Rappe Rashid is beter sahbiquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:11 schreef jigggy het volgende:
Gewoon sossa pushen met snelle Hassan
Zij weten wellicht wèl wat interpunctie is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:10 schreef 33bsx het volgende:
Goedemiddag,
Ik ben 18 en werk me de pleuris ik loop tegen het feit aan dat anderen werknemers meer verdienen dan ik terwijl ze minder hard werken en soms nog op hun telefoon zitten ook ze krijgen dan wel commentaar maar daar blijft het bij en doen het de dag daarop weer ik word er een beetje moe van want heb sowieso niet de mentaliteit dat ik graag voor een baas wil werken maar heb er vreden mee als het gewoon eerlijk was ze zijn ouder dan mij maar als ze minder hard werken waarom krijg ik dan niet hetzelfde loon lekker wachten tot 23 kga wel drugs rijden denk. Wie kent hetzelfde probleem?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:15 schreef 33bsx het volgende:
Als je geen serieuze reactie kan geven ben je gewoon een van de zovele autisten die heledag op fok zitten
Bij nader inzien kan het ook je houding zijn waar het aan ligt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:18 schreef 33bsx het volgende:
Ik heb schijt aan interpunctie
Als je daarover jankt ben je een autist
Daarom snelle hassan , als je je daar ziekmeld mag je lekker stoeptegel gaan etenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:22 schreef 33bsx het volgende:
Je moet gewoon niet zo moeilijk doen altijd zoeken om kritiek te geven ik vind dit een serieus probleem je kan wel zeggen niet janken maarja het is niet fair maargoed kan ook alles laten klappen met vast contract en de arts omlullen en na 2 j andere baan zoeken terwijl ik lekker op vol loon teer
Het is de baas die hier zuigt.quote:
Kijk een serieuze reactie ik verdien voor mij leeftijd al niet erg slecht maar zit in een moeilijke leeftijdscategorie maar ik heb me verzekeringen auto noem maar op het is echt niet zo dat je mij elke week in de club ziet drinken nooit eigenlijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:28 schreef Scuidward het volgende:
Als je ergens meer geld kan verdienen zou ik dat gaan doen. Je bent 18, je zult wel niet op de zuidas zitten? Als je in deze situatie zit wanneer je 25 of 35 bent zou ik juist wel met je baas gaan praten om je loon te bespreken, maar ik denk dat je daar op dit moment weinig mee zult bereiken.
[..]
Het is de baas die hier zuigt.
We hebben allemaal vaste lasten natuurlijk. Punt wat ik probeer te maken is dat je aan de ene kant geld nodig hebt in de vorm van salaris en aan de andere kant nog enig zelfrespect om meerdere uren per dag tussen een stel randdebielen op de apenrots die de werkvloer heet rond te brengen. De bedrijfscultuur zoals die is ga jij niet veranderen. Alleen hoe je hiermee omgaat wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:34 schreef 33bsx het volgende:
[..]
Kijk een serieuze reactie ik verdien voor mij leeftijd al niet erg slecht maar zit in een moeilijke leeftijdscategorie maar ik heb me verzekeringen auto noem maar op het is echt niet zo dat je mij elke week in de club ziet drinken nooit eigenlijk
Daar heb ik zelf ook keihard voor moeten werken niks is betaald door familie met veel tegenslagen etc rijbewijs kostte me 4000+¤ en me auto is een Corsa en ben er trots opquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
We hebben allemaal vaste lasten natuurlijk. Punt wat ik probeer te maken is dat je aan de ene kant geld nodig hebt in de vorm van salaris en aan de andere kant nog enig zelfrespect om meerdere uren per dag tussen een stel randdebielen op de apenrots die de werkvloer heet rond te brengen. De bedrijfscultuur zoals die is ga jij niet veranderen. Alleen hoe je hiermee omgaat wel.
Als ik naar mezelf kijk ga ik niet voor een paar honderd euro per maand naar het onbekende, omdat ik nu ook prima rondkom en nog kansen heb en krijg. Maar anderen maken die stap sneller en hakken de knoop door. Je bent altijd vrij om rond te kijken. Maar gezien je leeftijd en het terechte punt over je moeilijke leeftijdscategorie zou ik niet snel switchen. Ik ken sowieso niet veel mensen van 18, maar toen ik nog 18 was hadden mijn vrienden geen auto, dus in die zin heb je het niet slecht.
Nee een normale 9t5 maar ben vroeg van school gegaan omdat ik er de pest aan had ben gewoon tussen volwassenen gaan werken veel domme uitgaven gedaan maar nu ben ik bezig met sparen heb niv 1 uiteindelijk alsnog gehaald met 1 dag in de week en dadelijk niv2quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:08 schreef Cryptocoryne het volgende:
Je werkt in een supermarkt ofzo?
Horeca?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:10 schreef 33bsx het volgende:
[..]
Nee een normale 9t5 maar ben vroeg van school gegaan omdat ik er de pest aan had ben gewoon tussen volwassenen gaan werken veel domme uitgaven gedaan maar nu ben ik bezig met sparen heb niv 1 uiteindelijk alsnog gehaald met 1 dag in de week en dadelijk niv2
Het domste wat je kan doen is bijbaantjes zoals supermarkt of maccie ga gewoon bijv naar een schilder bedrijf zeg dat je wil leren noem maar op en dan 4 dagen werk 1 dag school dat verdiend altijd meer manquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:08 schreef Cryptocoryne het volgende:
Je werkt in een supermarkt ofzo?
de jongste persoon die ik ken die een auto heeft was 23...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:36 schreef Scuidward het volgende:
Ik ken sowieso niet veel mensen van 18, maar toen ik nog 18 was hadden mijn vrienden geen auto, dus in die zin heb je het niet slecht.
Ook dan begin je gewoon onder aan de ladder en fulltime werken op je 18e is gewoon tegen het minimumloon en eigenlijk het jeugdminimumloon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |