abonnement Unibet Coolblue
pi_188781629
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 08:40 schreef L_auteur het volgende:
Beau 585.000
Jinek 905.000
Pijnlijk
pi_188782356
Dat over die oplichting met crowdfunding vond ik interessant, met iemand die daar gewoond en gewerkt heeft en filmpje heeft opgenomen hoe hij zonder zijn beloofde geld werd weggejaagd door die Mastenbroek. Verhelderend.
Maar dan een sportitem en ik vraag me altijd af, we hebben toch studio Sport? Dan weet je dat Nederland afhaakt.
pi_188782702
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 08:49 schreef Loekie1 het volgende:
Beau, luister, feller worden! Beetje zoals die Amerikanen doen in die talkshows.
Een ding zijn Amerikanen niet en dat is fel in de late nights. Alles voorgeproduceerd inclusief vragen al bekend voor gasten. Wel veel humor en improvisatie en dat zou Beau ook moeten kunnen als die wat meer ontspannen wordt.

Wel moet Beau idd naam gaan maken met hele harde scherpe interviews want anders is er geen enkele reden om te kijken. Er is ruimte voor middel-rechts geluid maar dan moet die het wel aandurven. Nu denkt die dat die op de sympathieke ‘midden in samenleving’ weg moet gaan omdat zijn sociaal betrokken programma’s het zo goed deden. Dat is ook een juiste keus maar hij moet dat wel gaan combineren met ook harde confrontaties.

En misschien ook wat straat-items waar Beau zelf ergens heen gaat.

Als je ziet wat de redactie voor saaie rotzooi produceert met die ‘grappige’ filmpjes heb ik alsnog weinig vertrouwen in de redactie. Net als in de vormgeving want dat staat ook nog niet echt.
Maargoed nog 2 weekjes de kans :)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_188783069
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 10:13 schreef RipCity het volgende:

Wel moet Beau idd naam gaan maken met hele harde scherpe interviews want anders is er geen enkele reden om te kijken. Er is ruimte voor middel-rechts geluid maar dan moet die het wel aandurven. Nu denkt die dat die op de sympathieke ‘midden in samenleving’ weg moet gaan omdat zijn sociaal betrokken programma’s het zo goed deden. Dat is ook een juiste keus maar hij moet dat wel gaan combineren met ook harde confrontaties.

En misschien ook wat straat-items waar Beau zelf ergens heen gaat.
Een hard scherp rechts geluid zal Beau niet gaan geven. Hij is meer van het zoetgevooisde met af en toe wat koket woordgebruik, een grapje en een grolletje.

Dat sociaal betrokken hoort niet in een late night show, het moet geen verlengstuk gaan worden van zijn andere programma's, en hij geen one trick pony.
Daarbij past een honingstem met af en toe een traan en een arm op de schouder niet in deze setting. De emo kant is wel voldoende uitgemolken.

Wanneer je qua decor aanstuurt op een one man show, maar dan met wat gasten, een lied, wat grappen, naar het publiek lopend, de host die zelf tevens het onderwerp van de show is (vraagjes aan publiek over Paul de Leeuw en Beau), dan moet daar geen man staan die prat gaat op zijn sociale betrokkenheid, maar iemand uit het stand-up comedy genre.

Ik vind niet dat hij het slecht doet BTW.

De obligate Trump grap ergert mij zelfs meer dan de te kleine desk.
pi_188787769
pi_188787969
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 08:40 schreef L_auteur het volgende:
Beau 585.000
Jinek 905.000
Terwijl die jimek er niks van kan. Vandaar ook zoveel kijkers, Nederland heeft geen enkele smaak.
pi_188788102
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:51 schreef Nober het volgende:

[..]

Terwijl die jimek er niks van kan. Vandaar ook zoveel kijkers, Nederland heeft geen enkele smaak.
Veel van die oudjes met die kijckijferkastjes hebben de tv standaard afgesteld op NPO 1 of weten niet meer hoe de afstandbediening werkt.
pi_188788291
Ik mis vooral de interactie met de gasten onderling.
SOONY
pi_188789109
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 17:01 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Veel van die oudjes met die kijckijferkastjes hebben de tv standaard afgesteld op NPO 1 of weten niet meer hoe de afstandbediening werkt.
En ze vinden het gezellig, steeds die ideale schoonzoon op tv (Xander van der Wulp).

Wat Beau betreft, ik wilde het terugkijken met Ziggo go maar halverwege begaf de verbinding het en het lukte niet meer in te schakelen. RTL zou net als SBS6 moeten doen, een aparte site waar je alle afleveringen terug kan zien zonder reclame. Dat kan met Chateau Meiland, dat kan met Paleis voor een prikkie, en als het terugkijken meetelt met de cijfers, schroef je daarmee ook het aantal kijkers op. Wie wil er nou terugkijken waarbij doorspoelen niet mogelijk is en je alle reclame meekrijgt? En dan ook nog een slechte verbinding vaak.

[ Bericht 5% gewijzigd door Loekie1 op 04-09-2019 18:21:39 ]
pi_188789420
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:02 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

En ze vinden het gezellig, steeds die ideale schoonzoon op tv (Xander van der Wulp).

Wat Beau betreft, ik wilde het terugkijken met Ziggo go maar halverwege begaf de verbinding het en het lukte niet meer in te schakelen. RTL zou net als SBS6 moeten doen, een aparte site waar je alle afleveringen terug kan zien zonder reclame. Dat kan met Chateau Meiland, dat kan met Paleis voor een prikkie, en als het terugkijken meetelt met de cijfers, schroef je daarmee ook het aantal kijkers op. Wie wil er nou terugkijken waarbij doorspoelen niet mogelijk is en je alle reclame meekrijgt? En dan ook nog een slechte verbinding vaak.
Dat heet Videoland....
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 4 september 2019 @ 18:29:29 #211
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_188789473
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:02 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

En ze vinden het gezellig, steeds die ideale schoonzoon op tv (Xander van der Wulp).

Wat Beau betreft, ik wilde het terugkijken met Ziggo go maar halverwege begaf de verbinding het en het lukte niet meer in te schakelen. RTL zou net als SBS6 moeten doen, een aparte site waar je alle afleveringen terug kan zien zonder reclame. Dat kan met Chateau Meiland, dat kan met Paleis voor een prikkie, en als het terugkijken meetelt met de cijfers, schroef je daarmee ook het aantal kijkers op. Wie wil er nou terugkijken waarbij doorspoelen niet mogelijk is en je alle reclame meekrijgt? En dan ook nog een slechte verbinding vaak.
Rtl XL + Chromecast.

Dan krijg je alleen een paar reclamespotjes aan het begin (gebruik het om naar de wc te gaan, nootjes klaar te zetten, enzovoort), en kan je gewoon doorspoelen.
pi_188789481
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:29 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Rtl XL + Chromecast.

Dan krijg je alleen een paar reclamespotjes aan het begin (gebruik het om naar de wc te gaan, nootjes klaar te zetten, enzovoort), en kan je gewoon doorspoelen.
is niet gratis
pi_188791781
Wat een non-onderwerpen weer.
  woensdag 4 september 2019 @ 21:06:35 #214
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_188792099
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:30 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

is niet gratis
Jawel (ik gebruik het zeer regelmatig). Gratis, en je kunt iig tot een week terug kijken.

Je bent in de war met Videoland, denk ik.
pi_188792748
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:30 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

is niet gratis
RTLXL moet je voor inloggen maar als je daar geen zin in hebt dan moet je GemistDownloader downloaden.
pi_188793884
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:02 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

En ze vinden het gezellig, steeds die ideale schoonzoon op tv (Xander van der Wulp).

Wat Beau betreft, ik wilde het terugkijken met Ziggo go maar halverwege begaf de verbinding het en het lukte niet meer in te schakelen. RTL zou net als SBS6 moeten doen, een aparte site waar je alle afleveringen terug kan zien zonder reclame. Dat kan met Chateau Meiland, dat kan met Paleis voor een prikkie, en als het terugkijken meetelt met de cijfers, schroef je daarmee ook het aantal kijkers op. Wie wil er nou terugkijken waarbij doorspoelen niet mogelijk is en je alle reclame meekrijgt? En dan ook nog een slechte verbinding vaak.
Ik kijk nu gratis een maand NLZIET. Kun je terug kijken zonder reclame
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_188794026
Dit is echt kut.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_188794091
Met z’n ge-Beau. Vertrouw m voor geen meter.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_188794135
Geloven jullie hem
AFCA!
pi_188794164
Wat een hoog stemmetje heeft die vent.
pi_188794227
Dood topic
SAD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_188794371
Tino Martin is niet zo sympathiek he
pi_188794405
Tino is niet zo gewoon gebleven.
SOONY
pi_188794510
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:22 schreef tompsv18 het volgende:
Tino Martin is niet zo sympathiek he
Nee idd. Vond dat laatste bekende cover liedje van m wel leuk maar heeft totaal geen gun factor nu ik m zo zie. René ook niet trouwens maar meer dan die gladjanus
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_188794524
De opmerkingen van Beau over dat Qatar beeldje was goed
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')