abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 september 2019 @ 22:49:21 #101
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_188778935
Wat gezellig Luna O+
  dinsdag 3 september 2019 @ 22:57:11 #102
480396 Sisu
Oudgediende
pi_188779085
[quote]0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 20:29 schreef Rebubbled het volgende:
Ah ja waar ze slaapt is een goede. Hier slaapt ze altijd waar ik haar in slaap gevoed heb. Niet echt in de cosleeper ofzo. En ik ging ervan uit dat er verder niemand (volwassenen) aanwezig is? Het is toch haar werk.

Sowieso allemaal goeie vragen trouwens! Ook qua eten hoe dat geregeld is [/spoiler]

Een kennis van ons is GO en heeft dus regelmatig vrienden over de vloer. Soms vraagt ze ook of ik zin heb om met haar (en die kids) mee naar het park te gaan. Vind dat heel bizar. Ik heb ook nee gezegd. Wil die verantwoording niet. Ik zou dus ook nevernooit niet Mn kinderen daar brengen. Goed onderzoek doen loont dus wel!


Ik moest vandaag nog aan jullie denken ivm schoonmoeders die luiers verkeerd om aantrekken, verkeerde melk geven enzo. Heb vandaag ook zo’n zware dag gehad.

Vandaag moest ik even naar de tandarts. Bij de bevalling toch een vulling kapot gebeten dus dat moest worden aangevuld. Mijn moeder zou smiddags komen oppassen.
Eerder die ochtend stonden er jehova’s aan de deur. Echt oude mensen dus ik laat ze even hun praatje doen (uit eerbied eigenlijk. 83 en 86 jaar!). Ondertussen heb ik Ru op de arm die groene gifwolkjes liet ontploffen. Ik kreeg er de slappe lach van tussen al die geciteerde spreuken uit de bijbel.
De man van het stel moest gelukkig ook lachen en vond het heel knap dat zo’n klein ventje zo kon ruiken.

Het was voor mij gelijk weer duidelijk dat hij alweer een tijdje niet gepoept had. (Ik keek in Mn agenda en zag vorige week woensdag staan ). So far so good.
Mijn lieve moeder kwam oppassen. Iets voordat ik weg ging voelde ik zn buik bollen. Ik zei nog; of hij moet poepen of het wordt een kramp middag.
Ik legde alles nog even uit en ging naar de tandarts.
Bij terugkomst zag ik Mn moeder door het raam met Ru op de arm. Wiegend. Aan haar loopje zag ik dat ze het zwaar had (gehad).
Bleek dat hij sinds ik weg was gegaan non stop gehuild had vanwege pijn. Ze had hem geprobeerd te voeden / wiegen / luier / buik masseren: kleding aan en uit /zingen-kroelen-wiegen. Maar niets hielp. Even dacht ze zelfs dat ze de huisarts moest bellen. Mn moeder was zelf helemaal heet van de spanning, omdat ze het zó sneu voor hem vond en hij haar ondergespuugd had (hij had blijkbaar oude melk overgegeven).
Als dit zo bij ro had gebeurt had ik gedacht: zie je wel. Ik kan echt nooit weggaan. Nu weet ik dat dit soort dingen gewoon erbij horen. Soms is het gewoon echt even afzien. Of gaat het mis terwijl iemand oppast. De draad weer oppakken, vooral rustig blijven en om hulp vragen als het mis gaat. Daar gaat het uiteindelijk om.
Heb haar wel vaak duidelijk gemaakt dat het niet aan haar goede zorgen lag, maar dat hij gewoon echt even niet lekker was. Dat het haar niet lekker zat bleek wel uit haar zachte: ‘och Ru.untje toch:: kun je nog lachen naar oma?’ En dat dan op zo’n toon dat je écht vurig hoopt op een glimlach. Gelukkig kwam die er ook nog O+

Ik had zo met haar te doen. Ik ben met hem op de bank gaan liggen om hem te voeden en na 5 min lag hij te slapen. Zn buik was compleet overstuur. Zo’n kramp. Ik had er zelf ook een brok van in Mn keel
Heb hem net zelfs een zetpil gegeven. Daarna is hij ook direct weer in slaap gevallen. Arm kind. Kan zn poep er wel uitkijken. Zucht..
had iemand nog een werkende tip? :')
Zonder hoop geen leven.
pi_188781014
Och Sisu, wat sneu van Ru ;( hopelijk komt de poep snel!

Hier een GO want praktisch en geen kdv in de buurt :') maar zo zo zo blij mee! Ze komt T. halen en brengt hem ook weer thuis en dat is zooooo fijn als vriend late dienst heeft en ik na het werk ook nog de oudste moet halen en eten koken :D is het niet ook zo dat inwonende volwassenen als kinderen/echtgenoot ook een VOG moeten aanvragen? Niet dat het enige garantie geeft natuurlijk, maar toch.

M’n oudste is beste vriendinnetjes met een meisje die samen bij haar bij de GO zat. Nu gaat T. straks tegelijk met het baby zusje van dat meisje naar de GO, vind het zo leuk O+

Verder weer genoten van jullie babyfoto’s! _O_ Hier alles goed verder. PMS is weer voorbij en kan weer wat meer hebben gelukkig. T probeert uit alle macht vooruit te komen maar heeft vooralsnog alleen nog de achteruit ontdekt, hij is nog steeds dol op z’n grote zus en vind gillen echt heel tof. }:|
  woensdag 4 september 2019 @ 07:47:59 #104
319308 Tink89
To live is to dance
pi_188781250
Hier geen GO, terwijl mijn moeder dat jaren geweest is, omdat ik zes kinderen voor 1 persoon te veel vind en er geen vier ogen zijn. Tenzij ik iemand al (goed) ken, vind ik dat te eng. Komt misschien door mijn eigen verleden... Daarnaast zag ik bij mijn moeder weleens dat er dan een kindje gevallen was ofzo wat even naar de dokter moest of dat mijn moeder zelf ziek was en dan moesten de andere ouders hun kind komen halen, want achtervang regelen moet wel, maar werkt in de praktijk niet...

Overigens vind ik het dan weer helemaal niet raar dat een GO andere volwassenen over de vloer heeft of mee vraagt naar het park. Mijn moeder deed dat ook regelmatig, vooral met andere GO's met kindjes, maar ook weleens met mijn zusje (die woonde nog thuis) of een vriendin. Ze ging bijvoorbeeld met de viertalwagen en haar beste vriendin elke donderdag met de kindjes naar de markt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_188781428
Ik kan me nog herinneren dat ik naar kdv en naar go ben gegaan toen ik klein was.

Heb leukere herinneringen aan go dan aan kdv. Kdv was druk, andere kinderen deden sneller irritant/ gemeen en de begeleiders hadden er minder zicht op (toen waren de regels mbt de opvang anders).

Go voelde aan als familie. Was altijd gezellig en kon ons goed vermaken. Zij sprak ook met vriendinnen af in het park, vind dat verder niet raar zolang ze maar goed toezicht blijft houden.
  woensdag 4 september 2019 @ 09:08:16 #106
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_188781821
Arme Ru -O-. Ik heb geen tips helaas.

Krijgertje, oh dat gillen... Dan mis ik echt de optie om hem te muten :+!

Het drinken gaat hier echt moeilijker. Je ziet aan hem dat hij pijn heeft. Stomme tanden :(.
pi_188782786
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:08 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik weet dat Buda een keer hele fijne pdfjes hier had gedropt. Die heb ik zelf ergens bewaard, bedoel je die soms?

http://www.who.int/nutrit(...)eeding_breastfed.pdf

http://apps.who.int/iris/(...)389/WHO_NHD_00.1.pdf
Ja, die bedoelde ik, bedankt! Dan was het buda dus, eveneens bedankt :)
pi_188782808
Ach sisu wat sneu voor Ru en je moeder!! Heb helaas geen tips, behalve vezels eten maar volgens mij heeft ie daar de leeftijd nog niet voor. Moest wel lachen om het scheten laten tijdens de praatjes van de jehova’s :')

Wat een dag gister, elke keer als ik frum in haar bed wilde leggen was het een grote gilpartij. Niet slapen dus. Ze is van 9:30 tot 16:30 wakker geweest. |:(
En toen ging ik even de deur uit, legde m’n vriend haar in bed en ja hoor ze sliep binnen 15 minuten :{.
Blij dat ze uiteindelijk sliep maar het steekt een klein beetje dat het hem wel lukte :+. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat.
  woensdag 4 september 2019 @ 11:30:23 #109
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_188783602
Sisu, helaas geen tips :') hier zei het CB dat we Koert wat water konden geven.
Heb vrijdag een afspraak bij de huisarts, ben benieuwd of daar nog wat uit komt.

Nu m'n eerste dag terug naar werk -O- vond het wel lastig vanochtend. M'n moeder past op en tot nu gaat het goed :)
pi_188783825
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 22:57 schreef Sisu het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 3 september 2019 20:29 schreef Rebubbled het volgende:
Ah ja waar ze slaapt is een goede. Hier slaapt ze altijd waar ik haar in slaap gevoed heb. Niet echt in de cosleeper ofzo. En ik ging ervan uit dat er verder niemand (volwassenen) aanwezig is? Het is toch haar werk.

Sowieso allemaal goeie vragen trouwens! Ook qua eten hoe dat geregeld is [/spoiler]

Een kennis van ons is GO en heeft dus regelmatig vrienden over de vloer. Soms vraagt ze ook of ik zin heb om met haar (en die kids) mee naar het park te gaan. Vind dat heel bizar. Ik heb ook nee gezegd. Wil die verantwoording niet. Ik zou dus ook nevernooit niet Mn kinderen daar brengen. Goed onderzoek doen loont dus wel!
Mijn moeder was vroeger ook gastouder (toen was ik tussen de 10 en 16 ongeveer) en die kinderen draaiden eigenlijk gewoon mee in ons huishouden. Dus ja, er kwamen wel eens volwassenen op visite en het zou me niets verbazen als er ook wel eens een andere volwassene aanwezig was als de hond werd uitgelaten oid. Ik had zelf ook nog wel eens vriendinnetjes over de vloer, waarmee het totale aantal kinderen natuurlijk ook hoger werd.

Ik snap dat de regelgeving tegenwoordig strenger is, maar ik zou zelf niet verwachten dat het huis tijdens de GO-uren een volledig afgesloten bubbel is. De eindverantwoordelijke is natuurlijk de GO zelf, dus alleen laten met een andere volwassene is een no-go, maar dat lijkt me een kwestie van vertrouwen en gezond verstand.

En beterschap voor Ru :'( Zo sneu als ze ontroostbaar zijn.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_188783908
Beterschap voor Ru :*

Vakantie is heerlijk. Bas vond het zwembadwater wel veel te koud en drinkt momenteel weer 10x per dag bij mij :') dus iets doen was gisteren boodschappen halen en babykleertjes shoppen. Want er zit hier een Kiabi en een Obaibi naast de supermarkt.

Kdv/GO, wij zijn voor kdv gegaan. Weinig gastouders in het dorp, degene die plek heeft ken ik en daar zou ik mijn kind niet zo snel naartoe brengen. Kdv zit op 2 minuten lopen van ons huis, dus dat heeft ook wel meegewogen in de beslissing. Kindjes spelen sowieso veel buiten daar, kijken uit op de paarden van de manege. Als we terug zijn van vakantie maar eens bellen hoe en wat met contract, want we hebben Bas ingeschreven toen ik 9 weken zwanger was en toen was er al geen plek. Als het goed is dus per 1 november voor 1 dag in de week
pi_188784556
Sisu, wat ontzettend sneu! Wat Ceviche zegt, een heel klein beetje water kan z'n buik triggeren. Z'n temperatuur opmeten in z'n billen, om hem te helpen naar de uitgang te persen kan ook helpen. Z'n buikje voorzichtig masseren (= erover heen aaien, 9x met de klok mee, 9x tegen de klok in). Een warm kruikje of nog beter: in de draagdoek warm buik aan buik + wctjes houding met z'n knietjes opgetrokken. En dan wandelen zodat het lekker gemasseerd wordt en beweegt allemaal. 'Fietsen' met z'n beentjes terwijl hij ligt (van die bewegingen maken dat z'n beentjes richting z'n buik gaan en weer strekken zeg maar). Borstvoeding geven, en dan zelf extra probiotica nemen (dat helpt bij ons heel goed) of andere spijsverteringsbevorderende dingen. Als het vaker voorkomt: opschrijven wat jij eet, wellicht kun je iets linken.

Hier over het algemeen ook zuinige poeperds, maar ze hebben er niet zoveel last van gelukkig. Ik neem zelf wel extra probiotica voor kinderen van orthica. :)

Opvang:

Wij hebben er voor gekozen om zelf alle/zoveel mogelijk 'opvang' te doen (haha, zelf voor je kinderen zorgen heet natuurlijk geen opvang). Dus er is altijd minstens 1 van ons beschikbaar voor de kindjes. Vanaf 1,5 a 2 jaar gaan ze ook regelmatig een dagje mee met mijn ouders (de baby (nu baby's zelfs) heeft/hebben dan ook even quality time met ons).

De oudste gaat twee dagen per week naar een democratische school, mijn ouders nemen de middelste dan in z'n eentje mee voor wat quality time. En meestal passen ze dan ook nog een extra dag op, op beide oudste kindjes samen. Nu heb ik al die tijd nog nodig voor de baby's, maar over een poosje kan ik dan weer wat werkjes voor mezelf doen. De baby's zullen vanaf een jaar of 1,5 wel eens met m'n ouders meegaan gok ik. Volgend jaar na de zomervakantie als m'n middelste ook twee dagen mee naar school gaat bijvoorbeeld. Dan kan ik weer helemaal los met geboortes fotograferen of zo. :D

Mijn inkomen is ondergeschikt trouwens, ik werk altijd veel te ideologisch, dus ik krijg veel te weinig voor mijn uren. Ik werk puur om mezelf te verdiepen en ontwikkelen. Mijn lief heeft dus voorrang qua werkuren op dit moment, want anders hebben we niets te eten. :P En de baby's hebben mij natuurlijk voorlopig nog het hardst nodig. Mijn lief kan gelukkig ook goed werken met een baby in de draagdoek, dus helpt mij wel uit de brand her en der. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188784647
Hier ook geen opvang, maar ik zou denk ik voor een KDV gaan. Een gastouder lijkt me alleen fijn als je die persoon echt goed kent en ermee klikt.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 4 september 2019 @ 13:46:51 #114
342418 VKV
Plausibel
pi_188785437
Hier ook voor een kdv gekozen. Was met een GO bang dat als de GO ziek is of op vakantie gaat, dat je dan alsnog kan gaan zoeken naar andere opvangmogelijkheden. (dat bovenop het feit dat je eigen kind ook wel eens ziek kan worden en je daar dan ook zelf thuis voor moet blijven, vind ik dan echt teveel geregel)
pi_188785477
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 13:46 schreef VKV het volgende:
Hier ook voor een kdv gekozen. Was met een GO bang dat als de GO ziek is of op vakantie gaat, dat je dan alsnog kan gaan zoeken naar andere opvangmogelijkheden. (dat bovenop het feit dat je eigen kind ook wel eens ziek kan worden en je daar dan ook zelf thuis voor moet blijven, vind ik dan echt teveel geregel)
Eerlijk, dat vind ik nu ook even het grootste nadeel. Het ging hier qua vakanties altijd makkelijk omdat mijn man ook in het onderwijs werkt, maar sinds vorig schooljaar is hij in een andere vakantiezone gaan werken dan waar we wonen. Met als resultaat dat ik vorige week vrij moest nemen omdat hij al aan het werk moest, maar de GO nog op vakantie was.
pi_188785644
Allemaal goede voors en tegens. Ik ga vrijdag kijken. Als het me bevalt, kunnen we daarvoor kiezen en anders hebben we het KDV nog achter de hand. Ik weet wel al dat er nog een andere baby van 3 maanden is, dat lijkt me veel met nog andere kindjes eromheen.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_188786978
Yup, dat vind ik ook het enige nadeel van een gastouder. In de praktijk komt het erop neer dat ik (Soms vriend) thuisblijft. Maar scheelt dat we maar 1 dag per week opvang nodig hebben, dus het zijn nooit veel dagen gelukkig!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 4 september 2019 @ 15:49:01 #118
74056 crew  ToT
pi_188787170
Ik zit hele dagen thuis en mijn vrouw en ik vinden het ook nog een beetje eng om mini-ToT uit handen te geven, dus zorg ik elke dag voor hem tot mijn vrouw weer thuis komt. :)
De pest is alleen dat ik met dit weer (het wordt kouder, het waait, het regent) me heel snel echt belabberd voel. Ik word dan hartstikke moe en de spieren in mijn bovenrug en nek verkrampen waardoor ik nekpijn krijg en me nog weer slechter voel.
Dat in combinatie met mijn ADD en Asperger maakt het allemaal wel vrij zwaar. -O-
Maar goed, meneertje is zijn middagdutje aan het doen en ik heb ook wat bij kunnen rusten dus nu voel ik me weer wat minder ellendig. Nog steeds wel moe, maar het gaat tenminste even iets beter. :)
pi_188788494
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:49 schreef ToT het volgende:
Ik zit hele dagen thuis en mijn vrouw en ik vinden het ook nog een beetje eng om mini-ToT uit handen te geven, dus zorg ik elke dag voor hem tot mijn vrouw weer thuis komt. :)
De pest is alleen dat ik met dit weer (het wordt kouder, het waait, het regent) me heel snel echt belabberd voel. Ik word dan hartstikke moe en de spieren in mijn bovenrug en nek verkrampen waardoor ik nekpijn krijg en me nog weer slechter voel.
Dat in combinatie met mijn ADD en Asperger maakt het allemaal wel vrij zwaar. -O-
Maar goed, meneertje is zijn middagdutje aan het doen en ik heb ook wat bij kunnen rusten dus nu voel ik me weer wat minder ellendig. Nog steeds wel moe, maar het gaat tenminste even iets beter. :)
Is ook eng! Maar kwestie van gewoon doen, ik merk nu dat als ik veel dagen achter elkaar alleen met de kleine ben dat ik toch wel even me time nodig heb, want je bent natuurlijk 24/7 met de kleine bezig. En ik werk wel 2 dagen maar dat is op de dagen dat m’n vriend vrij is. Dus eigenlijk leven we ook nog een beetje langs elkaar heen. Ben nu wel mensen bij elkaar aan het sprokkelen waaraan ze dan een beetje gaat wennen zodat als het me af en toe te veel word ik ff kan bellen en een bakkie kan doen buiten de deur.
pi_188789112
Bij mijn oudste was ik er pas na 2 jaar aan toe om haar soms uit handen te geven. En dan ook alleen aan mijn ouders! Ze wilde zelf ook niet zonder ons zijn eerder en ik wilde haar ook echt niet ergens anders laten, ze is me veel te kostbaar. ;) We hebben haar kant ook net zo goed gerespecteerd daarbij. Plus de borstvoeding. Bij haar heb ik de eerste 2 maanden fulltime gekolfd en toen ik haar eindelijk live kon voeden, wilde ik echt niet meer zomaar kolven. Pas toen ik een geboorte ging fotograferen toen zij 10 maanden was, heb ik voor het eerst weer gekolfd!
Daarbij was het voor ons eenvoudig om zelf bij haar te zijn. Als ik soms iets wilde doen, was mijn lief er nog en andersom. En als we samen iets wilden doen, namen we haar liever mee, daar voelden we ons allebei veel fijner bij.

Bij m'n tweede ging dat eerder, hij was 1,5 toen hij soms ook meeging met m'n ouders, maar dan was z'n grote zus er dus ook bij en die is net zo fundamenteel voor hem als wij z'n ouders. Hij kon dat zelf dus ook aan. Hij kon dan overdag ook precies wel zonder de borst dat stukje, zodat ik ook niet hoefde te kolven en hij niet uit een fles hoefde te drinken. Pas bij 2+ jaar is hij regelmatiger meegegaan overigens. En pas laatst, met ruim 3, is hij voor het eerst bij ze wezen logeren.

Ben benieuwd bij deze baby's. Die zijn natuurlijk sowieso al samen, wat erg fijn is. En ze hebben ook nog eens een grote broer en zus die ook als voorbeeld fungeren voor ze. Maar ze zullen het eerste jaar/1,5 jaar ook veel aan de borst drinken. En ik (en mijn lief ook) heb gewoon korte lijntjes naar m'n kinderen waardoor ik ze liever bij me heb als mogelijk, én dat is dus mogelijk. ;) O+ Anders is mijn lief er nog en dan pas hoeven we iemand anders in te schakelen, als we beide tegelijk iets hebben waar de baby's niet mee naar toe kunnen.

In de praktijk kun je je baby trouwens echt zo'n beetje overal mee naar toenemen vind ik. Draagdoeken zijn daarbij zo relaxed, ze kunnen wakker zijn en slapen wanneer en waar ze willen! En borstvoeding lekker praktisch want je hoeft ook nergens iets op te warmen of klaar te maken of zo, altijd op elk moment bij de hand. ^O^
pi_188790030
@elamanilo ik neem aan dat je fotograaf bent? O+
Ben ik ook, of nouja, nu even tijdelijk niet want baby enzo.

En mijnes slaapt dus echt niet in een draagzak (lichtelijk jaloers op de babies die dat wel doen!!), ook niet in kinderwagen.. maar we nemen haar wel overal mee naartoe. Was toen ze wat jonger was wat lastiger overigens want we moesten wel rekening houden met slaapjes e.d. Altijd wel binnen 1 uur weer terug zijn, anders werd het ook teveel voor haar met prikkels.

Maar ik heb zo nu en dan wel echt m’n behoefte om even op mezelf te zijn en dan is een opvangnet heel handig, die hebben we een tijd lang niet gehad, was wel funest voor zowel mij als onze relatie. Mijn moeder is overleden, vader leeft gelukkig nog, vriend heeft vrijwel geen band met zijn vader maar wel met zijn moeder. Dat scheelt alweer de helft kwa opvang, mijn vader en zijn moeder werken natuurlijk ook gewoon nog, dus heb vrij weinig keus dan m’n kind uit handen geven aan niet familie of ‘minder veilig’ voor mij als ik echt even de deur uit moet/wil.
pi_188790078
Ik ben met deze baby inderdaad ook een stuk relaxter wat betreft ‘ergens heen gaan’. Maak me minder druk of ‘ie gaat huilen bijvoorbeeld, en we nemen hem dus ook gewoon overal wel mee naar toe. Zo fijn O+ Bij S. durfde ik het eerste half jaar nauwelijks de stad in want oooh, wat als ze ging huilen :D

Ik vind het altijd zo fijn om te lezen hoe jullie in het ouderschap staan, ela! Zo natuurlijk! Ben je het nooit even zat of dat het allemaal teveel wordt? Ik probeer zo veel mogelijk mee te gaan in wat mijn baby wil. Melk als honger en slapen wanneer moe enzovoort. Maar af en toe zeker met PMS dus wordt het me allemaal écht even te veel en dan moet ‘t maar even op mijn manier :')
  woensdag 4 september 2019 @ 20:16:59 #123
319308 Tink89
To live is to dance
pi_188791203
Prul had vandaag niet zo'n heel lekkere middag.

Ze werd na drie nachtvoedingen om 7:45 wakker (da's serieus nog nooit gebeurd, dat het na 7 was :D ), we zijn naar het bv-café geweest en ze viel in de auto op weg naar huis in slaap. Tussendoor was ze alleen steeds te afgeleid door andere kindjes enzo om te drinken. Heb haar bij thuiskomst slapend in bed gelegd en ze heeft een goede tuk gedaan, maar daarna was alles stom. Eten was stom, drinken bij mij was stom, spelen was stom... en het stortregende, dus ik kon niet naar buiten. Ze wilde niet meer slapen ook, dus is wakker geweest van half twee tot zeven uur. Da's veel te lang, maar ik kreeg het echt niet voor elkaar. Dus de laatste twee uur was ze plakkerig en huilerig en wilde ze alleen maar op de arm, of nee, toch weer eraf, nee toch weer op de arm, nee toch weer eraf... enz.

En ze trekt zich overal aan op en viel vandaag twee keer. Zo sneu, heel hard schrikken en huiien en een blauwe plek. Maar ik kan niet de hele dag achter haar aan rennen om te voorkomen dat ze omkiept -O-

Over dat het soms te veel is: dat heb ik ook hoor. Ik geniet enorm van mijn werkdagen, omdat ik daar gewoon echt een leuker mens van word. Bovendien mis ik prul dan wel, maar is thuiskomen ook echt extra leuk enzo O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_188792840
Tink
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook heel blij met m’n werk ja O+ heb ik echt nodig om even bij te komen ofzo.
pi_188796759
Hebben jullie ook weleens van die nachten waarin je baby de halve nacht wakker is, om dan 10 minuten voordat je wekker gaat ineens prinsheerlijk in te slapen? :O Ik denk dat het hier tandjesmalaise is, maar pffffff ik functioneer echt op halve kracht vandaag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')