Waarom nog bewijs nodig? Het is toch zo klaar als een klontje dat hij je besodemietert waar je bij staat?quote:Op zondag 1 september 2019 17:07 schreef Kikilola1 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ga eerst kijken of ik bewijzen kan vinden voordat ik hem ga confronteren. Ik ga op zijn werk navraag doen over de zakenreizen. Een app installeren op zijn gsm, gaat niet lukken. Hij houd zijn gsm altijd in de gaten, deze is heilig voor hem.
Ook ben ik mij aan het afvragen om zijn ex te benaderen om te vragen welke signaleren hij bij haar gaf. Maar ik denk niet dat ze me graag ziet aankomen.
Ik wil het beste voor het kind, ik wil niet zomaar uit elkaar gaan. Maar ik ben bang zonder bewijs mijn twijfels te blijven behouden. Dit zal dan voor niemand goed zijn. Maar eerst kijken of ik iets zwart op wit kan vinden.
Ze zijn gewoon Nederlands hoorquote:Op zondag 1 september 2019 13:02 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Je moet het positief zien, als papa en mama niet meer samen wonen, zal jaylano ook af en toe in het weekend bij papa zijn en heeft mama rust om naar de sauna te gaan met vriendinnen, uit te slapen en met vriendinnen op stap te gaan
Mijn vriend zegt wel eens, hoe je eraan komt, kom je er ook weer van afquote:Op zondag 1 september 2019 10:22 schreef Kikilola1 het volgende:
Ik heb mijn man ontmoet toen hij nog in een andere relatie zat. Hij heeft zijn vorige partner ook bedrogen met mij en ik kan me heel goed herinneren dat hij hierover ook nooit eerlijk is geweest richtig vorige partner dat hij een affaire had met mij. Hij had toen uiteindelijk voor mij gekozen, omdat hij vond dat zijn vorige partner te dominant was.
Als je echt niet zomaar uit elkaar wil gaan, waarom probeer je dan niet eerst te werken aan de andere dingen waar je ontevreden over bent? Afgezien van het al dan niet vreemdgaan en dat ook toe willen geven, zijn er nog genoeg andere dingen om te kijken of verder investeren in de relatie van beide kanten nog een optie is. In plaats van te bekvechten over wie er gelijk heeft over jouw vermoedens, kun je ook kijken naar(of) wat er nog wel de moeite waard zou zijn om door te kunnen gaan. Je relatie is niet ineens beter als ie niet vreemd is gegaan of vanaf nu zou beloven het niet meer te doen, dus in dat opzicht is de wetenschap daarvan ook niet het sluitende antwoord op de hamvraag of je nog iets moet willen voort proberen te zetten toch?quote:Op zondag 1 september 2019 17:07 schreef Kikilola1 het volgende:
Ik ga eerst kijken of ik bewijzen kan vinden voordat ik hem ga confronteren. Ik ga op zijn werk navraag doen over de zakenreizen. Een app installeren op zijn gsm, gaat niet lukken. Hij houd zijn gsm altijd in de gaten, deze is heilig voor hem.
Ook ben ik mij aan het afvragen om zijn ex te benaderen om te vragen welke signaleren hij bij haar gaf. Maar ik denk niet dat ze me graag ziet aankomen.
Ik wil het beste voor het kind, ik wil niet zomaar uit elkaar gaan. Maar ik ben bang zonder bewijs mijn twijfels te blijven behouden. Dit zal dan voor niemand goed zijn. Maar eerst kijken of ik iets zwart op wit kan vinden.
Die lul kijkt nauwelijks naar zijn eigen kind om, wat moet ze nog wel de moeite waard vinden?quote:Op zondag 1 september 2019 19:47 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als je echt niet zomaar uit elkaar wil gaan, waarom probeer je dan niet eerst te werken aan de andere dingen waar je ontevreden over bent? Afgezien van het al dan niet vreemdgaan en dat ook toe willen geven, zijn er nog genoeg andere dingen om te kijken of verder investeren in de relatie van beide kanten nog een optie is. In plaats van te bekvechten over wie er gelijk heeft over jouw vermoedens, kun je ook kijken naar(of) wat er nog wel de moeite waard zou zijn om door te kunnen gaan. Je relatie is niet ineens beter als ie niet vreemd is gegaan of vanaf nu zou beloven het niet meer te doen, dus in dat opzicht is de wetenschap daarvan ook niet het sluitende antwoord op de hamvraag of je nog iets moet willen voort proberen te zetten toch?
Daarnaast kun je ook vraagtekens zetten bij het hoe handig het is om druk op de ketel te zetten om hem te laten toegeven, zonder back up plan. Stel hij pakt zijn spullen en jij moet zo weer aan het werk, dan heb je het jezelf misschien onnodig moeilijker gemaakt wat betreft het bol werken van de zorg voor jullie kind. Richt je eerst op het waarborgen van die zorg, dat lijkt me een verstandigere prioriteit dan hem te willen pakken op onomstotelijk bewijs terwijl er meer speelt dan alleen dat..
Bedankt voor de tip. Misschien dat ik een vriend ga benaderen van hem, deze weet normaliter alles van hem. Deze vriend heeft in het verleden ook gestimuleerd om mijn man te laten kiezen voor mij, gezien hij een oogje op zijn ex had. Wie weet komt er wat uit.quote:Op zondag 1 september 2019 17:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom nog bewijs nodig? Het is toch zo klaar als een klontje dat hij je besodemietert waar je bij staat?
Ik zou die ex niet benaderen trouwens. Die gaat je vierkant en geheel terecht hard uitlachen. Waarom zou je haar oude wonden openhalen die jij zelf mede veroorzaakt hebt? Niet zo egoïstisch zijn, stop heel even en denk na over hoe jij het zou vinden als de partner van je ex komt checken hoe je erachter kwam dat hij vreemdging?
Check zijn gsm als hij slaapt. Zo een app zou ik zelf ook niet doen want dat kom je zo tegen op je telefoon. Je kan hem wel volgen naar de sportschool bijv. alhoewel dat misschien lastig gaat met een baby in huis.. of een gps tracker op zijn auto zetten haha. Of een goede smoes verzinnen waardoor de sportschool zou vertellen op welke dagen je man daar was.quote:Op zondag 1 september 2019 17:07 schreef Kikilola1 het volgende:
Ik zou ook bewijs willen hebben anders blijf je je altijd afvragen of het echt zo wasquote:Op zondag 1 september 2019 17:29 schreef Seven. het volgende:
Het beste voor het kind is dat jij je eigen plan trekt nu.
Dit. Die zal sws boos zijn en haar niet willen helpenquote:Op zondag 1 september 2019 17:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou die ex niet benaderen trouwens.
Kortom: Zoals je er aan gekomen bent zo raak je ze ook weer kwijt.quote:Op zondag 1 september 2019 10:22 schreef Kikilola1 het volgende:
Ik heb mijn man ontmoet toen hij nog in een andere relatie zat. Hij heeft zijn vorige partner ook bedrogen met mij en ik kan me heel goed herinneren dat hij hierover ook nooit eerlijk is geweest
Of heul de verkeerde kant op ....quote:Op zondag 1 september 2019 21:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Dit. Die zal sws boos zijn en haar niet willen helpen
😂quote:Op zondag 1 september 2019 21:31 schreef Kikilola1 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Misschien dat ik een vriend ga benaderen van hem, deze weet normaliter alles van hem. Deze vriend heeft in het verleden ook gestimuleerd om mijn man te laten kiezen voor mij, gezien hij een oogje op zijn ex had. Wie weet komt er wat uit.
quote:Op zondag 1 september 2019 17:07 schreef Kikilola1 het volgende:
Beide een slecht idee.quote:Op zondag 1 september 2019 21:31 schreef Kikilola1 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Misschien dat ik een vriend ga benaderen van hem, deze weet normaliter alles van hem. Deze vriend heeft in het verleden ook gestimuleerd om mijn man te laten kiezen voor mij, gezien hij een oogje op zijn ex had. Wie weet komt er wat uit.
Ik pleit vooral vanuit de gedachte dat ze in een emotionele achtbaan zit. Tijdens de zwangerschap was ze al emotioneel zo te horen, nu is het kind er pas twee maanden en aangezien het haar eerste is zal dat flink wennen en aanpoten zijn. En niet alleen voor haar, voor hem kan dat ook best een flinke kluif zijn. Het is ook zijn eerste en hij werkte altijd al veel. Niet iedere ouder snapt automagisch wat het ouderschap inhoudt vanaf het begin, zowel voor zichzelf als de impact van de rol van de ander.quote:Op zondag 1 september 2019 21:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die lul kijkt nauwelijks naar zijn eigen kind om, wat moet ze nog wel de moeite waard vinden?
Hij geeft zelf aan nooit jaloers te zijn, maar zodra ik met een andere man sta te praten of als een man naar me kijkt, wilt hij er alles over weten en is hij stikjaloers.quote:Op maandag 2 september 2019 08:06 schreef MisChrartin het volgende:
Gewoon op zijn zakenreis vragen of hij wil Facetimen, want dan kan hij zijn kindje ook zien. Hij zou dan in een hotel moeten zijn. Nog steeds geen garantie dat er niemand bij hem is, naar hij kan niet bij iemand thuis zijn dan.
Vaak nog een indicatie: is hij zelf erg jaloers/wantrouwig? Vaak zijn jaloerse mensen dat met een reden omdat ze weten hoe ze zelf zijn.
Welnee. Die is allang blij dat ze van hem af is.quote:Op zondag 1 september 2019 21:36 schreef madeliefff het volgende:
Dit. Die zal sws boos zijn en haar niet willen helpen
Waar baseer jij het op dat Mn man me bedriegt?quote:Op maandag 2 september 2019 09:49 schreef Rockefellow het volgende:
Stap 1 is al die posts negeren die je vertellen hoe je hem moet controleren. Begin daar niet aan want daarmee maak je jezelf knettergek. Je vermoedens en de wetenschap hoe je zelf aan hem bent gekomen zeggen meer dan voldoende.
Het is natuurijk niet handig om met iemand waarvan je weet dat hij niet te vertrouwen is een gezin te stichten.
[..]
Welnee. Die is allang blij dat ze van hem af is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |