abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188771117
Goedendag

Ik heb een tijdje geleden een abonnement zonder contract afgesloten bij FitForFree. Netjes het abonnementsgeld en dure inschrijfkosten afgeschreven.

Na een maand was ik er klaar mee en heb ik netjes opgezegd maar sindsdien krijg ik aanmaningen en ze reageren gewoon domweg niet op mijn e-mails

Wat moet ik hiermee doen?
  dinsdag 3 september 2019 @ 15:07:41 #2
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_188771136
De kleine lettertjes zullen vast zeggen dat het abonnementsduur minimaal een jaar is en daarna per maand opzegbaar.

Dus betalen.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_188771200
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:07 schreef Lariekoek het volgende:
De kleine lettertjes zullen vast zeggen dat het abonnementsduur minimaal een jaar is en daarna per maand opzegbaar.

Dus betalen.
Ik heb een abonnement genomen die op elk moment opgezegd kan worden.
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 15:14:59 #4
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188771212
Even bellen of bij de vestiging langsgaan?
https://www.fitforfree.nl/contact-met-fitforfree
pi_188771217
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:06 schreef BojanW het volgende:
Goedendag

Ik heb een tijdje geleden een abonnement zonder contract afgesloten bij FitForFree. Netjes het abonnementsgeld en dure inschrijfkosten afgeschreven.

Na een maand was ik er klaar mee en heb ik netjes opgezegd maar sindsdien krijg ik aanmaningen en ze reageren gewoon domweg niet op mijn e-mails

Wat moet ik hiermee doen?
Bellen of nog beter, langsgaan en eisen dat het meteen wordt opgelost.

[ Bericht 2% gewijzigd door noodgang op 03-09-2019 15:17:50 ]
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188771225
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:14 schreef noodgang het volgende:
Even bellen of bij de vestiging langsgaan?
https://www.fitforfree.nl/contact-met-fitforfree
Zal effe langsgaan en bellen.
pi_188771244
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:17 schreef BojanW het volgende:

[..]

Autistisch?
Sorry.

Vind je het eng om iemand aan de telefoon te spreken of face 2 face?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 3 september 2019 @ 15:18:00 #8
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_188771246
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:16 schreef BojanW het volgende:

[..]

:')
En dat had je echt niet zelf van te voren kunnen bedenken?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_188771284
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:17 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Sorry.

Vind je het eng om iemand aan de telefoon te spreken of face 2 face?
Totaal niet. Maar ik doe liever alles via de mail en tegenwoordig heb je mondeling en juridisch geen poot om op te staan via de telefoon of bij een vestiging en wordt je gewoon weggestuurd omdat alles online gaat.
pi_188771316
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:20 schreef BojanW het volgende:

[..]

Totaal niet. Maar ik doe liever alles via de mail en tegenwoordig heb je mondeling en juridisch geen poot om op te staan via de telefoon of bij een vestiging en wordt je gewoon weggestuurd omdat alles online gaat.
Maar je bent toch wel met ons eens (hopelijk) dat het nogal logisch is om eerst op zijn minst even te bellen of langs te gaan als men niet meer reageert op de mail.

Wat had je anders verwacht? "Gewoon stug doormailen tot je wél antwoord krijgt?" "Rechtsbijstand inschakelen of er een advocaat op zetten?".

Een beller is sneller. Zelfs al verwijzen ze je naar online dan zeg je dus gewoon al dat je dat hebt gedaan en dat je een oplossing zoekt.

Sorry dat ik het een vreemd topic vind.
pi_188771381
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:23 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Maar je bent toch wel met ons eens (hopelijk) dat het nogal logisch is om eerst op zijn minst even te bellen of langs te gaan als men niet meer reageert op de mail.

Wat had je anders verwacht? "Gewoon stug doormailen tot je wél antwoord krijgt?" "Rechtsbijstand inschakelen of er een advocaat op zetten?".

Een beller is sneller. Zelfs al verwijzen ze je naar online dan zeg je dus gewoon al dat je dat hebt gedaan en dat je een oplossing zoekt.

Sorry dat ik het een vreemd topic vind.
Dus jij vindt het aannemelijk dat een bedrijf dat niet reageert op mails en waar vaak gezeik mee is. Wel effe alles telefonisch gaat regelen?

Dat iemand van de servicedesk dat effe kan regelen.
pi_188771403
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:27 schreef BojanW het volgende:

[..]

Dus jij vindt het aannemelijk dat een bedrijf dat niet reageert op mails en waar vaak gezeik mee is. Wel effe alles telefonisch gaat regelen?

Dat iemand van de servicedesk dat effe kan regelen.
Kennelijk toch wel aannemelijk genoeg:

quote:

[..]

pi_188771433
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:28 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Kennelijk toch wel aannemelijk genoeg:
[..]

Bij gebrek aan betere oplossingen
pi_188771491
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:29 schreef BojanW het volgende:

[..]

Bij gebrek aan betere oplossingen
Ben heel benieuwd of die nog langskomen!

ontopic weer: zal het toch maar snel telefonisch proberen te regelen dan wel langs te gaan, je wilt niet dat het richting incassobureaus gaat, dan ben je verder van huis, in het gunstigste geval veel gezeik en geregel, in het ergste geval gaat het je nog eens extra veel geld kosten:

https://www.fitforfree.nl(...)ik%20een%20aanmaning?

Bericht ontvangen van het incassobureau?
Als je je schuld nog niet hebt betaald dragen we je schuld over aan incassobureau Ultimoo of Flanderijn. De kosten die het incassobureau hiervoor in rekening brengt zijn voor jouw rekening. Het incassobureau neemt contact met je op om betaalafspraken met je te maken. Heb je zelf vragen kun je telefonisch contact opnemen met het incassobureau. Het telefoonnummer van Ultimoo is +31 348 493 611. Het telefoonnummer van Flanderijn is +31 882 092 700.

Hier alvast de telefoonnummers.
pi_188771760
Toen ik heel lang geleden nog lid (eigenlijk donateur) was had ik een aangetekende brief verzonden met de opzegging. De brief kwam regelrecht van internet.
Moest daarna wel mijn toegangspasje fysiek inleveren.

Overigens is een "abonnement zonder contract" wel nieuw voor mij.
pi_188771863
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:46 schreef Holenbeer het volgende:
Toen ik heel lang geleden nog lid (eigenlijk donateur) was had ik een aangetekende brief verzonden met de opzegging. De brief kwam regelrecht van internet.
Moest daarna wel mijn toegangspasje fysiek inleveren.

Overigens is een "abonnement zonder contract" wel nieuw voor mij.
Ik vermoed dat ie bedoelt dat 'ie een lidmaatschap per 4 weken had afgesloten, in plaats van een jaarabonnement:

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:13 schreef BojanW het volgende:

[..]

Ik heb een abonnement genomen die op elk moment opgezegd kan worden.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  Spellchecker dinsdag 3 september 2019 @ 16:53:02 #17
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188772839
quote:

[..]

Bij voorkeur op zaterdagochtend als het lekker druk is. Of een kwartier voor sluitingstijd.
pi_188772947
Aantal fit for free social media stagiaires gespot.

Mijn advies: aangetekend opzeggen per originele datum, mails toevoegen. Niks betalen.

Aangetekend is wel voor de zekerheid, geen ultieme must. Mail is namelijk gezien als schriftelijk. Wel moet je dan kunnen aantonen dat het is aangekomen. Daar heb je wel truukjes voor.

Good luck
pi_188774259
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:58 schreef LorneMalvo het volgende:
Aantal fit for free social media stagiaires gespot.

Mijn advies: aangetekend opzeggen per originele datum, mails toevoegen. Niks betalen.

Aangetekend is wel voor de zekerheid, geen ultieme must. Mail is namelijk gezien als schriftelijk. Wel moet je dan kunnen aantonen dat het is aangekomen. Daar heb je wel truukjes voor.

Good luck
Oh? Wil je die delen?

quote:

[..]

En, wat zeiden ze?

[ Bericht 23% gewijzigd door baskick op 03-09-2019 19:39:04 ]
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')