Eljuke wordt een topper. Van Bergen doet het ook leuk.quote:Op maandag 2 september 2019 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geldt dit niet voor het hele elftal van Heerenveen?
Lijkt mij sterk.quote:Op maandag 2 september 2019 21:16 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
We zullen het gaan meemaken ouwe reus. Ik denk dat die minimaal 15 goals maakt dit seizoen.
Iets te hard gevallenquote:Op maandag 2 september 2019 21:19 schreef fetX het volgende:
Feyenoord was lachwekkend slecht. Dit was toch een act van Johan?
Idd, waar is Bas? Had hij ergens anders een schnabbel?quote:Op maandag 2 september 2019 21:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Voelt toch raar zo zonder De Grote Bas Nijhuis show.
Galaquote:Op maandag 2 september 2019 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd, waar is Bas? Had hij ergens anders een schnabbel?
Huhquote:Op maandag 2 september 2019 21:24 schreef fetX het volgende:
Dus als je iemand dood hebt geschopt, mag je hem neerschoppen.
AKKOORDquote:Op maandag 2 september 2019 21:24 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik noteer dit even. Mocht het uitkomen, hoor je het. Komt het niet uit, hoor je niks.
Dit gebeurt toch zo vaak in een andere variant, dat de spits de bal een tikje geeft en dat de keeper hem onderuithaalt. Is toch ook altijd penalty.quote:Op maandag 2 september 2019 21:23 schreef Zorro het volgende:
Dus als de bal al gespeeld is mag je iemand doormidden schoppen. Bedankt Johan.
Nijhuis is mijn favoriete scheids maar hij floot niet best!quote:Op maandag 2 september 2019 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bas floot twee keer tegen Feyenoord, iedereen gelijk mad. Opvallend.
Dit komt me bekend voor jaquote:Op maandag 2 september 2019 21:26 schreef Karina het volgende:
Dit verhaal heb ik al eens gehoord Johan.
Hopelijk denkt hij de volgende keer twee keer na als hij Jaap aanspreekt, anders gaat het bergafwaarts met Bassie.quote:Op maandag 2 september 2019 21:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nijhuis is mijn favoriete scheids maar hij floot niet best!
Niet meer.quote:Op maandag 2 september 2019 20:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ben je blij met Martin van Geel?
twitter:bart_sanders twitterde op maandag 02-09-2019 om 20:47:24Johan Derksen verwijt Ten Hag lange tenen. Dezelfde Johan Derksen die tijdens een uitzending boos wegliep omdat Wilfred Genee een andere mening had over zijn buddy Riemer van der Velde.Dat is niet alleen boter op je hoofd hebben, maar een complete margarinefabriek. reageer retweet
Meneertje Bart Sanders zit nu met een erectie achter z'n toetsenbordje.quote:Op maandag 2 september 2019 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
Pr dr mr Arnold Bruggink heeft deze tweet gelikedtwitter:bart_sanders twitterde op maandag 02-09-2019 om 20:47:24Johan Derksen verwijt Ten Hag lange tenen. Dezelfde Johan Derksen die tijdens een uitzending boos wegliep omdat Wilfred Genee een andere mening had over zijn buddy Riemer van der Velde.Dat is niet alleen boter op je hoofd hebben, maar een complete margarinefabriek. reageer retweet
Wilfred verkeerde toen onder de indruk dat hij een journalist is. Maar dat is een misvatting.quote:Op maandag 2 september 2019 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
Pr dr mr Arnold Bruggink heeft deze tweet gelikedtwitter:bart_sanders twitterde op maandag 02-09-2019 om 20:47:24Johan Derksen verwijt Ten Hag lange tenen. Dezelfde Johan Derksen die tijdens een uitzending boos wegliep omdat Wilfred Genee een andere mening had over zijn buddy Riemer van der Velde.Dat is niet alleen boter op je hoofd hebben, maar een complete margarinefabriek. reageer retweet
Ik had hem ook al gezienquote:Op maandag 2 september 2019 21:39 schreef Max23 het volgende:
Die hebben ze al een keer laten zien toch?
Ja vorige week toch al?quote:Op maandag 2 september 2019 21:39 schreef Max23 het volgende:
Die hebben ze al een keer laten zien toch?
KeesGod.twitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 02-09-2019 om 21:34:28Nog dik twee uur en dan zit de transferperiode er weer op. In #Voetbalpraat komt om 22.00 uur het laatste transfernieuws voorbij. De volgende namen schuiven aan:🗣️ @vinschildkamp🗣️ @PascalKamperman🗣️ Kees Jansma🗣️ @kennethperez10Heb jij een vraag? Stel hem hier 🔽 https://t.co/z6gQHFavBO reageer retweet
Fatima van den Ban op goal?quote:Op maandag 2 september 2019 21:40 schreef RipCity het volgende:
Morgen Turkse vrouwen met snor tegen oranje
Ik kijk dit altijd snachts voor het slapengaan. Lekker ritueeltje.quote:Op maandag 2 september 2019 21:42 schreef Zipportal het volgende:
KeesGod.twitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 02-09-2019 om 21:34:28Nog dik twee uur en dan zit de transferperiode er weer op. In #Voetbalpraat komt om 22.00 uur het laatste transfernieuws voorbij. De volgende namen schuiven aan:🗣️ @:vinschildkamp🗣️ @:PascalKamperman🗣️ Kees Jansma🗣️ @:kennethperez10Heb jij een vraag? Stel hem hier 🔽 https://t.co/z6gQHFavBO reageer retweet
Dikzak.quote:
Weet ik niet, geen zin.quote:Op maandag 2 september 2019 21:48 schreef FireFox1 het volgende:
Waarom speelt GGMM geen haxball meer?![]()
@:Coco.
@:GGMM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |