quote:Op maandag 2 september 2019 14:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Zit met verbazing te lezen.
Herinner me zijn fruithapjes en Slagerij van Kampen, klasse.Ik verbaas mij hier wel vaker Aggie....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Oww echt?quote:Op maandag 2 september 2019 14:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vegan word je uit overtuiging (omdat je ook aan je nageslacht denkt).
Is nodig, wanneer het nodig is...........Het kan zo simpel zijn..quote:Op maandag 2 september 2019 14:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet is nodig, als je je bemoeit met een ander, terwijl dat niet nodig is.
Waar ik bokser typte wil ik boxer van maken en ik zet 3 jokers in en stop de tijd!quote:Op maandag 2 september 2019 13:52 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Zal wel een bokser zijn,die slijmen ook altijd zo
Nee, normale mensen denken daar zo over. Logisch.quote:Op maandag 2 september 2019 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus als je niet normaal bent, zou je er geen moeite mee hebben als iemand kanker zou hebben.....Handig om te weten...
Daar gaat het toch omquote:Op maandag 2 september 2019 14:11 schreef humpty het volgende:
Jens: ach we hebben een leuke avond gehad toch en de bezoekers ook
En dat is waar het om gaatquote:Op maandag 2 september 2019 14:11 schreef humpty het volgende:
Jens: ach we hebben een leuke avond gehad toch en de bezoekers ook
Oww echt?quote:Op maandag 2 september 2019 14:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, normale mensen denken daar zo over. Logisch.
Afgunst!!!!!!!quote:Op maandag 2 september 2019 14:14 schreef PTLe het volgende:
Oeps Merel boos op Shellebel en Jessy nu ook![]()
fitty
Merel zou eens in de spiegel moeten kijken.............Of toch maar nietquote:Op maandag 2 september 2019 14:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Bij jou is het alleen nemen en niks geven, ik ben het zat helemaal zat.
Merel Heel Utopia is in rep en roer en jij ben relaxt.
Merel vind het te asociaal voor woorden.
quote:
welneequote:Op maandag 2 september 2019 14:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
ga door KUT![]()
jouw roast komt ook nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |