Heey. Was leuk werkoverleg he. Hahaquote:
Druk man, jezus. Moest serieus aan de bak.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heey. Was leuk werkoverleg he. Haha
Moet jij wetenquote:Op woensdag 4 september 2019 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Druk man, jezus. Moest serieus aan de bak.
Nee, dan stopt het huilen om mijn gigantische formaat eindelijkquote:Op woensdag 4 september 2019 18:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze nu ruimer is geworden voor de komende tijd
quote:Op woensdag 4 september 2019 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, dan stopt het huilen om mijn gigantische formaat eindelijk
Had jij geen last van he, frikandel door een gang blablaquote:
Zou cachet daarom bij hem weg zijn of is het zijn drugsverslavingquote:Op woensdag 4 september 2019 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had jij geen last van he, frikandel door een gang blabla
Als ze heeft gezegd het ligt niet aan jou maar een mij dan klopte dat welquote:Op woensdag 4 september 2019 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou cachet daarom bij hem weg zijn of is het zijn drugsverslaving
Haha lijk wel net zo dom als Noelquote:Op woensdag 4 september 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
Het is wel aan mij i.p.v. een mij
Ach zolang je ziet wat er misgaat en je eerste reactie bij confrontatie niet “je hoerenmoeder” is, dan heb je nog weinig te vrezenquote:Op woensdag 4 september 2019 22:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha lijk wel net zo dom als Noel
quote:Op woensdag 4 september 2019 22:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha lijk wel net zo dom als Noel
Letten we even op onze taal, jongensquote:Op woensdag 4 september 2019 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach zolang je ziet wat er misgaat en je eerste reactie bij confrontatie niet “je hoerenmoeder” is, dan heb je nog weinig te vrezen
Goedzo kerel! 💪quote:Op donderdag 5 september 2019 09:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
[..]
Letten we even op onze taal, jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |