quote:Het is een extra weergave middel voor een spelletje (twee eigenlijk), dat ding gaat dan die schijfjes die erbij zitten verplaatsen.
Op vrijdag 10 januari 2003 01:00 schreef TimMer1981 het volgende:[..]
Wat is eigenlijk de bedoeling van dat ding?
Neo Geo pocket (color)
Amiga 32 CD
Atari Lynx / 1040 ST
Oh, was ik maar thuis. ![]()
Ach ja, om vijf uur zijn ze de eerste
Ook de staat van de doos van m'n NES en SNES mag er zijn vind ik zelf.
Door weinig financien nog geen echt mooie dingen kunnen kopen, maar wil van het zomer toch echt wat mooi spul toevoegen als het geld er weer is (Virtual Boy en R.O.B. staan hoog op de lijst).
En die R.O.B. waar hier over na gedacht wordt, is dat nog in doos? Zo ja dan overstijg ik die 60 euro
Zonder doos en boekje?
Op marktplaats staat er een voor 150 en een voor 100 als max bod...
quote:Nee, doos is er niet. Alleen dat spul wat op de foto staat, dus spel en robot. That's it. Waarom zou je een doos erbij willen hebben?
Op vrijdag 10 januari 2003 11:46 schreef TAG-Speedy het volgende:
En die R.O.B. waar hier over na gedacht wordt, is dat nog in doos? Zo ja dan overstijg ik die 60 euro
dus pronkstuk op dit moment is denk ik wel Secret of Mana, hoewel de staat van het doosje en he boekje te wensen over heeft.
gelukkig krijg ik nog wel een famicon van iemand en zijn de onderhandelingen voor een SFC, atari lynx, MD2 en gamegear gestart om mijn collectie een beetje op te fleuren.
en DOH! waarom mis ik alleen de doos van de atari ![]()
TAG-Speedy: Hoeveel heb je trouwens voor die Mastersystem2 betaald, in zo'n mooie staat?
quote:Mooie collectie (/me is jaloers op die scope doos
Op vrijdag 10 januari 2003 14:07 schreef Vincent_Valentine het volgende:
TAG-Speedy: Hoeveel heb je trouwens voor die Mastersystem2 betaald, in zo'n mooie staat?
TimMer, alle ringen ook nog bij ROB?
[Dit bericht is gewijzigd door TAG-Speedy op 10-01-2003 14:42]
quote:Mijn pronkstuk is toch wel mijn speciale editie van ICO.
Op donderdag 9 januari 2003 23:45 schreef Lexie het volgende:
Wat is het topstuk uit jouw verzameling, datgene waar je o zo trots op bent? Wat is dat ene ding wat jij hebt, en bijna niemand anders? Waar kun je zo een vermogen voor vangen?
Zelf heb ik niet zoveel topstukken meer, heb jammer genoeg vroeger alles in een waanzinnige bui alles verkocht. Maar nu ben ik weer van alles aan het verzamelen, en dan vooral van de NES. Echte topstukken heb ik nog niet, maar ik denk dat ik binnenkort Zelda I en Zelda II (helemaal compleet) kan toevoegen. Dat is toch al een aardig begin
.
quote:Ringen???
Op vrijdag 10 januari 2003 14:39 schreef TAG-Speedy het volgende:[..]
Mooie collectie (/me is jaloers op die scope doos
), mijn Master System heb ik gekocht voor 46 euro ... erg veel geld, maar goed zie er maar zo 1 weer te krijgen in Nederland dacht ik.
TimMer, alle ringen ook nog bij ROB?
En 2 tollen.
quote:Niet bijzonder, zeker als er geen doos bij zit. Zie eBay
Op vrijdag 10 januari 2003 15:30 schreef Bioslock het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe bijzonder mijn ATARI 2600 eigenlijk is? het is een houten versie met 2 controllers.
Met ROB ben ik dan zeker in de war met een ander spel waarbij wel ringen horen te zitten. hmmm
quote:Stack-up, het enige andere spel voor de R.O.B had ook andere accesoires, dat zijn blokjes/ringen.
Op vrijdag 10 januari 2003 15:28 schreef TimMer1981 het volgende:[..]
Ringen???
Drie gedeeltes die je aan de R.O.B. kan vastmaken:
1 voor de controller
1 voor de tollen
1 voor het opspinnen van de tollenEn 2 tollen.
Kan zijn dat ie deze bedoelt:
quote:De plastic 2600 is niet bijzonder, de houten heb ik nog nooit gezien in Nederland.
Op vrijdag 10 januari 2003 15:30 schreef Bioslock het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe bijzonder mijn ATARI 2600 eigenlijk is? het is een houten versie met 2 controllers.
Hier zie je er een paar die ik had:
(eerste poging tot plaatje posten)
en
quote:Die had ik
Op vrijdag 10 januari 2003 15:48 schreef tsuihark het volgende:[..]
De plastic 2600 is niet bijzonder, de houten heb ik nog nooit gezien in Nederland.
quote:Veel te veel, voor NL wel een goeie prijs, maar ik wacht liever tot ik een CC heb van het zomer en dan scharrel ik me er wel 1 over de grens op.
Op vrijdag 10 januari 2003 18:20 schreef TimMer1981 het volgende:
Nou, zeg het maar mensen.
Er is al ¤90 geboden!
Maar goed, je hebt weer leuk wat stapgeld voor iets wat stond te verstoffen, netjes gedaan
Mat daarin de onderwerpen
"reparaties en onderhoud''
''je collectie''
''wat wil je nog hebben''
''tips over aankopen''
etc
We hebben nu namelijk:
[ANTIEK] FAQ Reparatietips oude consoles
Ik heb nog een exemplaar van het boek Gabriel Knight - Sins of the Fathers, ook geschreven door Jane Jensen (gebaseerd op het gelijknamige spel)
quote:90 euro vind ik nét effe te gortig. Mocht je hem niet kwijtraken, mijn bod van 60 euro staat nog steeds.
Op vrijdag 10 januari 2003 18:20 schreef TimMer1981 het volgende:
Nou, zeg het maar mensen.
Er is al ¤90 geboden!

Redah
Nintendo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |