Eens. Ik ben al 20 jaar samen en nee het is niet meer zo geil, spannend en leuk als vroeger. Logisch. Maar we kunnen het goed met elkaar vinden, geven elkaar de ruimte om een eigen leven te hebben en zodoende is het een zeer prettig samenzijn.quote:Op maandag 2 september 2019 14:42 schreef matspontius het volgende:
[..]
Niet meer werkt? Wat houdt dat in? Jij denkt dat het bij partners 50 jaar lang werkt? Die utopie is al lang achterhaald
Gebaseerd op wat? Lees gefundeerde onderzoeken er maar eens op na, lees je in. Genoeg onderzoeken literatuur op dit gebied te vindenquote:Op maandag 2 september 2019 14:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Solid-Snake heeft hier wel gelijk in hoor.
Dat kinderen zich niet schuldig voelen over de problemen tussen de ouders?quote:Op maandag 2 september 2019 14:43 schreef matspontius het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat? Lees gefundeerde onderzoeken er maar eens op na, lees je in. Genoeg onderzoeken literatuur op dit gebied te vinden
Ah ja, nee dan ben je een expert op dit gebied uiteraardquote:Op maandag 2 september 2019 14:42 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Uhu. Behalve dan natuurlijk dat m'n eigen ouders gescheiden
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op maandag 2 september 2019 14:41 schreef matspontius het volgende:
[..]
Lees je eens fatsoenlijk in man want je hebt echt geen idee
In plaats van je persoonlijke interpretaties er op los te laten zou ik me eens inlezen in deze materie - is vrij complexquote:Op maandag 2 september 2019 14:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat kinderen zich niet schuldig voelen over de problemen tussen de ouders?
Ik kan niet achter ander voordeuren kijken. Misschien heb je wel gelijk dat mensen tegenwoordig te snel opgeven, maar misschien neemt men nu juist tijdiger een besluit. Zeg maar voordat je elkaar tot op het bot haat.quote:Op maandag 2 september 2019 14:42 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Mensen geven wel erg snel op hoor tegenwoordig. Als het niet meer hosana en gejuich is, wat het niet meer is na zoveel jaar, dan kappen ze ermee.
Want 'ik was niet meer gelukkig'.
Bron?quote:Op maandag 2 september 2019 14:42 schreef matspontius het volgende:
[..]
Niet meer werkt? Wat houdt dat in? Jij denkt dat het bij partners 50 jaar lang werkt? Die utopie is al lang achterhaald
Mensen verwachten gewoon onrealistische dingen in het leven. En al helemaal van een relatie.quote:
Dus m'n eigen ervaring van een gescheiden is niet geldig?quote:Op maandag 2 september 2019 14:44 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ah ja, nee dan ben je een expert op dit gebied uiteraard
Huwelijk met veel conflictenquote:Op maandag 2 september 2019 14:45 schreef matspontius het volgende:
[..]
In plaats van je persoonlijke interpretaties er op los te laten zou ik me eens inlezen in deze materie - is vrij complex
Heel veel over gelezen in aanloop op mijn scheiding en ook daarna. Ook veel over gesproken met deskundigen. Er is geen eenduidig beeld en sterker nog, waar eerst de consensus was dat bij elkaar blijven als de situatie veilig is het beste is, is dat nu juist aan het verschuiven naar 'hangt heel erg van de omstandigheden af'.quote:Op maandag 2 september 2019 14:43 schreef matspontius het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat? Lees gefundeerde onderzoeken er maar eens op na, lees je in. Genoeg onderzoeken literatuur op dit gebied te vinden
Namechange? :p Trolololo?quote:Op maandag 2 september 2019 14:51 schreef Johannus82 het volgende:
Maar denken jullie dat meerdere berichten die mij vertellen dat mn man vreemdgaat, een grote grap is, of moet ik dit serieus nemen?
Ik vroeg om een bron van de stelling.quote:Op maandag 2 september 2019 14:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Mensen verwachten gewoon onrealistische dingen in het leven. En al helemaal van een relatie.
Leuk man, een verzonnen topic.quote:
Het probeert nu de boel te reddenquote:Op maandag 2 september 2019 14:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Leuk man, een verzonnen topic.
Ik begon ook al te twijfelen toen in het verleden ook al iemand anoniem had geklikt... De plottwist...
Kijk die paniek eens.quote:Op maandag 2 september 2019 14:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het probeert nu de boel te redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |