Ja, maar wel opvallend. Zo gehavend ziet er nu ook weer niet uit, toch?quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij moet nog wel minimaal 2 sets natuurlijk
Dat zijn serieuze bedragen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:27 schreef Steef1991 het volgende:
300 piek op wawrinka gezet op 1.6 :’)
Ja, die is opvallend stil.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waar hangt Federer-fan uit eigenlijk? Ik mis zijn mopjes.
Zoiets heb ik op Medvedev staan. Zou het knap vinden als hij 'm weet te winnen. Maar ach, anders gun ik het Wawrinka ook.quote:
Nee joh, maakt mij dat nou uit. Die jongens doen hun best. En op die Grand Slams is het wat mij betreft toch altijd wel relatief eenvoudig om enorme winsten te maken.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:28 schreef DeeBee het volgende:
Gaat iedereen die hier bet dan straks ook vies MAD doen op social media als de betreffende speler verliest?
De progressie van bijvoorbeeld een Zverev is ook belachelijk natuurlijk. Die Wawrinka komt op zijn leeftijd terug van een blessure (niet helemaal zijn oude niveau weliswaar). En ondertussen heeft die Zverev geen enkele stap gemaakt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:19 schreef Marcoss het volgende:
De nieuwe generatie gaat dit jaar echt opstaan!
Straks krijgen we halve finalisten van 34, 38, 33 en 33
Ja, ik heb Medvedev nog een keer extra voor 2.8 gepakt. Gewoon lekker volle bak erop!quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:26 schreef EP3 het volgende:
2.8 voor Medvedev, met een 1-0 voorsprong.
Ja, die heb ik ook nog even meegepakt. Maar niet voor 300,quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ik heb Medvedev nog een keer extra voor 2.8 gepakt. Gewoon lekker volle bak erop!
Hehe snap ik hoor. Ligt er ook maar net aan wat je bankroll is. Als je een bankroll van 1000 euro of minder hebt zou ik er ook geen 300,- op gooien.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:42 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook nog even meegepakt. Maar niet voor 300,.
Ai zonde man. Ik maak vooral tijdens Grand Slams altijd fors winst. Tijdens andere toernooien redelijk, maar wel iets minder.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:44 schreef Steef1991 het volgende:
Als wawa niet wint was dit mijn laatste betje op de USO, weinig winstgevend geweest helaas.
Ik zie wel dat ie last heeft, maar alsnog is hij gewoon te goed, en Wawa heeft ook een matige dag hoor pffquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
Weinig last bij Medvedev zou je zeggen.
Dat wel, maar als je tegen de 130MPH serveert, kun je zomaar nog een setje pakken.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zie wel dat ie last heeft, maar alsnog is hij gewoon te goed, en Wawa heeft ook een matige dag hoor pff
Andere hobby's.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hehe snap ik hoor. Ligt er ook maar net aan wat je bankroll is. Als je een bankroll van 1000 euro of minder hebt zou ik er ook geen 300,- op gooien.
Vind hem fysiek nog steeds sterk genoeg zodat een odd van 2.8 en 1-0 voor expected value + is
Oh qua hobby's heb ik ook een heleboel andere! Oa veel zelf sporten. Nee, dit is echt business 😊quote:
Andere business, ook.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oh qua hobby's heb ik ook een heleboel anderen! Oa veel zelf sporten. Nee, dit is echt buisiness 😊
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |