Ja true, heb je helemaal gelijk in. Niet handig. Maar goed, ik kan het wel hebben als ie niet wint.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:51 schreef Szura het volgende:
Met de (geruchten over) fysieke ongemakken sowieso een pot waar je vanaf moet blijven
Opgave is void toch?quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja true, heb je helemaal gelijk in. Niet handig. Maar goed, ik kan het wel hebben als ie niet wint.
Nou ja, jij had het over zijn voorouders die wel fout moesten zijn, maar volgens mij waren die joods ipv nazi, subtiel verschil welquote:
Ja, lijkt me ook geen ideale uitgangspositie. En nu dus al n MTO voor Medvedev.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:51 schreef Szura het volgende:
Met de (geruchten over) fysieke ongemakken sowieso een pot waar je vanaf moet blijven
Klopt, zat ik ook aan te denken. Toch hoop ik gewoon op een mooie pot die ze uitspelen hoor! Hahaquote:
Na eerste set wordt het uitbetaald.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:56 schreef EP3 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die voids en opgave? Ik heb namelijk gewoon betaald gekregen toen Djoko opgaf ( in de derde set ).
Ah, ok.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
Na eerste set wordt het uitbetaald.
Degene die niet opgeeft wint
Nee, hangt geheel af van de bookmaker. De ene void nooit, de ander na set 1, de ander na 1 geslagen bal.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
Na eerste set wordt het uitbetaald.
Degene die niet opgeeft wint
Unibet, in mijn geval.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:02 schreef Tim86 het volgende:
N
[..]
Nee, hangt geheel af van de bookmaker. De ene void nooit, de ander na set 1, de ander na 1 geslagen bal.
1 set danquote:
Ooh, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, jij had het over zijn voorouders die wel fout moesten zijn, maar volgens mij waren die joods ipv nazi, subtiel verschil wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |