abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_188767995
Ik ben eigenlijk al jaren tevreden op ons vertrouwde resort op Gran Canaria, maar ook daar komt steeds meer herrie in de vorm van constante achtergrondmuziek bij het zwembad en dus ook op mijn balkon.
Waar dit de afgelopen 15 jaar een heerlijk resort was voor bejaarde Duitsers lijkt men tegenwoordig een jonger en luidruchtiger publiek te willen trekken. Ik zoek nou net een resort voor bejaarde Duitsers. :{
Tijd voor wat anders dus.
Ik heb al best wat hotels/resorts uitgeprobeerd op Gran Canaria maar nog niet gevonden wat ik zoek.

Ik zoek met name een niet avontuurlijke vakantie. Dus ik hoef geen spannende uitjes, authentieke culturele stadjes en musea. Ik wil gewoon niks aan de hand, “gegarandeerd” zon en het liefst aan zee. Mooie natuur vind ik wel een plus maar niet noodzakelijk. Ik wil vooral “wel massaal en anoniem maar niet zo’n takkeherrie de hele dag aan m’n hoofd”.

In maart wil ik weer weg en de meest voor de hand liggende keuze zou dan GC zijn, qua weer. Maar iets anders behoort ook tot de mogelijkheden.
Helaas vind je info over “de hele dag luide muziek” zelden terug in de reviews. :'(
Dus, als iemand tips heeft, ik zou ze heel graag horen.
Ik wil liever niet naar Egypte trouwens, en maximaal een uur of 5 vliegen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  dinsdag 3 september 2019 @ 11:12:29 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188768023
Benidorm.
And so is the past
pi_188768040
Benidorm

Edit: shit, iemand was me al voor.
pi_188768061
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Benidorm.
In maart te koud, en te veel herrie :)
Benidorm is trouwens niet wat ik wil (want ik ben niet op zoek naar een tokkieresort, nou net niet dus), maar Alicante was een optie geweest.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  dinsdag 3 september 2019 @ 11:55:49 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188768617
Tsja euh, met die wensen wordt het voor maart nu eenmaal zeer lastig wil je warmte en zee hebben.

Het kan overal in zuidelijk Europa fantastisch weer zijn met temperaturen die tegen de 30 graden aanhikken maar echt zekerheid heb je niet en de Middellandse zee is dan min of meer op z'n koudst. Zou wat dat betreft gewoon blijven zoeken tot je wel iets vind op de Canarische eilanden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188768669
En een ander eiland? Wij zaten op La Palma een paar jaar geleden echt heerlijk. Maar ik weet niet hoe het daar is met zwemmen in de zee. Ik heb maar een meer gezwommen en dat was in het zwembad van het hotel :+
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 3 september 2019 @ 12:01:19 #7
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_188768712
Heb je misschien een overzicht van wat je geprobeerd hebt op GC? Dat scheelt ons weer suggesties doen.
pi_188768867
Radisson Blue in Arguineguin (hotel zelf is geweldig maar partyboten en jetski’s voor de deur).
Gloria Palace Royal in Puerto Rico.

Een ander eiland is geen bezwaar trouwens. Ik ben ook een aantal jaren op Tenerife geweest, dat speelt nu weer door mn hoofd. Maar ook daar ken ik geen gegarandeerd herrievrij oord.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:55 schreef Dven het volgende:
Tsja euh, met die wensen wordt het voor maart nu eenmaal zeer lastig wil je warmte en zee hebben.

Het kan overal in zuidelijk Europa fantastisch weer zijn met temperaturen die tegen de 30 graden aanhikken maar echt zekerheid heb je niet en de Middellandse zee is dan min of meer op z'n koudst. Zou wat dat betreft gewoon blijven zoeken tot je wel iets vind op de Canarische eilanden.
Precies waarom ik hoop dat er mensen zijn die toevallig tips hebben voor GC of Tenerife. :)
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  dinsdag 3 september 2019 @ 12:31:12 #9
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188769042
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 12:17 schreef jajablahblah het volgende:
Radisson Blue in Arguineguin (hotel zelf is geweldig maar partyboten en jetski’s voor de deur).
Gloria Palace Royal in Puerto Rico.

Een ander eiland is geen bezwaar trouwens. Ik ben ook een aantal jaren op Tenerife geweest, dat speelt nu weer door mn hoofd. Maar ook daar ken ik geen gegarandeerd herrievrij oord.
[..]

Precies waarom ik hoop dat er mensen zijn die toevallig tips hebben voor GC of Tenerife. :)
\is herrie in de maartperiode uberhaupt wel zo'n issue?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 3 september 2019 @ 12:47:55 #10
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_188769237
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 12:31 schreef Dven het volgende:

[..]

\is herrie in de maartperiode uberhaupt wel zo'n issue?
Dat vraag ik me ook af. het is geen hoogseizoen dus veel kinderen zullen er ook niet zijn als je dat zou storen.

Ben afgelopen zomer bij Riu Vistamar geweest. dat is vorig jaar helemaal verbouwd en ziet er supernetjes uit. Top shelve booze en redelijk goed eten. Eerdere ervaringen daar waren tien jaar eerder.

Direct aan het strand ligt het niet, dan moet je van een pendelbusje gebruik maken.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 3 september 2019 @ 13:15:13 #11
22592 crew  Ole
pi_188769672
Er zijn toch adult only hotels? Ik weet in elk geval in Playa del Ingles.
Wel even checken of er geen (live) muziek is elke avond

[ Bericht 29% gewijzigd door Ole op 03-09-2019 13:47:33 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 3 september 2019 @ 14:01:39 #12
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_188770360
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:15 schreef Ole het volgende:
Er zijn toch adult only hotels? Ik weet in elk geval in Playa del Ingles.
Wel even checken of er geen (live) muziek is elke avond
AO gaat het probleem van Partyboten en jetski's niet oplossen.
  dinsdag 3 september 2019 @ 14:18:57 #13
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_188770600
quote:
19s.gif Op dinsdag 3 september 2019 14:01 schreef Gunner het volgende:

[..]

AO gaat het probleem van Partyboten en jetski's niet oplossen.
Precies. Het lijkt alsof de partyboten, luide muziek etc gemeengoed geworden zijn op resorts waar dat eerder niet was.

Ik kom hier overigens al zo’n 15 jaar dus ik heb dat echt zien veranderen.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  Moderator / Miss SHO dinsdag 3 september 2019 @ 17:31:04 #14
22592 crew  Ole
pi_188773399
Dat is waar. Ik was bij Riu San Miguel. Daar was het bij het hotel rustig. Maar wel weer bij drukke straat en ver van het strand. Gran Canaria is druk. Maar zoals gezegd kan dat in maart best meevallen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')