Kijk ik hier over Liverpool heen of spelen die in de onderste regionen van de PL?quote:Op zondag 1 september 2019 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
CL:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EL:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 september 2019 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk ik hier over Liverpool heen of spelen die in de onderste regionen van de PL?
Wat een faalhazenquote:Op zondag 1 september 2019 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En vorig seizoen 7e geëindigd.
Van wie won Hong Kong?quote:Op zondag 1 september 2019 22:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme, aan de ene kant schaam ik me voor m'n speler, aan de andere kant ben ik blij dat CSKA hem teruggestuurd heeftStaat wel gelijk weer in de belangstelling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5 shots on target, 5 goals.quote:Op zondag 1 september 2019 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sow koekoek, Singapore werd even HONGKONGED:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IT'S SUPER EFFECTIVE!quote:Op zondag 1 september 2019 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
5 shots on target, 5 goals.
Koekoek.
Wat is de reden dat ik vervangen ben in de selectie bij Hong Kong? Blessure?quote:Op zondag 1 september 2019 22:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat waren de kwartfinales?quote:Op zondag 1 september 2019 22:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Singapore verliest met 3-1 van Japan, Hong Kong verliest met 2-0 van Australië. Tegenvallertje weer.
Carrière staat op een bijzonder punt.quote:Op zondag 1 september 2019 02:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En speciaal voor Ping Ping, een tegenvallertje:
[ afbeelding ]
Zodra er nieuws is laat ik het uiteraard wetenquote:Op zondag 1 september 2019 23:41 schreef Durmada het volgende:
Ik hoor niks meer van Boeng, zelfs geen aanvoerder meer van Maleisië.
Neequote:Op zondag 1 september 2019 23:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ghehe, moest glimlachen om een nieuwtje dat voorbijkwam tijdens het op vakantie zijn. Jullie kunnen het vast wel raden
Lukoki 1 + 2 extra wedstrijden geschorstquote:
Lekker man.quote:Op maandag 2 september 2019 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lukoki 1 + 2 extra wedstrijden geschorst
10 keer scoren in 42 wedstrijden en dan wil ManU je al hebben?quote:Op maandag 2 september 2019 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lukoki
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Imeryth doet ook vrolijk mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik afgezakt naar 6.75Mquote:
quote:Op zondag 1 september 2019 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een debuutseizoen, Sultan is hét geheim achter het succes van United dit jaar. Kan niet anders.quote:Op maandag 2 september 2019 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sultan Mohammadi wint de CL
[ afbeelding ]
Wolfsburg wint de EL (ik zou toch zweren dat er eentje bij OM of Wolfsburg zat):
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |