abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_188731000






SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2019/2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Landskampioen 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: CL 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: CL 2019/2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188731667
Snap de keuze van de Ligt voor Juve eigenlijk nog steeds niet. Waarom niet gewoon nog een tussenstap bij een club als Man U. Veel minder druk, je kan het bijna niet slechter doen dan je voorgangers en in mijn mening past de Engelse competitie veel beter bij hem.

Of je had op je 19de toch gewoon nog lekker een jaartje Ajax moeten blijven. Was het nou zo'n straf geweest om nog een jaar als captain CL te spelen. Uitgeleerd vind ik ook zo'n onzin, juist dit jaar zou een goede les zijn geweest. Proberen hetzelfde te presteren als het jaar daarvoor, met alle druk die daar bij komt kijken. En dan vertrekken op de Frenkie de Jong leeftijd, 21/22.

Vraag mij toch af wat een invloed die Rioola heeft gehad. Mijn onderbuikgevoel zegt ook dat zijn vriendin een rol heeft gespeeld, lijkt mij echt een golddiggertje dat.
  zondag 1 september 2019 @ 09:50:03 #3
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188731826
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 09:37 schreef Simmertje het volgende:
Snap de keuze van de Ligt voor Juve eigenlijk nog steeds niet. Waarom niet gewoon nog een tussenstap bij een club als Man U. Veel minder druk, je kan het bijna niet slechter doen dan je voorgangers en in mijn mening past de Engelse competitie veel beter bij hem.

Of je had op je 19de toch gewoon nog lekker een jaartje Ajax moeten blijven. Was het nou zo'n straf geweest om nog een jaar als captain CL te spelen. Uitgeleerd vind ik ook zo'n onzin, juist dit jaar zou een goede les zijn geweest. Proberen hetzelfde te presteren als het jaar daarvoor, met alle druk die daar bij komt kijken. En dan vertrekken op de Frenkie de Jong leeftijd, 21/22.

Vraag mij toch af wat een invloed die Rioola heeft gehad. Mijn onderbuikgevoel zegt ook dat zijn vriendin een rol heeft gespeeld, lijkt mij echt een golddiggertje dat.
Keuze voor Italiλ snap ik ook niet helemaal maar ik had niet verwacht dat hij zoveel aanpassingsproblemen zou hebben. Heb het gisteren niet gezien maar als ik de verslagen lees maakt hij echt fouten die ik niet van hem gewend ben. Is dat de druk, het systeem of???
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_188731867
Lekker boeie, ga die Scarface nog even voeren anders.

De Ligt, Frenkie, ze spelen niet meer voor Ajax, dus als je wat te janken hebt over ze doe je dat lekker in hun eigen topics, niet in het clubtopic.

Die LP over hoe jelly Scarface is over die transfersommen wordt wel beetje oud nu
pi_188731965
Had niet verwacht dat De Ligt zoveel aanpassingsproblemen zou hebben. Hij ging daar meerdere keren in de fout. Wel vervelend als je zo begint. Kijk maar bij ons hoe snel bijvoorbeeld Marin of Mangallan als miskoop te boek staan.
pi_188731981
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Had niet verwacht dat De Ligt zoveel aanpassingsproblemen zou hebben. Hij ging daar meerdere keren in de fout. Wel vervelend als je zo begint. Kijk maar bij ons hoe snel bijvoorbeeld Marin of Mangallan als miskoop te boek staan.
Ach hij begon in Oranje ook weifelend.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 1 september 2019 @ 10:05:19 #7
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_188731989
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 09:37 schreef Simmertje het volgende:
Snap de keuze van de Ligt voor Juve eigenlijk nog steeds niet. Waarom niet gewoon nog een tussenstap bij een club als Man U. Veel minder druk, je kan het bijna niet slechter doen dan je voorgangers en in mijn mening past de Engelse competitie veel beter bij hem.

Of je had op je 19de toch gewoon nog lekker een jaartje Ajax moeten blijven. Was het nou zo'n straf geweest om nog een jaar als captain CL te spelen. Uitgeleerd vind ik ook zo'n onzin, juist dit jaar zou een goede les zijn geweest. Proberen hetzelfde te presteren als het jaar daarvoor, met alle druk die daar bij komt kijken. En dan vertrekken op de Frenkie de Jong leeftijd, 21/22.

Vraag mij toch af wat een invloed die Rioola heeft gehad. Mijn onderbuikgevoel zegt ook dat zijn vriendin een rol heeft gespeeld, lijkt mij echt een golddiggertje dat.
10 miljoen netto snap ik wel hoor en mijn club is het ook niet maar het is wel een grote club
  zondag 1 september 2019 @ 10:08:37 #8
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_188732017
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Had niet verwacht dat De Ligt zoveel aanpassingsproblemen zou hebben. Hij ging daar meerdere keren in de fout. Wel vervelend als je zo begint. Kijk maar bij ons hoe snel bijvoorbeeld Marin of Mangallan als miskoop te boek staan.
hij was wel mokerslecht ja, maar niet op z'n eigen positie ook, dat vond ik wel vreemd, bedoel laat dan Bonucci op de plek van Chiellini staan en De Ligt op z'n eigen plek
  zondag 1 september 2019 @ 11:32:50 #9
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_188733343
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Had niet verwacht dat De Ligt zoveel aanpassingsproblemen zou hebben. Hij ging daar meerdere keren in de fout. Wel vervelend als je zo begint. Kijk maar bij ons hoe snel bijvoorbeeld Marin of Mangallan als miskoop te boek staan.
De Ligt was er naar mijn mening sowieso nog niet klaar voor. Hoe hij stond te schutteren tegen Spurs.. nou ja. Daar ga ik verder maar niet op in. :{

Oranje-argument voorlopig maar aanhouden. Daar overtuigd hij ook niet.
pi_188733348
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Had niet verwacht dat De Ligt zoveel aanpassingsproblemen zou hebben. Hij ging daar meerdere keren in de fout. Wel vervelend als je zo begint. Kijk maar bij ons hoe snel bijvoorbeeld Marin of Mangallan als miskoop te boek staan.
Geen goede vergelijking. Marin en Magallan hebben nergens wat laten zien. De Ligt heeft bijna finale CL gehaald.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 1 september 2019 @ 11:55:21 #11
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_188733593
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 11:33 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Geen goede vergelijking. Marin en Magallan hebben nergens wat laten zien. De Ligt heeft bijna finale CL gehaald.
Marin was in Belgiλ afgelopen jaar heel goed...
  zondag 1 september 2019 @ 12:01:44 #12
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_188733679
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 11:32 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

De Ligt was er naar mijn mening sowieso nog niet klaar voor. Hoe hij stond te schutteren tegen Spurs.. nou ja. Daar ga ik verder maar niet op in. :{

Oranje-argument voorlopig maar aanhouden. Daar overtuigd hij ook niet.
kortom hij kan er niks van :+
  zondag 1 september 2019 @ 13:17:17 #13
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188734965
Opstelling #Ajax: Onana, Dest, Veltman, Blind, Tagliafico, Martνnez, Αlvarez, Ziyech, Promes, Tadic en Neres #spaaja
pi_188734972
de Ligt krijgt een snel cursus hoe het er aan toegaat in de top. Hij zal snel op zijn oude niveau moeten komen, anders zal het de bank worden.

Vreemd ook dat hij fysiek (krampen) last kreeg..
  zondag 1 september 2019 @ 13:25:23 #15
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_188735092
Promes op kunstgras, nieuwe blessure incoming
  zondag 1 september 2019 @ 13:25:54 #16
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188735098
Arme Perr Schuurs...
pi_188735101
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 13:17 schreef Craptacular het volgende:
de Ligt krijgt een snel cursus hoe het er aan toegaat in de top. Hij zal snel op zijn oude niveau moeten komen, anders zal het de bank worden.

Vreemd ook dat hij fysiek (krampen) last kreeg..
Dit was dι topwedstrijd in Italiλ tegenwoordig, kan me voorstellen dat dat even paar tandjes bijzetten is tov de Eredivisie, daarnaast zit hij ook minder in z'n ritme
  zondag 1 september 2019 @ 13:27:24 #18
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_188735128
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 13:25 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dit was dι topwedstrijd in Italiλ tegenwoordig, kan me voorstellen dat dat even paar tandjes bijzetten is tov de Eredivisie, daarnaast zit hij ook minder in z'n ritme
ik heb de wedstrijd gezien maar er was weinig top aan hoor, de 1e helft speelde De Ligt ook gewoon naar behoren al werd hij ook niet in de problemen gebracht
  zondag 1 september 2019 @ 13:38:58 #19
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188735317
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
Opstelling #Ajax: Onana, Dest, Veltman, Blind, Tagliafico, Martνnez, Αlvarez, Ziyech, Promes, Tadic en Neres #spaaja
Zucht... haal Veltman iig eens uit het centrum :'(
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 1 september 2019 @ 13:47:52 #20
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188735419
Yes, weer Martinez en Alvarez op het middenveld tegen fucking Sparta.
We have always been at war with Eastasia.
pi_188735453
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 13:25 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dit was dι topwedstrijd in Italiλ tegenwoordig, kan me voorstellen dat dat even paar tandjes bijzetten is tov de Eredivisie, daarnaast zit hij ook minder in z'n ritme
Lozano die gewoon in zijn rug ongezien wegloopt is toch wel echt een grote fout..
pi_188735516
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 13:47 schreef -XOR- het volgende:
Yes, weer Martinez en Alvarez op het middenveld tegen fucking Sparta.
Was het nou echt zo slecht? Vond het enorm stabiel daardoor, Apoel heeft letterlijk 0 kansen gehad. Begin van het seizoen die ellende met counters van de tegenstanders, opeens was dat helemaal verdwenen. Geef het een kans.
pi_188735531
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 13:54 schreef Simmertje het volgende:
quote:

Op zondag 1 september 2019 13:47 schreef -XOR- het volgende:

Yes, weer Martinez en Alvarez op het middenveld tegen fucking Sparta.
Was het nou echt zo slecht? Vond het enorm stabiel daardoor, Apoel heeft letterlijk 0 kansen gehad. Begin van het seizoen die ellende met counters van de tegenstanders, opeens was dat helemaal verdwenen. Geef het een kans.
Mensen vergeten dat het team nog ingespeeld moet raken. Dat heeft wat maanden nodig
pi_188735567
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 13:55 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Mensen vergeten dat het team nog ingespeeld moet raken. Dat heeft wat maanden nodig
Daarom, win je vandaag dan heb je gewoon een prima augustus gedraaid. JCS, CL kwalificatie en koploper in de competitie. We zijn weleens slechter begonnen.
  zondag 1 september 2019 @ 13:58:50 #25
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_188735577
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 13:54 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Was het nou echt zo slecht? Vond het enorm stabiel daardoor, Apoel heeft letterlijk 0 kansen gehad. Begin van het seizoen die ellende met counters van de tegenstanders, opeens was dat helemaal verdwenen. Geef het een kans.
apoel heeft in de wedstrijd nauwelijks de intentie gehad om aan te vallen, dus niet echt een graadmeter dat het nou zo geweldig was op het middenveld. Maar je hebt gelijk, wie weet wordt het heel goed.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')