Ik bouw geen 800 euro per maand op hoor. Dit is wat overblijft na alle vaste lasten.quote:Op zondag 1 september 2019 20:04 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja 800 euro per maand opbouwen is meer dan wij nu doen maar goed dat verandert straks wel vrij drastisch. Maar bedoel 800 euro per maand is niet een slechte financiele toekomst ofzo voor veel mensen. Maar tjah als je iets wil doen dan is verhuizen naar iets goedkoops toch een mogelijkheid, kan even duren maar ja. Duo misschien een jaar lang verlosvrije maanden aanvragen ofzo, bedoel is geen oplossing maar kan misschien wel helpen als het even nodig is voor verhuizing etc.
Dan zal je je overige uitgaven toch eens zorgvuldig moeten bekijken. Hier valt dan waarschijnlijk de meeste winst te behalen, behalve goedkoper wonen.quote:Op zondag 1 september 2019 20:08 schreef Otravez het volgende:
[..]
Ik bouw geen 800 euro per maand op hoor. Dit is wat overblijft na alle vaste lasten.
Daar moet ik boodschappen van doen, kleding kopen, de tandarts betalen, een nieuwe wasmachine kopen als die stuk gaat etc.
Het is wel te doen, maar sparen zit er slechts sporadisch in.
Maximaal eigen risico.quote:Op zondag 1 september 2019 20:11 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe kom jij aan zo een goedkope zorgverzekering?
Zelfs in een jaar ga ik mijn studieschuld niet volledig kunnen aflossen dan. Maar dan ben ik wel een heel eind inderdaad.quote:Op zondag 1 september 2019 20:07 schreef hoechst het volgende:
Jaartje bij je ouders wonen, zodat je in dat jaar Duo terug betaald hebt.
Huis kopen
Klopt, ik heb mijn eigen risico op maximaal gezet. Heeft mij de afgelopen 3 jaar een hoop geld bespaard aangezien ik geen gebruik heb gemaakt van zorg.quote:
En dan 9 euro per maand besparen, dat schiet lekker op!quote:Op zondag 1 september 2019 20:00 schreef maily het volgende:
En kan je telefoonabonnement niet minder?
Ik zie het probleem dan ook totaal niet... hij kan óf secundaire zooi consumeren óf sparen óf DUO sneller afbetalen. Misschien geeft ie meer uit aan eten dan we berekenen met 10 euro p.m. Als ie sporten en gezond leven/eten serieus neemt kan dat makkelijk 20 per dag zijn.quote:Op zondag 1 september 2019 20:11 schreef timmmmm het volgende:
800+ euro 'over' hebben is helemaal zo slecht niet. 10 euro per dag incalculereb om van de leven, 500 euro over waarvan je 100-200 euro mee doet watje wil eb minimaal 300 euro per maand spaart.
Van sportschool wisselen lijkt mij de enige zinvolle aanpassing.quote:Op zondag 1 september 2019 20:13 schreef GereDathan het volgende:
En dan 9 euro per maand besparen, dat schiet lekker op!
Ik zal de mogelijkheden is bekijken. Internet en TV kan zeker goedkoper.quote:Op zondag 1 september 2019 20:05 schreef Hamergek het volgende:
En waarom 61 euro voor internet/TV? Ik zit bij zo'n beetje de duurste provider die ik kon vinden (XS4ALL), en betaal 15 euro per maand minder voor een 50/50 lijn. Paar euro extra erbij en ik zou ook mobiele telefonie erbij kunnen krijgen. Weliswaar zonder TV, maar daar zijn zat alternatieven voor die goedkoper zijn.
Scheelt niet heel veel, maar als je ook je sportabo's opzegt, scheelt dat toch weer 720 euro per jaar, da's toch weer 3 maanden extra aflossen aan het DUO.
Plus de 46 euro van de sportabonnementen. Is samen toch 55 euro per maandquote:Op zondag 1 september 2019 20:13 schreef GereDathan het volgende:
[..]
En dan 9 euro per maand besparen, dat schiet lekker op!
Goed advies man, iemand laten stoppen met sporten voor hoeveel % winst?quote:Op zondag 1 september 2019 20:16 schreef maily het volgende:
[..]
Plus de 46 euro van de sportabonnementen. Is samen toch 55 euro per maand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |