Whahahaha...quote:
Plus groot aandachtsvrager en groot bemoeial.quote:Op maandag 2 september 2019 13:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zij had gelijk. Hij heeft zich toen ook bemoeid met dingen, die niet nodig waren. Mensen hebben lopen janken. Cees is een groot drama als je hem in je huis krijgt.
Oh, ze hebben de bloemen niet van het zakgeld afgehaald.quote:Op maandag 2 september 2019 13:46 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ze hebben Shell nog gematst.
Ze heeft een bos bloemen te weinig besteld, die gaat His nu alsnog van dr eigen geld bestellen.
Dus eigenlijk is het -21
quote:Op maandag 2 september 2019 13:51 schreef DaniqueV het volgende:
Hekske![]()
[..]
Plus groot aandachtsvrager en groot bemoeial.
Vind het rot voor hem dat hij zo ziek is, hoop voor hem en zijn dierbaren dan hij nog lange tijd bij hun mag zijn. Voor de rest blijf ik het een nare man vinden die nu omdat hij ongeneselijk ziek is niet meteen met een fluwelen handschoen aangepakt hoeft te worden. Ik zou met een grote boog om hem heen lopen
Nee.quote:Op maandag 2 september 2019 13:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, ze hebben de bloemen niet van het zakgeld afgehaald.
En zeker ook een teefje?quote:Op maandag 2 september 2019 13:48 schreef mazaru het volgende:
Nou, ik ga even de hond van een vriendin uitlaten. Geloof het of niet. Maar de hond heet Jessie
Ben ik met je eens. Onaangenaam mannetje die denkt dat hij meer is dan een ander en die dan maar de maat kan nemen.quote:Op maandag 2 september 2019 13:51 schreef DaniqueV het volgende:
Hekske![]()
[..]
Plus groot aandachtsvrager en groot bemoeial.
Vind het rot voor hem dat hij zo ziek is, hoop voor hem en zijn dierbaren dan hij nog lange tijd bij hun mag zijn. Voor de rest blijf ik het een nare man vinden die nu omdat hij ongeneselijk ziek is niet meteen met een fluwelen handschoen aangepakt hoeft te worden. Ik zou met een grote boog om hem heen lopen
Maar welke bloemen gaat Hiske dan betalen?quote:
Er is zelfs nog kans dat de grasmaaier die stuk is erbij zit.....maar weet niet of dat doorgegaan is omdat Jens zei dan kan eigenlijk niet.quote:Op maandag 2 september 2019 13:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, ze hebben de bloemen niet van het zakgeld afgehaald.
Dat valt mij eigenlijk enorm mee, wel dankzij het grote aantal bezoekers dus?quote:Op maandag 2 september 2019 13:46 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ze hebben Shell nog gematst.
Ze heeft een bos bloemen te weinig besteld, die gaat His nu alsnog van dr eigen geld bestellen.
Dus eigenlijk is het -21
Of een k@ttenlikkertje of een kleine kuitenbijter.quote:Op maandag 2 september 2019 13:52 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Zal wel een bokser zijn,die slijmen ook altijd zo
Haagse puienzeikert of klitorisklakkerquote:Op maandag 2 september 2019 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Of een k@ttenlikkertje of een kleine kuitenbijter.
En dat ondanks alle tegenvallers en tegenwerking. Ik ben verrast. Zo zouden de haters het moeten bekijken. Ze heeft in ieder geval niet geroepen dat ze geen cashen en dat soort praat.quote:Op maandag 2 september 2019 13:55 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat valt mij eigenlijk enorm mee, wel dankzij het grote aantal bezoekers dus?
Is dat zo?........quote:Op maandag 2 september 2019 13:52 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Zal wel een bokser zijn,die slijmen ook altijd zo
Ze acteren niet in Utopia, heeft hij altijd gezegd. Als je op zijn smoelenboek ziet hoe hij Gerard Joling nadoet kan je zien dat meneer zelf ook wel een portie kan acterenquote:Op maandag 2 september 2019 13:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Onaangenaam mannetje die denkt dat hij meer is dan een ander en die dan maar de maat kan nemen.
Voor de visagist, en die gaat ze sturen.quote:Op maandag 2 september 2019 13:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar welke bloemen gaat Hiske dan betalen?
Ik vind het ook jammer, had liever andere personen zien gaanquote:Op maandag 2 september 2019 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Jammer dat Adriaan weg is.....Kon nog wel om hem lachen...
Ja, hoorde het ook. Geeft dus aan hoe dit berekend is.quote:Op maandag 2 september 2019 13:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er is zelfs nog kans dat de grasmaaier die stuk is erbij zit.....maar weet niet of dat doorgegaan is omdat Jens zei dan kan eigenlijk niet.
Zou niet met hem willen ruilen nu, kanker lijkt mij geen fijne ziekte om te hebben....quote:Op maandag 2 september 2019 13:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ze acteren niet in Utopia, heeft hij altijd gezegd. Als je op zijn smoelenboek ziet hoe hij Gerard Joling nadoet kan je zien dat meneer zelf ook wel een portie kan acteren![]()
Net als dat zinnetje van hem wat die te pas en te onpas gebruikt, zeilen op de wind van vandaag, alsof hij die zelf heeft bedacht. NU heeft hij er ook weer een tegeltje van gemaakt die je kan kopen via hem, hij zegt dat hij ook een bedrag van de inkomsten naar de kankerstichting doet, zou netjes zijn als hij ook zou zeggen hoeveel per verkocht tegeltje..... vind ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |