Joah.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Beetje stilletjes hier he
De groeten aan je voeten dan maar.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:44 schreef mapima het volgende:
Mijn ide-kaart is kwijt en ik moet morgen op reis![]()
quote:Op donderdag 5 september 2019 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De groeten aan je voeten dan maar.
sterkte aan de nabestaandenquote:Op donderdag 5 september 2019 15:44 schreef mapima het volgende:
Leuk.quote:
Wtf ben jij terug !!!!quote:Op donderdag 5 september 2019 15:44 schreef mapima het volgende:
quote:Op donderdag 5 september 2019 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahahahaha jij blauw, dit maakt mijn dag weer goed
Ben je druk tegenwoordig? Ook papa geworden ofzo?quote:Op donderdag 5 september 2019 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahahahaha jij blauw, dit maakt mijn dag weer goed
jup, van een tweelingquote:Op donderdag 5 september 2019 20:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben je druk tegenwoordig? Ook papa geworden ofzo?
Ja ofnie, aardig stuurloos schipquote:Op donderdag 5 september 2019 20:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha wat een transferperiode weer bij united..
Wist niet dat jij op mannen vielquote:Op donderdag 5 september 2019 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja ofnie, aardig stuurloos schip
Wan-Bissaka vind ik wel een lekker backje, maar ja wie gaat er scoren en wat een armoedig middenveld zeg.
quote:Op donderdag 5 september 2019 20:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wist niet dat jij op mannen viel
ja, maguire is ook wel goed hoor. Wat duur maar goed, dat boeit niet.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja ofnie, aardig stuurloos schip
Wan-Bissaka vind ik wel een lekker backje, maar ja wie gaat er scoren en wat een armoedig middenveld zeg.
Ja die James doet het ook wel aardig, maar wel vooral snel en onstuimig. Piepjong natuurlijk, alhoewel dit jaar 22. Greenwood dan, daar zijn ze op redcafe nog een stukje lyrischer over. Die moet nog 18 worden.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maguire is ook wel goed hoor. Wat duur maar goed, dat boeit niet.
Maar je spits laten gaan en niemand terughalen, herrera weg en niemand terughalen echt pover allemaal
Die james is ook wel leuk om erbij te hebben
tsja, had mandzukic en costa wel graag gezien en dan een vervanger voor matic en youngquote:Op donderdag 5 september 2019 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja die James doet het ook wel aardig, maar wel vooral snel en onstuimig. Piepjong natuurlijk, alhoewel dit jaar 22. Greenwood dan, daar zijn ze op redcafe nog een stukje lyrischer over. Die moet nog 18 worden.
Maguire is wel echt belachelijk bedrag en dan heb je nog niet het niveau dat je graag wilt zien. Maar ja wel een upgrade. Smalling had ik wel gehouden, die Lindelof blijft maar foute maken en is fysiek echt heel armoedig.
Linksback was ook geen overbodige luxe geweest, nu zit je weer met Young haha
Ja koop nog wat oude troep hahaquote:Op donderdag 5 september 2019 20:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tsja, had mandzukic en costa wel graag gezien en dan een vervanger voor matic en young
greenwood keertje gezien, kan wel wat worden ja
Ik moest inderdaad even wat doen. Welkom terugquote:Op vrijdag 6 september 2019 07:59 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je aan het werk was toen je reactie zo lang uit bleef.
Ja dâhhh
best prima. zin in weekend.quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goedemorgen Gianni, hoe gaat het? Bijna weekend?
Niet te hard werken hè? Dat is voor de armequote:Op vrijdag 6 september 2019 08:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moest inderdaad even wat doen. Welkom terug
Ik weet het nog niet. We wachten het af.quote:Op vrijdag 6 september 2019 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best prima. zin in weekend.
en daar?
zou het de echte Cachie zijn? of zo'n sneuneus als de mapima van gisteren
Blijft altijd maar weer afwachten hequote:Op vrijdag 6 september 2019 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best prima. zin in weekend.
en daar?
zou het de echte Cachie zijn? of zo'n sneuneus als de mapima van gisteren
quote:Op vrijdag 6 september 2019 08:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. We wachten het af.
Inkakken is bijpakkenquote:Op vrijdag 6 september 2019 08:03 schreef Cachie het volgende:
[..]
Niet te hard werken hè? Dat is voor de arme
Dankjewel vriend
Hoezo niet, mijn waarde haagsquote:
Jaquote:Op vrijdag 6 september 2019 08:13 schreef Cachie het volgende:
Ik vraag me af, leeft Braddie nog?
Waarom is iedereen tegenwoordig mod?
Heeft Danny het forum al op gegeven en verkocht?
misschienquote:Op vrijdag 6 september 2019 08:13 schreef Cachie het volgende:
Ik vraag me af, leeft Braddie nog?
Waarom is iedereen tegenwoordig mod?
Heeft Danny het forum al op gegeven en verkocht?
Nou dat verbaast mequote:Op vrijdag 6 september 2019 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien
ik ben geen mod, dus deze stelling gaat niet op
nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |