nogal logisch is om eerst op zijn minst even te bellen of langs te gaan als men niet meer reageert op de mail.
Wat had je anders verwacht? "Gewoon stug doormailen tot je wél antwoord krijgt?" "Rechtsbijstand inschakelen of er een advocaat op zetten?".
Een beller is sneller. Zelfs al verwijzen ze je naar online dan zeg je dus gewoon al dat je dat hebt gedaan en dat je een oplossing zoekt.
Sorry dat ik het een vreemd topic vind.
Kennelijk toch wel aannemelijk genoeg:quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:27 schreef BojanW het volgende:
[..]
Dus jij vindt het aannemelijk dat een bedrijf dat niet reageert op mails en waar vaak gezeik mee is. Wel effe alles telefonisch gaat regelen?
Dat iemand van de servicedesk dat effe kan regelen.
quote:
Bij gebrek aan betere oplossingenquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:28 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Kennelijk toch wel aannemelijk genoeg:
[..]
Ben heel benieuwd of die nog langskomen!quote:
Ik vermoed dat ie bedoelt dat 'ie een lidmaatschap per 4 weken had afgesloten, in plaats van een jaarabonnement:quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:46 schreef Holenbeer het volgende:
Toen ik heel lang geleden nog lid (eigenlijk donateur) was had ik een aangetekende brief verzonden met de opzegging. De brief kwam regelrecht van internet.
Moest daarna wel mijn toegangspasje fysiek inleveren.
Overigens is een "abonnement zonder contract" wel nieuw voor mij.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:13 schreef BojanW het volgende:
[..]
Ik heb een abonnement genomen die op elk moment opgezegd kan worden.
Oh? Wil je die delen?quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:58 schreef LorneMalvo het volgende:
Aantal fit for free social media stagiaires gespot.
Mijn advies: aangetekend opzeggen per originele datum, mails toevoegen. Niks betalen.
Aangetekend is wel voor de zekerheid, geen ultieme must. Mail is namelijk gezien als schriftelijk. Wel moet je dan kunnen aantonen dat het is aangekomen. Daar heb je wel truukjes voor.
Good luck
En, wat zeiden ze?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |