abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188719594
Goedemiddag,

Ik ben 18 en werk me de pleuris ik loop tegen het feit aan dat anderen werknemers meer verdienen dan ik terwijl ze minder hard werken en soms nog op hun telefoon zitten ook ze krijgen dan wel commentaar maar daar blijft het bij en doen het de dag daarop weer ik word er een beetje moe van want heb sowieso niet de mentaliteit dat ik graag voor een baas wil werken maar heb er vreden mee als het gewoon eerlijk was ze zijn ouder dan mij maar als ze minder hard werken waarom krijg ik dan niet hetzelfde loon lekker wachten tot 23 kga wel drugs rijden denk. Wie kent hetzelfde probleem?
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:11:58 #2
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_188719612
Gewoon sossa pushen met snelle Hassan
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:12:29 #3
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_188719617
Nee, ik ken dit probleem niet
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:12:57 #4
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_188719622
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 12:11 schreef jigggy het volgende:
Gewoon sossa pushen met snelle Hassan
Rappe Rashid is beter sahbi
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_188719662
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 12:10 schreef 33bsx het volgende:
Goedemiddag,

Ik ben 18 en werk me de pleuris ik loop tegen het feit aan dat anderen werknemers meer verdienen dan ik terwijl ze minder hard werken en soms nog op hun telefoon zitten ook ze krijgen dan wel commentaar maar daar blijft het bij en doen het de dag daarop weer ik word er een beetje moe van want heb sowieso niet de mentaliteit dat ik graag voor een baas wil werken maar heb er vreden mee als het gewoon eerlijk was ze zijn ouder dan mij maar als ze minder hard werken waarom krijg ik dan niet hetzelfde loon lekker wachten tot 23 kga wel drugs rijden denk. Wie kent hetzelfde probleem?
Zij weten wellicht wèl wat interpunctie is. ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:16:35 #6
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_188719667
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 12:15 schreef 33bsx het volgende:
Als je geen serieuze reactie kan geven ben je gewoon een van de zovele autisten die heledag op fok zitten
:')
pi_188719695
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 12:18 schreef 33bsx het volgende:
Ik heb schijt aan interpunctie
Als je daarover jankt ben je een autist
Bij nader inzien kan het ook je houding zijn waar het aan ligt. 8-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_188719728
Je moet gewoon niet zo moeilijk doen altijd zoeken om kritiek te geven ik vind dit een serieus probleem je kan wel zeggen niet janken maarja het is niet fair maargoed kan ook alles laten klappen met vast contract en de arts omlullen en na 2 j andere baan zoeken terwijl ik lekker op vol loon teer
pi_188719748
Ik probeer op een eerlijke manier geld te verdienen zonder gekut op de werkvloer met telefoons etc maar ik krijg er alleen maar hoofdpijn van heb ik een positieve instelling tegenwoordig zijn er geen complimenten meer alleen maar kritiek
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:27:01 #10
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_188719779
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 12:22 schreef 33bsx het volgende:
Je moet gewoon niet zo moeilijk doen altijd zoeken om kritiek te geven ik vind dit een serieus probleem je kan wel zeggen niet janken maarja het is niet fair maargoed kan ook alles laten klappen met vast contract en de arts omlullen en na 2 j andere baan zoeken terwijl ik lekker op vol loon teer
Daarom snelle hassan , als je je daar ziekmeld mag je lekker stoeptegel gaan eten :7
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:28:16 #11
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_188719799
Als je ergens meer geld kan verdienen zou ik dat gaan doen. Je bent 18, je zult wel niet op de zuidas zitten? Als je in deze situatie zit wanneer je 25 of 35 bent zou ik juist wel met je baas gaan praten om je loon te bespreken, maar ik denk dat je daar op dit moment weinig mee zult bereiken.
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 12:27 schreef jigggy het volgende:
Zuig je baas _O_
Het is de baas die hier zuigt.
pi_188719872
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 12:28 schreef Scuidward het volgende:
Als je ergens meer geld kan verdienen zou ik dat gaan doen. Je bent 18, je zult wel niet op de zuidas zitten? Als je in deze situatie zit wanneer je 25 of 35 bent zou ik juist wel met je baas gaan praten om je loon te bespreken, maar ik denk dat je daar op dit moment weinig mee zult bereiken.
[..]

Het is de baas die hier zuigt.
Kijk een serieuze reactie ik verdien voor mij leeftijd al niet erg slecht maar zit in een moeilijke leeftijdscategorie maar ik heb me verzekeringen auto noem maar op het is echt niet zo dat je mij elke week in de club ziet drinken nooit eigenlijk
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:36:09 #13
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_188720609
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 12:34 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Kijk een serieuze reactie ik verdien voor mij leeftijd al niet erg slecht maar zit in een moeilijke leeftijdscategorie maar ik heb me verzekeringen auto noem maar op het is echt niet zo dat je mij elke week in de club ziet drinken nooit eigenlijk
We hebben allemaal vaste lasten natuurlijk. Punt wat ik probeer te maken is dat je aan de ene kant geld nodig hebt in de vorm van salaris en aan de andere kant nog enig zelfrespect om meerdere uren per dag tussen een stel randdebielen op de apenrots die de werkvloer heet rond te brengen. De bedrijfscultuur zoals die is ga jij niet veranderen. Alleen hoe je hiermee omgaat wel.

Als ik naar mezelf kijk ga ik niet voor een paar honderd euro per maand naar het onbekende, omdat ik nu ook prima rondkom en nog kansen heb en krijg. Maar anderen maken die stap sneller en hakken de knoop door. Je bent altijd vrij om rond te kijken. Maar gezien je leeftijd en het terechte punt over je moeilijke leeftijdscategorie zou ik niet snel switchen. Ik ken sowieso niet veel mensen van 18, maar toen ik nog 18 was hadden mijn vrienden geen auto, dus in die zin heb je het niet slecht.
pi_188720978
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:36 schreef Scuidward het volgende:

[..]

We hebben allemaal vaste lasten natuurlijk. Punt wat ik probeer te maken is dat je aan de ene kant geld nodig hebt in de vorm van salaris en aan de andere kant nog enig zelfrespect om meerdere uren per dag tussen een stel randdebielen op de apenrots die de werkvloer heet rond te brengen. De bedrijfscultuur zoals die is ga jij niet veranderen. Alleen hoe je hiermee omgaat wel.

Als ik naar mezelf kijk ga ik niet voor een paar honderd euro per maand naar het onbekende, omdat ik nu ook prima rondkom en nog kansen heb en krijg. Maar anderen maken die stap sneller en hakken de knoop door. Je bent altijd vrij om rond te kijken. Maar gezien je leeftijd en het terechte punt over je moeilijke leeftijdscategorie zou ik niet snel switchen. Ik ken sowieso niet veel mensen van 18, maar toen ik nog 18 was hadden mijn vrienden geen auto, dus in die zin heb je het niet slecht.
Daar heb ik zelf ook keihard voor moeten werken niks is betaald door familie met veel tegenslagen etc rijbewijs kostte me 4000+¤ en me auto is een Corsa en ben er trots op
pi_188721021
Je werkt in een supermarkt ofzo?
pi_188721051
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 14:08 schreef Cryptocoryne het volgende:
Nee een normale 9t5 maar ben vroeg van school gegaan omdat ik er de pest aan had ben gewoon tussen volwassenen gaan werken veel domme uitgaven gedaan maar nu ben ik bezig met sparen heb niv 1 uiteindelijk alsnog gehaald met 1 dag in de week en dadelijk niv2
pi_188721143
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 14:10 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Nee een normale 9t5 maar ben vroeg van school gegaan omdat ik er de pest aan had ben gewoon tussen volwassenen gaan werken veel domme uitgaven gedaan maar nu ben ik bezig met sparen heb niv 1 uiteindelijk alsnog gehaald met 1 dag in de week en dadelijk niv2
Horeca?
pi_188721220
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 14:19 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Horeca?
Productie werk met machines
pi_188721231
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 14:08 schreef Cryptocoryne het volgende:
Het domste wat je kan doen is bijbaantjes zoals supermarkt of maccie ga gewoon bijv naar een schilder bedrijf zeg dat je wil leren noem maar op en dan 4 dagen werk 1 dag school dat verdiend altijd meer man
pi_188721284
1) wat doe je voor werk?

2) maak het bespreekbaar, maar dan bij iemand die er daadwerkelijk wat aan kan doen; je manager of de directie
2a) "ik moet meer kkgeld want hullie krijgen meer terwijl ze minder doen" is een zwaktebod, en je praat je collega's omlaag om er zelf beter van te worden.
2b) Beargumenteer waarom JIJ meer verdient;
- aantal dienstjaren bv
- altijd harde werker
- je verdient ondergemiddeld tov de rest van jullie branche bv?
- goede beoordelingen evt?
- laatste jaren stilgestaan?
- gaat goed met bedrijf?
2c) is er niet meteen wat mogelijk probeer dan duidelijke doelen voor de toekomst te zetten;
- bij zoveel productie/omzet/targets weet ik wat 5% erbij
- HR/PZ vragen om je salaris eens tegen het licht te houden tov de branche / anderen met vergelijkbare ervaring
3) schijt hebben en gaan solliciteren, vaak maak je dan de grootste sprongen, hangt wel af van welke branche je zit.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2019 14:30:33 ]
pi_188721733
de enige serieus reactie die echt hout snijdt is: zo werkt de grote volwassenen wereld.
Als je er tegenin gaat dan houdt je nooit lang een baan en ben je altijd de nsb-er in je omgeving.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_188721788
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:36 schreef Scuidward het volgende:
Ik ken sowieso niet veel mensen van 18, maar toen ik nog 18 was hadden mijn vrienden geen auto, dus in die zin heb je het niet slecht.
de jongste persoon die ik ken die een auto heeft was 23...
De gemiddelde leeftijd dat mensen uit huis gaan is 25...
als 18 jarige zou je in principe nog geen vaste lasten moeten hebben behalve je zorgverzekering die netto een paar tientjes in de maand kost en evt een telefoonabbo van 2.50 euro p/maand.

Als groentje zou ik zowiezo niet zo'n grote bek hebben en al helemaal niet als mensen je wijzen op het feit dat je niet kan schrijven....
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_188721803
Leer een vak
.
pi_188721810
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:16 schreef Fer het volgende:
Leer een vak
Ook dan begin je gewoon onder aan de ladder en fulltime werken op je 18e is gewoon tegen het minimumloon en eigenlijk het jeugdminimumloon.
Een acht vak kan je dan nog niet geleerd hebben, maar zelfs academen beginnen onder aan de ladder en je collega verdient 3x zoveel.
Toen ik als acadeem ingenieur begon verdiende ex-gevangene in de fabriek in ploegendienst ietsies eer als mij.

Als ik kijk in mijn familie van neven en nichten in leeftijd 20-30 jaar dan gaan ze uit huis als ze gaan samenwonen en als de relatie uit gaat dan gaan ze weer terug naar mammie en pappie omdat ze te weinig verdienen om op zichzelf te gaan. Ze werken 1-2 jaar en dan meoten ze weer opnieuw op zoek omdat contract niet wordt verlengd. Hoe hard ze werken doet er niet toe en ook het salaris niet. Per definitie is die na 2 jaar omdat ze per definitie geen vast contract krijgen. Werkgevers doen dit niet voor niemand. Maar dit geld dan voor mensen met mbo niveau 3 of lager of voor mensen met kansloze studies zoals universiteit psychologie.

[ Bericht 12% gewijzigd door sjorsie1982 op 31-08-2019 15:30:16 ]
pi_188722043
Misschien plukken zij meer tomaten per uur?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')