abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 februari 2003 @ 00:20:30 #126
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_8743051
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 00:13 schreef donald_dick het volgende:

[..]

heb je hemal op ebay gezet of me link ff gecheckt..je kan er behoorlijk wat voor vragen

Nope alles intern, heb in de loop van de tijd goede contacten opgebouwd en doe het meeste via de sites waar de verzamelaars komen, nescentral, nesworld, etc. alles is dus zo'n beetje al verkocht.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  donderdag 27 februari 2003 @ 00:26:15 #127
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8743199
Kan je een paar links geven? Ik wil een ROB kopen, kan dat daaro?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 27 februari 2003 @ 00:37:27 #128
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_8743432
Nog ffkes snel voordat ik ga slapen:

Een ROB is niet echt overdreven bijzonder, probeer betere dingen te scoren, zoals een Rodland, PAL versie, een M82 winkelunit, proto's etc. Die krengen zijn echt enorm veel geld waard. Kijk veel op ebay nederland/duitsland/frankrijk (meeste freaks zijn amerikanen en snappen de ballen van nederlands, duits, frans, etc.), marktplaats is soms ook wel eens leuk scoren en hou lijstjes bij wat echt interessant is. Een ROB is leuk voor jezelf maar leverd later niet meer op. Probeer of je verzameling compleet te krijgen (puur voor jezelf dus) of te focussen op de echte klappers.

Wat altijd leuk scoren is (beetje fout, maar goed wat boeit het) is een complete zelda (I of II, wel compleet! dus incl. cart, doos, map en handleiding!) versie te kopen op ebay duitsland (alleen de handleiding is anders) en het op ebay nederland weer te koop te zetten, verschil is ongeveer 15-20 euro als je geluk hebt, en een leuke bron van inkomsten voor een verdere verzameling.

Wil je wel een ROB, stel dan gewoon een max. bedrag in wat je er voor wilt geven en gebruik 'slim zoeken' op ebay, gewoon bieden, is het boven je bedrag dan afhaken en afwachten op de volgende veiling. Op deze manier heb ik bijna alles kunnen krijgen tegen prijzen die gewoon zeker voordelig waren. Kunst is om je niet op te laten jagen of gek te laten maken.

donderdag 27 februari 2003 @ 00:42:31 #129
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8743527
Thnx voor de info!

Ik laat me ook zeker niet gek maken, mijn maximum bod is ook echt mijn maximum bod!

En ik wil de meeste dingen niet echt omdat ik ze niet ken... Die NES Toploaders bijvoorbeeld... Dat zegt me nix, dus die hoef ik ook niet echt, ook al istie veel geld waard

Zo'n ROB lijkt me gewoon erg cool! Maar ik heb de tijd. Desnoods koop ik hem over een aantal jaar op een of andere pauper rommelmarkt

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_8745542
Zooi, dat verzenden uit duitsland is op zich wel te doen, maar hoe heb je dat met paketten gedaan? Wou laatst een Megacd over laten komen maar toen ik zag dat boven op de 50 euro nog 22 euro verzendkosten kwamen heb ik em maar laten zitten. Kennis ofzo in duitsland? Of postvak?
!
pi_8746377
De topstukken uit mijn verzameling zijn toch zeker :

Zelda I
Zelda II (compleet)
Zelda : Link's Awakening (De originele versie, dus niet de color versie)
Secret Of Mana
Nes Advantage (Met doos)

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_8746748
Mijn topstuk is momenteel onderweg naar mij.

De jamma arcade print van "1943", een schietspelletje van Capcom.

donderdag 27 februari 2003 @ 11:15:03 #133
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_8747279
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 09:38 schreef TAG-Speedy het volgende:
Zooi, dat verzenden uit duitsland is op zich wel te doen, maar hoe heb je dat met paketten gedaan? Wou laatst een Megacd over laten komen maar toen ik zag dat boven op de 50 euro nog 22 euro verzendkosten kwamen heb ik em maar laten zitten. Kennis ofzo in duitsland? Of postvak?
Dat is inderdaad het probleem tenzij je b.v. tegen de grens van Duitsland aan woont en het zelfstandig op kan halen. Alles boven een normale postzending wordt dan al snel te duur en niet meer interessant.
Ik heb zelf nooit meer uit Duitsland laten komen dan wat cardridges en enkele Game & Watch'es, dus dan is het goed te doen. Mijn M82 kwam uit Frankrijk, verzendkosten ca. 50 euro toen maar dat is dan achteraf te verwaarlozen op 1) het hebben van het ding en 2) de uiteindelijke verkoopprijs weer .

P.s.: mocht je wat actiever willen handelen en proberen er achteraf nog wat centjes weer mee te verdienen hou dan een kasboek bij en spreek voor jezelf een maximaal bedrag af om vrij mee te kunnen handelen, dit werkt wel zo lekker in de praktijk.

pi_8747882
Ik heb ondertussen een complete Metroid en Zelda 1 gescoord voor de NES. Niet echt bijzonder, maar ik ben er wel trots op . Een complete Zelda II is als het goed is onderweg. Ik heb er al een, maar daar zit geen boekje bij, en het doosje is best beschadigd.
pi_8747998
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:47 schreef Lexie het volgende:
Ik heb ondertussen een complete Metroid en Zelda 1 gescoord voor de NES. Niet echt bijzonder, maar ik ben er wel trots op . Een complete Zelda II is als het goed is onderweg. Ik heb er al een, maar daar zit geen boekje bij, en het doosje is best beschadigd.
Ik vind het anders toch vrij bijzonder wat je bijeen gesprokkeld hebt
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_8748284
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:52 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik vind het anders toch vrij bijzonder wat je bijeen gesprokkeld hebt

ebay.com roelt
  donderdag 27 februari 2003 @ 14:18:32 #137
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_8750877
Heb geen topstukken. Enige wat ik koester zijn alle delen van Rock Man (mega man) in een carridge voor de gameboy. Ding is nog mooi groen ook
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_8766960
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:15 schreef Zooi het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het probleem tenzij je b.v. tegen de grens van Duitsland aan woont en het zelfstandig op kan halen. Alles boven een normale postzending wordt dan al snel te duur en niet meer interessant.
Ik heb zelf nooit meer uit Duitsland laten komen dan wat cardridges en enkele Game & Watch'es, dus dan is het goed te doen. Mijn M82 kwam uit Frankrijk, verzendkosten ca. 50 euro toen maar dat is dan achteraf te verwaarlozen op 1) het hebben van het ding en 2) de uiteindelijke verkoopprijs weer .

Ik woon vrij dicht bij de grens (Enschede, 15 min naar Gronau als het verkeer mee zit) en een voormalig stage bedrijf had een postvak in duitsland dus dat zit ik ook te overwegen. Wou volgende week eens langs gaan bij de post in gronau over hoe en wat precies. En bij een duitse bank ivm geld overmaken, cash in een envelop opsturen geeft altijd zo'n naar gevoel (ben nog geen geld kwijt geraakt, maar wel meerdere pakketjes cd's) en van NL naar D overmaken kost ook vrij veel en dan is de winst op een game al weer weg in vergelijking met eBay.nl
Tis in eerste instantie gewoon voor de eigen collectie, voor serieus handelen heb ik toch geen kapitaal

Maar goed, dat hele plan zal vast te duur worden

!
  dinsdag 11 maart 2003 @ 16:31:07 #139
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_9039883
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:30 schreef Khadgar het volgende:
Daarom cart schoonmaken met wattenstaafje + alcohol oid.

Mocht het niet lukken kom je maar langs, ik woon vlakbij. Den Haag dus.

*meldt* met hetzelfde probleem. Pure alcohol heb ik niet. Zou een goede single malt whiskey ook werken?
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_13411118
Leuk topic! Ik gaat even foto's maken!
pi_13411409
Mijn topstuk is m'n NES to SNES converter waarmee ik alle type NES spellen op een SNES kan spelen. Wist niet eens dat het bestond, totdat ik er een tegen kwam. Ik doe hem in ieder geval niet snel weg, alleen als ik écht geld nodig heb. Dat ding is zo fijn!
Verder heb ik alle zapperspellen voor de NES en een Sega Nomad
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  woensdag 24 september 2003 @ 15:11:33 #142
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13411439
quote:
Op woensdag 24 september 2003 15:10 schreef Kiff het volgende:
Mijn topstuk is m'n NES to SNES converter waarmee ik alle type NES spellen op een SNES kan spelen. Wist niet eens dat het bestond, totdat ik er een tegen kwam. Ik doe hem in ieder geval niet snel weg, alleen als ik écht geld nodig heb. Dat ding is zo fijn!
Cool ! Heb je daar een foto van?

Topstuk in mijn collectie is op dit moment toch wel een complete Final Fantasy voor de NES

pi_13411480
quote:
Op woensdag 24 september 2003 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Cool ! Heb je daar een foto van?

Topstuk in mijn collectie is op dit moment toch wel een complete Final Fantasy voor de NES

En de Zelda's die je van mij hebt dan?

Daar heb ik nog steeds spijt van.. Stom stom stom..

pi_13411647
Waar komt toch het misverstand vandaan dat NES Zelda spellen zeldzaam of bijzonder zouden zijn? Populariteit wordt hier verward met zeldzaamheid kennelijk....
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  woensdag 24 september 2003 @ 15:20:11 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13411657
quote:
Op woensdag 24 september 2003 15:13 schreef Oksel het volgende:

[..]

En de Zelda's die je van mij hebt dan?

Daar heb ik nog steeds spijt van.. Stom stom stom..

Die zijn ook heel netjes, maar FF heeft voor mij ook meer waarde toch

pi_13411671
Mijn pronkstuk is ongetwijfeld mijn Panasonic FS-A1GT MSX turboR. In originele staat...
pi_13411717
NES / SNES (Donkey Kong versie) / N64 set's compleet. Alles netjes erbij, dus boekjes, garantiebewijs, zelfs aankoopbon van NES & SNES.

Verder de games (compleet!):

Super Mario Bros 1, 2 & 3.
Donkey Kong
StarTropics
Chip 'n Dale

Op deze foto de rest, van wat ik heb.

Compleet NES:
Isolated Warrior (cool spel!)
PaperBoy
Kirby
A Boy and His Blob

Compleet SNES:
MarioKart

Compleet N64:
Perfect Dark
Zelda: OoT
Zelda: MM
Donkey Kong
Mario Golf

En dan nog 2 officiele Nintendo bakken met spellen als Zelda 1&2, Double Dragon 1,2 & 3, Megaman 2 en wat spellen die ik zelf echt leuk vind.. Batman's, Turtles etc. etc.

Daarnaast nog een bak vol Nintendo stuff, controllers, bladen, boeken, nog wat game's, die niet compleet zijn.

Niet veel, wel leuk, niet bijzonder, wel aardig! Vind ik.

pi_13411772
quote:
Op woensdag 24 september 2003 15:19 schreef Kiff het volgende:
Waar komt toch het misverstand vandaan dat NES Zelda spellen zeldzaam of bijzonder zouden zijn? Populariteit wordt hier verward met zeldzaamheid kennelijk....
Je hebt gelijk..

Zelda 1 & 2 zijn niet zeldzaam, wel populair.

pi_13412192
quote:
Op woensdag 24 september 2003 15:10 schreef Kiff het volgende:
Wist je dat daar een volledige NES in zit en dat de SNES alleen gebruikt word om de controller door te geven en het beeld?
pi_13412225
DREAMCAST!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')