quote:Op zondag 1 september 2019 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je hebt vast een contactpersoon bij UWV. Mail degene.
😂 fok klantenservicequote:Op zondag 1 september 2019 10:50 schreef roosmar het volgende:
Beste djh77, dank voor je snelle reactie.
De taak staat nu bij verlopen taken en het is voor mij niet meer mogelijk deze alsnog in te vullen.
Hoe zou je adviseren dit alsnog te doen? Moet ik bij een sanctie direct denken aan het stopzetten van de uitkering of aan bijvoorbeeld een maand slechts een halve uitkering? Er staat wel een nieuwe taak sollicitatieactiviteiten klaar voor de komende 4 weken.
Alvast hartelijk dank voor uw reactie
Echt niet.quote:Op zondag 1 september 2019 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je hebt vast een contactpersoon bij UWV. Mail degene.
Denk eerder aan een acceptabele maatregel van ongeveer 50 euro van je uitkering af, eenmalig. Je moet vooral denken aan lichte maatregelen, als je er al eentje krijgt. Google anders even op FOK UWV uitkering gekort, ik las afgelopen 2 weken nog iets van zo'n bedrag.quote:Op zondag 1 september 2019 12:44 schreef Droopie het volgende:
Ze zullen niet direct je uitkering stoppen, maar het zal de eerste keer of een korting van 30% zijn of een waarschuwing.
Maar ik zou mijn geld zetten op een waarschuwing.
Maar als je 1 dag te laat bent, wees eerlijk of zeg dat je wou inloggen en geen sms binnenkreeg
Die service weigert namelijk nogal eens.
Wel bijzonder dat TS na jouw post de OP heeft aangepast en heeft toegevoegd dat ze, omdat de site niet werkte, te laat was met het doorgeven van de sollicitatie-taken..quote:Op zondag 1 september 2019 10:51 schreef Hahahaha..alweer.wachtwoo het volgende:
Zeg dat hun website niet werkte.
Dat komt zo vaak voor dat ze dat zeker geloven.
Het UWV zit toch ook op fok?quote:Op zondag 1 september 2019 23:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat TS na jouw post de OP heeft aangepast en heeft toegevoegd dat ze, omdat de site niet werkte, te laat was met het doorgeven van de sollicitatie-taken..
Dit. Gewoon aangeven dat je een taak niet op tijd hebt ingevuld/kunnen vullen. Dan volgt vanzelf reactie met een stappenplan.quote:Op zondag 1 september 2019 11:12 schreef roosmar het volgende:
Je kunt niet rechtstreeks mailen met je contactpersoon. Ik heb wel in het bericht aangegeven wie mijn contactpersoon is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop