abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 september 2019 @ 14:40:24 #51
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_188770862
Spitsen zonder club op dit moment:

https://www.transfermarkt(...)&seit=alle&yt0=tonen
pi_188770878
quote:
Sekou Cissé _O_
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  dinsdag 3 september 2019 @ 14:43:26 #53
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_188770888
quote:
1 van die bovenste 6 zouden toch moeten kunnen voldoen. Het probleem zal eerder de salariseisen zijn.

Hooper kan je alleen al halen voor de wedstrijden tegen Rangers
pi_188770909
Was Van Persie maar nog een jaartje doorgegaan... Wat een perfecte oplossing was dat geweest _O-
pi_188770987
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 14:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Was Van Persie maar nog een jaartje doorgegaan... Wat een perfecte oplossing was dat geweest _O-
mwah, die was toch ook wel gewoon klaar?

al was er voor stonden als Ajax was ie misschien nog wel gemotiveerd, a la Huntelaar daar. :+
pi_188771005
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2019 14:53 schreef aTypisch het volgende:

[..]

mwah, die was toch ook wel gewoon klaar?

al was er voor stonden als Ajax was ie misschien nog wel gemotiveerd, a la Huntelaar daar. :+
Nouja, ik had het prima gevonden als ie dit jaar nog echt als backup diende, dus niet meer basis. Nu dan uiteraard wel, maar ik weet zeker dat hij het beter had gedaan dan nu eerst Vente en daarna Narsingh.

Maar ach, misschien is dat ook meer de herinnering dan dat ik hierin objectief ben _O-
pi_188771029
quote:
Het lukte Feyenoord deze zomer niet om een extra spits aan te trekken, dus is de terugkeer van Jørgensen meer dan welkom. "Nico staat er heel goed op. Hij voelt zich goed", zegt Stam. "Af en toe heeft hij wat last van zijn spieren, maar dat komt door de arbeid die hij moet leveren. Hij heeft met zijn knie weinig problemen, dus hij doet weer mee in groepstrainingen. Het is een goed voorteken dat hij de groepstrainingen kan meedoen. Dat bouwen we steeds verder uit en van dag op dag bekijken we hoe hij zich voelt. Uiteindelijk hopen we dat hij zo snel mogelijk kan aansluiten richting de wedstrijden."
Als ik dit zo lees denk ik wel dat hij misschien de volgende wedstrijd weer bij de selectie zou kunnen zitten. Dat zou wel lekker zijn.
  dinsdag 3 september 2019 @ 14:59:14 #58
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_188771041
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 14:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees denk ik wel dat hij misschien de volgende wedstrijd weer bij de selectie zou kunnen zitten. Dat zou wel lekker zijn.
Dat wel, maar ik vrees dat z'n lichaam alleen maar fragieler wordt.
pi_188771548
quote:
Ja is al 3x gepost.

Die Okazaki is er bij gekomen.. Mooi verhaal, tekende bij Malaga maar na 4 weken contract doogescheurd omdat hij toch te hoog salaris had :')
quote:
In a statement on social media, Okazaki said: “Hello Malaguistas, first of all I want to thank you for the immense love you gave me during my stay.

READ MORE
Leicester City forward expected to join Ligue 1 outfit Amiens in last-minute deal

“I want to say goodbye and wish the greatest success to my team-mates and the staff that made me feel at home.

“I do not regret anything, I will never forget the time I have spent with you.

“If one day I have the opportunity to play for Malaga CF, I will have no doubts.”

If Okazaki’s contract was cancelled before Monday night’s transfer deadline, he is free to join another club as a free agent. He has been linked to another Spanish second-tier side, Huesca.
Godver alsof die er 10 jaar heeft gevoetbald.
Maarre.. feyenoord kan toch wel beetje de strijd aan met Huesca of Amiens?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_188771610
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:35 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja is al 3x gepost.

Die Okazaki is er bij gekomen.. Mooi verhaal, tekende bij Malaga maar na 4 weken contract doogescheurd omdat hij toch te hoog salaris had :')
[..]

Godver alsof die er 10 jaar heeft gevoetbald.
Maarre.. feyenoord kan toch wel beetje de strijd aan met Huesca of Amiens?
Japanners bij Feyenoord zijn altijd een goed idee. _O_

Ono _O_
Miyachi _O_
Die Nakamura van Twente had net zo goed bij ons kunnen zitten, godverdomme.
pi_188772008
Ja alleen al voor Japan moeten we t doen. Lachen toch. Stokoud maar 33 in Japan is gewoon nog een jonge God.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_188772126
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja alleen al voor Japan moeten we t doen. Lachen toch. Stokoud maar 33 in Japan is gewoon nog een jonge God.
Feyenoord is nog steeds een grote naam in Japan. Als ik zei dat ik uit Rotterdam kwam, begonnen ze gelijk over Feyenoord en Shinji Ono _O-

Maar goed, verder dan Feyenoord, Ono en De Kuip kennen ze Rotterdam verder niet. Japanners kennen het wel als de 2de grootste stad van Nederland en als havenhoofdstad van Europa.

Ze denken nog steeds dat alle Nederlandse steden eruit zien als 020/Utrecht/Leiden. Gelukkig niet, zeg.
pi_188772182
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja alleen al voor Japan moeten we t doen. Lachen toch. Stokoud maar 33 in Japan is gewoon nog een jonge God.
Commercieel ook reuze interessant. Waarschijnlijk verdien je zo'n gozer zijn salaris driedubbel terug aan alleen al shirtverkoop.
blablablabla
pi_188772278
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Commercieel ook reuze interessant. Waarschijnlijk verdien je zo'n gozer zijn salaris driedubbel terug aan alleen al shirtverkoop.
Ik hoor dit vaker, maar hoeveel % krijgt Adidas eigenlijk van die verkoop?
  dinsdag 3 september 2019 @ 16:15:56 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188772297
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Commercieel ook reuze interessant. Waarschijnlijk verdien je zo'n gozer zijn salaris driedubbel terug aan alleen al shirtverkoop.
dat zijn altijd van cowboyverhalen, klopt meestal weinig van
pi_188772339
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat zijn altijd van cowboyverhalen, klopt meestal weinig van
Club krijgt zo'n 20-25% toch?
blablablabla
  dinsdag 3 september 2019 @ 16:23:33 #67
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_188772413
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:35 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja is al 3x gepost.

Die Okazaki is er bij gekomen.. Mooi verhaal, tekende bij Malaga maar na 4 weken contract doogescheurd omdat hij toch te hoog salaris had :')
[..]

Godver alsof die er 10 jaar heeft gevoetbald.
Maarre.. feyenoord kan toch wel beetje de strijd aan met Huesca of Amiens?
Is alleen totaal geen scorende spits.

Zou eerder voor Jonathas gaan uit dat rijtje
  dinsdag 3 september 2019 @ 16:28:50 #68
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188772491
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Club krijgt zo'n 20-25% toch?
nee max 15% maar meestal 10%, misschien heeft Feyenoord een andere deal omdat adidas niet betaalt dacht ik
pi_188772529
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 14:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Was Van Persie maar nog een jaartje doorgegaan... Wat een perfecte oplossing was dat geweest _O-
Die hing van tape en nietjes aan elkaar het laatste half jaar. Na elk schot trok hij een pijnlijk gezicht, was gewoon helemaal op.
pi_188772598
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

nee max 15% maar meestal 10%, misschien heeft Feyenoord een andere deal omdat adidas niet betaalt dacht ik
Feyenoord heeft de verkoop in eigen beheer in plaats van via de verkoopkanalen van Adidas.

Hierdoor houdt Feyenoord er (fors) meer aan over. Ik weet niet precies hoeveel, maar ik meen 25% van de shirtverkoop.

Maar dan nog verdient Adidas grof geld op zo'n lapje stof dat voor nog geen 10 euro uit een fabriek in China komt rollen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188772600
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:23 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Is alleen totaal geen scorende spits.

Zou eerder voor Jonathas gaan uit dat rijtje
Kunnen Bottegod en IE IE IE hem introduceren en begeleiden met hun Portugees, ik zeg doen.
pi_188772619
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

nee max 15% maar meestal 10%, misschien heeft Feyenoord een andere deal omdat adidas niet betaalt dacht ik
Die marges verschillen enorm per club. Feyenoord heeft het volgens mij in eigen beheer.
blablablabla
pi_188772620
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Feyenoord heeft de verkoop in eigen beheer in plaats van via de verkoopkanalen van Adidas.

Hierdoor houdt Feyenoord er (fors) meer aan over. Ik weet niet precies hoeveel, maar ik meen 25% van de shirtverkoop.

Maar dan nog verdient Adidas grof geld op zo'n lapje stof dat voor nog geen 10 euro uit een fabriek in China komt rollen.
Ik ben allang blij dat we een kledingsponsor als Adidas hebben. Prima shirtjes tot dusver en wereldwijd bekend merk.
We hadden nog steeds met Kappa opgescheept kunnen zitten.
pi_188772699
Kappa is wel weer cult en hip
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 3 september 2019 @ 16:44:06 #75
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188772715
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Feyenoord heeft de verkoop in eigen beheer in plaats van via de verkoopkanalen van Adidas.

Hierdoor houdt Feyenoord er (fors) meer aan over. Ik weet niet precies hoeveel, maar ik meen 25% van de shirtverkoop.

Maar dan nog verdient Adidas grof geld op zo'n lapje stof dat voor nog geen 10 euro uit een fabriek in China komt rollen.
maar dat is dus omdat adidas niet (veel) sponsort, de meeste clubs krijgen wat royalties over de shirtverkoop maar dan betaalt zo'n merk er ook fors voor als sponsor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')