abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:12:57 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188721760
Er is duidelijk ja gestemd voor brexit dus gewoon ten uitvoer brengen deze uitslag en zet die schreeuwers aan de kant. Go for it Boris het UK zal veel beter af zijn zonder Europa

Al die EU vlaggen :r

Livebeelden:


quote:
Duizenden betogers op straat tegen coup van Boris Johnson



Duizenden demonstranten gaan vandaag over heel Groot-Brittannië de straat op tegen de beslissing van Boris Johnson om het parlement op te schorten tot 14 oktober. Er zijn protesten vlak bij Downing Street in Londen, waar de ambtswoning van de Britse premier is, maar ook in andere Britse steden.

Ook in de steden Newcastle, Belfast, Manchester, Oxford, Sheffield, Bristol en Leeds zijn er protesten aan de gang. In Manchester verzamelden meer dan 1.000 demonstranten, in Londen lopen de straten in de buurt van Downing Street vol. Daar vindt de grootste demonstratie plaats. In het centrum van Bristol werden zo’n 2.000 betogers geteld.

Labour-oppositieleider Jeremy Corbyn heeft zich achter het protest geschaard. “De publieke verontwaardiging tegenover Boris Johnson is oorverdovend. Mensen hebben gelijk om op straat te komen en ik moedig iedereen aan om deel te nemen aan de demonstraties in Londen en in het hele land”, aldus Corbyn.

Het tijdelijke buitenspel zetten van het Britse parlement door Johnson heeft eerder deze week geleid tot spontane protesten voor de poorten van Downing Street en tot een petitie die al door meer dan 1,6 miljoen Britten is ondertekend. De beslissing van Johnson wordt ook aangevochten in drie rechtszaken.





https://www.hln.be/nieuws(...)n~a9de75b9/#comments
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_188721846
Grappig hoe elke aanval op de democratie op lovende woorden van forumgekkie Nikonlover kan rekenen.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:25:58 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188721901
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:20 schreef Sicstus het volgende:
Grappig hoe elke aanval op de democratie op lovende woorden van forumgekkie Nikonlover kan rekenen.
Aanval op de democratie? Hoezo?
Wat hij doet mag gewoon :) Zelfs de rechter keurt het goed! :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:26:08 #4
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188721902
Welke coup?
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:30:28 #5
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188721989
Het wordt een no-deal.

Dat ligt niet aan Johnson.
Alles is al besproken. Het heeft niets opgeleverd.
pi_188722016
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:26 schreef Ixnay het volgende:
Welke coup?
A very British coup.
I´m back.
pi_188722067
Engeland wordt gerund door clowns en zure mensen, die denken alles beter te weten. Weetje: laat dan maar zien dat het allemaal beter is zonder EU. Ga er maar uit en laat de wereld zien hoe goed je het alleen af kunt. Dan is dat hele idee van uit de EU stappen bij populistische stemmers in overige EU landen snel verdwenen opeens.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_188722081
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:35 schreef NgInE het volgende:
Engeland wordt gerund door clowns en zure mensen, die denken alles beter te weten. Weetje: laat dan maar zien dat het allemaal beter is zonder EU. Ga er maar uit en laat de wereld zien hoe goed je het alleen af kunt. Dan is dat hele idee van uit de EU stappen bij populistische stemmers in overige EU landen snel verdwenen opeens.
Het uit de EU stappen staat volgens mij niet gelijk aan het helemaal alleen willen doen. Ik geloof dat er tig landen niet in de EU zitten die het ook niet per se helemaal alleen willen doen.
pi_188722123
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:37 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Het uit de EU stappen staat volgens mij niet gelijk aan het helemaal alleen willen doen. Ik geloof dat er tig landen niet in de EU zitten die het ook niet per se helemaal alleen willen doen.
Tuurlijk, maar er zijn maar weinig landen die daar succesvol mee weg komen.
Noorwegen barst van de olie en daarom kunnen ze prima boeren zoals ze al jaren doen. Wat heeft Engeland de wereld te bieden? Waarom zouden zij een speciale behandeling moeten krijgen, een betere deal zeg maar, dan andere landen?
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:44:23 #10
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_188722147
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:40 schreef NgInE het volgende:

[...]

Wat heeft Engeland de wereld te bieden?...
Marmite en haggis. :9
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:54:31 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_188722254
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:35 schreef NgInE het volgende:
Engeland wordt gerund door clowns en zure mensen, die denken alles beter te weten. Weetje: laat dan maar zien dat het allemaal beter is zonder EU. Ga er maar uit en laat de wereld zien hoe goed je het alleen af kunt. Dan is dat hele idee van uit de EU stappen bij populistische stemmers in overige EU landen snel verdwenen opeens.
Net als Zwitserland of Zweden. Ook humanitaire catastrophes zeker
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_188722280
Hebben ze daar geen democratiefestival? *O*
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:56:53 #13
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_188722292
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Net als Zwitserland of Zweden. Ook humanitaire catastrophes zeker
Die Zweedse hippies zijn lid van de EU. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:58:19 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188722314
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Net als Zwitserland of Zweden. Ook humanitaire catastrophes zeker
:') :') :') :') _O- _O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_188722343
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Net als Zwitserland of Zweden. Ook humanitaire catastrophes zeker
Zwitserland.
Zit in Schengen. En is verplicht de EU te volgen op veel gebieden.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Zwitserland_en_de_Europese_Unie
Definitely not CIA
pi_188722395
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Net als Zwitserland of Zweden. Ook humanitaire catastrophes zeker
Zweden zit bij de EU, ze hebben alleen geen Euro.

Zwitserland is natuurlijk historisch een neutraal land en heeft een sterke financiële sector waarmee ze concurerend zijn met andere EU landen. De Britse financiële wereld is naar de EU aan het verhuizen dankzij de Brexit, aangezien die erg afhankelijk is van de Europese markt.

Daarnaast is Engeland een land waar veel arme mensen wonen. Die zullen het moeilijk gaan krijgen in een post-Brexit wereld.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_188722399
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:44 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Marmite en haggis. :9
Haggis komt uit Schotland, niet uit Engeland.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_188722410
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:12 schreef Nikonlover het volgende:
Go for it Boris het UK zal veel beter af zijn zonder Europa
"Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig! Wieieieieiehhhh"
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_188722455
Een no-deal Brexit zal er alleen voor zorgen dat de UK een bitch state van de US wordt. Al maanden zijn lobbyisten en CEO's in de UK bezig om ze voor hun karretje te spannen. Bij een no-deal heeft de UK geen enkele positie om ook maar iets te eisen bij onderhandelingen met de US. Ze zullen alles wat de US eist moeten accepteren. Dat betekent de afbraak van werknemersbescherming, consumentenbescherming, sociale zekerheid, voedselstandaarden, noem maar op. De UK gaat keihard anaal verkracht worden door de US en ze zullen geen glijmiddel gebruiken.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:33:15 #20
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_188722763
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 16:10 schreef Navifactiva het volgende:
Een no-deal Brexit zal er alleen voor zorgen dat de UK een bitch state van de US wordt. Al maanden zijn lobbyisten en CEO's in de UK bezig om ze voor hun karretje te spannen. Bij een no-deal heeft de UK geen enkele positie om ook maar iets te eisen bij onderhandelingen met de US. Ze zullen alles wat de US eist moeten accepteren. Dat betekent de afbraak van werknemersbescherming, consumentenbescherming, sociale zekerheid, voedselstandaarden, noem maar op. De UK gaat keihard anaal verkracht worden door de US en ze zullen geen glijmiddel gebruiken.
Wij zijn een bitchstate van Duitsland en Frankrijk dus wat is your point?
pi_188722793
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 16:10 schreef Navifactiva het volgende:
Een no-deal Brexit zal er alleen voor zorgen dat de UK een bitch state van de US wordt. Al maanden zijn lobbyisten en CEO's in de UK bezig om ze voor hun karretje te spannen. Bij een no-deal heeft de UK geen enkele positie om ook maar iets te eisen bij onderhandelingen met de US. Ze zullen alles wat de US eist moeten accepteren. Dat betekent de afbraak van werknemersbescherming, consumentenbescherming, sociale zekerheid, voedselstandaarden, noem maar op. De UK gaat keihard anaal verkracht worden door de US en ze zullen geen glijmiddel gebruiken.
Vermarkting van de NHS?
Maar Boris heeft al beloofd dat-ie dat niet toelaat.
Maar dat moet je dus maar geloven.
I´m back.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:43:03 #22
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_188722875
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 16:04 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Haggis komt uit Schotland, niet uit Engeland.
Zat nog in de Brexit/UK-versnelling... :@
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_188722911
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 16:33 schreef the-eye het volgende:

[..]

Wij zijn een bitchstate van Duitsland en Frankrijk dus wat is your point?
Wij koesteren dan ook geen illusies over het zijn van wereldmacht. De Britten denken dat ze nog altijd een grote speler zijn op het wereldtoneel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188723028
Links krijgt zijn zin niet dus wordt mad en gaat demonstreren en rellen. Zo kennen we links weer. Ze vinden democratie geweldig totdat ze verliezen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188723085
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 16:56 schreef Scarface88 het volgende:
Links krijgt zijn zin niet dus wordt mad en gaat demonstreren en rellen. Zo kennen we links weer. Ze vinden democratie geweldig totdat ze verliezen.
Waar lees jij iets over rellen?

En de protesten zijn gericht op de wens van Johnson om het parlement buitenspel te zetten. Op dit forum raakten users al compleet over de zeik omdat het kabinet de uitslag van een raadgevend referendum negeerden. Wat Johnson wil is wel een iets grotere 'fuck you' naar de democratie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188723087
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 16:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wij koesteren dan ook geen illusies over het zijn van wereldmacht. De Britten denken dat ze nog altijd een grote speler zijn op het wereldtoneel.
Top 5 economie. 2,8 x NL grosso modo.
I´m back.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 17:01:58 #27
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_188723090
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:40 schreef NgInE het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar er zijn maar weinig landen die daar succesvol mee weg komen.
Noorwegen barst van de olie en daarom kunnen ze prima boeren zoals ze al jaren doen. Wat heeft Engeland de wereld te bieden? Waarom zouden zij een speciale behandeling moeten krijgen, een betere deal zeg maar, dan andere landen?
Jij begrijpt het. Die Brexiteers denken nog dat ze pakweg 100 jaar geleden leven en Engeland op het wereldtoneel nog iets voorstelt. Terwijl het in de realiteit een klein tot middelgroot landje is met een dienstensector is die vooral gericht is op het Europese vasteland.
pi_188723102
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Top 5 economie. 2,8 x NL grosso modo.
Maar allang geen wereldmacht meer. En dat gaat het VK ook niet meer worden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188723118
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar allang geen wereldmacht meer. En dat gaat het VK ook niet meer worden.
Ze delen niet de lakens uit nee, maar economisch dus top5 en dus zeker geen kleintje qua economische invloed in de wereld.
I´m back.
pi_188723187
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ze delen niet de lakens uit nee, maar economisch dus top5 en dus zeker geen kleintje qua economische invloed in de wereld.
Het VK is geen VS of China. Terwijl de Britten dat wel van zichzelf denken.

Zie ook de reactie van Twiitch.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188723215
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar lees jij iets over rellen?

En de protesten zijn gericht op de wens van Johnson om het parlement buitenspel te zetten. Op dit forum raakten users al compleet over de zeik omdat het kabinet de uitslag van een raadgevend referendum negeerden. Wat Johnson wil is wel een iets grotere 'fuck you' naar de democratie.
Nu misschien niet maar zo werkt het over het algemeen wel. Links verliest en dan gaan ze rellen. Zoals bijvoorbeeld toen Trump won is half downtown Portland afgebroken door die mongolen.
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 17:09:22 #32
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_188723227
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:04 schreef Ryan3 het volgende:

maar economisch dus top5
Maar zouden ze dat blijven na een Brexit? Kijk naar hun belangrijkste handelspartners. De VS staan op één (lees voor de lol even het voorgestelde handelsakkoord door, de VS vraagt en het VK draait), China en Zwitserland hangen ertussen met een paar procenten en voor de rest zijn het EU-lidstaten die de klok slaan.
pi_188723364
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:09 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Maar zouden ze dat blijven na een Brexit? Kijk naar hun belangrijkste handelspartners. De VS staan op één (lees voor de lol even het voorgestelde handelsakkoord door, de VS vraagt en het VK draait), China en Zwitserland hangen ertussen met een paar procenten en voor de rest zijn het EU-lidstaten die de klok slaan.
Ja, goed mijn commentaar gold alleen de enigszins laatdunkendheid over de economie van het UK. Over Frankrijk wordt ook laatdunkend gedaan vaak, ook over Italië trouwens, maar dat is dus onterecht m.i. Hoe dan ook kunnen ze zich sws wel handhaven in deze positie, ik acht dat niet uitgesloten, alleen ja, dan gaat er wrs wel wat veranderen en of dat geheel of gedeeltelijk zo positief is voor de bevolking dat is afwachten. Maar veel Britten zijn daar bang voor. NHS heeft een slecht imago, maar toch zag ik laatst weer dat de NHS het internationaal gezien helemaal niet zo slecht doet. Men is wel bang dat NHS de commerciële kant op gedrukt gaat worden, doordat Amerikaanse bedrijven dat gewoon verlangen bijvoorbeeld en dat via handelsverdragen gewoon afgedwongen kan worden.
I´m back.
pi_188723403
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:04 schreef Ryan3 het volgende:
Ze delen niet de lakens uit nee, maar economisch dus top5 en dus zeker geen kleintje qua economische invloed in de wereld.
Over de het toenemen van Amerikaanse invloed gesproken; met de Brexit verliest de EU de helft van haar 'active nukes'.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 17:21:23 #35
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_188723415
Laten we eerlijk zijn, het is ook een kapsel van niks.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_188723422
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ze delen niet de lakens uit nee, maar economisch dus top5 en dus zeker geen kleintje qua economische invloed in de wereld.
Het land dat alle lakens uitdeelt staat niet eens in de top 25 qua economische grootte.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 17:21:39 #37
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_188723424
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Over de het toenemen van Amerikaanse invloed gesproken; met de Brexit verliest de EU de helft van haar 'active nukes'.
Nauwelijks interessant, je kunt die dingen toch niet gebruiken.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_188723446
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:21 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nauwelijks interessant, je kunt die dingen toch niet gebruiken.
Als je een grote waffel tegen Rusland wilt hebben, dan is het zeker wel handig om wat gewicht te dragen. Landen zonder zijn kattenvoer, geopolitiek bezien.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2019 17:25:16 ]
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 17:23:35 #39
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_188723448
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, goed mijn commentaar gold alleen de enigszins laatdunkendheid over de economie van het UK. Over Frankrijk wordt ook laatdunkend gedaan vaak, ook over Italië trouwens, maar dat is dus onterecht m.i. Hoe dan ook kunnen ze zich sws wel handhaven in deze positie, ik acht dat niet uitgesloten, alleen ja, dan gaat er wrs wel wat veranderen en of dat geheel of gedeeltelijk zo positief is voor de bevolking dat is afwachten. Maar veel Britten zijn daar bang voor. NHS heeft een slecht imago, maar toch zag ik laatst weer dat de NHS het internationaal gezien helemaal niet zo slecht doet. Men is wel bang dat NHS de commerciële kant op gedrukt gaat worden, doordat Amerikaanse bedrijven dat gewoon verlangen bijvoorbeeld en dat via handelsverdragen gewoon afgedwongen kan worden.
Op de lange termijn durf ik niks te voorspellen maar op de korte termijn gaan de burgers daar het echt wel voelen. Ze produceren bij lange na niet genoeg om zelfvoorzienend te zijn en alles wat ze importeren gaat duurder worden, veel duurder. De hele economie zal anders ingericht moeten worden en dat gaat jaren duren.
pi_188723455
Nikon waar baseer je het op dat het VK beter af is zonder de EU? Alle onderzoeken, zoals Yellowhammer door de BoJo regering, laten toch echt het tegenovergestelde zien. Zware economische klappen en tekorten op de korte termijn en middellange termijn. Het is maar de vraag of ze die klap ooit te boven zullen komen.
pi_188723465
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:23 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Op de lange termijn durf ik niks te voorspellen maar op de korte termijn gaan de burgers daar het echt wel voelen. Ze produceren bij lange na niet genoeg om zelfvoorzienend te zijn en alles wat ze importeren gaat duurder worden, veel duurder.
Zitten ook veel haken en ogen aan, dat is ook zo idd. Niet uiteraard alleen op puur economisch gebied.
I´m back.
pi_188723507
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:21 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het land dat alle lakens uitdeelt staat niet eens in de top 25 qua economische grootte.
Welk land is dat dan?
I´m back.
pi_188723525
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Welk land is dat dan?
Waarschuwing: het antwoord op deze vraag kan door sommigen als schokkend ervaren worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188723534
quote:
16s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:29 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Waarschuwing: het antwoord op deze vraag kan door sommigen als schokkend ervaren worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar ik het niet mee eens ben.
I´m back.
pi_188723551
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waar ik het niet mee eens ben.
I know. Blinde vlek van een generatie.
pi_188723831
Tsja moeten ze zelf weten toch? Demonstreren is niet verboden, maar blijkbaar vindt ene Nikonlover het niet oke als ene Nikonlover het niet eens is met de demonstranten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_188723992
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Net als Zwitserland of Zweden. Ook humanitaire catastrophes zeker
Zweden is gewoon lid van de EU en Zwitserland is als klein land de profiteur van de EU als zwart- en crimineel geld verzamelaar. Zonder het succes van de EU is Zwitserland ook nergens.
Het is het criminele afvoerputje van de EU, en daar kan er geen tweede van zijn.
Verder heeft Zwitserland, naast de stinkkaas en een handvol koekoeksklokken als exportland niks te bieden. Itt tot normale landen als Nederland en Engeland.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_188724124
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 18:03 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Zonder het succes van de EU is Zwitserland ook nergens.
Doe je dat nou express, het succes van Europese landen omschrijven als het succes van de EU?
  Beste debater 2022 zaterdag 31 augustus 2019 @ 20:23:36 #49
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_188726051
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 16:56 schreef Scarface88 het volgende:
Links krijgt zijn zin niet dus wordt mad en gaat demonstreren en rellen. Zo kennen we links weer. Ze vinden democratie geweldig totdat ze verliezen.
Is in jouw wereldbeeld werkelijk alles zo simpel, gewoon links en rechts?

Moet wel makkelijk zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 21:04:00 #50
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_188726604
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 18:12 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Doe je dat nou express, het succes van Europese landen omschrijven als het succes van de EU?
Zwitserland was al een succes lang voor de EU
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_188726613
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 21:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zwitserland was al een succes lang voor de EU
Zovele (west-)Europese landen waren een succes voor de EU... in veel opzichten waren ze véél beter af zelfs.
pi_188727013
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Is in jouw wereldbeeld werkelijk alles zo simpel, gewoon links en rechts?

Moet wel makkelijk zijn.
Ja je hebt normaal denkende mensen (rechts) en gekkies (links).
Land of the free. Home of the brave.
  Beste debater 2022 zaterdag 31 augustus 2019 @ 21:36:16 #53
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_188727063
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 21:32 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ja je hebt normaal denkende mensen (rechts) en gekkies (links).
Op basis van die definitie betreed jij het politiek discours?

Helder.

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_188727201
quote:
Het tijdelijke buitenspel zetten van het Britse parlement door Johnson heeft eerder deze week geleid tot spontane protesten voor de poorten van Downing Street en tot een petitie die al door meer dan 1,6 miljoen Britten is ondertekend.
17.4 Miljoen Britten stemden voor de brexit... Die 1.6 miljoen stelt geen ruk voor dus.
pi_188727230
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Op basis van die definitie betreed jij het politiek discours?

Helder.

:')
Ik betreed niks. Stem niet meer. Geen vertrouwen in de politiek. Je ziet het nu ook met de Brexit. Volk heeft gekozen en beslist om EU te verlaten en politiek doet er alles aan om dwars te liggen in plaats van naar de meerderheid te luisteren. In Nederland gaat het al jarenlang op precies dezelfde manier. Je stemt en achteraf is je stem geen flikker waard ze doen toch wat ze zelf willen. Zonde van mn tijd.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188727544
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 18:03 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Zweden is gewoon lid van de EU en Zwitserland is als klein land de profiteur van de EU als zwart- en crimineel geld verzamelaar. Zonder het succes van de EU is Zwitserland ook nergens.
Het is het criminele afvoerputje van de EU, en daar kan er geen tweede van zijn.
Verder heeft Zwitserland, naast de stinkkaas en een handvol koekoeksklokken als exportland niks te bieden. Itt tot normale landen als Nederland en Engeland.
Zwitserland heeft meer hoogwaardige industrie dan je zou geloven. Ze investeren behoorlijk in kwaliteit. Iets waar ik ook voorstander van zou zijn. Maar wij hebben dit allemaal laten verslonzen. Alles in het belang van een dienstensector.

Zwitserland heeft wel de grondstoffen nodig. Daar zou een probleem kunnen ontstaan. Zwitserland zelf heeft nauwelijks grondstoffen.
Maar als het gaat om massa productie nee, het is zeer hoogwaardig.
Het is dus niet alleen het Zwitsers zakmes, koekoeksklok.

Wij lopen immers ook niet op klompen en bestaat ons land ook niet alleen uit molens.

https://addvise.net/nederland-verliest-maakindustrie/

Even een aanvulling. Ik wist dat Zwitserland met bedrijven als ABB en Geveke al kwaliteits producten maakten.

Maar als je even op onderzoek gaat schrik je. Van chemie tot geneesmiddelen, hoogwaardige onderdelen voor machines etc etc. Het is ongekend. Nee, op dat gebied zijn die Zwitsers echt niet gek.

[ Bericht 4% gewijzigd door Cherni op 31-08-2019 22:27:19 ]
pi_188727861
Democratie vindt plaats in de stembus en niet via een of andere coup.
pi_188728278
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 21:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zwitserland was al een succes lang voor de EU
Toch vonden ze het nodig om intens samen te werken met de EU.
pi_188728299
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 21:04 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zovele (west-)Europese landen waren een succes voor de EU... in veel opzichten waren ze véél beter af zelfs.
Dat was voor de globalisering.
pi_188728363
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:46 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Toch vonden ze het nodig om intens samen te werken met de EU.
Nogal wiedes als al je buren er plots in zitten. Zonder EU zou het niet nodig zijn om met de EU samen te werken, hè.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2019 22:50:54 ]
pi_188728369
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:47 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat was voor de globalisering.
Dus?
pi_188728450
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:50 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nogal wiedes als al je buren er plots in zitten. Zonder EU zou het niet nodig zijn om met de EU samen te werken, hè.
Is alleen maar makkelijker voor de Zwitsers. Nu hoeven ze maar van 1 partij de regels over te nemen. Zonder inspraak.

En Schengen hè, zitten ze ook in. Das wel een dingetje als je niet zo van andere culturen houdt.
Definitely not CIA
pi_188728505
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:56 schreef capricia het volgende:
Is alleen maar makkelijker voor de Zwitsers. Nu hoeven ze maar van 1 partij de regels over te nemen. Zonder inspraak.

Op het niveau van 'ik hoef op vakantie niet meer om te rekenen'.
En zeker zonder inspraak: je laat heel trots de stem van macht horen.

quote:
En Schengen hè, zitten ze ook in. Das wel een dingetje als je niet zo van andere culturen houdt.
Ach, inter-Europees is het niet verkeerd. Europa kent i.t.t. Afrika/M-O prachtige culturen. Een afspraak die zonder de EU gemaakt kan worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2019 23:03:52 ]
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:16:47 #64
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_188728805
@LelijKnap

Heb nog steeds een ban op DM man. Ga binnenkort wel om een unban vragen. Maar los van dat ben ik nauwelijks nog te vinden op dit forum.
pi_188728921
@Gary_Oak

Ah je kon test-DM'tje wel lezen iig? Ja moet je ff doen, fotoboek is niks imo, te omslachtig :+. Je bent lekker druk atm?
  zondag 1 september 2019 @ 00:01:38 #66
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188729455
Kan de UK niet samen met de hele commonwealth één grootmacht worden.
pi_188729833
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 00:01 schreef Ixnay het volgende:
Kan de UK niet samen met de hele commonwealth één grootmacht worden.
Alsof de rest van de Commonwealth dat wil.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 1 september 2019 @ 00:34:06 #68
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188729876
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 00:30 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Alsof de rest van de Commonwealth dat wil.
Die willen arm blijven inderdaad.

Sorry was ik vergeten. :X
pi_188729914
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 00:34 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Die willen arm blijven inderdaad.

Sorry was ik vergeten. :X
Die zijn het leegplunderen van hun land door het VK nog niet vergeten.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator zondag 1 september 2019 @ 00:54:38 #70
236264 crew  capricia
pi_188730076
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 00:30 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Alsof de rest van de Commonwealth dat wil.
Oh. India wil wel.
Maar stelt als eis dat het VK Indiërs zo ongeveer onbeperkt toe moet laten. Anders heeft India zeker geen haast.
Tja.

https://www.google.nl/amp(...)e9-8cfb-30c211dcd229
quote:
India’s government has made it clear that it will be in no rush to reach a trade deal with the UK without significant concessions on movement of people.
Definitely not CIA
pi_188730292
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 00:54 schreef capricia het volgende:

[..]

Oh. India wil wel.
Maar stelt als eis dat het VK Indiërs zo ongeveer onbeperkt toe moet laten. Anders heeft India zeker geen haast.
Tja.

https://www.google.nl/amp(...)e9-8cfb-30c211dcd229
[..]

Typisch :+

quote:
India excludes nearly 2 million people from Assam citizen list

Almost 2 million people facing statelessness as Assam publishes contentious National Register of Citizens.
https://www.aljazeera.com(...)190831044040215.html
pi_188730317
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 00:01 schreef Ixnay het volgende:
Kan de UK niet samen met de hele commonwealth één grootmacht worden.
De hele commonwealth lijkt me niet, maar wie weet groeien de anglostaten weer dichter tot elkaar.
pi_188734468
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 21:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zwitserland was al een succes lang voor de EU
Goh, LXIV, je hebt jouw Zweden-blunder inmiddels al verwerkt?

Maar goed: Zwitserland.... jouw tweede troef.

Zwitserland heeft altijd meegeprofiteerd met de rijken van Europa. Daar konden deze hun zwarte en criminele kapitaal kwijt.
Helaas is dit een bijzondere positie, en één zo'n land (wellicht samen met Andorra) is in Europa meer dan voldoende.
Dus een succes als Zwitserland zal Nederland niet toebedeeld krijgen, helaas...
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_188734539
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 01:28 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De hele commonwealth lijkt me niet, maar wie weet groeien de anglostaten weer dichter tot elkaar.
Hmmm…
Engeland heeft haar koloniën destijds met geweld onder haar hoede gekregen.
En later noemen ze dat Commonwealth, alsof het een gezelligheidsclubje is dat elkaar ooit is tegengekomen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zondag 1 september 2019 @ 12:59:14 #75
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_188734678
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 17:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Top 5 economie. 2,8 x NL grosso modo.
maar wel 3,8x zoveel inwoners, grosso modo. Dus gemiddeld minder goed.
  zondag 1 september 2019 @ 13:03:54 #76
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_188734764
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:06 schreef Cherni het volgende:
Zwitserland heeft meer hoogwaardige industrie dan je zou geloven. Ze investeren behoorlijk in kwaliteit. Iets waar ik ook voorstander van zou zijn. Maar wij hebben dit allemaal laten verslonzen. Alles in het belang van een dienstensector.

Maar als je even op onderzoek gaat schrik je. Van chemie tot geneesmiddelen, hoogwaardige onderdelen voor machines etc etc. Het is ongekend. Nee, op dat gebied zijn die Zwitsers echt niet gek.
De wapenindustrie met Oerlikon Contraves als wereldspeler.
pi_188738315
Wel 3000 mensen.. Dat is veel zeg wowie.

De overige miljoenen zwijgen en vinden het dus best.

Hou op de absolute minderheid het continue naar de zin te maken.
  zondag 1 september 2019 @ 16:45:12 #78
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188738572
Mensen die kritiek hebben op de regering. Dat moet natuurlijk keihard de kop in gedrukt volgens Nikonlover. Democratie is er immers enkel om extreemrechtse ideeen te kunnen uitvoeren.
  zondag 1 september 2019 @ 16:52:06 #79
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_188738730
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 16:45 schreef Hexagon het volgende:
Mensen die kritiek hebben op de regering. Dat moet natuurlijk keihard de kop in gedrukt volgens Nikonlover. Democratie is er immers enkel om extreemrechtse ideeen te kunnen uitvoeren.
Nee, maar we moeten nu niet net gaan doen alsof het complete VK op de achterste poten staat. Ze maken wel een hoop herrie maar het stelt natuurlijk helemaal niets voor die paar duizend man op een bevolking van 64 miljoen...
pi_188738896
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 16:52 schreef AchJa het volgende:
Nee, maar we moeten nu niet net gaan doen alsof het complete VK op de achterste poten staat. Ze maken wel een hoop herrie maar het stelt natuurlijk helemaal niets voor die paar duizend man op een bevolking van 64 miljoen...
Ik lees op verschillende Britse nieuwsmedia "tens of thousands".
En nee, niet "het complete VK staat op de achterste poten". Maar iedereen is wel enorm gespannen. Al jaren. En dat zal, ook na een Brexit, nog wel jaren zo blijven. Alles wordt enorm onzeker.
En het parlement buitenspel zetten, helpt niet om die spanning en onzekerheid te verminderen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_188739018
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:01 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik lees op verschillende Britse nieuwsmedia "tens of thousands".
En nee, niet "het complete VK staat op de achterste poten". Maar iedereen is wel enorm gespannen. Al jaren. En dat zal, ook na een Brexit, nog wel jaren zo blijven. Alles wordt enorm onzeker.
En het parlement buitenspel zetten, helpt niet om die spanning en onzekerheid te verminderen.
Het parlement heeft zichzelf buitenspel gezet door het continue tegen te werken waar het volk voor gekozen heeft.

Een deal had er allang kunnen zijn.
pi_188739215
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Het parlement heeft zichzelf buitenspel gezet door het continue tegen te werken waar het volk voor gekozen heeft.

Een deal had er allang kunnen zijn.
'Het volk' vind ik wat overdreven. De uitslag van het referendum was 52-48 in het voordeel van de Brexiteers.

Ben het verder met je eens dat de Brexit moet worden doorgezet, maar schermen met 'het volk' vind ik persoonlijk wat belachelijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188739793
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het parlement heeft zichzelf buitenspel gezet door het continue tegen te werken waar het volk voor gekozen heeft.

Een deal had er allang kunnen zijn.
De regering heeft zichzelf buitenspel gezet door het continue tegen te werken waar het volk voor gekozen heeft.

Een deal had er allang kunnen zijn.

Zelfde argumenten. De Britse politiek heeft in de hele breedte volledig gefaald. En daar zal het Britse volk (zowel degenen die vóór als tégen een Brexit hebben gestemd) de prijs voor betalen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 1 september 2019 @ 17:48:59 #84
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_188739876
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:17 schreef KoosVogels het volgende:

'Het volk' vind ik wat overdreven. De uitslag van het referendum was 52-48 in het voordeel van de Brexiteers.

Ben het verder met je eens dat de Brexit moet worden doorgezet, maar schermen met 'het volk' vind ik persoonlijk wat belachelijk.
Correct, maar wel consequent blijven dan.
pi_188739957
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:48 schreef AchJa het volgende:

[..]

Correct, maar wel consequent blijven dan.
Leg uit.

Ik neem namelijk nooit het begrip 'het volk' in de mond.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 1 september 2019 @ 17:53:43 #86
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_188739981
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:01 schreef spijkerbroek het volgende:

Ik lees op verschillende Britse nieuwsmedia "tens of thousands".
Al waren het er een miljoen dan nog is het maar een kleine 6% afgezet tegen het aantal brexiteers.
  zondag 1 september 2019 @ 17:55:43 #87
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_188740054
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:53 schreef KoosVogels het volgende:

Leg uit.

Ik neem namelijk nooit het begrip 'het volk' in de mond.
Het is een opmerking in het algemeen. De media doet net alsof het complete VK in brand staat en "het volk" tegen de brexit is terwijl het cijfermatig een heel ander verhaal is.
pi_188740057
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:53 schreef AchJa het volgende:

[..]

Al waren het er een miljoen dan nog is het maar een kleine 6% afgezet tegen het aantal brexiteers.
Een verkiezing vergelijken met een demonstratie :')
Appels en peren.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 1 september 2019 @ 17:56:42 #89
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_188740080
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:55 schreef spijkerbroek het volgende:

Een verkiezing vergelijken met een demonstratie :')
Appels en peren.
Net doen alsof heel het VK tegen de brexit/ Johnson is... :')

Maar goed, dit soort bullshit moesten we ook steeds horen met het Oekraine referendum van destijds, daar scheen achteraf ook niks van te kloppen etc. en werden de meest exotische rekenmethoden van stal gehaald om de pro-stemmers de meerderheid te laten behalen...
pi_188740126
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:56 schreef AchJa het volgende:

[..]

Net doen alsof heel het VK tegen de brexit/ Johnson is... :')
Idd, mensen die dat zeggen zijn best dom.
Je punt?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_188740149
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:55 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het is een opmerking in het algemeen. De media doet net alsof het complete VK in brand staat en "het volk" tegen de brexit is terwijl het cijfermatig een heel ander verhaal is.
Geen idee welke media jij volgt, maar in geen van de artikelen lees wordt gesuggereerd dat de meerderheid van de Britten tegen de Brexit is. En het VK staat niet in de brand, maar het is er natuurlijk ook geen feest. Er is sprake van bestuurlijke chaos, een onzekere toekomst en een krimpende economie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 1 september 2019 @ 18:04:46 #92
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_188740266
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:59 schreef KoosVogels het volgende:

Geen idee welke media jij volgt, maar in geen van de artikelen lees wordt gesuggereerd dat de meerderheid van de Britten tegen de Brexit is. En het VK staat niet in de brand, maar het is er natuurlijk ook geen feest. Er is sprake van bestuurlijke chaos, een onzekere toekomst en een krimpende economie.
Het begint al met het bericht uit de OP: "Duizenden betogers op straat tegen coup van Boris Johnson"

Duizenden betogers en een coup nog wel... :') _!
Het is natuurlijk een enorm staaltje framing, zelfs jij moet dat toegeven.
  zondag 1 september 2019 @ 18:05:36 #93
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_188740285
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:55 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het is een opmerking in het algemeen. De media doet net alsof het complete VK in brand staat en "het volk" tegen de brexit is terwijl het cijfermatig een heel ander verhaal is.
De media doet net alsof het VK hopeloos verdeeld is in alle geledingen.

Oh wacht, dat is ook zo.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_188740329
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 18:04 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het begint al met het bericht uit de OP: "Duizenden betogers op straat tegen coup van Boris Johnson"

Duizenden betogers en een coup nog wel... :') _!
Het is natuurlijk een enorm staaltje framing, zelfs jij moet dat toegeven.
Aangezien de demonstranten de actie van Johnson beschouwen als een coup, is er weinig mis met die kop.

Het gebruik van 'zelfs jij' is daarentegen wel een voorbeeld van kwaadwillende framing.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188740387
Welke coup heb ik gemist?
  zondag 1 september 2019 @ 18:14:45 #96
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 1 september 2019 @ 19:03:13 #97
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_188741281
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:20 schreef Sicstus het volgende:
Grappig hoe elke aanval op de democratie op lovende woorden van forumgekkie Nikonlover kan rekenen.
De enige gekken die de democratie proberen te ontmantelen zijn de Remoaners en hun bondgenoten.

Godzijdank staat er momenteel een oude communistische antisemiet aan het roer bij Labour. :{w
  zondag 1 september 2019 @ 19:04:58 #98
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_188741298
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 18:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aangezien de demonstranten de actie van Johnson beschouwen als een coup, is er weinig mis met die kop.
Oh dus bij de volgende demonstratie tegen het weghalen van oorlogsmonumenten kan een kop als:

''Patriotten de straat op tegen White Genocide''

ook. Dat is immers hoe de Neo Nazi's zichzelf en die actie zien dus laten we hun visie respecteren. :')
pi_188741373
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 19:03 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Remoaners
Zozo wat ben jij ontzéttend grappig en bijdehand. Poepoe. Nou nou. Lache joh.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 1 september 2019 @ 19:11:44 #100
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_188741403
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 19:09 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Zozo wat ben jij ontzéttend grappig en bijdehand. Poepoe. Nou nou. Lache joh.
Ik vind er helemaal niets grappigs aan. Die mensen zijn levensgevaarlijk.
pi_188741662
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 19:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik vind er helemaal niets grappigs aan. Die mensen zijn levensgevaarlijk.
Niet snappen dat ik het niet over de mensen heb, maar over dat hilárische woord dat je voor ze gebruikt. :')
In de categorie roverheid. Kansloos+++.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_188741906
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 19:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Oh dus bij de volgende demonstratie tegen het weghalen van oorlogsmonumenten kan een kop als:

''Patriotten de straat op tegen White Genocide''

ook. Dat is immers hoe de Neo Nazi's zichzelf en die actie zien dus laten we hun visie respecteren. :')
Toegegeven: ze hadden 'coup' beter tussen aanhalingstekens kunnen zetten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188742924
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 19:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik vind er helemaal niets grappigs aan. Die mensen zijn levensgevaarlijk.
Nee hoor, mensen die per se hun zin willen doordrijven terwijl een meerderheid inmiddels wel doorheeft dat het verlaten de EU misschien geen goed idee is, die zijn pas levensgevaarlijk.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_188744814
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 20:18 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Nee hoor, mensen die per se hun zin willen doordrijven terwijl een meerderheid inmiddels wel doorheeft dat het verlaten de EU misschien geen goed idee is, die zijn pas levensgevaarlijk.
Ja idd.

Wat dat betreft is de huidige EU echt een soort van maffia.

Of een soort van groepje kinderen bij elkaar op het schoolplein.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 2 september 2019 @ 11:05:14 #105
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188751437
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 19:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik vind er helemaal niets grappigs aan. Die mensen zijn levensgevaarlijk.
Uiteraard, mensen die niet jouw neofascistische ideeen aanhangen zijn levensgevaarlijk. Die moeten met bruut geweld de kop in gedrukt als het kan.
  maandag 2 september 2019 @ 11:07:03 #106
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188751456
quote:
4s.gif Op zondag 1 september 2019 21:12 schreef SpaceOddity het volgende:

Of een soort van groepje kinderen bij elkaar op het schoolplein.
Heel simpel gezegd lijkt het daar ook wel op. En als je je vriendjes op het schoolplein een dikke vinger geeft dan willen ze inderdaad niet meer met je spelen.
pi_188751578
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 11:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Heel simpel gezegd lijkt het daar ook wel op. En als je je vriendjes op het schoolplein een dikke vinger geeft dan willen ze inderdaad niet meer met je spelen.
Ja.

Alleen is er geen echte sprake van een ''dikke middelvinger''.

Iemand zegt; ik wil best wat knikkers ruilen, maar daar blijft het bij. Een prima basis om wat knikkers te ruilen. En dan zou het heel erg kinderachtig zijn als dat groepje dat dan als een hele dikke middelvinger ziet en dan zegt; nou dan niet!

Maar ja, dat zijn dan ook kinderen. Die moeten nog volwassen worden.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 2 september 2019 @ 11:17:59 #108
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188751606
quote:
4s.gif Op maandag 2 september 2019 11:15 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ja.

Alleen is er geen echte sprake van een ''dikke middelvinger''.

Iemand zegt; ik wil best wat knikkers ruilen, maar daar blijft het bij. Een prima basis om wat knikkers te ruilen. En dan zou het heel erg kinderachtig zijn als dat groepje dat dan als een hele dikke middelvinger ziet en dan zegt; nou dan niet!

Maar ja, dat zijn dan ook kinderen. Die moeten nog volwassen worden.
Zeker wel. VK zegt "Ik wil niet meer bij de vriendengroep horen maar nog wel op jullie verjaardagen uitgenodigd worden"

Of als het onder volwassenen gaat "Ik wil van je scheiden maar nog wel seks met je hebben"

Zo werkt het gewoon niet.
pi_188758392
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 11:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zeker wel. VK zegt "Ik wil niet meer bij de vriendengroep horen maar nog wel op jullie verjaardagen uitgenodigd worden"
Dan kunnen ze nog altijd prima zaken met elkaar blijven doen. Als ze maar niet al te kinderachtig gaan doen.

Zoals de EU nu doet. Daarbij, echt vriendjes zijn de EU en de VK nooit geweest. EU zegt nu in eigen vriendgroep; kijk goed, dit gaat er gebeuren als je niet meer deel wilt uit maken van onze vriendengroep. Want dan vinden we jou allemaal stom en willen we niets meer met jou te maken hebben. Echt niets meer. Lekker puh.
Terwijl, als je het een beetje met een verstandig volwassen verstand benadert, je ook kunt beseffen dat er teveel verschillen zijn, maar dat dat niet hoeft te betekenen dat er geen functionele handels relatie kan bestaan, als men besluit een eigen koers te varen.
quote:
Of als het onder volwassenen gaat "Ik wil van je scheiden maar nog wel seks met je hebben"

Zo werkt het gewoon niet.
Ho ho, nu trek je de vergelijking echt compleet in het belachelijke.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188758567
quote:
4s.gif Op maandag 2 september 2019 19:16 schreef SpaceOddity het volgende:
Dan kunnen ze nog altijd prima zaken met elkaar blijven doen. Als ze maar niet al te kinderachtig gaan doen.

Zoals de EU nu doet. Daarbij, echt vriendjes zijn de EU en de VK nooit geweest. EU zegt nu in eigen vriendgroep; kijk goed, dit gaat er gebeuren als je niet meer deel wilt uit maken van onze vriendengroep. Want dan vinden we jou allemaal stom en willen we niets meer met jou te maken hebben. Echt niets meer. Lekker puh.
Terwijl, als je het een beetje met een verstandig volwassen verstand benadert, je ook kunt beseffen dat er teveel verschillen zijn, maar dat dat niet hoeft te betekenen dat er geen functionele handels relatie kan bestaan, als men besluit een eigen koers te varen.
Huh.. de EU heeft nog altijd een aanbod voor een deal, maar het VK doet kinderachtig en zegt Nee.
Om het maar bij jullie analogie te houden: geen enkele vriendengroep gaat op de knieën als één van die vrienden zegt: "Jullie doen wat ik zeg, of anders ga ik weg". Dan zegt elke vriendengroep "we kunnen prima vrienden blijven, maar niet ten koste van alles".
De EU heeft altijd gezegd dat ze een deal die goed is voor beide partijen willen hebben met het VK en daar heeft de EU ook naar gehandeld. Maar als het VK keer op keer Nee zegt en het zelfs intern totaal oneens is, dan is het de EU niet aan te rekenen dat er geen deal komt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_188759689
Op maandag 2 september 2019 19:23 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Huh.. de EU heeft nog altijd een aanbod voor een deal, maar het VK doet kinderachtig en zegt Nee.
Om het maar bij jullie analogie te houden: geen enkele vriendengroep gaat op de knieën als één van die vrienden zegt: "Jullie doen wat ik zeg, of anders ga ik weg". Dan zegt elke vriendengroep "we kunnen prima vrienden blijven, maar niet ten koste van alles".
De EU heeft altijd gezegd dat ze een deal die goed is voor beide partijen willen hebben met het VK en daar heeft de EU ook naar gehandeld. Maar als het VK keer op keer Nee zegt en het zelfs intern totaal oneens is, dan is het de EU niet aan te rekenen dat er geen deal komt.
[/quote]
Okee wat betreft de kinderachtigheid van de VK heb je gelijk natuurlijk. Maar dat bedoelde in o.a. ook in # 104

Wat ik daar ook zei is dat ik de de huidige EU een soort van maffia vind. En blijf ik van mening dat de huidige EU z'n eigen status en macht misbruikt en lidstaten af schrikt tegen een exit, door het dreigen met doemscenario's.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188759747
Pfffft.

Fijn zo op m'n mobiel.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188759787
quote:
4s.gif Op maandag 2 september 2019 20:20 schreef SpaceOddity het volgende:
Okee wat betreft de kinderachtigheid van de VK heb je gelijk natuurlijk. Maar dat bedoelde in o.a. ook in # 104

Wat ik daar ook zei is dat ik de de huidige EU een soort van maffia vind. En blijf ik van mening dat de huidige EU z'n eigen status en macht misbruikt en lidstaten af schrikt tegen een exit, door het dreigen met doemscenario's.
Dat doemscenario is toch echt door het VK zélf geschapen, hoor.
Als ze akkoord waren gegaan met de deal, was er veel minder chaos, zowel in het VK als in de EU. Dus ja, dan is het logisch als de EU tegen zijn lidstaten zegt: "Jullie mogen best weg, maar je ziet wat voor chaos er dan ontstaat". Heeft weinig met mafia of machtsmisbruik te maken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_188760013
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat doemscenario is toch echt door het VK zélf geschapen, hoor.
Als ze akkoord waren gegaan met de deal, was er veel minder chaos, zowel in het VK als in de EU. Dus ja, dan is het logisch als de EU tegen zijn lidstaten zegt: "Jullie mogen best weg, maar je ziet wat voor chaos er dan ontstaat". Heeft weinig met mafia of machtsmisbruik te maken.
We gaan het niet eens worden denk ik. :)
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188775161
Nog een klein jaar en dan is het Brexit-referendum vier jaar oud.
Vier jaar is ook de periode waar normaal nieuwe parlementaire verkiezingen plaatsvinden.
Of het nu gaat om de gemeenteraad, provincie, rijk of Europa.
Het is dan eigenlijk dus ook volkomen normaal en ook democratisch om weer eens opnieuw te kijken (via wederom een referendum) welke Brexit/Bremain (en ontelbare tussenvormen) variant de Britten de volgende vier jaar wensen te bewandelen.
Tot nu toe weten de Brexit-fans tot nu toe nog niet precies hoe het één en ander handen en voeten moet krijgen.
Dus: een nieuw referendum (na vier jaar) is niet een kwestie van de wil van het volk negeren, maar een normale democratische daad.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_188775212
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:25 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Vier jaar is ook de periode waar normaal nieuwe parlementaire verkiezingen plaatsvinden.
Of het nu gaat om de gemeenteraad, provincie, rijk of Europa.
Met dien verstande dat Europese verkiezingen elke 5 jaar gehouden worden.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_188775250
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Met dien verstande dat Europese verkiezingen elke 5 jaar gehouden worden.
Weer wat geleerd....
OK. Nu ja, in de meeste landen is de maximale periode parlementaire vier jaar.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_188775287
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Weer wat geleerd....
OK. Nu ja, in de meeste landen is de maximale periode parlementaire vier jaar.
Verder vind ik het opnieuw vragen aan de Britse burger of ze brexit nog steeds een goed idee vinden, best okee trouwens.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_188775308
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:25 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Nog een klein jaar en dan is het Brexit-referendum vier jaar oud.
Vier jaar is ook de periode waar normaal nieuwe parlementaire verkiezingen plaatsvinden.
Of het nu gaat om de gemeenteraad, provincie, rijk of Europa.
Het is dan eigenlijk dus ook volkomen normaal en ook democratisch om weer eens opnieuw te kijken (via wederom een referendum) welke Brexit/Bremain (en ontelbare tussenvormen) variant de Britten de volgende vier jaar wensen te bewandelen.
Tot nu toe weten de Brexit-fans tot nu toe nog niet precies hoe het één en ander handen en voeten moet krijgen.
Dus: een nieuw referendum (na vier jaar) is niet een kwestie van de wil van het volk negeren, maar een normale democratische daad.
Gezien de gigantische winst van de Brexit-party lijkt me dat compleet overbodig.
Als ze een nieuw referendum gaan organiseren en remain wint, dan breekt daar echt de pleuris uit.
pi_188775379
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:33 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Gezien de gigantische winst van de Brexit-party lijkt me dat compleet overbodig.
Als ze een nieuw referendum gaan organiseren en remain wint, dan breekt daar echt de pleuris uit.
Inderdaad, en dan kun je wel eeuwig referenda blijven organiseren tot er eindelijk een uitkomst is die wel gewenst is.
pi_188775398
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:36 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Inderdaad, en dan kun je wel eeuwig referenda blijven organiseren tot er eindelijk een uitkomst is die wel gewenst is.
Gewenst naar de wensen van de corporaat/gouvernementele elite that is ;)
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_188775717
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:33 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Gezien de gigantische winst van de Brexit-party lijkt me dat compleet overbodig.
Als ze een nieuw referendum gaan organiseren en remain wint, dan breekt daar echt de pleuris uit.
Volgens mij scoorde de Brexitpartij tussen de 30 a 40 procent. Geen meerderheid dus.
Waarom zou de pleuris uitbreken bij "Remain"?
Bovendien wil ik juist aangeven dat er ontelbare varianten zijn tussen de twee uitersten Brexit en Bremain.
Laat het volk er maar weer over beslissen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zondag 15 september 2019 @ 17:52:32 #123
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_188959813
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:23 schreef LelijKnap het volgende:
@:gary_oak

Ah je kon test-DM'tje wel lezen iig? Ja moet je ff doen, fotoboek is niks imo, te omslachtig :+. Je bent lekker druk atm?
Ja, kon je DM inderdaad lezen, maar meer ook niet. :P Fobo is inderdaad hem beetje te omslachtig en ook gewoon openbaar. Heb inmiddels al om een unban gevraagd, dus als het zover is, DM ik je wel. En ben inderdaad best wel druk, vandaar dat ik heel weinig post. :)
pi_188960619
quote:
99s.gif Op zondag 15 september 2019 17:52 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, kon je DM inderdaad lezen, maar meer ook niet. :P Fobo is inderdaad hem beetje te omslachtig en ook gewoon openbaar. Heb inmiddels al om een unban gevraagd, dus als het zover is, DM ik je wel. En ben inderdaad best wel druk, vandaar dat ik heel weinig post. :)
Ja oa en het zit niet in m'n systeem om daar te kijken :+. Is het van een onbepaalde tijd die ban?
Maar goed, ondertussen lekker bezig blijven ^O^.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2019 18:44:35 ]
  zondag 15 september 2019 @ 19:32:59 #125
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_188961397
quote:
14s.gif Op zondag 15 september 2019 18:44 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja oa en het zit niet in m'n systeem om daar te kijken :+. Is het van een onbepaalde tijd die ban?
Maar goed, ondertussen lekker bezig blijven ^O^.
Heb je wel aangezet dat je meldingen krijgt als iemand in je Fobo post? Kan een hoop schelen. :D Ja, komt goed. Spreek je snel. :*
pi_188963012
quote:
99s.gif Op zondag 15 september 2019 19:32 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Heb je wel aangezet dat je meldingen krijgt als iemand in je Fobo post? Kan een hoop schelen. :D Ja, komt goed. Spreek je snel. :*
Ah dat had ik inderdaad niet gedaan, maar zorg inderdaad maar gewoon dat je ban opgeheven wordt :D. Tot snel :Y)
  zondag 15 september 2019 @ 21:19:32 #127
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_188963796
Wat is nu weer een no deal brexit snap er niks van. Die linksgekkies die alles jarenlang frustreren zijn irritante zuigers.
pi_189162120
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:25 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Aanval op de democratie? Hoezo?
Wat hij doet mag gewoon :) Zelfs de rechter keurt het goed! :)
Niet dus :D

https://www.theguardian.c(...)court-rules-prorogue

Epic fail weer van dictatuurfan Nikonlovertje *O* ~O>
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 17:58:43 #129
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189162132
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:57 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Niet dus :D

https://www.theguardian.c(...)court-rules-prorogue

Epic fail weer van dictatuurfan Nikonlovertje *O* ~O>
Wat nou :') Flikker toch lekker op.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189162152
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:58 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Wat nou :') Flikker toch lekker op.
Sterke come-back :')
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 18:03:03 #131
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189162178
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:00 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Sterke come-back :')
Ik heb je niets te vertellen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189162215
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:03 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik heb je niets te vertellen.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_189186745
Ik snap er niks meer van. Johnson was toch voor het uitvoeren van de Brexit en tegen het treineren door het parlement hiervan?
pi_189186787
Haha wat een coup zeg...
pi_189186812
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 16:56 schreef Scarface88 het volgende:
Links krijgt zijn zin niet dus wordt mad en gaat demonstreren en rellen. Zo kennen we links weer. Ze vinden democratie geweldig totdat ze verliezen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')