Was je erbij ofzo?quote:Op zondag 1 september 2019 10:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Sowieso is het al onfatsoenlijk om een relatie met iemand aan te gaan die al een relatie heeft.. Maar goed ieder zijn ding.
Wat C.E. zegt. Je wil wellicht minder snel de stekker ergens uit trekken als het zoveel rompslomp geeft waar je kind ook last van kan krijgen. Net wat meer motivatie om er toch nog iets van proberen te maken en bij part-time ouderschap je kind dus een x periode per week/twee weken moeten missen doe je wellicht ook liever niet op basis van een gevoel..quote:Op zondag 1 september 2019 10:30 schreef isax het volgende:
[..]
Onzin vind ik dit altijd. Alsof je je kinderen een slecht huwelijk als voorbeeld wil geven of dat het normaal is dat je je als vrouw als een stuk vuil laat behandelen door je man
Ben je een trol?quote:
quote:Hij heeft zijn vorige partner ook bedrogen met mij en ik kan me heel goed herinneren dat hij hierover ook nooit eerlijk is geweest richtig vorige partner dat hij een affaire had met mij.
Hoe zo niet ? Moet toch wel te achterhalen zijn ?quote:Op zondag 1 september 2019 10:30 schreef Kikilola1 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de afzender is. Niet te achterhalen, maar mijn vermoedens worden wel bevestigd. Ik heb nooit deze vermoedens met iemand gedeeld. Ik denk een collega van werk of desbetreffende collega.
Ze heeft er heel veel aan. Hij ging vreemd met haar, waarom zou hij dan niet vreemd gaan met een ander terwijl hij met haar getrouwd is? TS had dit van km afstand aan kunnen zien komen.quote:Op zondag 1 september 2019 10:39 schreef isax het volgende:
[..]
Nee maar je staat weer nogal snel klaar met je oordeel richting de ts. Domme, nutteloze post waar ze niks aan heeft
Wees blij, anders hadden jullie nooit wat kunnen beginnen samen.quote:Op zondag 1 september 2019 10:22 schreef Kikilola1 het volgende:
Hij heeft zijn vorige partner ook bedrogen met mij
En dan ook nog een kind erbij. Das het ergste van alles.quote:Op zondag 1 september 2019 10:45 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ze heeft er heel veel aan. Hij ging vreemd met haar, waarom zou hij dan niet vreemd gaan met een ander terwijl hij met haar getrouwd is? TS had dit van km afstand aan kunnen zien komen.
Scheiding aanvragen en wegwezen TS.
Alsnog niet haar eigen schuld maar die van haar man. Je kent haar situatie toch niet?quote:Op zondag 1 september 2019 10:45 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ze heeft er heel veel aan. Hij ging vreemd met haar, waarom zou hij dan niet vreemd gaan met een ander terwijl hij met haar getrouwd is? TS had dit van km afstand aan kunnen zien komen.
Scheiding aanvragen en wegwezen TS.
Hou toch op joh. Ze heeft zelf toch ook een verantwoording voor de keuzes die ze maakt. Ze gaat relatie aan met een man die al een relatie heeft... ze weet het... Vervolgens nog zwanger raken en nu zelf het 'slachtoffer' zijn van deze man.quote:Op zondag 1 september 2019 10:46 schreef isax het volgende:
[..]
Alsnog niet haar eigen schuld maar die van haar man. Je kent haar situatie toch niet?
Ze wist welk vlees ze in de kuip had. Eens een alfamannetje altijd een alfamannetje. Ze doet/deed het zichzelf aan.quote:Op zondag 1 september 2019 10:46 schreef isax het volgende:
[..]
Alsnog niet haar eigen schuld maar die van haar man. Je kent haar situatie toch niet?
Zijn vorige partner had ook door dat hij met mij vreemdging. Hij ontkende bij haar ook. Ze is er later wel door vrienden achter gekomen dat hij een affaire met mij had. Ze was denk ik dominant in de zin dat ze haar vermoedens meteen altijd op tafel legde bij hem. Mijn man kan de schuld snel bij iemand anders neerleggen. Dat doet hij bij mij, maar dit zal hij ook bij haar hebben gedaan. Hij kan je snel een schuldgevoel geven.quote:Op zondag 1 september 2019 10:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zijn vorige partner te dominant of zei zij gewoon waar het op stond ?
Als ik jouw verhaal zo lees, weet je eigenlijk al wat voor een figuur je voor je hebt. Als hij zijn vorige partner voor heeft gelogen zou het precies hetzelfde bij jou doen. En wellicht dat hij jou bij zijn nieuw vlam ook dominant noemt omdat je dondergoed doorhebt wat er afspeelt.
Misschien was het een ouderwetse brief gemaakt van uitgeknipte letters.quote:Op zondag 1 september 2019 10:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hoe zo niet ? Moet toch wel te achterhalen zijn ?
Ik weet niet zeker wie de afzender is, ik denk de desbetreffende collega. Mijn man geeft aan dat ik me verder niet moet aanstellen over dat bericht. Hij deed er lacherig over. Hij schrok niet eens van het bericht.quote:Op zondag 1 september 2019 10:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ok, dat is alvast goed. Anyway, hij ontkent in alle toonaarden geef je aan. Je hebt geen bewijs, je hebt alleen overeenkomsten wellicht met toen hij met jou vreemdging, en voor de rest op z'n best indirect bewijs.
De vraag is nu wat je gaat doen. Want als zijn antwoorden voor jou niet bevredigend zijn, dan ga je dit onderwerp niet met rust laten. Als je dat laatste niet kunt, dan houdt het hoe dan ook op. Het alternatief is natuurlijk dat je bewijs gaat zoeken, maar als je dat gaat doen dan ga je er vanuit dat hij schuldig is, en als dat voor jou al in je hoofd zo is, dan is de relatie effectief ook voorbij lijkt me?
Daarnaast, wie was dan die 'afzender', want ik vind het vrij ver gaan dat iemand die niets met deze situatie van doen heeft jou een dergelijk bericht gaat sturen, dus zou ik bijna gaan denken dat de afzender degene is waarmee je man een affaire heeft, met als doel een breuk te forceren ofzo.
Hoe heeft je man dat bericht uitgelegd? Heb je hem dat voorgehouden?
Dat alles gezegd hebbende, ik vind dat er wel érg veel rode vlaggen zijn in deze situatie.
Ik denk dat je hier jezelf al antwoord geeft. Nou jou, dat weet ik zeker. Wat je mot doen ? Dat kan alleen jij voor jezelf bepalen.quote:Op zondag 1 september 2019 10:52 schreef Kikilola1 het volgende:
[..]
Zijn vorige partner had ook door dat hij met mij vreemdging. Hij ontkende bij haar ook. Ze is er later wel door vrienden achter gekomen dat hij een affaire met mij had. Ze was denk ik dominant in de zin dat ze haar vermoedens meteen altijd op tafel legde bij hem. Mijn man kan de schuld snel bij iemand anders neerleggen. Dat doet hij bij mij, maar dit zal hij ook bij haar hebben gedaan. Hij kan je snel een schuldgevoel geven.
Tevreden, op dit moment niet. In het begin van onze relatie wel.quote:Op zondag 1 september 2019 10:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ben je afgezien van zijn afwezigheid verder wel tevreden over jullie relatie? Kijkt ie wel voldoende om naar jullie kind enzo?
Hoe is het huwelijksleven verder? En hoe gaat hij om met zijn kind?quote:Op zondag 1 september 2019 10:55 schreef Kikilola1 het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker wie de afzender is, ik denk de desbetreffende collega. Mijn man geeft aan dat ik me verder niet moet aanstellen over dat bericht. Hij deed er lacherig over. Hij schrok niet eens van het bericht.
Ik weet niet wat ik nu wil. Hij had me beloofd na de situatie met vorige relatie, dit nooit meer te doen, het was eenmalig, omdat ik de liefde van zijn leven ben.quote:Op zondag 1 september 2019 10:34 schreef DonnaNoble het volgende:
[..]
Tja, dus je hebt een relatie met een man waarvan je al wist dat hij liegt en vreemdgaat, en er zitten zich ook nog anonieme mensen mee te bemoeien. Lijkt me knap ingewikkeld.
Maar op je vraag 'hoe nu verder': wat wil jij? Kun je de andere kant opkijken en doen alsof er niks aan de hand is? Wil je de relatie beëindigen?
(ja, je wil het liefst dat hij alles eerlijk opbiecht en het nooit meer doet, maar hoe reëel schat je die kans in?)
Dan mag hij alles uit de kast halen om het tegendeel te bewijzen.quote:Op zondag 1 september 2019 10:58 schreef Kikilola1 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nu wil. Hij had me beloofd na de situatie met vorige relatie, dit nooit meer te doen, het was eenmalig, omdat ik de liefde van zijn leven ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |